Alta varianta de VW Veyron ?!?!? (cica asa pastreaza ei exclusivitatea.....100 de VW Veyron x....200 VW Veyron y....etc..pana ajung la oridinul miilor....pentru ca acum la fiecare masina nou iesita pe "grila de asamblare" VAG-ul mai diminueaza din pierderi (Ce-o sa-mi mai sara copii in cap pentru ca ei stiu ca productia unui veyron face vreo 5 milioane de coco- dar nu "productia" in sine a unui singur model se ridica la valoarea aceasta ci intreg procesul prin care s-a ajuns la crearea veyronului (cercetare ...planificare...productie...etc) duce suma de "productie" la 5 milioane (asta cand ziceau ca o sa faca 300 de modele...dar acum ca au in plan sa-si bata recordul facut cu vw beeatle de 21529464 masini produse trec pe profit)
Cat despre ....Bugatti francez
....Nici cand a infintat Ettore compania nu era frantuzeasca cum nici acum nu este....In Molsheim singurul reprezentant al galilor e femeia de serviciu....in rest numai nemtatai cu capu' mare...
Masina perfecta ?!?...Nici Vorba...Ca design inferioara multor masini.....Recordul de Top Speed (apropo....singurul lucru la care era buna ...ca un Porsche mai "rasarit"
il altoieste pe circuit ) pierdut in fata unei alte "jumatati de masina" SSC Ultimate Aero care de asemenea pe circuit are oaresce probleme ...asa ca au scos "Cel Mai Cel Roadster Din Lume" pe care americanii de la SSC il vor combate cu o gaura facuta cu drujba in capota si o placa de aluminiu + un pistol de nituit )
A nu se intelege ca am ceva sau desconsider una din cele 2 masini....Amandoua sunt 2 minuni tehnologice dar au si ele drawbacks-urile lor....
Aaaaa....si :
Quote:
asta este cel mai important lucru!? sa ajunga la 350..400 kmp?
domne reiseri astea...
|
AhAhAhahahahah !