Quote:
Originally Posted by plsx
interesant...are de gand sa incerce cineva de pe forum asa ceva?
are cineva acele carti? ....is curios dsp ce e vb mai exact..
|
Va salut pe toti!
Vedeti pe tp://www.youtube.com/watch?v=ZiPwJrQ32x4 filmuletul meu!
E o dacia logan de 1.5 Dci 70 cai cu un asa sistem montat.
Media pe rezervor ( am terminta deja vre-o sase ) este de 3.8-3-9 L'100 Km citire CB.
1100-1200 Km pe rezervor.
In toate conditiile, cu si fara AC, la 160 km/ora dar si a v-a la 1500 ture, mai mult intre localitati, oras cam 25%.
Minima, reset la 80km/ora pe circa 7-10 Km 2.7 L/100 Km.
Abur la esapament, mers mai rotund, cuplu mai bun...
Am incercat sa import si sa distribui asa un dispozitiv - asa cum l-am cumparat si pe asta- din Europa sa fie mai ieftin, dar am dat de capatanosi care cred ca se vor imbogati daca fac o cutie de inox si ofera 15% reducerea consumului.
Pentru multi nesemnificativa!
varianta pe car eo am eu destul de ne-practica in utilizare ( sa ridicai capota si torni apa distilata pe o gaurica ...Hm !) desi nu consuma mai mult de o cana de apa distilata pe saptamana asa ca acum astept din State (
www.bluwavehybrids.com) un contract de distributie al unor sistem rezonabile dar in acelasi timp am demarat un proiect propriu -care sper sa dea mai mult de 2 litri pe minut de gaz
https://forum.4tuning.ro/images/icons/icon10.gif
Se poate construi unul de aproape oricine cu putina indemanare sunt scheme si explicatii pe you tube si alte nus'cate site-ri dar ca utilizator va spun ca e dificil sa se faca - pe genunchi - unul fiabil si cele ca cel pe care il am eu - rezervor incorporat - sunt greoaie la utilizare, cum spuneam.
Cele denumite "dry cell" -desi nu sunt uscate deloc- dau o mai mare lejeritate in uz.
Electronica aferenta (pentru benzinare) : un dispozitiv gen potentiometru pentru semnalul sondei de debit aer si sondei Lambda care 'duc" motorul in amestec sarac trebuiesc setate cu atentie sa nu conduca - de dragul economiei - la cresterea temperaturii in camera de ardere peste capacitatatea pistoanelor.....
Tot felul de dispozitive de pulsare a curentului, bobine extraterestre - o sa gasiti o multime- nu ajuta prea mult!
Electrolit bun, electrozi cat se poate de izolati, 2 volti pe celula, inseriate 6-7 celule, recircularea electrolitului pentru contrlolul temperaturii si colectarea gazului cat mai 'uscat" - fara vapori e suficient ca la 10 amperi la rece si 20 amperi la cald sa obtineti 1-2 litri pe minut....O supapa se sens din 'lana metalica" si un motor pus la punct.
Orice supapa care scapa sau o aprindere incorecta pot genera rateuri mai puternice ca pe GPL!
Pentru generatoare mai mari de 2 PLM - daca gasiti in gabaritul suficient pentru a fi montate pe un turism sa ma anuntati si pe mine !- recomand sa alegeti un sistem care sa aibe si un senzor de temperatura a gazelor si sa montati instalatia cu un specialist dotat cu soft de diagnoza care sa regleze valorile unde se vor obtine rezultate in siguranta.