Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 06-04-04, 12:10   #1
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Probleme cu VR6

Am si eu unele probleme cu masinuta.
De ex:

1.accelerez... trage binisor, si pe la turatie mai mare park se infunda (pierde putere)

2. 1-a pana pe la 40km/h, bag a doua... ii dau blana si... nimik, apas pe acc de parca as apasa pe ambreaj .... nu trage, are un moment de pierdere in care masina se infunda, se balbaie si apoi incepe sa traga dar nu cum ar trebui

Ce o fi? Multumesc!
__________________


VW Vento VR6 2800cc - First Love
BMW E46 - Almost ready
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 14:04   #2
Adrian4X4

Stage 2
 
Adrian4X4's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 46
Default

Vezi daca sunt filtrele in regula - aer si benzin.
Ar mai putea fi de la debitmetru, numai ca asta e otreaba komplicata rau, poti foarte usor sa-l dereglezi si sa nu mai mearga deloc, sau sa-ti consume vreo 20 %

Incearga o diagnoza computerizata poate te mai lumineaza.
Adrian4X4 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 14:12   #3
calin

Stage 2
 
calin's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 40
Default [

un prieten de-al meu are un passat g60 si nu trage deloc,ca si al tau,si a schimbat toate consumabilele si nimic,tot la fel merge,incearca si o spalare de injectie,ajuta f mult
calin is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 14:27   #4
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Filtrele de aer si benzina le-am schimbat vinerea trecuta (si-a mai dat drumul).

deci nu sunt filtrele... consumul de 20% nu ma ingrijoreaza ca oricum il am in jur de 16-18 in oras

Am mai auzit de varianta debitmetru... dar mi-e tarsa sa umblu la el.

Cat ma costa o verificare computerizata? Si asta tre s-o fac la Porsche romania banuiesc... sau mai sunt si altii?
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 14:29   #5
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Urmatorul lucru pe care-l voi face va fi o spalare de injectoare... poate o fi doar asta...

Dak nici asa nu merge... o sa verific fisele si bujiile... dak nici asa... nu mai am idei
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 14:36   #6
Adrian4X4

Stage 2
 
Adrian4X4's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 46
Default

Sigur ca la Porsche se poate face, numai ca acolo s-ar putea sa fie cel mai scump. Incearca la un service mai spalatel pe care-l cunosti si tu prin zona, poate au, sau poate te indruma spre altul, in caz ca n-au.

Poate sa fie si de la benzina de ***, cu un bogat continut de apa, asa incat iti infunda filtrele de urgenta.

Poti sa incerci si cu pompa de benzina, s-ar putea sa nu bage presiunea care trebuie si de aia sa nu iti deschida injectoarele cum trebuie - de aici pierderi de putere.
Adrian4X4 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 14:59   #7
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Dap, sper sa nu fie pompa de benzina... desi are un zbarnait cand am putina benzina in rezervor.... Nashpa daca e pompa ...ma costa 12 mil una noua
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 15:02   #8
Adrian4X4

Stage 2
 
Adrian4X4's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 46
Default

La marea majoritate a masinilor, benzina care o pompeaza e folosita ca agent racitor, asa ca daca bazaie, s-ar putea sa fie deja ostenita.

La Mercedes, de exemplu model Bavaria(aia mare si veche) daca luai vreo 5 viraje si scoteai sorbul de la pompa din benzina puteai sa te duci linistit sa-ti cumperi una noua.
Adrian4X4 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 15:07   #9
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Shit, shit, shit... Stiam k benzina e si pe post de racitor... hmm

O sa curat si injectoarele si dak tot asa... poate in juma de an strang bani sa-mi iau o pompa de benzina noua )
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 15:10   #10
Adrian4X4

Stage 2
 
Adrian4X4's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 46
Default

Nu dispera, ca se poate sa nu se fi stricat, sau poti sa gasesti una la mana II, testeaz-o cu un ceas de presiune, gasesti intr-un service mai acatarii, si nu ar trebui sa coste vreo avere.
Adrian4X4 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 15:18   #11
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Am fost la un service si dupa ce s-a chinuit o ora sa desfaca pompa si sa scota sonda (regretand intre timp ca s-a apucat s-o scoata) nu mi-a zis nimik din ce nu stiam. I-am zis sa se uite de ce nu-mi indica benzina pe o anumita zona a sondei si dak poate sa faca ceva. Rezultatul: a desfacut pompa, a scos sonda... \"da, nu merge ca e tocita banda de contact si nu pot sa-i fac nimik\". L-am intrebat de ce bazaie.... nu stia. Raspunsul dat: cumpara-ti alta pompa.... Mersi mult... astfel de meseriasi tot sa impusti.

Ca sa nu mai vb ca fuma cand s-a apucat sa scoata pompa... pana mea ii tot ziceam de tigare... el ca nu ca o pune jos cand umbla mai aproape

Sincer imi venea sa-i dau in cap cu ceva... a doua oara nici ca nu mai calc pe la ala.
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 15:28   #12
Adrian4X4

Stage 2
 
Adrian4X4's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 46
Default

Muhahahahhh
Bai ce sa-i faci asa sunt toti, eroi ai intrecerii in tampenie.....

Am auzit si eu de dintr-astia care se joaca cu benzina si tzigari, si am mai auzit de unul care a plecat cu tot cu acoperisul de la un garaj vreo 10 metri mai incolo....

Problema iai cu banda de carbon tocita am avut-o si eu la Audi - si am schimbat-o cu placuta imprimata de le un Espero - sou orice altceva se potriveste -cositoresti firele si te-ai facut cu o sonda buna
Adrian4X4 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 15:32   #13
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Mersi! O sa iau si eu o placuta dintr-aia sa o shimb... dar nu conteaza cum sunt pusi senzorii pe placuta? Nu tre sa fie la fel ca sa indice cum trebuie acul ala?
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 15:40   #14
Adrian4X4

Stage 2
 
Adrian4X4's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 46
Default

Desenul ala din carbon de pe placuta are o rezistenta interna, si sonda actioneaza ca un reostat cu cursor: cu cat este mai mult desen interpus intre cursorul actionat de plutitor si capatul circuitului cu atat mai mare este rezistenta si iti determina o pozitie pe cadranul din bord.

Singura chestie pe care tre s-o verifici este: la plutitor maxim sus cursorul trebuie sa fie sus pe placuta, si nvers maxim jos - jos
Adrian4X4 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-04, 15:40   #15
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Lasa draqu sonda, ca masina merge si fara...

Daca iti consuma mai mult si nu trage e din injectoare. Mai pot fi o gramada de cauze: in primul rand benzina de cacat, turbina, sau debitmetrul, cel mai probabil... Trebuie reglat de cineva care stie.

Dar schimba inainte bujiile, ca si asta este o cauza. Scapa de variantele usoare inainte sa te bagi la debitmetre si pompe de 12 mil...
Hondarul is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -