Cei de la Holden ar putea imprumuta celor de la Opel un Holden Commodore, care sa fie vandut in Europa sub sigla Omega, pentru a inlocui actualul Signum.
Opel Omega, care nu se mai fabrica din 2003, ramane unul dintre cele mai fiabile si mai satisfacatoare modele de la Opel.
Vestea buna este ca insusi seful Opel, Hand Demant, insista ca Holden Commodore sa fie importat in Europa sub marca Opel, el chiar testand actualmente echiparea Calais V6. El ar dori sa importe masina in volume mici pentru a nu fi necesara o omologare costisitoare in Europa, suficiente insa pentru a enerva un pic concurenta pe segmentul premium. Interesul este manifestat in special pentru echiparea de lux a lui V6.
Modelul importat ar fi echipat cu motorizarile V6 Global de 3.6 litri in doua versiuni, de 245 si 255CP, pe benzina, in timp ce propulsorul turbo-diesel nu va fi importat din cauza costurilor suplimentare cauzate de birocratie.
In Australia mai exista si un V8 de 367CP care dezvolta un cuplu de 590Nm, special pregatit pentru versiunea SS. Acest motor se pare ca nu va veni in Europa.
Asadar, anul 2008 va aduce nu doar noua Vectra, ci si continuitate a lui Opel in segmentul premium, pana la lansarea modelului propriu prognozat pentru 2009.