Quote:
Originally Posted by fiddy08
Buna, s-a ars chiulasa la TIR-ul pe care il conduc, iar seful zice ca din cauza mea s-a ars ca am supraincalzit motorul. Din ce cauze se poate arde chiulasa? (TIR-ul este un IVECO STRALIS si are vreo 700.000 km)
|
Spune-i lui SEFU sa-si cumpere alt Tir ca la 700.000 km rulati ala nu mai este TIR ci
PUTREGAI care de mult trebuia sa intre īn reparatie capitala daca nu casat.
Se pare ca seful tau are numai semne de
$ si
īn cap dar de masini are exact atīt habar cīt am eu de avioane cu reactie.
Nu e de mirare ca a pocnit garnitura sau chiar chiuloasa.
Diferenta e ca daca la masinile particulare se mai īngrijeste cīt de cīt, la TIR-uri din cauza preturilor ridicate de īntretinere se cīrpaceste pe unde se poate si se improvizeaza.
Am vazut pe aici TIR-uri cu numar romānesc ca ma mir pur si simplu cum de au reusit sa traverseze Germania cu ele pīna īn nord si au reusit sa scape de LKW CONTROL ce se face pe autostrazi.
Modiule electronice anulate, regulatoare de īncarcare baterie anulate si pus bec īn locul lor ca la buceaga de pe vremuri, cauciucuri care nu mai au mult si iese sīrma din ele etc. Īn halul asta se vie aici pe autostrazi cu ele. Ca le ia dracu si aterizeaza si prin santuri nu-i de mirare.