Jigleoarele:
-cel lung cu crestatura de surubelnita in cap,este cel de relanti si se monteaza in lateral langa pompa de sprit.
-cel lung cu multe gaurele se introduce in gaura situata in partea superioara intre bazinul de nivel constant si tunelul de admisie;peste el se infileteaza unul scurt cu crestatura dreapta si filet pana la capat
-jigleorul cu gaurica (scrie pe el 55) si cam cilindric cu crestatura de surubelnita se monteaza in camera de nivel ,in pozitie inclinata.
-jiglerul cu un cap cilindric mai lung si bila pe orificiu,se monteaza in camera de nivel in pozitie verticala.
-jiglerul pentru shpritz se fixeaza in partea superioara cu ciocul in canalul aferent tunelului de admisie;se pun obligatoriu saibe deasupra si sub corpul cu cioc al jigleorului.
-se agata cuiul pontou in limba plutitorului caruia i se asaza gaura incadrandu-se intre urechile lui de fixare din capac si se introduce stiftul,fara a utiliza nici o scula.Distanta intre plutitor si garnitura capacului fara a apasa pe bila cuiului pontou trebuie sa fie 8mm (grosimea unui creion).
-desfaceti cu o cheie de 19 (filet normal) capacul filtrului situat sub stutul tur al carburatorului si se curata sita.
-verificati duza de pe furtunul atasat galeriei ce trebuie sa aiba gaura de 2mm,se porneste motorul ,obturand gaura cu degetul trebuie sa se simta vaccumul.Daca nu se simte,se scoate furtnul de pe galerie si se curata gaura plina de calamina .Se poate folosi un burghiu de fi 4-4.5 rotit cu mana.
-defaceti capacul pompei de benzina si curatati mizeria gasita sub sita.ATENTIE!Goliti gaura centrala filetata de benzina scursa,inainte de remontare ;crapa peretii si va costa un corp nou de pompa.
-distanta platinei trebuie sa fie de 4-4.5 mm
-distanta electrodului bujiei 0.7mm
-pozitia 1 a fisei pe delcou trebuie sa fie aproximativ perpendiculara pe axa masinii indreptata spre aripa externa;daca nu este asa ,se demonteaza delcoul si se repozitioneaza "morcovul".Luleaua trebuie sa bata pe 1,cand se vede semnul pe volanta.
-nu neglijati nici reglajul tachetilor.Deoarece in majoritatea cazurilor culbutorii au uzura in capul supapei,nu se face reglaj cu lera deoarece este eronat.Este suficient unul la mana.Cel mai simplu pentru neavizati reglajul lor se face cand cilindrul este pe compresie (ambele supape inchise)si exact in momentul in care cilindrul urmator la aprindere are pendularea culbutorilor sus-jos.
-Ordinea de aprindere este 1-3-4-2 ,cu 1 spre volan si 4 spre radiator.
-Sageata din capul pistonului trebuie sa fie obligatoriu spre volanta
-crestatura bielei va fi spre electromotor sau opusa axului cu came
-crestatura de pe pinioanele de distributie se aliniaza pe axa lor spre interior;se utilizeza o rigla sau panza de fierastrau.
Daca am uitat ceva imi cer scuze,dar n-am mai facut asa ceva din secolul trecut.