[QUOTE=hit-man mi-a spus cu=ineva ca pot face un sistem mai sigur sa trag unpplus de la baterie, o masa independenta ,plusul de la vechiul circuit(comanda de la bulb) si sa le leg toate astea cu un releu.daca imi poate confirma cineva eventualsa imi dea detalii,cum se face sistemul,ce releu trebuie sa fol,etc...[/QUOTE]
Orice releu de peste 20A cu 4 picioruse este bun,gasesti cu sacul la dezmembrari.Nu trage fir direct de la baterie fara siguranta.Verifica pe releu care sint piciorusele care alimenteaza bobina(le alimentezi in cruce cu +,-,si auzi cind face click).De la termocupla (atentie, de pe iesire nu de pe intrare) sau de la releul ventilatorului (recomandat) alimentezi borna (+) a releului (piciorusul ce alimenteaza bobina),iar celalalt leaga-l la masa.
La al 3-llea piciorus al releului trage un cablu (VPLY) de minim fi 3 mm cu (+) ,iar de la al 4-lea ramas liber ,un alt cablu pina la (+) de pe ventilator.La (-) ventilatorului tragi direct un alt cablu de masa la caroserie sau unde iti este la indemina dar tot gros de minim 3 mm.
Daca acele cabluri groase le gasesti siliconate,esti in loja.
Sint totusi sint de parere sa schimbi termocupla cu una ce cupleaza la 2 temperaturi diferite si legi ventilatoarele separat,deoarece este inutil sa mearga tot timpul ambele,problemele aparind la iarna.In plus curentul absorbit de la alternator va fi mult mai mare,fapt ce il vei observa in special noaptea cu farurile aprinse.
Spor la lucru.
ps.In ultima vreme am avut de-a face doar cu ventilatoare complicate,incit am confundat constructia motorului tau.