Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 22-09-10, 08:17   #1
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default bmw e39 sfat

sunt intr-o dilema. ma bate gandul sa aduc din germania un e39 si sa-l inscriu pe bulgaria.
problema e urmatoarea, cam care sunt bubele la e39, se merita sa iau una cu 200 000 km, m-am orientat spre 525 sau 520, dar ultima am vazut ca gasesti mai greu si la bani mai multi desi as vrea un motor mai mic. din punct de vedere tehnic care e mai buna si ce implica inmatricularea pe bg.... nu vreau sa la anu sa nu mai pot circula cu ea ca dau astia o lege si nu se mai poate circula cu masini pe bulgaria
multzam anticipat
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 23-09-10, 11:39   #2
comishel

Stage 5
 
comishel's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 503
Default Re: bmw e39 sfat

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=21013
comishel is offline   Reply With Quote
Old 23-09-10, 12:18   #3
darktemplar
Toyota Driver

Stage 4
 
darktemplar's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 217
Member of:
[Toyota]
Default Re: bmw e39 sfat

motorizarea de 2.0 este slabuta pentru e39 insa daca vrei doar sa te duca din A in B este ok(cam cum e motorul de 1.8 pe MB W202)...
la 200000 motorul este la jumatatea vietii sau chiar mai putin asa ca nu trebuie sa iti faci prea multe probleme din cauza asta...restul mecanicii...nu stiu; insa nu stiu in ce masura vei gasi un motor in 200000 (reali nu basme)
...stai linistit...nu au cum sa interzica circulatia masinilor inmatriculate in bulgaria, cel putin cat suntem in UE...insa poti fi sigur ca te va opri fiecare militian pe care il intalnesti; in plus o sa ai abonament la RAR-ul mobil...totul e sa fi cu actele ok
__________________
Arguing on a forum is like runing on special olympics: even if you win, you're still retarded
darktemplar is offline   Reply With Quote
Old 23-09-10, 20:15   #4
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: bmw e39 sfat

multzam pentru sfaturi. buni linkul, am citit multe lucruri interesante.omul cat traieste invata.e posibil sa iau si din germania de ex un bmw cu kilometrii dati inapoi? din tara nu vreau sa iau o masina tocmai din motivul asta. ca nu stii ce iei
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 23-09-10, 20:55   #5
crysty.bobok

Stage 5
 
crysty.bobok's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 3,948
Default Re: bmw e39 sfat

520d la 200k km merge destul de bine ... eu am cu al meu aproape 300k km si nu am avut nici o problema majora pana acum ! In linkul postat de comisel sunt foarte multe lucruri adevarate si probate chair de mine .. este chiar foarte folositor !

Tot se vorbeste ca 520d este sub motorizat... eu nu am simtit lucrul asta.. chiar sunt multumit de cum trage masina pentru cei 136 de caluti ... Poate vin saptamana viitoare in ploiesti la cupa Cocean ... si te fac o tura sa iti faci o parere despre motorizare !

Bafta !
crysty.bobok is offline   Reply With Quote
Old 24-09-10, 07:26   #6
comishel

Stage 5
 
comishel's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 503
Default Re: bmw e39 sfat

intradevar merge si 520d,dar parca 525d,este altceva totusi e diferenta de 25 cp intre ele,si se cunoaste,dar acum depinde de ce vrea omul,520d-taxe mai mici,cred ca consumul la 525d este aproape asemanator cu 520d,si acum depinde sunt multi si in Germania multi care dau km inapoi,ganditi-va ce strazi/autostrazi au ei si cati km fac in medie pe an.Deci o masina din anul ala sigur are peste 200 mii km,eu am avut anul trecut un 525d,cu 370 mii km la bord,nu i-a dat nimeni inapoi.Oricum indiferent cati km are masina important este sa fie nu perfecta dar pe aproape din pdv tehnic.

Bafta
__________________
Zambetul e ca stergatorul de parbriz: nu opreste ploaia, dar te ajuta sa iti vezi de drum!
comishel is offline   Reply With Quote
Old 24-09-10, 07:28   #7
darktemplar
Toyota Driver

Stage 4
 
darktemplar's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 217
Member of:
[Toyota]
Default Re: bmw e39 sfat

Quote:
Originally Posted by crysty.bobok View Post

Tot se vorbeste ca 520d este sub motorizat... eu nu am simtit lucrul asta.. chiar sunt multumit de cum trage masina pentru cei 136 de caluti ...

Bafta !
nu 529d este slab motorizat ci cel pe benzina de 2.0
darktemplar is offline   Reply With Quote
Old 24-09-10, 08:01   #8
comishel

Stage 5
 
comishel's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 503
Default Re: bmw e39 sfat

mi se pare ca trage mai bine 2.0i decat 2.0d,dar consumul este mult mai mare la benzina,cea mai buna alegere dupa parerea mea este 525d,mai ales ca omul vrea sa-l inmatriculeze pe bg.Daca gaseste unul cu cutie automata este foarte ok,dar merge si manuala,consumul la un 2,5 este undeva la 8,5-9 l/100km cutie manuala si 10,5-11l/100km cutie automata.Bine depinde si cat mergi in fiecare zi si cat de aglomerat este orasul.Consumurile astea le-am scos in Bucuresti unde este un trafic infernal
comishel is offline   Reply With Quote
Old 24-09-10, 18:40   #9
crysty.bobok

Stage 5
 
crysty.bobok's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 3,948
Default Re: bmw e39 sfat

Quote:
Originally Posted by darktemplar View Post
nu 529d este slab motorizat ci cel pe benzina de 2.0
Este doar parerea ta .. eu unul sunt multumit de 520d am mers si cu 525d si trage semnificativ mai bine cu un consum de maxim 3l in plus !
crysty.bobok is offline   Reply With Quote
Old 25-09-10, 10:13   #10
darktemplar
Toyota Driver

Stage 4
 
darktemplar's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 217
Member of:
[Toyota]
Default Re: bmw e39 sfat

Quote:
Originally Posted by crysty.bobok;
Este doar parerea ta .. eu unul sunt multumit de 520d am mers si cu 525d si trage semnificativ mai bine cu un consum de maxim 3l in plus !
intai imi spui ca e doar parerea mea...rezulta ca, spre deosebire de altii, tu esti multumit de 520i; apoi spui ce multumit esti de 520d; ce legatura au cele doua motoare in afara ca sunt de aceeasi cilindree?
...cum am mai spus, motorizarea de 2.0 benzinaisi face treaba insa nu va oferii senzatiile pe care un client tipic bmw le cauta(adica nu va oferi sportivitate)...cam ca motorul de 1.6 pe seria 3; cine este multumit de performantele dinamice ale motorului 2.0i probabil ar fi mai in avantaj daca s-ar orienta spre Mercedes...parerea mea.Hic!
darktemplar is offline   Reply With Quote
Old 25-09-10, 11:48   #11
crysty.bobok

Stage 5
 
crysty.bobok's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 3,948
Default Re: bmw e39 sfat

Quote:
Originally Posted by darktemplar View Post
intai imi spui ca e doar parerea mea...rezulta ca, spre deosebire de altii, tu esti multumit de 520i; apoi spui ce multumit esti de 520d; ce legatura au cele doua motoare in afara ca sunt de aceeasi cilindree?
...cum am mai spus, motorizarea de 2.0 benzinaisi face treaba insa nu va oferii senzatiile pe care un client tipic bmw le cauta(adica nu va oferi sportivitate)...cam ca motorul de 1.6 pe seria 3; cine este multumit de performantele dinamice ale motorului 2.0i probabil ar fi mai in avantaj daca s-ar orienta spre Mercedes...parerea mea.Hic!

Am inteles gresit !
Bafta !
crysty.bobok is offline   Reply With Quote
Old 25-09-10, 11:57   #12
SAX1987
4Tuning International Member


Stage 5
 
SAX1987's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,804
Member of:
[4Tuning International]
[2 Roti]
[BMW]
Default Re: bmw e39 sfat

Quote:
Originally Posted by darktemplar View Post
nu 529d este slab motorizat ci cel pe benzina de 2.0
Vorbesti din basme !

Eu am 520i si e foarte ok chiar daca are 270.000 km . Consumul e in functie de cum mergi , cata talpa ii dai.
Parerea mea e ca un motor pe benzina poate avea mai putine probleme decat un diesel , ma refer la masini vechi si cu km destui .

Dupa teoria ta toate BMW_urile cu motoare sub 150 cai sunt submotorizte
SAX1987 is offline   Reply With Quote
Old 26-09-10, 00:31   #13
darktemplar
Toyota Driver

Stage 4
 
darktemplar's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 217
Member of:
[Toyota]
Default Re: bmw e39 sfat

Quote:
Originally Posted by SAX1987 View Post

Parerea mea e ca un motor pe benzina poate avea mai putine probleme decat un diesel , ma refer la masini vechi si cu km destui .
subscriu

Quote:
Dupa teoria ta toate BMW_urile cu motoare sub 150 cai sunt submotorizte
de unde ai dedus asta? 520i mi se pare submotorizat...si 316i....nu nr cailor conteaza ci cat trebuie ei sa care...dar asta este doar parerea mea...nu este nimeni obligat sa achieseze la ea
darktemplar is offline   Reply With Quote
Old 26-09-10, 19:00   #14
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: bmw e39 sfat

Daca iti iei E39 ia-ti ceva in 6 cilindri, motorizarile respective sunt net superioare celor in 4 cilindri, de la sunet, rafinament la performante iar la consum stau ~ la fel, trebuie mentinut un raport bun kg/cp altfel nu rezolvi nimic la consum daca ai motor mic pe o masina grea. Singurele costuri in plus o sa fie la impozit/asigurare dar la farmecul si valoarea ta nu e nicio problema.

PS - sunt multe masini cu kilometrajul dat inapoi si in Germania. Ideea e sa mearga bine, chiar daca are 200+ km.

LE - 520i/d cu 0-100 cat niste sedanuri low cost cu motoare de 90 CP sunt intr-adevar submotorizate. Unui sedan mare premium ii sta bine cu motorizari de la 6 cilindri in sus si putere rezonabila nu sa te ... pe tine intr-o depasire.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 26-09-10 at 19:05.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 27-09-10, 07:09   #15
crysty.bobok

Stage 5
 
crysty.bobok's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 3,948
Default Re: bmw e39 sfat

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Daca iti iei E39 ia-ti ceva in 6 cilindri, motorizarile respective sunt net superioare celor in 4 cilindri, de la sunet, rafinament la performante iar la consum stau ~ la fel, trebuie mentinut un raport bun kg/cp altfel nu rezolvi nimic la consum daca ai motor mic pe o masina grea. Singurele costuri in plus o sa fie la impozit/asigurare dar la farmecul si valoarea ta nu e nicio problema.

PS - sunt multe masini cu kilometrajul dat inapoi si in Germania. Ideea e sa mearga bine, chiar daca are 200+ km.

LE - 520i/d cu 0-100 cat niste sedanuri low cost cu motoare de 90 CP sunt intr-adevar submotorizate. Unui sedan mare premium ii sta bine cu motorizari de la 6 cilindri in sus si putere rezonabila nu sa te ... pe tine intr-o depasire.
Pot sa te contrazic ? mie un 520d intr-un regim de mers normal nu imi sare de 6l la 100km .. poate chair mai putin ... cat despre depasiri nu te contrazic .. dar nici nu il poti compara cu sedanuri de 90cp... pe mine ma multumesc perofrmantele unui 520d avand in vedere si consumul acestei masini ! + ca nu m-am .... pe mine in nici-o depasire de 2 ani de cand conduc masina asta !

Bafta !
crysty.bobok is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -