Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 17-10-06, 01:36   #1
3SGE


Stage 5
 
3SGE's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of:
[4Tuning International]
Default Diferenta la cald si la rece!

Am observat o scadere destul de slaba , dar semnificativa a puterii masinii la cald. La rece se comporta mai bine. Nu stiu daca are vreo legatura dar filtrul de aer , e schimbat si nu mai are circuitul de aer care il avea inainte. Masina are 210.000 km (celica 2.0 gti) Sa fie oare segmentii? Asa de repede?
__________________
3SGE is offline   Reply With Quote
Old 17-10-06, 05:28   #2
alex_g
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Diferenta la cald si la rece!

Toate masinile trag mai bine cu motorul rece.
  Reply With Quote
Old 17-10-06, 08:09   #3
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Diferenta la cald si la rece!

Quote:
Originally Posted by alex_g View Post
Toate masinile trag mai bine cu motorul rece.

se poate dar sa "forjezi" masina inainte sa se incalzesca e crima curata pentru motor
200SX is offline   Reply With Quote
Old 17-10-06, 21:42   #4
alex_g
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Diferenta la cald si la rece!

Quote:
Originally Posted by 200SX View Post
se poate dar sa "forjezi" masina inainte sa se incalzesca e crima curata pentru motor
Exact.


Daca scoate fum si papa ulei mai mult decat normal sunt dusi segmentii.
  Reply With Quote
Old 18-10-06, 00:09   #5
3SGE


Stage 5
 
3SGE's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Diferenta la cald si la rece!

Faza e ca atunci cand aveam ulei 100 % sintetic manca un pic de ulei, f putin cam 100grame la 1000 de km, poate chiar mai putin, dupa ce am pus semisintetic nu mai mananca ulei. Despre forja la rece nici nu imi trece prin cap, niciodata nu turez masina mai mult de 3000 de ture decat dupa ce ajunge la temp de functionare mai ales ca am rupt o curea de distributie la rece acum vreo 8 ani la un 924 pe timp de iarna.
3SGE is offline   Reply With Quote
Old 18-10-06, 01:34   #6
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Diferenta la cald si la rece!

Quote:
Originally Posted by alex_g View Post
Exact.


Daca scoate fum si papa ulei mai mult decat normal sunt dusi segmentii.

...sau simeringurile supapelor...
turbojack is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -