Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 28-10-11, 13:36   #1
ph88bas

Stage 5
 
ph88bas's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 954
Member of:
[Opel]
Default Mercedes E220 VS E270 diesel an 2003

salut! vreau sa imi cumpar un Mercedes Clasa E diesel modelul din 2003 si nu stiu ce motorizare sa aleg 220 sau 270. Ce stiu despre aceste 2 modele este ca unu este in 4 pistoane si 150cp si altul este in 5 pistoane si 170 cp.Eu as alege motorul in 5 pistoane, dar vreau sa de la cei care au avut aceste modele, puncte forte si puncte slabe despre consum , intretinere si alte probleme!
__________________
Daca te dai, hai , daca nu da-te la o parte

DEZMEMBREZ KADETT GSi https://forum.4tuning.ro/500-anunturi...ml#post5039628
Corsa A GSi 2000 16v under construction https://forum.4tuning.ro/116-masina-m...0-16v-bas.html
ph88bas is offline   Reply With Quote
Old 28-10-11, 13:57   #2
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Mercedes E220 VS E270 diesel an 2003

Cauta modelul facelift. A avut suficiente restructurari ca sa mai urce cateva locuri in topul fiabilitatii.

Iar E220, cel mai comun dealtfel, are hibe cu motorul.

Ori modelul dupa 2005, ori facelift.
__________________

low sau nu ?
Predator is offline   Reply With Quote
Old 28-10-11, 18:21   #3
AndreiHTX

Stage 5
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 630
Member of:
[SKODA]
[DACIA]
Default Re: Mercedes E220 VS E270 diesel an 2003

argumenteaza partea cu hibele 220-ului te rog! eu am un prieten ce face Germania cu el de cativa ani.. se duce aproape de 2 ori pe luna in afara si are aprox 320.000 km, fabricatie 2004.. cu motorul n-a avut nicio treaba. insa cutia a facut cateva feste..de ce? la 1700rpm facea urat ba dadea inferioara ba superioara (in modulul confort facea asa, pe sport mergea fara probleme).. cum a rezolvat problema? simplu schimband uleiul din cutia de viteze.. aacum il schimbal a fiecare 60,000 km si n-are nicio treaba.. despre e220.. cam puturos..daca esti genul de sofer sa faca accelerari bruste s.a.m.d. nu este potrivita motorizarea..asta e de autostrada si sau drum intins.. se intinde la drum foarte bine...
__________________
`03 Škoda Octavia Combi 2.0i & `87 Vw Mk 2 GTD


http://www.stickeretop.snrclub.ro/
AndreiHTX is offline   Reply With Quote
Old 28-10-11, 19:35   #4
ph88bas

Stage 5
 
ph88bas's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 954
Member of:
[Opel]
Default Re: Mercedes E220 VS E270 diesel an 2003

de e 270 nu puteti spune nimik? sau cineva care le-a condus pe amandoua s aimi zica diferentele
ph88bas is offline   Reply With Quote
Old 28-10-11, 21:09   #5
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Mercedes E220 VS E270 diesel an 2003

Personal imi plac motoarele in 5 cilindrii. Sunt destul de exclusive Nu ma pot pronunta asupra acestuia, dar iti pot zice ca are cuplu cat un tsunami.
Predator is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 09:57   #6
ph88bas

Stage 5
 
ph88bas's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 954
Member of:
[Opel]
Default Re: Mercedes E220 VS E270 diesel an 2003

Quote:
Originally Posted by Predator View Post
Personal imi plac motoarele in 5 cilindrii. Sunt destul de exclusive Nu ma pot pronunta asupra acestuia, dar iti pot zice ca are cuplu cat un tsunami.
momentan detin un volvo s60 cu motor D5 in 5 pistoane de care sunt foarte multumit, dar cu mercedes in 5 pistoane nu am mers, cel mai bine cred ca trebuie sa fac un test drive cu ambele modele....
ph88bas is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 13:27   #7
adu89

Stage 5
 
adu89's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 958
Member of:
[VW]
Default Re: Mercedes E220 VS E270 diesel an 2003

Quote:
Originally Posted by ph88bas View Post
momentan detin un volvo s60 cu motor D5 in 5 pistoane de care sunt foarte multumit, dar cu mercedes in 5 pistoane nu am mers, cel mai bine cred ca trebuie sa fac un test drive cu ambele modele....
Daca vrei w211, ia-ti neaparat facelift. Modelele fara facelift sunt renumite pentru vizitele dese in reprezentante, iti spun si din experienta proprie. Nu cred ca are rost sa-ti enumar problemele E-class-ului 2002-2006 pentru ca sunt prea multe ...
In alta ordine de idei, daca ai acum D5-ul, care daca nu ma insel are 163 de cai, iti recomand sa nu iei in calcul 2,2-ul pentru ca e inferior motorului pe care il conduci acum. Daca te gandesti la impozit, atunci 2,2-ul e super
__________________
4MOTION is the real "shit"

Asistenta rutiera non-stop !!!
0747 405 824
adu89 is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 16:01   #8
ph88bas

Stage 5
 
ph88bas's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 954
Member of:
[Opel]
Default Re: Mercedes E220 VS E270 diesel an 2003

Quote:
Originally Posted by adu89 View Post
Daca vrei w211, ia-ti neaparat facelift. Modelele fara facelift sunt renumite pentru vizitele dese in reprezentante, iti spun si din experienta proprie. Nu cred ca are rost sa-ti enumar problemele E-class-ului 2002-2006 pentru ca sunt prea multe ...
In alta ordine de idei, daca ai acum D5-ul, care daca nu ma insel are 163 de cai, iti recomand sa nu iei in calcul 2,2-ul pentru ca e inferior motorului pe care il conduci acum. Daca te gandesti la impozit, atunci 2,2-ul e super
te-as ruga daca ai timp si chef s aimi enumeri problemele E-clas-ului daca ai timp si chef, k doar as ama pot decide
...si da D5 are 163 de cai dar cand merci cu maisna juri k are mai multi
si vis a vis de consum ce poti sa imi zici? volvo la 120 consuma 4.5 la 150 consuma 6 si in oras maxim 8!
ph88bas is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 17:21   #9
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Mercedes E220 VS E270 diesel an 2003

un prieten de-al meu are E320 diesel din 2003. A fost cumpărată de nouă, și momentan la aprox. 180.000 km nu a avut probleme cu ea. consumabile și motorină. mai un bec mai o siguranță dar nimic grav.
dacă nu te deranjează impozitul, mașina trage foarte foarte bine și dacă mergi potolit cu ea consumă puțin. ia un 5.5 sau ceva de genu mers cu 70 pe cruise control.

nu pot să te ajut cu modelele de care ai īntrebat, dar poate te orientezi mai sus
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
Bong is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 21:54   #10
adu89

Stage 5
 
adu89's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 958
Member of:
[VW]
Default Re: Mercedes E220 VS E270 diesel an 2003

Quote:
Originally Posted by ph88bas View Post
te-as ruga daca ai timp si chef s aimi enumeri problemele E-clas-ului daca ai timp si chef, k doar as ama pot decide
...si da D5 are 163 de cai dar cand merci cu maisna juri k are mai multi
si vis a vis de consum ce poti sa imi zici? volvo la 120 consuma 4.5 la 150 consuma 6 si in oras maxim 8!
Legat de consum, desi nu era ceva de care tineam cont, in afara localitatii in general scoteam 5.5 iar o data am facut mai repede un drum si am scos 6.5 dar atunci nu a stat sub 150 masina. In oras, imi arata consum intre 7 (mers seara la plimbare) si 12 (mers ziua la pranz in aglomeratie), insa o medie era in jur de 9, motorul meu fiind 2.2 150 cai automat. Daca alegi 2.2-ul, nu o sa mai ai consumul de la Volvo never ever
Daca vrei sa ai demarajul asemanator unui D5 pe o caroserie de genul S60-lui, atunci iti trebuie minim E280 diesel, just my 2 cents

Sa incepem cu ce nu place buzunarului, adica probleme W211-lui
Cea mai des intalnita problema a lor este electronica. Incepand de la faimosul SBC, pe care nu il repara multa lume in afara de reprezentante, costurile lui in reprezentanta fiind in jurul a 60-70 milioane lei vechi (la "bordura" totul rezumandu-se la 350-500 euro), continuand cu o placa mica electronica de la cutia de viteze automata, senzorul de cantar al scaunului din dreapta care are ca si rezultat aprinderea SRS-ului in bord, SBC-ul amintit mai devreme care face sa nu lucreze ESP-ul cum trebuie si te trezesti ca totusi masina fuge de spate, pe scurt, viata ta o sa fie un calvar
Sa continuam cu partea mecanica: pivotii superiori sunt consumabili, adica trebuiesc schimbat la cateva zeci de mii de km, termostatul mai e o problema des intalnita, bucsele mari de la bratul oblic din fata, bielete directie, etc. Oricum, piesele de mai sus cam sunt consumabile la orice masina care ruleaza pe drumurile patriei ...

Daca totusi tii neaparat sa-ti cumperi W211 non-facelift, macar ia-ti una cu km reali si istoric service la zi in reprezentanta, in acest caz o parte din probleme vor fi rezolvate gratis. In nici un caz sa te gandesti sa dai 7-8mii pe un W211, pentru ca vei lua cu siguranta un gunoi. O masina ok incepe de la minim 9-10mii, parerea mea. Ai foarte mare grija la taxiuri !!! Unii spun ca butonul ala magic care seamana cu o lupa, e vreo optiune pe care doar unele le au, nu ca ar fi aprins la vremea respectiva o cuca

Last edited by adu89; 29-10-11 at 21:56.
adu89 is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 23:45   #11
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Mercedes E220 VS E270 diesel an 2003

Quote:
Originally Posted by ph88bas View Post
te-as ruga daca ai timp si chef s aimi enumeri problemele E-clas-ului daca ai timp si chef, k doar as ama pot decide
...si da D5 are 163 de cai dar cand merci cu maisna juri k are mai multi
si vis a vis de consum ce poti sa imi zici? volvo la 120 consuma 4.5 la 150 consuma 6 si in oras maxim 8!
off-topic
Nu ti-o spun cu rautate, ti-o spun doar ca sa fii putin mai realist in asteptarile de la urmatoarea masina: bc-ul te minte frumos, volvo nu da un consum mai mic de 5.x nici pe C30 D5, si asta la 90, nu la 120.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 30-10-11, 01:32   #12
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes E220 VS E270 diesel an 2003

Quote:
Originally Posted by ph88bas View Post
te-as ruga daca ai timp si chef s aimi enumeri problemele E-clas-ului daca ai timp si chef, k doar as ama pot decide
...si da D5 are 163 de cai dar cand merci cu maisna juri k are mai multi
si vis a vis de consum ce poti sa imi zici? volvo la 120 consuma 4.5 la 150 consuma 6 si in oras maxim 8!
Eu sunt curios de unde veniti cu consumurile astea fantasmagorice!? Ce naiba va place sa mintiti si sa exagerati asa nu stiu, veniti voi cu consumuri mai mici ca in carte.
Consumul de la Volvo ala nici masinile din 2011 nu prea-l scot, auzi maxim 8 in oras )))))

A mea consuma cu greu 8 in oras si maxim > 13%, C220 CDI 143CP.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 30-10-11, 10:16   #13
ph88bas

Stage 5
 
ph88bas's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 954
Member of:
[Opel]
Default Re: Mercedes E220 VS E270 diesel an 2003

Quote:
Originally Posted by adu89 View Post
Legat de consum, desi nu era ceva de care tineam cont, in afara localitatii in general scoteam 5.5 iar o data am facut mai repede un drum si am scos 6.5 dar atunci nu a stat sub 150 masina. In oras, imi arata consum intre 7 (mers seara la plimbare) si 12 (mers ziua la pranz in aglomeratie), insa o medie era in jur de 9, motorul meu fiind 2.2 150 cai automat. Daca alegi 2.2-ul, nu o sa mai ai consumul de la Volvo never ever
Daca vrei sa ai demarajul asemanator unui D5 pe o caroserie de genul S60-lui, atunci iti trebuie minim E280 diesel, just my 2 cents

Sa incepem cu ce nu place buzunarului, adica probleme W211-lui
Cea mai des intalnita problema a lor este electronica. Incepand de la faimosul SBC, pe care nu il repara multa lume in afara de reprezentante, costurile lui in reprezentanta fiind in jurul a 60-70 milioane lei vechi (la "bordura" totul rezumandu-se la 350-500 euro), continuand cu o placa mica electronica de la cutia de viteze automata, senzorul de cantar al scaunului din dreapta care are ca si rezultat aprinderea SRS-ului in bord, SBC-ul amintit mai devreme care face sa nu lucreze ESP-ul cum trebuie si te trezesti ca totusi masina fuge de spate, pe scurt, viata ta o sa fie un calvar
Sa continuam cu partea mecanica: pivotii superiori sunt consumabili, adica trebuiesc schimbat la cateva zeci de mii de km, termostatul mai e o problema des intalnita, bucsele mari de la bratul oblic din fata, bielete directie, etc. Oricum, piesele de mai sus cam sunt consumabile la orice masina care ruleaza pe drumurile patriei ...

Daca totusi tii neaparat sa-ti cumperi W211 non-facelift, macar ia-ti una cu km reali si istoric service la zi in reprezentanta, in acest caz o parte din probleme vor fi rezolvate gratis. In nici un caz sa te gandesti sa dai 7-8mii pe un W211, pentru ca vei lua cu siguranta un gunoi. O masina ok incepe de la minim 9-10mii, parerea mea. Ai foarte mare grija la taxiuri !!! Unii spun ca butonul ala magic care seamana cu o lupa, e vreo optiune pe care doar unele le au, nu ca ar fi aprins la vremea respectiva o cuca
multumesc pt sfaturi!
ph88bas is offline   Reply With Quote
Old 30-10-11, 10:20   #14
ph88bas

Stage 5
 
ph88bas's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 954
Member of:
[Opel]
Default Re: Mercedes E220 VS E270 diesel an 2003

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Eu sunt curios de unde veniti cu consumurile astea fantasmagorice!? Ce naiba va place sa mintiti si sa exagerati asa nu stiu, veniti voi cu consumuri mai mici ca in carte.
Consumul de la Volvo ala nici masinile din 2011 nu prea-l scot, auzi maxim 8 in oras )))))

A mea consuma cu greu 8 in oras si maxim > 13%, C220 CDI 143CP.
faci niste acuzatii gratis!
nu mi-am prezentat masina ca sa o vand, asta e consumul la Volvo, eu stau in Brasov nu in Bucuresti, deci nu exista blocaje, consumul l-am calculat la pompa pe nr real de km,mergand in toata europa cu diferite viteze !
Oricum nu am nimic de demonstrat, doar vroiam sa stiu cat consuma un E220 si un E270
ph88bas is offline   Reply With Quote
Old 30-10-11, 13:16   #15
jakal
BMW Driver

Stage 5
 
jakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of:
[Inferno Motorsport]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Mercedes E220 VS E270 diesel an 2003

Quote:
Originally Posted by ph88bas View Post
de e 270 nu puteti spune nimik? sau cineva care le-a condus pe amandoua s aimi zica diferentele
e belea motorul..5 pistoane, in ture nici nu zici ca e diesel...personal asta iti recomand....
am "tras" de un motor d-asta vreo 150.000 km....si duce nu gluma...
__________________



contact 0766-671407
jakal is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -