Diferenta la cald si la rece!
Am observat o scadere destul de slaba , dar semnificativa a puterii masinii la cald. La rece se comporta mai bine. Nu stiu daca are vreo legatura dar filtrul de aer , e schimbat si nu mai are circuitul de aer care il avea inainte. Masina are 210.000 km (celica 2.0 gti) Sa fie oare segmentii? Asa de repede?
|
Re: Diferenta la cald si la rece!
Toate masinile trag mai bine cu motorul rece.
|
Re: Diferenta la cald si la rece!
Quote:
se poate dar sa "forjezi" masina inainte sa se incalzesca e crima curata pentru motor |
Re: Diferenta la cald si la rece!
Quote:
Daca scoate fum si papa ulei mai mult decat normal sunt dusi segmentii. |
Re: Diferenta la cald si la rece!
Faza e ca atunci cand aveam ulei 100 % sintetic manca un pic de ulei, f putin cam 100grame la 1000 de km, poate chiar mai putin, dupa ce am pus semisintetic nu mai mananca ulei. Despre forja la rece nici nu imi trece prin cap, niciodata nu turez masina mai mult de 3000 de ture decat dupa ce ajunge la temp de functionare mai ales ca am rupt o curea de distributie la rece acum vreo 8 ani la un 924 pe timp de iarna.
|
Re: Diferenta la cald si la rece!
Quote:
...sau simeringurile supapelor... |
All times are GMT +2. The time now is 12:36. |
- Copyright 2024 4Tuning