Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 06-04-04, 20:28   #31
mask2k

Stage 5
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 391
Default

daca ai scurtat-o si ai facut bine contactele la loc nu are nimik numai sa nu se fi intrerupt ,
si oricum daca ar merge decat in 5 cilindri nu prea ar mai merge rotund la relati si ar vibra
incearca cu bujiile si daca ai bani poti sa iei si fisele ca nu strica
tu decizi
bafta
ne mai intalnim noi pe strada ca nu situ daca pot sa vin vineri !!!
tine-ne la curent cu ce faci !!
mask2k is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 20:30   #32
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Dap, multam... sigur e de la fisa sau bujii... la relanti mere cu o mica intrerupere

Mersi mult! C'ya!
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 21:26   #33
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Pai vezi sa nu fie fisurate fisele si sa dea scanteie buna... Dar vezi de bujii, ca astea iti pot face masina sa nu traga, sau sa consume mult.
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 07-04-04, 20:38   #34
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Mamaaaa, era sa cad azi... set de fise - 5 900 000, bujii Bosh 4 electrozi - 400 000 bucata*6=2 400 000 .... in total 8 300 000

Bah, ziceti-mi si mie copacul in care cresc bani sa iau si eu cativa
__________________


VW Vento VR6 2800cc - First Love
BMW E46 - Almost ready
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 08-04-04, 07:28   #35
mask2k

Stage 5
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 391
Default

mey mey da ce bujii bosch cu 4 electrozi ai vazut tu ca, costa 400000 buc poate bosch platinum super 4 , dar alea simple fara 'platinum' costa 500000 4 bucati eu din alea am si sunt f bune!! probabil alea de 400000 buc sunt si mai bune dar te rup la bani nu are rost sa dai 400000 pe o bujie !! iar fisele stiam ca sunt enorm de scumpe dar asta este
mask2k is offline   Reply With Quote
Old 08-04-04, 07:29   #36
mask2k

Stage 5
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 391
Default

aaa si in legatura cu copacul ala in care cresc bani il caut si eu de mult timp dar sa fiu al draq daca l-am gasit
mask2k is offline   Reply With Quote
Old 08-04-04, 08:32   #37
Adrian4X4

Stage 2
 
Adrian4X4's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 46
Default

Sa stii ca daca nu ai fisa asa cum vine ea din fabrica, e greu de crezut ca se poate face din bucati, pentru ca ea se incalzeste, se raceste, se modifica niste treburi pe acolo si nu mai face contact klumea, am incercat si eu de vreo 10 ori cu diferite fise la diferite motoare si nu prea mi--a mers.

Mai incearca si la alte magazine de piese, ca n-o fi ala singurul... cu bujiile.

Sa ne daii de veste cum ti-ai tunat motorul cu bujii noi
Adrian4X4 is offline   Reply With Quote
Old 09-04-04, 00:06   #38
MC Mate

Stage 5
 
MC Mate's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Nissan]
Default

Schimbati in primul rand bujiile si fisele si dupa aia fa ce ti-am zis eu.Ne vedem maine seara.Repekt
MC Mate is offline   Reply With Quote
Old 09-04-04, 17:19   #39
n0namee

Stage 5
 
n0namee's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,313
Default

Quote:
Originally Posted by \"mask2k\"
daca nu intrerupe la turatie maxima si nu se opreste motoru nu e de la pompa si la mine se aude pompa dar cand e rezervoru aproape gol cand mai e in el ~2-3 litrii,
schimba bujiile intai
eu mi-am luat bosch cu 4 electrozi si merg destul de bine
nu iti zic ca atunci cand le-am dat jos pe alea originale si am vazut ca aveau 3 electrozi am ramas


daca intrerupe la turatie maxima ... si cand stau pe loc se aude din masina ... inseamna ca e pompa de benzina??
ps: nu intrerupe motorul !
n0namee is offline   Reply With Quote
Old 09-04-04, 20:04   #40
mask2k

Stage 5
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 391
Default

daca nu se opreste motoru nu e de la pompa de benzina dar daca se aude din masina cu siguranta nu prea mai are viata lunga , am scris si mai sus am vazut la un golf 3 dupa un anumit timp motoru pur si simplu se oprea daca il lasam aprox un sfert de ora pornea din nou si toata problema s-a rezolvat schimband pompa de benzina .
daca ai intrerupere poate sa fie tot de la bujii
si acu depinde ce intelegi tu prin intrerupere , doar nu o tii la turatie maxima cateva secunde ca banuiesc ca stii ca iti taie ECU alimentarea cu benzina !!
mask2k is offline   Reply With Quote
Old 12-04-04, 17:05   #41
BogdanSHA

Stage 5
 
BogdanSHA's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 573
Default

Hai sa va zic si eu...majoritatea s-au spus mai sus asa k acest post este o \"recapitulare\"

-cand pompa bazaie tare nu mai are viata lunga. Chiar cu putina benzina bazaitul este putin sesizabil la o pompa ok.
-daca pompa e pe moarte nu e obligatoriu sa moara motorul la ralanti - explicatia este a 2a pompa de benzina din rezervor (depinde)
-pompa de benzina la Bosch (la reprezentanta de la Budapesta) m-a costat (1.8 16v 1o2kw) 7.5oo.ooo lei cu 2 ani garantie. La mana a 2a originala e 1oo$, neoriginala gasisem si la 1.ooo.ooo.
-bujiile cu 4 craci sunt bune si au durabilitate mare - dupa un an de mers (stilul smuls) erau doar un pic afumate (uleiul ce intra pe la admisie)
-Tot la Bosch au tester si Cataloage cu toate specificatiile pentru TOATE motoarele - mi-au testat-o si pe a mea si nu am ECU (cu senzor la joja si la evacuare-IMPORTANT-esapamentul sa nu aiba \"scapari\")
Bafta!
__________________
...spuse el...si mai lua o gura de fan...
BogdanSHA is offline   Reply With Quote
Old 12-04-04, 17:45   #42
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Tot ca o recapitulare...

Tre sa ma astept din moment in moment sa-mi moara pompa de benzina...

Pe esapament are niste intreruperi... nu stiu cum sa explic... ca niste goluri de aer (cateodata)

Mai nou, sunt in a treia... accelerez... se tureaza masina si da senzatia de patinat la roti dupa care scad turatile si o ia cum trebuie (toate astea fara sa iau piciorul de pe acc... )

Pana sapt viitoare... cine stie ce mai apare
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-04, 17:48   #43
BogdanSHA

Stage 5
 
BogdanSHA's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 573
Default

Sori 4 U my friend...Same here... AMBREIAJUL a obosit...

p.s. Placa+Rulment=~5.ooo.ooo lei

p.p.s. Frate ce masini avem...zici k-s din 2oo2
BogdanSHA is offline   Reply With Quote
Old 12-04-04, 17:53   #44
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

5 mil disc+rulmenti?

Pt VR6?

Pai ar fi bine doar atata.... dar cred ca-i mai mult.
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-04, 18:52   #45
BogdanSHA

Stage 5
 
BogdanSHA's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 573
Default

Iertare , pentru 1.8 16v 1o2kw
BogdanSHA is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -