Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 03-01-06, 01:11   #1
Razbee

Stage 2
 
Razbee's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 42
Default Folie geamuri vs geamuri ionizate: avantaje si dezavantaje

Salut.Am o Mazda 3 si as fi vrut sa imi pun folie pe geamuri.Am auzit multe argumente pro si contra si vreau parerea unui om care se pricepe.Ce ar fi mai bine sa pun folie sau sa ionizez geamurile? Sunt amandoua agreate de RAR (cu autorizatie) ? Va rog ajutati-ma si pe mine sa ma decid.Multumesc in avans!
Razbee is offline   Reply With Quote
Old 03-01-06, 21:38   #2
CataNOS

Stage 5
 
CataNOS's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 1,370
Default

eu iti recomand ionizarea pt k nu-ti ia nimeni talonul pt aja ceva. Pt folie, oricat de autorizata ar fi, tot iti iau astia talonu pt k mai nou gasesti stickere d-astea albastre RAR prin targuri. Nu-ti poate zice garda k ai ionizat geamurile in casa, aja k nu are c iti face. Cel mai ieftin si bine se ionizeaza geamurile la o firma din pitesti, nu mai tin minte cum se numea.. bafta
CataNOS is offline   Reply With Quote
Old 03-01-06, 23:39   #3
Evil Yuri

Stage 5
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
Default

Send '92 Pitesti cumva?
Evil Yuri is offline   Reply With Quote
Old 05-01-06, 03:48   #4
CataNOS

Stage 5
 
CataNOS's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 1,370
Default

parca da
CataNOS is offline   Reply With Quote
Old 17-01-06, 23:28   #5
Psycho
2 Roti

Stage 5
 
Psycho's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of:
[Super Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[2 Roti]
Default

so . .problema este in felul urmator .. la ionizat nu are ce sa iti faca .. nu poa sa iti ia decat boii d la carutza .. la folie .. e mai belea .. acum dezavantajele la ionizat sunt k in timp ... pe luneta daca foloseshti dezaburiea excesiv sar \" ioni \" de pe dungi si se vede urat ... ( io am scos dezaburirea ) ... dar ... iarashi daca nu lucreaza bine si ti`o siliconeaza prost rishti sa iti intre apa ...
__________________
Nu sunati , ies eu din cand in cand

Psycho is offline   Reply With Quote
Old 20-01-06, 16:01   #6
johnson

Stage 5
 
johnson's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 954
Member of:
[Crazy Drivers]
Default

Avantaje folie, daca e de calitate si cu omologare: va protejeaza, atat pe dvs, cat si autoturismul dvs de efectele daunatoare solare. Retine intr-o bucata cioburile geamului spart, reducand pericolul vatamarii corporale, totodata pastrand hotii la distanta, prin dificultatea spargerii. Rezistenta sporita la zgarieturi, prin straturile speciale de protectie. Interventii minore asupra masinii, prin montaj facil. Pret mic raportat la calitate, efect. Garantie 5 ani la distribuitorii autorizati Llumar, la ceilalti nu stiu. ma ocup si cu asa ceva deci datele sunt da la cineva care stie ce zice.
La geamurile ionizate va spun din experienta, pt ca am o masina cu asa ceva. La Dacie sau masini mai vechi, ce au luneta cu cheder nu sunt probleme, pt ca au de obicei gata facute si inlocuiesc geamul original, in loc sa il ionizeze pe acesta. in urma cu cativa ani nu era o problema de certificari si am un prieten care dupa lungi negocieri a scapat fara talon suspendat. Nu este recomandat la cele cu geamuri laterale sau luneta lipita si este logic motivul, ionizarea se face in cuptoare speciale. In timp se zgarie si este sensibil stratul aplicat la diluanti si solutii mai puternice de spalat. As opta pt folie, fara sa stau pe ganduri
johnson is offline   Reply With Quote
Old 20-01-06, 22:52   #7
Bizonul

Stage 5
 
Bizonul's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,955
Default

anul trecut am fost in Pitesti cu ceva treaba si m-am oprit la aceasta firma ...SEND am intrebat cat ma costa sa fac toata masina (golf2) si mi-au zis k doar 1,5 mil cu OMOLOGARE.nu mi-a venit sa cred..acum alta este problema...cine vrea sa protejeze masina cu foile, da un ban dar sta in fata...in schimb cu bani mai putini poti avea satisfactia care o ai si cu folie.si circuli si fara stres...in vara o sa dau o fuga pana in Pitesti si-mi voi ioniza masina.fara discutii numai bine
__________________
Nu am lasat scoala sa imi afecteze educatia
Bizonul is offline   Reply With Quote
Old 22-01-06, 10:54   #8
Cosmin255

Stage 5
 
Cosmin255's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,951
Member of:
[Moderators]
[AUDI]
Default Re: Folie geamuri vs geamuri ionizate: avantaje si dezavanta

Quote:
Originally Posted by \"Razbee\"
Salut.Am o Mazda 3 si as fi vrut sa imi pun folie pe geamuri.Am auzit multe argumente pro si contra si vreau parerea unui om care se pricepe.Ce ar fi mai bine sa pun folie sau sa ionizez geamurile? Sunt amandoua agreate de RAR (cu autorizatie) ? Va rog ajutati-ma si pe mine sa ma decid.Multumesc in avans!


Deci parerea mea este ca geamurile ionizate stau cel mai bine pe masina gri metal / shobo....pe restu mi-as pune folie sincer
Cosmin255 is offline   Reply With Quote
Old 10-02-06, 19:06   #9
GURU

Stage 1
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 21
Default

1. Exista (inca) probleme cu foliile. In sensul ca poti avea ghinionul sa dai peste un \"organ\" ceva mai plin de zel care sa-si doreasca foarte mult talonul tau pe motiv ca ai folii si \"nu exista dom'le, nu sunt astea omologate, sunt ilegale!\". Asa este. In actualul Cod Rutier asa scrie. Insa din nefericire pentru respectivul organ intre timp (de prin 2003) au fost omologate RAR 2 (doua) marci de folii: LLumar si 3M. Zic \"din nefericire\" pentru organ pentru ca mai nou, procedura este urmatoarea: daca ti se ridica (suspenda, ma rog) certificatul de inmatriculare, pentru a-l recupera trebuie sa treci mai intai pe la RAR pentru a verifica daca modificarile aduse de proprietar masinii sunt conforme cu normele RNTR 2. Daca nu sunt conforme e nasol, trebuie sa te conformezi si sa aduci masina la parametrii de fabrica. Si te supui rigorilor impuse de organ si implicit de lege. Daca insa modificarile sunt acceptate de RAR te duci frumusel si-ti recuperezi talonul de la politie (cu stampila de la RAR pe spatele dovezii). Eeee, de aici inainte situatia se poate \"degrada\" pentru militian. Inseamna ca a ignorat cu buna stiinta (sau cu rea vointa) niste norme de care stia, in dauna interesului persoanei (tale, in speta). Ca urmare, tu soferule, in cazul in care esti convins ca esti in regula (folii auto omologate RAR) poti sa-l dai injudecata pe agent cu sanse 99% de castig. Si ca sa nu pierzi timpul degeaba prin tribunal ceri daune materiale (in cazul in care le poti dovedi) si morale.
Eu sunt convins ca sunt necesare 2-3 astfel de situatii pentru ca agentii sa se poarte mai respectuos cu \"purtatorii\" de accesorii auto omologate RAR (de orice natura: jante, tobe, eleroane, spoilere, folii etc).
Din fericire nu toate organele sunt vigilente in sensul nedorit. Am intalnit multi agenti care mi-au cerut la control \"omologarea pentru folii\". Le-am aratat-o, am mai schimbat doua - trei vorbe, mi-au urat drum bun si pa! Deci se poate!

2. Sustin folia (omologata) vs ionizare din doua motive:
a) Sunt aplicator de folie omologata;
b) Ionizarea are viata scurta, se degradeaza neuniform, intretinerea geamurilor se face dificil. Ionizarea are o singura culoare: oglinda. Arata bine pe masinile deschise la culoare, dar asta doar pentru cateva luni. Dupa acest interval incepi sa te gandesti cu regret la folie...

Cu stima,
GURU
0721 430430
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	c2_atr_20_ch_241.jpg
Views:	725
Size:	121.5 KB
ID:	67990  
GURU is offline   Reply With Quote
Old 10-02-06, 20:49   #10
cata_tm

Stage 5
 
cata_tm's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 814
Member of:
[DACIA]
Default

treaba cu folia depinde de la politist la politist. poti sa ai si omologare, ca tot te... depinde de cine nimeresti. se bazeaza pe faptul ca in carte scrie clar, ca nu e voie cu nici un fel de stikere pe geamuri, bla, bla, ca nu stiu exact cum scrie. chestiile astea nu erau specificate in regulamentul vechi, deci pe asta se bazeaza ei. totusi, daca ai omologare, te faci ca te doare undeva...

e cu dus-intors treaba asta...
cata_tm is offline   Reply With Quote
Old 05-03-06, 06:14   #11
Psycho
2 Roti

Stage 5
 
Psycho's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of:
[Super Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[2 Roti]
Default Re: Folie geamuri vs geamuri ionizate: avantaje si dezavantaje

vorbeam cu cineva si mi`a zis ceva de genul urmator

rar`ul omologheaza foliile dar politzia romana nu permite autorizarea lor .. ciudat joc de cuvinte nuh ... de asemenea la fel si cu tobele sport .. ele sunt omologate rar .. dar " folosirea " lor .. nu este autorizata de catre " organ "
Psycho is offline   Reply With Quote
Old 05-03-06, 09:36   #12
DJ77VLD
eXtreme USER

Stage 5
 
DJ77VLD's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 773
Member of:
[Extreme Racing]
Exclamation Re: Folie geamuri vs geamuri ionizate: avantaje si dezavantaje

CLAR folie! Omologata sau ne....
DJ77VLD is offline   Reply With Quote
Old 05-03-06, 11:11   #13
bodyspeed

Stage 5
 
bodyspeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[4Rally]
[BMW]
[FOTO]
Cool Re: Folie geamuri vs geamuri ionizate: avantaje si dezavantaje

pai ce sa zic decat : FOLIE rules
desi se i-a garda de tine asta e depinde de nenea politistul, daca insista o dai jos si pui alta
bodyspeed is offline   Reply With Quote
Old 05-03-06, 14:20   #14
Eugen_TL
Renault Driver

Stage 5
 
Eugen_TL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,658
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Folie geamuri vs geamuri ionizate: avantaje si dezavantaje

Quote:
Originally Posted by bodyspeed
pai ce sa zic decat : FOLIE rules
desi se i-a garda de tine asta e depinde de nenea politistul, daca insista o dai jos si pui alta
u iti dai seama ca daca te opreste in fiecare zi vreun nenea papi ce se intamlpla? ai sa iti pui folie non=stop? parerea mea ca in cazul asta ai arunca banii degeaba! si mie imi plac foliile extrem de mult dar totusi legile astea tampite impiedica acest lucru!

ps:incearca cu perdelute electrice joke
__________________
Megane 2 my edition
https://forum.4tuning.ro/110-masina-m...ml#post5673253
Eugen_TL is offline   Reply With Quote
Old 09-03-06, 15:44   #15
matematik

Stock
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7
Default Re: Folie geamuri vs geamuri ionizate: avantaje si dezavantaje

eu zic ca folie.Folie anti-efractie omologata rar.Daca iti ionizez geamul trebuie sa il dea jos...si nu stii cum in mai pune la loc..mai ales daca ai electric.La folie nu il da jos.Cat despre politie ... iti rupe talonul(din cele 3 bucati iti ia el 2 si cea cu ITP ramane la tine ) ...ori ca ai folie ori ca ai ionizat.Sunt patit.Am mers la Candianu si ala de la ghiseu nici nu s-a uitat la mine...mi-a dat talonul inapoi ...in mod normal tebuie sa coboare sa vada daca ti-ai "reglememtat" problema.Eu fusesem la SEND si imi pusesem pe TOATE geamurile chestie d'aia cu RAR.Faci cum crezi dar eu as opta pt folie....desi la ionizat oglinda e interesant vara ca reflecta soarele si nu se incalzeste asa tare in masina...deci...pro si contra ..50-50%.Daca iti pui folie cu autorizatie ...firma respectiva are un jurist care se ocupa de cazul tau daca politia face figuri.
matematik is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -