Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui |
05-10-10, 01:28
|
#16
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: bmw e39 sfat
fost posesor de e39 530d din 2000 manual ! daca nu stai in bucuresti si mergi linistit , scoti un consum de 8.5- 9 la suta de kilometri , asta daca si motorul e in mintile lui! problemele care apar de obicei la e39 , sunt la sistemul electric [ geamurile electrice , modului DDE la diesel plus cablurile pot face scurtcircuit din cauza vechimii ] si sistemul de alimentare , adika pompa din rezervor , pompa de sub scaunul soferului si regulatorul de presiune , in rest masina e rezistenta daca sa avut grija de ea , un alt aspect e suspensia fata , care e enervanta uneori , bucsele de la bratele principale pica uneori , la mine erau presate in brat , deci a trebuit sa cumpar bratul cu totul [ de fapt , pentru ce era destinata masina si la cat de preventiv sunt eu , am inlocuit toata puntea ] am mai inlocuit pompa de apa si tot ce a insemnat curele si role la motor ! masina avea 200k km parcursi , dar puteai merge pe autostrada lejer la viteze de croaziera gen 160-180 ! per ansamblu e o masina buna , daca stii sa ai grija de ea ! ti as recomanda sa eviti modelele cu cutie automata , e o grija in plus !
Daca mai ai nevoie si de alte sfaturi sau pareri asupra modelului respectiv , te ajut cu cea mai mare placere !
LE : mi am adus aminte o chestie amuzanta : masina avea 11 ani cu becurile originale xenon osram 4300 k , unul deja se schimba la culoare , dar ca prin minune , a pocnit becul bun si nu cel care se modificase la culoare !
|
|
|
05-11-10, 14:29
|
#17
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 503
|
Re: bmw e39 sfat
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
fost posesor de e39 530d din 2000 manual ! daca nu stai in bucuresti si mergi linistit , scoti un consum de 8.5- 9 la suta de kilometri , asta daca si motorul e in mintile lui! problemele care apar de obicei la e39 , sunt la sistemul electric [ geamurile electrice , modului DDE la diesel plus cablurile pot face scurtcircuit din cauza vechimii ] si sistemul de alimentare , adika pompa din rezervor , pompa de sub scaunul soferului si regulatorul de presiune , in rest masina e rezistenta daca sa avut grija de ea , un alt aspect e suspensia fata , care e enervanta uneori , bucsele de la bratele principale pica uneori , la mine erau presate in brat , deci a trebuit sa cumpar bratul cu totul [ de fapt , pentru ce era destinata masina si la cat de preventiv sunt eu , am inlocuit toata puntea ] am mai inlocuit pompa de apa si tot ce a insemnat curele si role la motor ! masina avea 200k km parcursi , dar puteai merge pe autostrada lejer la viteze de croaziera gen 160-180 ! per ansamblu e o masina buna , daca stii sa ai grija de ea ! ti as recomanda sa eviti modelele cu cutie automata , e o grija in plus !
Daca mai ai nevoie si de alte sfaturi sau pareri asupra modelului respectiv , te ajut cu cea mai mare placere !
LE : mi am adus aminte o chestie amuzanta : masina avea 11 ani cu becurile originale xenon osram 4300 k , unul deja se schimba la culoare , dar ca prin minune , a pocnit becul bun si nu cel care se modificase la culoare !
|
perfect adevarat,
si eu am avut un 530D,break,din 99,si in afara de toata directia pe fata(bratele cu totul,bielete de directie,bucsi bara stabilizatoare,capete de bara)+schimburile de consumabile(uleiuri,filtre)nu i-am facut nimic,cutia era automata,si am tinut-o cel mai mult,aproape un an
in general acest model,este superok,costurile intretinerii fiind putin mai ridicate,dar se merita.Bine acum depinde foarte mult si cum a fost intretinuta masina inainte.
bafta
__________________
Zambetul e ca stergatorul de parbriz: nu opreste ploaia, dar te ajuta sa iti vezi de drum!
|
|
|
05-11-10, 20:52
|
#18
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: bmw e39 sfat
multumesc tuturor pt sfaturi  sunt convins sa iau unul, nu mai am dubii. am mai citit, documentat si astept doar o oferta buna
|
|
|
08-09-11, 11:11
|
#19
|
Stock
Join Date: Sep 2011
Posts: 8
|
Re: bmw e39 sfat
sal,am achizitionat de 3luni un e39 520d din 2000an,masina are acum 167mii km.Schimbate urmatoarele uzabile,,(filtru aer,epurator,motorina,toate furtunele vag si pe pe injectoare,debitmetru) am pus bosch 850ronii.Am senzatia ca nu mai trage motoru cred ca e debitmetru de vina,dar nu sunt sigur.CE ar mai putea avea???sa schimb sau sa curat??imi trage putin in viteza a 2-ua si a 3-ea pe la 3mii ture intra in menopauza si se aude un fasait(zgomot)care intra pe la aer in masina cred ca e flexibilu de vina..restu de viteze nu mai zic e dezamagitor.HELPP cei cu experienta.MS
|
|
|
29-07-12, 13:52
|
#20
|
Stage 1
Join Date: Dec 2008
Posts: 19
|
Re: bmw e39 sfat
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Daca iti iei E39 ia-ti ceva in 6 cilindri, motorizarile respective sunt net superioare celor in 4 cilindri, de la sunet, rafinament la performante iar la consum stau ~ la fel, trebuie mentinut un raport bun kg/cp altfel nu rezolvi nimic la consum daca ai motor mic pe o masina grea.
LE - 520i/d cu 0-100 cat niste sedanuri low cost cu motoare de 90 CP sunt intr-adevar submotorizate. Unui sedan mare premium ii sta bine cu motorizari de la 6 cilindri in sus si putere rezonabila nu sa te ... pe tine intr-o depasire.
|
Cel mai mult imi plac astia care vorbesc din basme dar ei habar n-au macar ca E39 520i are 6 cilindri.
Oare cat mai valoreaza opinia sa in cazul asta? LOL
Last edited by mariuselix; 29-07-12 at 13:54.
Reason: forgot shocked face
|
|
|
30-07-12, 20:06
|
#21
|
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: bmw e39 sfat
Dormi pe tine. Spune-mi si mie cati cilindri are 520d. Ah...4. Ai vrut sa pari destept dar ai cazut gasca. Despre 520d se vorbea in mare parte aici. Cat despre 520i, desi are 6 cilindri, ar merge ceva mai puternic, un 523i macar (2.5 170CP).
LE - faptul ca ai postat intr-un thread mort accentueaza gasca drept care ai picat  .
|
|
|
|
|