Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 13-05-07, 23:39   #1
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
Default Zgomot enervant

Am o Sierra 1,6....nu consuma ulei deloc, porneste la sfert dar am o problema mare. Cand se incalzeste motorul apara un zgomot (destul de tare) un carait de avans. De la ce poate fi ???
Am dat avansul mai mic (face mai rau), am dat avansul mai mare (face mai putin dar merge mai prost si da rateuri in toba pe decelerare).
Ma pricep cat de cat la mecanica ....dar treaba asta nu am mai intalnit-o pana acum.
Astept sfaturi, pareri....
__________________
Ford Power
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 14-05-07, 22:06   #2
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Zgomot enervant

Avansul vacuumatic functioneaza?
Schimba calitatea benzinei.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 14-05-07, 22:21   #3
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
Default Re: Zgomot enervant

Avansul vacuumatic e OK (daca avea belele cred ca motorul mergea intrerupt), benzinaria de la care bag eu am mers cu toate masinile pe care le-am avut si nu au avut problema asta. Cineva mi-a spus ca poate fi de la bolturi...eu nu prea cred pt ca sunetul este destul de ascutit....si se aude zgomot de avans. Tachetii nu bat. Nu stiu ce naiba sa-i fac sa nu se mai auda asa.
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 15-05-07, 00:27   #4
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Zgomot enervant

Quote:
Originally Posted by bil1706 View Post
...Tachetii nu bat. Nu stiu ce naiba sa-i fac sa nu se mai auda asa.
Ce ulei ai in motor?
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 15-05-07, 00:44   #5
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
Default Re: Zgomot enervant

Castrol 15w40, schimbat de 1000 km. Si inainte de schimb facea asa.
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 15-05-07, 19:16   #6
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
Default Re: Zgomot enervant

am verificat vacuumul de la delco....nu functioneaza (am scos furtunul si nu se intampla NIMIC....este infundat (cred). Oricum ma enerveaza rau vacuumurile astea, am 5 furtunase de vacuum pe masina (la delco 1, pe la carburator inca 4). O sa le desfiintez cand imi schimb carburatorul (este un weber 28/30) cu un weber 32/36 fara vacuumuuuuri. Poate reusesc sa-i adaptez socul electric pe 32/36 (ca e pe apa).
Thx pt sfat Tubrojack.

Last edited by bil1706; 15-05-07 at 19:18.
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 15-05-07, 23:06   #7
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Zgomot enervant

Quote:
Originally Posted by bil1706 View Post
am verificat vacuumul de la delco....nu functioneaza (am scos furtunul si nu se intampla NIMIC....este infundat (cred)...

La vechimea ei tind sa cred ca este gripata membrana.Incearca cu niste WD40 (degripant) ,cu vacumuul demontata de pe delcou,sa-i misti tija.Daca nu reusesti sa o faci sa se miste,ramine doar solutia sa o schimbi,insa si aceea este o loterie.
Carburile de pe Ford sint foarte bune,insa doar pina cind incep sa faca figuri,devenind un coshmar. Nu uita sa astupi respectivele furtune de vacuum,in cazul in care schimbi carburatorul..
Bafta!
__________________
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 15-05-07, 23:27   #8
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
Default Re: Zgomot enervant

Membrana nu cred ca are nimic, pt ca atunci cand am scos furtunashul nu a inceput sa "balbaie" motorul. Cred ca e infundat furtunul. Oricum maine verific treaba asta. Carburatorul asta 28/30 ma enerveaza ca nu prea imi trage masina cu el...si imi consuma cam 10-12% in oras.
Mersi pt raspuns
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-07, 00:04   #9
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Zgomot enervant

Quote:
Originally Posted by bil1706 View Post
Membrana nu cred ca are nimic, pt ca atunci cand am scos furtunashul nu a inceput sa "balbaie" motorul.

Verificarea se face simplu.
Scoti capacul de la delco pt. a vedea cum lucreaza tija vacumuului,atasezi un alt furtunash si "sugi" din el cu nadejde,intermitent.Daca tija se misca,este ok,daca nu ,este gripata.
Furtunashul nu se prea obtureaza, ci teava ce iese de pe aspiratie ,de la murdarie.Mergi pe firul furtunului,ajungi la "sursa",il scoti si verifici respectiva gaura cu o sirma.
Bafta!
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 16-05-07, 21:28   #10
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
Default Re: Zgomot enervant

eeee, problema pe care nu am mai intalnit-o. Am probat vacuumul delcoului (e ok, parghiile alea merg foarte usor...nici nu mi-a trebuit mare forta de suctiune pt a le pune in miscare). Am verificat furtunul (e ok nu e infundat)
Am bagat o sarma pe orificiul care aspira vacuumul (din admisie)....nu avea nimic pe el.
Atunci am trecut la demontarea lui (precizez ca iesirea din admisie are 3 orificii) 2 merg pe la carburator, al 3lea la delco. Am desfacut piesa respectiva ...si surpriza, am inceput sa curga antigel. Piesa aia este un termostat cu 3 iesiri.
Problema mare este ca eu nu imi dau seama cum naiba lucreaza ala (l-am invartit, l-am suflat etc etc. L-am pus la loc dar tot nu aspira. O sa ma interesez la magazin sa iau piesa aia (poate are ceva defect de nu isi face treaba).
Ma mai gandeam sa il lasa asa si sa trag furtun de la vacuumul care vine la carcasa filtrului de aer (crezi ca e ok daca fac treaba asta) ?
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 18-05-07, 22:47   #11
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
Default Re: Zgomot enervant

ceva solutii ?
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 18-05-07, 23:37   #12
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Zgomot enervant

Quote:
Originally Posted by bil1706 View Post
ceva solutii ?
Nu e bine de pe filtru.Trebuie sa fie obligatoriu de pe tunelul de aspiratie,insa problema este ca acea presiune negativa este foarte bine calculata si n u se poate atasa un furtun "dupa ureche".Incearca sa rezolvi piesa originala.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 19-05-07, 00:23   #13
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
Default Re: Zgomot enervant

Pai nu luam aspiratie de la filtru....o luam din galeria de admisie. Am un furtun care aspira din filtru (ala are un vacuum pe carcasa filtrului de aer...e ala care trage aer cald pana se incalzaste motorul).
Piesa aia e foarte ciudata (nu am mai vazut si nici nu am mai auzit de asa ceva). Aia trebuie sa o schimb.
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 19-05-07, 00:30   #14
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
Default Re: Zgomot enervant

Turbojack...vad ca esti mai "autorizat" in sfaturi decat multi de pe aici...asa ca te mai intreb ceva.
Motorul asta al meu de 1600 are cilindrii de 81,32 mm, vreau sa il alezez pana la 86,20mm....e posibil sa dau in canalele de racire ?
Precizez ca este un motor de Ford de 4 in linie (de la 1300cc pana la 2000cc au folosit acelasi bloc...difera alezajul si cursa pistoanelor).
1600 = cursa 76,95 x alezaj 81,32
1800 = cursa 76,95 x alezaj 87,7
2000 = cursa 76,95 x alezaj 90, ceva.
Cred ca te-ai prins ca vreau sa scot un motor de 1800. Nu trebuie decat sa schimb pistoanele si chiulasa.
Ce parere ai ?
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 19-05-07, 01:01   #15
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Zgomot enervant

Quote:
Originally Posted by bil1706 View Post
Ce parere ai ?
Nu prea merita efortul.
Nu mai retin daca cilindri sint separat de bloc,caz in care cei 5mm in plus i-ar distruge.

De ce nu merita?
Alezat,cuzineti,biele,pistoane,bolturi,chiulasa,ga rnituri,carburator,galerii ...depasesc pretul unui motor de 1.8 stock.
La care mai punem munca si adaptarea carburatiei pt. un motor mai mare.
In final prea multa munca pentru nimic.
turbojack is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -