Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute. |
11-09-09, 17:25
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 770
|
Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?
ms Geo_ZGA , daca citeai mai bine , da , am verificat fisha de la bujie si cu limba , ce e asa amuzant? era ideea ca sa nu fie camasha de caiuciuc perforata/sparta ceea ce nu este un pamflet asta dupa ce am verificat'o in prealabil cu aparatul de tensiune...... eu am cerut un sfat , ca sa elimin si eu din banuielile mele...am cerut sfaturi , nu glume.... ms de sfat , o sa ma duc la un magazin unde or sa aiba fishe LUNGI....ca toti im servesc dalea gen dacia logan.... de 10cm....si nu am ce face cu ele....
|
|
|
11-09-09, 21:49
|
#17
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?
Nu intelegi un lucru: fisele nu sunt "lungi" si "scurte"... CERE FISE PT MASINA TA! Exista in mod sigur pt Fordul tau fise dedicate.
Fisele cel mai usor se verifica pe intuneric, cand se vede ca "fura curent" cu ochiul liber.
Cu aparatul de masura ce ai aflat? Fiecare fisa trebuie sa aiba o anumita rezistenta, daca tu nu stii valoarea pe care ar trebui sa o aiba... degeaba o masori.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
|
|
|
12-09-09, 07:04
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 770
|
Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?
Fisele sunt scurte si sunt si lungi !
Sa cer fisha pt masina mea , de acord , dar unde cer in bucuresti, ca magazinele pe care le am pe langa mine (COLENTINA) , se bazeaza pe masina romanului DACIA, cand am vb cu nenea' ca vreau si eu o fisa de ford , a adus un bratz intreg , dar nu stiu pt ce erau , insa pt masina mea sigur nu era nici una din cauza lungimii fiind prea scurte !
Se verifica pe intuneric , la mine nu mai tre sa fie intuneric , tre sa te uiti atent si pe zi , iar noaptea se vede si mai formidabil , insa asta vreau sa stiu si eu , o chestie pe care nu o inteleg , 2 fishe , aia veche si asta noua (e de lancia acum am vazut scris mic pe ea ) , amandoua imi dau scanteie pe langa , adica in loc sa imi dea in "cap"ul bujiei scanteie , imi "scuipa" pe langa .... de la ce sa fie?
Cat despre masuratori , am vazut ca difera de la o fisha la alta.... 11kohm - 13kohm , ceea ce e putin din cate se pare , parerea mea ca sunt fisele ei originale ... adica atat de vechi...
Oricum ms Geo_ZGA , sper sa o scot la capat inainte de a se duce masina pe copca' , nu de alta , nu cred sa ai faca bine'n 3 pistoane in caz ca merge asa...
Last edited by yneedlove; 12-09-09 at 07:15.
|
|
|
12-09-09, 08:07
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
|
Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?
Cauta bujii: Motorcraft AGRF22CD1 sau Beru 14KR-&DUX sau Champion RS9YCC sau NKG BPR6EF-VG
Cat despre fise mergi la un magazin auto cu certificatul de inmatriculare al masinii si cere fise pe comanda, special pentru masina ta.
|
|
|
12-09-09, 08:21
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 770
|
Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?
Ms nt98adu , insa ma repet: imi recomanda si mie cineva un magazin in bucuresti , zona colentina-vitan , unde au si ei niste preturi de oameni normali , ca m-am dus mai devreme aici pe langa mine , si mi-a cerut unul pe cele 5 fise , 220 lei, o fi normal ???
|
|
|
14-09-09, 20:54
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?
nu stiu cum i spune in romana dar in engleza i spune la piesa ce vi sa dus trottle position sensor , e o problema comuna cu vechiturile , am avut aceeasi problema la un audi a4 si pana nu am schimbat sensoru parca era turbat ,fluctua relantiul de la 900 la 2500-3000 rpm ca nebunul.Nu e vorba de vacumuri sau alte alea ca sa fie mai pe inteles am postat o poza mai jos
https://i265.photobucket.com/albums/i..._/DSC04712.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v2...-Sensors-1.jpg
Last edited by draculas; 14-09-09 at 20:57.
|
|
|
14-09-09, 21:15
|
#22
|
Stock
Join Date: Aug 2009
Posts: 2
|
Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?
sal, eu se pare ca am rezolvat problema, am revenit la mecanic care mi-a scos mufa de la motorasul pas cu pas (asa zicea el) cred ca e regulatorul de relanti, si am mers o zi asa cu mufa scoasa, motorul nu se mai accelera singur, doar ca la pornire trebuia sa accelerez ca la dacie altfel murea motorul, a gasit problema, m-am interesat de piesa care este identica cu cele folosite de peugeot, renault, dacie logan, doar ca cele originale bosch costa 4oo ron, dar sunt si altele identice dar nu bosch cu 120 ron.
Daca e aceeasi problema si la tine, poti incerca sa scoti mufa sa vezi cum se comporta.
Sal.
|
|
|
15-09-09, 14:02
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 770
|
Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?
Dragii mei prieteni si colegi de suferintza , va multumesc pt ajutorul acordat pana acum , insa la mine e o problema ciudata , recunosc spre bucuria mea ca am avut dacie si oltcit unde nu aveam nevoie de mecanic...ci de prieteni...
Insa acum beleaua s'a schimbat , la cabacul de la delcou , am o mufa cu 3 picioare , daca o scot nu imi mai porneste , sa fie aprindere electronica? la carburator , nu e ca la dacie sau la oltcit , apesi pedala , pleaca turatia.....aici apesi pedala , si pleaca acceleratia dar incet...are o clapeta (pe care nici la carburatorul de dacie si nici la oltcit nu am vazut) din plastic care se trage incet si da drumul la aer ...ca benzina curge jetul de cum apesi/tragi acceleratia....
O problema pe care am sesizat'o la oprire , si cred ca de aici si beleaua la relanti , e un fir cu capacel identic cu cel cele care imi vin si la bobina...care vine intr'o chestie cu mushtiuc care intra in carburator....nu imi sariti in cap , nu's mecanic....asa ca nu va suparati daca nu folosesc termenii sau denumirile TEHNICE ...
Last edited by yneedlove; 15-09-09 at 14:08.
|
|
|
25-09-09, 12:48
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 770
|
Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?
|
|
|
06-10-09, 23:58
|
#25
|
Dacia Driver
Stage 2
Join Date: Oct 2009
Posts: 57
Member of: [VW] [DACIA]
|
Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?
acel peugeot daca zici ca e din 2001 trebuie sa aibe un "REGULATOR DE TURATIE" sau "MOTORAS PAS-CU-PAS" si sunt mai mult ca sigur ca ala e devina.cad foarte des.
__________________
NU-TI ALERGA MASINA MAI REPEDE DECAT INGERUL TAU POATE ZBURA
|
|
|
07-10-09, 08:36
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 770
|
Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?
Am revenit....consum 8L/100Km in buc ....
Nu stiu unde sa intreb...asa ca sper sa primesc un raspuns de la voi (colegi de suferintza) si aici....
Ma tot intreb, ce roti sa folosesc....in talon scrie 175/78/R13 ... ok , nu am asa ceva , dar am :
185/65/R14 jentzi standard ford
195/50/R15 aliaj
205/65/R15 jentzi standard ford....
(standard = tabla)
Le-am probat pe toate , cele cu care e incaltzata masina acum sunt cele pe 14" si masinutza se misca destul de bine, consum bun,
alea din aliaj parca sunt dure la gropi simnt orice damb dar da bine la design ,
iar cu cele de 205/65/R15 se misca bine , consum bun , trece mai bine peste damburi...le simt mult mai putin....dar parca sunt MARI
Am auzit multe pareri TEORETICE (ca oboseste planetarele , bucsharaie....etc), acum , astept si eu o parere de la cineva care a facut si PRACTICA , este sau nu este asa?! si , care din ele sa le folosesc? :ihearu :
Last edited by yneedlove; 07-10-09 at 08:38.
|
|
|
|
|