Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 14-01-07, 20:35   #1
Toxic69

Stage 3
 
Toxic69's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 119
Default Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?

salut. am un peugeot 1.1 benzinar 2001 60CP.

inafara faptului ca masina merge intrerupt, am fost la diagnoza nu da nici o eroare, consumabile noi.... si tot nu-i pot da de capat.
azi venind spre casa am prins un nautobus oprit cum l-a taiat capul pe sofer. am depasit intr-a 1-a pt ca aveam vreo 10 la ora, din fata venea masina si am accelerat pana pe la 5.000 de ture, apoiam schimbat a doua si am mers normal.... schimbat la maxim 3.000 de ture, ajuns acasa am lasat putin motorul pornit pana am deschis garajul si spre surprinderea mea masina se accelera singura ca si cum era cineva pe scaunul soferului si se juca. m-am uitat la turometru, masina merge in relantii in jur de 800-900 de ture. se accelera usor pana aproape de 2.000 (1.700-1.900) dupa care cobora la 800-900 rpm. statea acolo cateva secunde timp in care oscila cam in jur de 800-1.000 dupa care iar urca pana catre 2.000. am stat de curios si m-am uitat si ma tot gandeam si a facut asa de cateva ori. apoi am luat contactul si am repornit motorul acesta functionand la parametrii normali.

din ce cauza ar fii putut face asta ? mentionez ca motorul nu merge rotund, are o oscilatie intre 800-1000 rpm... chiar si tinut constant de ex. in 3.000 de ture el tot oscileaza cam 100rpm.

acum stau eu si ma gandesc, poate fii stricat ceva la computerul masinii si la diagnoza sa nu apara sau ce poate sa aiba ?
nu ma "ingrijoreaza" asa mult faza asta mai sus povestita pe cat chestia ca motorul nu merge rotund si nu pot sa-i dau de capat.



heh, am baut vreo 3 beroase, scuze baieti de exprimarea de balta
Toxic69 is offline   Reply With Quote
Old 16-01-07, 11:06   #2
Toxic69

Stage 3
 
Toxic69's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 119
Default Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?

nimeni nimic ?

wake-up boys !!!
Toxic69 is offline   Reply With Quote
Old 16-01-07, 11:42   #3
P_C_D

Stage 5
 
P_C_D's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 388
Default Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?

Fise ? Buji ? Cand au fost schimbate ultima oara ?
P_C_D is offline   Reply With Quote
Old 16-01-07, 11:46   #4
Toxic69

Stage 3
 
Toxic69's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 119
Default Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?

bujiile sunt schimbate de o luna, BOSCH cu 4 poli, luate exact pt masina asta, mi le-a vandut dupa talon (mai sunt si oameni corecti care nu iti baga pe gat toate porcariile)...

fisele is cam ciudate.... e un tub cu 4 picioruse care se aseaza peste buji, ala nu cred ca a fost schimbat niciodata, dar ma gandesc ca daca ar fii defect ar da eroare pe tester.
Toxic69 is offline   Reply With Quote
Old 16-01-07, 12:15   #5
P_C_D

Stage 5
 
P_C_D's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 388
Default Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?

Atunci nu stiu ce sa mai zic.Mai mult ca sigur este tot ceva pe pe la partea electrica.
P_C_D is offline   Reply With Quote
Old 16-01-07, 19:35   #6
Toxic69

Stage 3
 
Toxic69's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 119
Default Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?

ceva mai concret ? nimeni nimic ?

un electrician brici in cluj cunoaste careva ?

UP ! UP ! UP !....
Toxic69 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-07, 15:35   #7
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?

la mine aceeasi poveste, dar la rece si la Honda. Eu stiu ce sa fac la mine, este doar o chestie de timp. Inainte de galeria de admisie este un fel de debitmetru sau ceva de genul care are legatura cu niste vacumuuri. Nu stiu cum se cheama, ca nu sunt mecanic, dar in cazul meu, ca sa scap de acele oscilatii, trebuie sa curat cu spray din ala de carburator, "acel ceva" dinaintea galeriei de admisie ce aduce cu un debitmetru, acolo unde este clapeta de acceleratie. Probabil acolo este si un potentiometru ce tine relantiul. Curata pe acolo si asigura-te ca pui totul asa cum era. Poate fi din asta.
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 17-01-07, 18:05   #8
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?

Da Hondare,este cititorul de pozitie clapeta,insa nu da sfaturi d-astea,ca o curatare necorespunzatoare acolo poate duce la "barbierirea" caii de carbon ,si atunci sa vezi imbunantatire) .Este intr-adevar un fel de potentiometru,insa-i capsulat de obicei si sunt sanse minime sa aiba mizerie inauntru...daca nu mai functioneaza in parametri=>uzura=>schimbare.Eventual o curatare a mufei in prealabil ar fi utila,insa schimbarea reperului -numai dupa ce-l verifici temeinic.
Nu stiu cum o fi la motorul tau cu cititorul teperaturii aerului din admisie...
Parerea mea este ca daca nu-i o problema de natura electrica ar putea fi un vacuum(vezi ca sunt si unele furtune foarte subtiri ,caz in care o fisura,etc a unuia ,este destul de greu observabila)
Succes,
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 17-01-07, 21:23   #9
Toxic69

Stage 3
 
Toxic69's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 119
Default Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?

chestia aia de care zicea HONDARUL au curatato mecanicii dar fara nici un "real succes"....

alte pareri ?

vreun mecanic & electrician beton in cluj care sa lucreze cu mare drag si pasiune nu stie nimeni ?!?!?!?
Toxic69 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-07, 07:45   #10
Toxic69

Stage 3
 
Toxic69's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 119
Default Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?

am filmat sa vedeti cam despre ce e vorba... eu nu am accelerat deloc doar cand i-am dat pana a taiat sa vad daca apoi mai oscileaza....
Attached Files
File Type: 3gp MOV00003.3gp (1.85 MB, 381 views)
Toxic69 is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 21:20   #11
jus7_b1by

Stock
 
jus7_b1by's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1
Member of:
[DACIA]
[RENAULT]
Default Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?

dupa parerea mea....ai grija sa nu fie vreun vacum scapat ceva ...nu stiu ce sa zic...?
jus7_b1by is offline   Reply With Quote
Old 01-08-09, 22:46   #12
nt98adu

Stage 5
 
nt98adu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
Default Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?

Are regulator de ralanti? Debitmetru? Reglaj clapeta acceleratie? Astea verifica/regleaza/curata.
nt98adu is offline   Reply With Quote
Old 29-08-09, 11:23   #13
misu bv

Stock
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 2
Default Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?

sal, am un peugeot 106 cu aceleasi probleme, am fost la mecanic , a desfacut carburatorul, a verificat partea electrica etc. si a zis ca nu a gasit nimic in neregula,a curatat carburatorul si ce este vizibil a pus o aparatoare din cauciuc la pistonasul de la ralanti si cred ca a redus ralantiul, (nici nu a vrut sa-mi ia bani), cert este ca masina nu mi-a mai facut probleme, am facut un drum de costinesti si 2 de bucuresti si masina s-a comportat bine, dar recent la o depasire a inceput calvarul, motorul tragea intrerupt dupa care a inceput sa se accelereze singura
te rog, daca ai rezolvat problema da-mi si mie pontul
merci!
misu bv is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 13:23   #14
yneedlove

Stage 5
 
yneedlove's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 770
Default Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?

salutare , am si eu un ford escort 1.3cl , am o problema asemanatoare , insa la mine suna cam asha: la relantii , ba merge uns , ba zici ca troncane , cand sta la relantii normal , zici ca e diesel , cand se accelereaza singura , nu mult , o idee , merge ca unsa ....care e problema ? singura chestie care am observat'o , este ca imi da scanteie pe langa la bujia nr 1 , dar este cea de a 2a fisha schimbata , si tot imi da pe acolo? care ar fi problema? tin sa mentionez ca nu am gasit fisha pt ford , ca nu stiu unde anume sa ma duc in buc pt ford , insa m'am dus la dezmembrari , ciudat e ca nu seamana cu a mea , insa pare a fi in regula , mai ales ca , camasha aia de cauciuc care vine la bujie e ok , ca am tras aerul din ea si am pus limba , si timp de 5 minute nu a intrat aer deloc....nu stiu ce sa mai fac , o fi de la bujii (schimbate acum 2 luni cumparate din carrefour) ? sa fie de la fisha? :-s astept si eu niste sfaturi....multumesc anticipat !!!
yneedlove is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 16:09   #15
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Variatii Mari ale turatiei de relanti Peugeot 106 1100cmc..Cauza?!?

yneedlove... postul tau e un pamflet? Verifici fisele cu limba? Iti fura curent pe la o bujie/fisa si tu te miri de ce nu iti merge bine?
Daca totusi nu e un pamflet, probabil iti merge in 3 pistoane... din ce ai zis tu, cel mai probabil din cauza unei fise. Du-te la orice magazin de piese auto (nu Carrefour) si cere fise pt motorul tau - ford escort 1.3 an fabricatie 19XX. Daca nici asa nu e ok, te intorci la magazinul respectiv si ceri si bujii pt acelasi motor
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -