Hai sa va zic si eu...majoritatea s-au spus mai sus asa k acest post este o \"recapitulare\"
-cand pompa bazaie tare nu mai are viata lunga. Chiar cu putina benzina bazaitul este putin sesizabil la o pompa ok.
-daca pompa e pe moarte nu e obligatoriu sa moara motorul la ralanti - explicatia este a 2a pompa de benzina din rezervor (depinde)
-pompa de benzina la Bosch (la reprezentanta de la Budapesta) m-a costat (1.8 16v 1o2kw) 7.5oo.ooo lei cu 2 ani garantie. La mana a 2a originala e 1oo$, neoriginala gasisem si la 1.ooo.ooo.
-bujiile cu 4 craci sunt bune si au durabilitate mare - dupa un an de mers (stilul smuls) erau doar un pic afumate (uleiul ce intra pe la admisie)
-Tot la Bosch au tester si Cataloage cu toate specificatiile pentru TOATE motoarele - mi-au testat-o si pe a mea si nu am ECU (cu senzor la joja si la evacuare-IMPORTANT-esapamentul sa nu aiba \"scapari\")
Bafta!