Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 29-04-09, 21:09   #1
dumitrescu12

Stage 3
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 86
Member of:
[DACIA]
Question Problema DACIA

Hmmm....nush cum sa incep. Deci, am o Dacia 1400 an fabricatie 1999. Si de aprox ceva timp(6 luni) imi tot face o figura careia nu ii dau de cap. Cand schimb treapta de viteza din 3-a intr-a 4-a sau din 4-a intr-a 5-a , mai exact cand calc ambreiajul ca sa schimb viteza imi moare motorul(se opreste). Tin sa precizez ca am imi patineaza discul de ambreiaj. Din aceasta cauza sa fie ?

Si inca ceva... dar nush dak intrebarea aceasta isi are locul aici ...
Daca vreau sa pun folie imitatie de carbon pe capota trebuie sa o omologhez? Se leaga politia de mine ? Sau ceva de genu....

Ast raspuns ... multumesc frumos
dumitrescu12 is offline   Reply With Quote
Old 30-04-09, 07:40   #2
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: Problema DACIA

pai politia nu o sa se ia de tine, asta in cazu in care gasesti niste baieti de treaba, care sa le placa cat de cat tuning-ul auto. cat despre problema ta cu treptele de viteza, nu mi-i se pare normal, practic daca ti-ar patina discu de ambreiaj cand ai schimba vitezele nu ai mai avea asa de repede putere la roata, cum ai avea cand ti-ar functiona in toti parametrii discul de ambreiaj; eu cred ca ai probleme cu alimentarea, iar in principiu atunci cand decuplezi discu de ambreiaj nu mai are cine sa "OBLIGE" motoru sa stea aprins, cu alte cuvinte ai o problema la bujii, la alternator sau cu bateria; ori ai ceva probleme la delcou; este pe injectie sau este pe carburator? daca mai te pot ajuta cu ceva nu ezita sa dai un pm, sau postezi chiar aicea, am sa-ti urmaresc thread-ul.
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 30-04-09, 08:13   #3
Danutz Bratosin
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of:
[Moderators]
[Oltcit]
[Fiat]
Default Re: Problema DACIA

Vezi sa nu ai ceva probleme cu alimentarea de benzina...vre-un gunoi ceva/furtun infundat!
Cat despre folia de pe capota nu cred ca ar avea de ce sa se ia de tine...nu faci rau nimanui cu nimic...
__________________
Oltcit Club 11 RM
Fiat Marea
Fiat Stilo
Danutz Bratosin is offline   Reply With Quote
Old 30-04-09, 09:19   #4
dumitrescu12

Stage 3
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 86
Member of:
[DACIA]
Question Re: Problema DACIA

Este pe carburator. Dar gunoi nu are...ca am desfacut toate jigloarele si nimic ...le-am si schimbat .Acelasi rezultat... nush ce rol ar avea bateria in chestia asta .

Chiar nu ii dau de cap
dumitrescu12 is offline   Reply With Quote
Old 30-04-09, 09:29   #5
brownshark

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 2,145
Default Re: Problema DACIA

incearca sa o alimentezi "prin cadere" cu un bidon asezat p plafon , probezi p un drum care permite asta , sau ii pui un portbagaj d imprumut.daca nu mai face e de la pompa d benzina , nu mai face presiunea , fie cumperi pastile , fie corp , fie pompa cu totul, trb sa verifici si coada pompei
brownshark is offline   Reply With Quote
Old 30-04-09, 12:45   #6
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: Problema DACIA

pai ideea este ca bateria se consuma instant, iar daca nu este curent iti moare imediat. bateria tine atata timp cat iti porneste motoru, te cari putin, iar cand schimbi vitezele nu mai are ce sa antreneze motoru (exact ca si la procedeu de impingere, cu pornire fortata). asta era ideea. daca zici ca in carburator nu e mizerie, cauta si in rezervor sau pe traseu, indicat ar fi sa schimbi traseu de alimentare.
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 30-04-09, 12:46   #7
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: Problema DACIA

Quote:
Originally Posted by Alejandro View Post
pai ideea este ca bateria se consuma instant, iar daca nu este curent iti moare imediat. bateria tine atata timp cat iti porneste motoru, te cari putin, iar cand schimbi vitezele nu mai are ce sa antreneze motoru (exact ca si la procedeu de impingere, cu pornire fortata). asta era ideea. daca zici ca in carburator nu e mizerie, cauta si in rezervor sau pe traseu, indicat ar fi sa schimbi traseu de alimentare.
ori alternatoru e pe moarte.
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 30-04-09, 13:38   #8
dumitrescu12

Stage 3
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 86
Member of:
[DACIA]
Question Re: Problema DACIA

Bateria face in toamna 2 ani ...si nu a fost omorata cu muzica proiectoare nush ce...doar pornire...si muzica din an in pasti ...cred ca totusi e de la pomba ....dak o desfac si o curat cu decarburol are ceva?
dumitrescu12 is offline   Reply With Quote
Old 30-04-09, 14:28   #9
Danutz Bratosin
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of:
[Moderators]
[Oltcit]
[Fiat]
Default Re: Problema DACIA

Nu are nimic...dupa ce cureti pompa uite-te si la furtunele care vin la carburator sa nu fie infundat vre-unu!
Danutz Bratosin is offline   Reply With Quote
Old 03-05-09, 18:21   #10
dumitrescu12

Stage 3
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 86
Member of:
[DACIA]
Default Re: Problema DACIA

Am desfacut carburatorul ca am ajuns la concluzia ca de acolo ar putea fi . L-am curatat cu decarburol .Insa acum am dat de alta belea . Nu mai stiu sa pun toate piesele de la carburator inapoi ...are cineva o schema ?sau eu sti...ceva care sa imi fie de ajutor . va rog frumos
dumitrescu12 is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 23:00   #11
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Problema DACIA

Jigleoarele:
-cel lung cu crestatura de surubelnita in cap,este cel de relanti si se monteaza in lateral langa pompa de sprit.
-cel lung cu multe gaurele se introduce in gaura situata in partea superioara intre bazinul de nivel constant si tunelul de admisie;peste el se infileteaza unul scurt cu crestatura dreapta si filet pana la capat
-jigleorul cu gaurica (scrie pe el 55) si cam cilindric cu crestatura de surubelnita se monteaza in camera de nivel ,in pozitie inclinata.
-jiglerul cu un cap cilindric mai lung si bila pe orificiu,se monteaza in camera de nivel in pozitie verticala.
-jiglerul pentru shpritz se fixeaza in partea superioara cu ciocul in canalul aferent tunelului de admisie;se pun obligatoriu saibe deasupra si sub corpul cu cioc al jigleorului.
-se agata cuiul pontou in limba plutitorului caruia i se asaza gaura incadrandu-se intre urechile lui de fixare din capac si se introduce stiftul,fara a utiliza nici o scula.Distanta intre plutitor si garnitura capacului fara a apasa pe bila cuiului pontou trebuie sa fie 8mm (grosimea unui creion).
-desfaceti cu o cheie de 19 (filet normal) capacul filtrului situat sub stutul tur al carburatorului si se curata sita.
-verificati duza de pe furtunul atasat galeriei ce trebuie sa aiba gaura de 2mm,se porneste motorul ,obturand gaura cu degetul trebuie sa se simta vaccumul.Daca nu se simte,se scoate furtnul de pe galerie si se curata gaura plina de calamina .Se poate folosi un burghiu de fi 4-4.5 rotit cu mana.
-defaceti capacul pompei de benzina si curatati mizeria gasita sub sita.ATENTIE!Goliti gaura centrala filetata de benzina scursa,inainte de remontare ;crapa peretii si va costa un corp nou de pompa.
-distanta platinei trebuie sa fie de 4-4.5 mm
-distanta electrodului bujiei 0.7mm
-pozitia 1 a fisei pe delcou trebuie sa fie aproximativ perpendiculara pe axa masinii indreptata spre aripa externa;daca nu este asa ,se demonteaza delcoul si se repozitioneaza "morcovul".Luleaua trebuie sa bata pe 1,cand se vede semnul pe volanta.
-nu neglijati nici reglajul tachetilor.Deoarece in majoritatea cazurilor culbutorii au uzura in capul supapei,nu se face reglaj cu lera deoarece este eronat.Este suficient unul la mana.Cel mai simplu pentru neavizati reglajul lor se face cand cilindrul este pe compresie (ambele supape inchise)si exact in momentul in care cilindrul urmator la aprindere are pendularea culbutorilor sus-jos.
-Ordinea de aprindere este 1-3-4-2 ,cu 1 spre volan si 4 spre radiator.
-Sageata din capul pistonului trebuie sa fie obligatoriu spre volanta
-crestatura bielei va fi spre electromotor sau opusa axului cu came
-crestatura de pe pinioanele de distributie se aliniaza pe axa lor spre interior;se utilizeza o rigla sau panza de fierastrau.

Daca am uitat ceva imi cer scuze,dar n-am mai facut asa ceva din secolul trecut.
__________________
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 09-05-09, 16:10   #12
dumitrescu12

Stage 3
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 86
Member of:
[DACIA]
Default Re: Problema DACIA

Nush cum sa iti multumesc pentru munca facuta de tine ...raman dator


tin sa spun ca merge perfect masina acu doar ca trb sa ii schimb discu
dumitrescu12 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -