Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 15-12-03, 13:18   #1
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default 318 din 1987

Ma tot bate gandul sa imi iau si eu un BMW de ceva vreme, si la banii pe care i-as putea da ma gandesc la un ursulet.

Si am auzit la cineva de un 318 din 1987 (carburator) inmatriculat care l-ar da pe la 1900$. Inca nu l-am vazut, dar din cate am inteles motoru e in stare buna iar la exterior ar fi necesar un vopsit.

Ce parere aveti? Merita?

Si daca vreau sa-l fac modific cam la ce bani m-ar duce? ma refer la
exterior- spoilere, jante; si ce o mai fi de facut la motor ca sa mearga cat mai bine.
Sau daca imi aduca de afara unu marfa, dar care nu pot sa-l inmatriculez, si sa mut pe asta cam tot ce se poate, ar fi probleme cu rar-ul?

Astept pareri.
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 15-12-03, 13:47   #2
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

mi se pare exorbitant pretul pt o masina de 17 ani vechime....nu poti gasi la banii astia ceva care nu e BMW, dar e mult mai nou?
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 15-12-03, 15:01   #3
bogdan
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
bogdan's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,211
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[FORD]
[2 Roti]
[Old School Cars]
Default

la banii astia este chiar bine daca nu necesita reparatii mari
bogdan is offline   Reply With Quote
Old 15-12-03, 16:42   #4
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

hmmm.... 318 pe carburator? 1900$ destul de mult.... mai cauta ca s-ar putea sa gasesti ceva mai bun la banii astia.... macar un 320 injectie
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 15-12-03, 16:58   #5
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default

Vreo 1-2 sute poate ar mai lasa, dar oricum sper zilele astea sa vad masina.
Oricum alte oferte de care am auzit cam sareau de 3000.
Eu mai caut .

pimp-lex: nu prea sunt multe masini mai noi la banii astia, care sa fie cat de cat, ca de cand cu faza cu euro3 nu prea se mai aduc masini parca de dinainte de 99, si la astea inmatriculate tin toti de pret. (oferta mica=pret mare)
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 15-12-03, 21:24   #6
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Quote:
Originally Posted by \"RoSonic\"

pimp-lex: nu prea sunt multe masini mai noi la banii astia, care sa fie cat de cat, ca de cand cu faza cu euro3 nu prea se mai aduc masini parca de dinainte de 99, si la astea inmatriculate tin toti de pret. (oferta mica=pret mare)
da, ai dreptate....asa merge piata......ce nasol ,serios de nu.......aici asa au scazut preturile la masini e incredibil.....oferta mare si nu destui cumparatori......acolo e invers......
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 20-12-03, 05:44   #7
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

daca vrei neaparat bmw,eu zic ca e bun asta si dupa aia daca mai ai bani ii schimbi motorul,dar eu unul mi l-as lua pe carburator ca se modifica mai usor si mai ieftin,dar si pt faptul ca imi place mai mult carburatia!Acum asta e doar parerea mea!
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
TNos is offline   Reply With Quote
Old 29-12-03, 14:09   #8
Rabanne

Stage 5
 
Rabanne's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
Default

Este prima data cand aud de BMW 318 carburatie din 87.Eu zic sa te gandesti bine daca iei aceasta masina pt ca un carburator la BMW inseamna consum extrem de ridicat.Chiar daca pretul este atragator trebuie sa iei in calcul resursele care le va consuma masina.Incearca totusi o varianta pe injectie , este mult mai fiabila si rezonabila ca si consum!
Rabanne is offline   Reply With Quote
Old 29-12-03, 14:10   #9
Rabanne

Stage 5
 
Rabanne's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
Default

Este prima data cand aud de BMW 318 carburatie din 87.Eu zic sa te gandesti bine daca iei aceasta masina pt ca un carburator la BMW inseamna consum extrem de ridicat.Chiar daca pretul este atragator trebuie sa iei in calcul resursele care le va consuma masina.Incearca totusi o varianta pe injectie , este mult mai fiabila si rezonabila ca si consum!
Rabanne is offline   Reply With Quote
Old 29-12-03, 14:17   #10
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

tinand cont de faptul ca e 1.8 nu va consuma fff mult
dar daca te gandesti sai schimbi motorul se schimba situatia
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 29-12-03, 22:05   #11
Rabanne

Stage 5
 
Rabanne's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
Default

Lasand la o parte faptul ca acest motor de 1.8 carburatie va consuma cat unul de 2.5 injectie , sunt curios cum ii va schimba motorul pe carburatie cu unul pe injectie.In plus , in momentul in care pui un motor puternic pe masina trebuie sa te gandesti sa o faci sigura,si aici ma refer la amortizoare si arcuri bune daca nu chiar noi si frane de la un model mai puternic(323 sau 325).Investitia este prea mare si mult prea dificila sarcina si nu cred ca masina isi va scoate vreodata banii care vor intra in ea.
Rabanne is offline   Reply With Quote
Old 29-12-03, 22:48   #12
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

deci daca vrei sa iei masina o yey si o lasi asa
adica daca vrei sai schimbi motoru tre sai bagi si electronica
e belea mare
si rabanne are dreptate in tot ce a zis
tre sa te gandesti si la siguranta
__________________
BMW E30 324td S50B30 Twin Turbo Touring (Pt moment la grupa mica M50B25)
BMW E21 325iX M50 Turbo - Proiect ...
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 30-12-03, 19:20   #13
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

1900 mi se pare si mie cam mult pt un 318 cauta si tu un 325 am vazut aici in germania cu 900 de euro 325 facut destul de frumos cu genti da asta numai dupa cum ai spus tu pt dezmembrat
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 31-12-03, 01:00   #14
Rabanne

Stage 5
 
Rabanne's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
Default

Ideea e simpla.Decat sa iei un BMW omorat si cu consum ridicat mai bine mai ai rabdare sa strangi mai multi bani sau iti iei alta masina mai slaba ca firma si ca performante.In general la noi sunt f putine ursulete care sunt intretinute si alea care sunt ori au preturi f ridicate ori nu sunt de vanzare.Eu spre exemplu am un 325iX din 87 in stare impecabila si mai nou si cu tuning exterior Hartge si pe care nu l-as da pt nimic .Parerea mea este ca trebuie sa te gandesti la intretinere pt ca BMW-ul te ucide la capitolul asta.Intotdeauna recomand pt toti un diesel .Daca tot nu ai bani sa=ti iei ceva klumea macar ia-ti ceva sa nu te doara buzunarele.
Rabanne is offline   Reply With Quote
Old 31-12-03, 14:22   #15
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

adev ca si un urs diesel e bun

am impresia ca 25 td are vro 120 de cai si sigur fuge de rupe!!!
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -