Pai sa zicem ca ti-ai raspuns singur incercind si cu alte 2 relee:
1. blocul de semnalizare nu mai face contact cum trebuie si de aceea
releul "ciriie" ptr. ca el este facut (calculat) ptr. cel putin 2X21W pe
ramura stg. sau drp. sa aiba o "clipire" normala si cind se arde un bec
sa cupleze mai des. (cel mai probabil defect)
2. vreun scurtcircuit pe traseul de semnalizare dar m-as mira sa fie
pe amindoua partile (nu-i exclus!)
Releul se "leaga" asa:
49 = +v
49a = la blocul de semnalizare (care comuta pe stg./drp.)
31 = -v (masa)
exact cum l-ai controlat tu. Ca sa verifici repede pct. 1 si 2 faci asa:
- la compartimentul motor legi releu de la baterie cu + si - si 49a la
unul di semnalizatoare fata (care vrei tu) pe firul ce vine de la blocul
de semnalizare (ai grija sa nu-l legi la masa). Daca ramura respectiva
functioneaza bine atunci verifica si cealalta. Daca amindoua se aprind
corespunzator atunci ii de vina blocul de semnalizare. Daca nu verifica
sa nu ai becuri arse sau contacte imperfecte la becuri in socluri. Daca
nu sint becurile de vina si fac contact ferm atunci ai un scurtcircuit.
Verifica totusi si conectorul de la blocul de semnalizare sa fie cuplat
ferm si sa nu aibe contacte oxidate.