Salut , am si eu (tata) o problema cu un Talbot Solara 1.6 benzina din 1980...
-Cand o porneste prima data (dimineata de exemplu) nu porneste doar daca ii pune putina benzina in carburator si dupa ce a pornit cu socul tras trebuie tinuta turata cateva secunde bune pentru ca altfel moare motorul...In rest porneste la prima cheie restul zilei...pompa de benzina nu este electrica , iar carburatorul este cel original si a fost reglat de cineva "priceput"(un mecanic batran
)....Care ar putea fi problema?
-Si ar mai fi ceva...De vreo 2 a inceput sa se simta gaze de esapament in habitaclu , am spus ca sunt gaze de carter pentru ca motorul era uzat...Anul trecut am schimbat motorul care a fost si segmentat totodata si la fel se simt gaze dar nu de carter pentru ca acesta nu scoate asa multe, sunt de esapament (cred) ...Dar asta se intampla doar daca este vreun geam deschis ,daca sunt inchise geamurile nu intra...Galeria de esapament a fost inlocuita si la imbinari pe langa coliere este pus si silicon rosu (de ala pentru temperaturi mari)...pe unde sau de ce intra gazele?
Ma gandeam sa sudez (nu eu) toata galeria si sa nu mai fie imbinate prin coliere,exista o imbinare chiar dupa iesirea din motor,o imbinare la toba intermediara si o imbinare la toba finala...ar fi o solutie prin sudare?
Poate ca nu stiti prea multe despre masina aceasta dar va rog sa ma ajutati...poate stiti pe cineva care a patit ceva asemanator la alta masina sau chiar voi...
Mersi anticipat