Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 28-11-06, 11:55   #1
tzoo

Stage 3
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 168
Smile !-->Aerisirea franelor<--!

Care sunt etapele concrete pt aerisirea franelor?
Trebuie completat ulterior cu lichid..?////si e recomandat sa o fac eu
tzoo is offline   Reply With Quote
Old 29-11-06, 10:41   #2
tzoo

Stage 3
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 168
Exclamation Re: !-->Aerisirea franelor<--!

Quote:
Originally Posted by tzoo View Post
Care sunt etapele concrete pt aerisirea franelor?
Trebuie completat ulterior cu lichid..?////si e recomandat sa o fac eu
.............
tzoo is offline   Reply With Quote
Old 29-11-06, 12:51   #3
sebaaa

Stage 5
 
sebaaa's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,662
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: !-->Aerisirea franelor<--!

trebuie completat ulterior..
mai bine nu le faci tu
sunt ateliere cu unelte specializate.. o sa deschida o supapa de aerisire de la fiecare roata in parte, si au un aparat..care e un fel de aspirator de lichide..dar sa nu folosesti aspiratorul!am zis ..ca idee asa.. si ala o sa scoata aerul din instalatie, si dupa aia inchide supapele alea, completeaza cu lichid si verifica starea sistemului
sebaaa is offline   Reply With Quote
Old 29-11-06, 21:45   #4
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: !-->Aerisirea franelor<--!

Quote:
Originally Posted by tzoo View Post
Care sunt etapele concrete pt aerisirea franelor?
Trebuie completat ulterior cu lichid..?////si e recomandat sa o fac eu

Ce masina?Cu ABS sau fara?

completezi rezervorul pompei pina sus,fara a pune capacul.
Incepi aerisirea cu roata cea mai indepartata de pompa adica dreapta spate-stinga spate-dreapta fata-stinga fata.
Inainte de a incepe aerisirea slabeste surubul aerisitor (doar cu cheie inelara sau tubulara;in nici un caz cu fixa) si restringe-l ,insa nu foarte tare.Daca-l rupi e jale. Apoi repeti operatiiile: calci frina de citeva ori,o ti calcata,slabesti aerisitorul ,cind pedala merge la fund,stringi aerisitorul.
__________________
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 29-11-06, 23:54   #5
tzoo

Stage 3
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 168
Exclamation Re: !-->Aerisirea franelor<--!

Quote:
Originally Posted by turbojack View Post
Ce masina?Cu ABS sau fara?

completezi rezervorul pompei pina sus,fara a pune capacul.
Incepi aerisirea cu roata cea mai indepartata de pompa adica dreapta spate-stinga spate-dreapta fata-stinga fata.
Inainte de a incepe aerisirea slabeste surubul aerisitor (doar cu cheie inelara sau tubulara;in nici un caz cu fixa) si restringe-l ,insa nu foarte tare.Daca-l rupi e jale. Apoi repeti operatiiile: calci frina de citeva ori,o ti calcata,slabesti aerisitorul ,cind pedala merge la fund,stringi aerisitorul.
OK,...cred k ma las p mana unora care au mai facut treaba asta.....cel putin pana vad eu p cineva facand treaba...
E vb d un mondeo mk3!

Thx mult oricum
tzoo is offline   Reply With Quote
Old 30-11-06, 16:45   #6
jenel

Stage 3
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 86
Default Re: !-->Aerisirea franelor<--!

dar de ce vrei sa aerisesti franale ?

daca ai nivellul de lichid scazut poti sa ai doar placutele de fr uzate
jenel is offline   Reply With Quote
Old 01-12-06, 00:48   #7
tzoo

Stage 3
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 168
Thumbs up Re: !-->Aerisirea franelor<--!

Quote:
Originally Posted by turbojack View Post
Ce masina?Cu ABS sau fara?

completezi rezervorul pompei pina sus,fara a pune capacul.
Incepi aerisirea cu roata cea mai indepartata de pompa adica dreapta spate-stinga spate-dreapta fata-stinga fata.
Inainte de a incepe aerisirea slabeste surubul aerisitor (doar cu cheie inelara sau tubulara;in nici un caz cu fixa) si restringe-l ,insa nu foarte tare.Daca-l rupi e jale. Apoi repeti operatiiile: calci frina de citeva ori,o ti calcata,slabesti aerisitorul ,cind pedala merge la fund,stringi aerisitorul.
Boey vreau sa.tzi zic k am incercat sa le aerisesc eu pana la urma si a iesit treaba/....am inginerit.o bine p'akolo
Thx turbojack
tzoo is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -