Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 05-06-08, 21:59   #1
neutrino006

Stage 3
 
neutrino006's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 149
Member of:
[DACIA]
Default Motor normal cu combustibil din apa

Am tot cautat pe tot forumul, si nu am gasit niciunde o discutie despre folosirea apei drept combustibil. In principiu, se spune ca instalatia este foarte usor de adaptat pe orice tip de motor, si se mareste extraordinar atat durata de autonomie a vehicolului propulsat pe acest tip de combustibil, cat si durata de viata a unui motor in sine. Daca mai exista un topic cu acest subiect, rog moderatorii si adminii sa imi mute topicul acolo. Insa voi prezenta si un filmulet aici, gasit intamplator pe youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=HNdsgX4TPQc
neutrino006 is offline   Reply With Quote
Old 09-06-08, 11:48   #2
getedoi

Stage 5
 
getedoi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 695
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

http://ezinearticles.com/?Water-Powe...rk?&id=1106079

ma indoiesc teribil ca ii asa de simplu sau ca ar fi o solutie viabila....
getedoi is offline   Reply With Quote
Old 10-06-08, 13:40   #3
plsx

Stage 5
 
plsx's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 426
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

interesant...are de gand sa incerce cineva de pe forum asa ceva?

are cineva acele carti?....is curios dsp ce e vb mai exact..
plsx is offline   Reply With Quote
Old 12-06-08, 19:54   #4
strik3ru

Stage 5
 
strik3ru's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 594
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

Poate o fi mai fiabil, da cred ca o sa il ia repede de tot rugina .

On topic, s-a mai discutat asa ceva si pe alte topicuri, idee fiind ca mult% din populatie globului lucreaza in industria petroliera si nu pot muri oamenii de foame.
strik3ru is offline   Reply With Quote
Old 13-06-08, 11:39   #5
kenterprise

Stage 1
 
kenterprise's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 12
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

Salut!
Motorul normal "convertit" integral pe apa nu cred ca exista ( inca)!
Am citit despre asta, ca ar fi doua exemplare, unul in Scotia si altul in State dar se pare ca asa cum a fost descrisa modificarea facuta de cei doi posesori care se vor anonimi experimetul nu s-a putut repeta.
Despre injectia de apa topicul este prea bine cunoscut si sunt "n" dispozitive care se pot monta in vederea unei astfel de modificari!
Dar aici doar un producator sustine o crestere de putere asociata ci o scadere a consumului ( vezi www.aquatune.com )
Utimul sau design utilizeaza , dupa injetorul de apa si componenta care realizeaza electroliza apei - un mini generator de oxihidrogen, gaz Brown,gaz Rodhes, hydrox, Aguygen, gaz de apa sau cum se mai numeste "apa expandata" prin electroliza.

Stanley Meyer a construit un buggy cu care a mers din Arizona la Washington ca sa dovedeasca ca tehnologia e functionala.
A murit intre timp ( suspect de otravit, totusi!) si de atunci pe procedura sa si altele diferite sunt recreeate de foooarte multa lume.Avem chiar si in Romania cateva brevete si experimente reusite mai mult sau mai putin!
In principiu este vorba de un generator instant de gaz, fara stocare.

Nu se realizeaza un motor cu apa dar se inlocuieste o parte din carburant cu acest gas si se realizeaza o economie substantiala in conditia unei cresteri de putere si curatarea motorului de calamina!Fata de montarea unei instalatii de GPL sunt avantaje si numesc aici doar aceea ca dupa instalare singurele cheltuieli sunt 1 litru de apa distilata la circa 10 ore de functionare si costul cu reviziile care pot coincide cu revizia motorului.

Eu personal urmaresc subiectul de mai multi ani dar pana anul trecut nimeni nu oferea un generator de oxihidrogen valabil, gata de montat pe masina si de adaugat apa! Nici azi nu este onologata o asemenea instalatie iar parerile sunt impartite intre sustinatori fanatici si sceptici.

Exista o multime de site-ri pe net care promoveaza un anume produs dar si mai multe care ofera un manual si invitatia sa-ti construiesti singur generatorul.De cele mai multe ori e un scam!

Asa cum spuneam eu urmaresc subiectul si sunt printre sustinatorii teoriei ca se pot obtine reduceri ale consumului utilizand un generator de oxihidrogen.
Drept pentru care am preluat distributia unor asemenea dispozitive oferite de www.h2orse.com sau vezi detalii pe www.browngas.com .
Suntem in 13 Iunie, saptamana viitoare astept primele doua modele, unul de turism la 12 volti si unul de camion la 24 volti.
Le montez, incep testele si va invit pe www.kenterprise.ro sa va lamuriti daca un asemenea dispozitiv va poate ajuta sa realizati un nivel de economie de combustibil satisfacator!

pe softpedia exista un treadh mai complex pe tema asta!
kenterprise is offline   Reply With Quote
Old 18-06-08, 22:29   #6
plsx

Stage 5
 
plsx's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 426
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

ceva noutati kenterprise?
plsx is offline   Reply With Quote
Old 18-06-08, 23:15   #7
kenterprise

Stage 1
 
kenterprise's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 12
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

Quote:
Originally Posted by plsx View Post
ceva noutati kenterprise?
multumesc de intrebare! Vineri "aterizeaza" generatoarele, zice curierul!
Sambata "intzarc" Loganul!
Duminica vreau sa il duc la "targ" !
Am auzit ca se "trag" liniutze pe langa Buzau.
Am vorbit cu cineva care a vorbit cu cineva si se pare ca sunt agreat sa ma prezint si eu.
Intru in pauze, la publicitate!
Am mai umblat pe la site ( vezi www.kenterprise.ro) si am luat legatura cu potentiale surse de finatare care sa vina in ajutorul potentialilor onorabili clienti sa achizitionaze un astfel de produs!
Super News: Astept si o toba cool!
Reduce efectele potential negative legate de vaporii de apa pe care generatorul ii va produce si mai lasa motorul sa rasufle!

Cum fac sa pun ceva poze pe acest forum?Am de comunicat si cuvintele vor fi de prisos!
kenterprise is offline   Reply With Quote
Old 19-06-08, 13:43   #8
plsx

Stage 5
 
plsx's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 426
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

cand scrii reply-ul dai click pe asta
Attached Images
File Type: gif attach.gif (97 Bytes, 95 views)

Last edited by plsx; 19-06-08 at 15:47.
plsx is offline   Reply With Quote
Old 02-09-08, 20:10   #9
turculetz

Stage 2
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 62
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

se incearca ceva pe aici http://water4gas.com dar spre deosebire de stanley (te cam doare capul din instalatia aia, e mai mult o chestie de ametit idioti si stors fonduri ca energie nu prea are de unde) e f banala instalatia, sarmele alea pun pariu ca in cateva saptamani se corodeaza, m-am documentat putin si singurul avantaj este ca hidrogenul rezultat in urma electrolizei apei imbunatateste randamentul arderii in special la motorina dar din instalatiile respective rezulta o cantitate atat de infima de gaz comparativ cu ce intra in motor incat e un circ fara sens.

Printre altele instalatia se incinge si pierde din radament sau pentru o cantitate mai industriala incepe sa fiarba si scoate mai mult aburi decat gaz ) evident nu sunt buni pt motor.

Pentru acelasi efect poti baga o mica cantitate de gpl, molecula lui are 4 atomi de H fara alternatoare si curele stricate, tevi de inox si depuneri de calcar )
turculetz is offline   Reply With Quote
Old 02-09-08, 22:22   #10
kenterprise

Stage 1
 
kenterprise's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 12
Talking Re: Motor normal cu combustibil din apa

Quote:
Originally Posted by plsx View Post
interesant...are de gand sa incerce cineva de pe forum asa ceva?

are cineva acele carti?....is curios dsp ce e vb mai exact..
Va salut pe toti!
Vedeti pe tp://www.youtube.com/watch?v=ZiPwJrQ32x4 filmuletul meu!
E o dacia logan de 1.5 Dci 70 cai cu un asa sistem montat.
Media pe rezervor ( am terminta deja vre-o sase ) este de 3.8-3-9 L'100 Km citire CB.
1100-1200 Km pe rezervor.
In toate conditiile, cu si fara AC, la 160 km/ora dar si a v-a la 1500 ture, mai mult intre localitati, oras cam 25%.
Minima, reset la 80km/ora pe circa 7-10 Km 2.7 L/100 Km.
Abur la esapament, mers mai rotund, cuplu mai bun...
Am incercat sa import si sa distribui asa un dispozitiv - asa cum l-am cumparat si pe asta- din Europa sa fie mai ieftin, dar am dat de capatanosi care cred ca se vor imbogati daca fac o cutie de inox si ofera 15% reducerea consumului.
Pentru multi nesemnificativa!
varianta pe car eo am eu destul de ne-practica in utilizare ( sa ridicai capota si torni apa distilata pe o gaurica ...Hm !) desi nu consuma mai mult de o cana de apa distilata pe saptamana asa ca acum astept din State ( www.bluwavehybrids.com) un contract de distributie al unor sistem rezonabile dar in acelasi timp am demarat un proiect propriu -care sper sa dea mai mult de 2 litri pe minut de gaz https://forum.4tuning.ro/images/icons/icon10.gif

Se poate construi unul de aproape oricine cu putina indemanare sunt scheme si explicatii pe you tube si alte nus'cate site-ri dar ca utilizator va spun ca e dificil sa se faca - pe genunchi - unul fiabil si cele ca cel pe care il am eu - rezervor incorporat - sunt greoaie la utilizare, cum spuneam.

Cele denumite "dry cell" -desi nu sunt uscate deloc- dau o mai mare lejeritate in uz.

Electronica aferenta (pentru benzinare) : un dispozitiv gen potentiometru pentru semnalul sondei de debit aer si sondei Lambda care 'duc" motorul in amestec sarac trebuiesc setate cu atentie sa nu conduca - de dragul economiei - la cresterea temperaturii in camera de ardere peste capacitatatea pistoanelor.....
Tot felul de dispozitive de pulsare a curentului, bobine extraterestre - o sa gasiti o multime- nu ajuta prea mult!
Electrolit bun, electrozi cat se poate de izolati, 2 volti pe celula, inseriate 6-7 celule, recircularea electrolitului pentru contrlolul temperaturii si colectarea gazului cat mai 'uscat" - fara vapori e suficient ca la 10 amperi la rece si 20 amperi la cald sa obtineti 1-2 litri pe minut....O supapa se sens din 'lana metalica" si un motor pus la punct.
Orice supapa care scapa sau o aprindere incorecta pot genera rateuri mai puternice ca pe GPL!

Pentru generatoare mai mari de 2 PLM - daca gasiti in gabaritul suficient pentru a fi montate pe un turism sa ma anuntati si pe mine !- recomand sa alegeti un sistem care sa aibe si un senzor de temperatura a gazelor si sa montati instalatia cu un specialist dotat cu soft de diagnoza care sa regleze valorile unde se vor obtine rezultate in siguranta.
kenterprise is offline   Reply With Quote
Old 02-09-08, 23:57   #11
turculetz

Stage 2
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 62
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

ce sa zic, 2l/minut la un motor diesel rezonabil de 2000cmc inseamna fix un pix adica la 2000 rotatii una e de gaz ca sa inteleaga lumea raportul)

E mai mult efectul Placebo )
turculetz is offline   Reply With Quote
Old 03-09-08, 00:13   #12
kenterprise

Stage 1
 
kenterprise's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 12
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

Quote:
Originally Posted by turculetz View Post
ce sa zic, 2l/minut la un motor diesel rezonabil de 2000cmc inseamna fix un pix adica la 2000 rotatii una e de gaz ca sa inteleaga lumea raportul)

E mai mult efectul Placebo )
Te inteleg daca tu crezi ca acest gaz este combustibil! Raportul la masa de aer e fix pix.
Fenomenul trecede faza de placebo daca faci masuratori si eu asta tot fac.Adica 1200 km pe rezervor nu le aveam inainte de instalarea generatorului.PUNCT!
Daca vrei poti gasi singur raspunsul.
Acest gas are o viteza de ardere foarte mare - mult mai mare a amestecului de aer combustibil si in momentul exploziei propagarea "flacarii" este accelerata deci te apropii de aprindere omogena. Asta are rezultate asupra cuplului motor si implicit asupra consumului.
E ca si cum ai avea motorin de foarte buna calitate fata de una proasta!
ATAT!
lamai mult de 2 LPM - dupa mine - e de discutat si ajustarea momentului cand se da injectia si cantitatea de combustibil injectat - exista deja remapari sau Box tuning in acest sens sub denimirea de Eco tuning sau similare...
In conjunctie cu HHO ar fi o soluti pentru un 3--40 % mai putin in anumite regimuri de turatii si sarcina!
Dar TU nu trebuie sa crezi nimic.
VERIFICA!
Si apoi revin-o cu consideratii.
Placebo sau nu?
https://www.youtube.com/watch?v=owzAEYOtszw

Last edited by kenterprise; 03-09-08 at 00:18.
kenterprise is offline   Reply With Quote
Old 03-09-08, 00:26   #13
plsx

Stage 5
 
plsx's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 426
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

vrei sa pui niste poze cu toata instalatia?
plsx is offline   Reply With Quote
Old 03-09-08, 00:32   #14
kenterprise

Stage 1
 
kenterprise's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 12
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

Quote:
Originally Posted by plsx View Post
vrei sa pui niste poze cu toata instalatia?
Pai aia e toata!
O cutie de inox cu electrozii in ea, releele, ampermetrul si firele de legatura.
Porneste cand aprind luminile.
Filmuletul e facut dupa reset CB si plecat de la Buzau la Bacau, fara AC!
kenterprise is offline   Reply With Quote
Old 03-09-08, 00:45   #15
kenterprise

Stage 1
 
kenterprise's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 12
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

De pe Zero Fossil Fuel :
"Here's the simple math I use to stuff it in the face of "the experts" when they say we're attempting to violate the "Laws" of conservation of energy. Please feel free to use it to stuff it to them too.

1) The best I.C.E. is 18% efficient, 20% on a good day.
2) The process of brute force electrolysys today has been pushed to about 85% Faraday.

Note: Based on the caloric energy available from burning Hydrogen, by using Faraday's "Law" to translate from electrical energy it is estimated that 100% efficient hydrogen electrolysis is achieved by creating somewhere between 5.5-7.5 milliliters of gas per minute per watt of energy consumed. Members of our research group have run the numbers several ways which all seem to point to around 7.0 m/m/w or mmw for short. Many of our cells have operated as high as 6mmw or roughly 85% efficient

3) The product of electrolysis is HHO which has it's own energy value, up to 85% of what we put in.

If all we considered was the return of energy value when we inject the HHO as a suppliment to gasoline, then yes; Conservation of energy applies.

HOWEVER!

HHO as an additive does more than return 80% of the energy we put in to create it. It's properties enhance the slow burning gasoline, speeding up the rate of combustion, causing much more of the total combustion process to be translated into mechanical energy rather than being lost as waste heat out the tail pipe, raising the efficiency of the total system. Returning to the simple math...

4) Let's say we're able to translate just 10% more of the total system energy to mechanical energy. We have still not violated conservation of energy, only raised the total system efficiency to 28%. But that's an increase of 55%!!! Now deduct the energy loss of 15% to create the HHO that made this possible and you still end up with a total net gain of 40%!

This is not rocket science. It's simple math. And it works. The reality is some are getting even more, up to 35% mechanical efficiency, 94% gain, -15% to create the HHO, 79% total net gain. That's 54 MPG on a car that started out at 30. People are doing this. It is working. The move is on and there is no stopping it."
Pentru cei care nu inteleg de ce functioneaza....
kenterprise is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -