Voi din acel reportaj nu ati inteles nimic
Bugatti Veyron nu pierde la fiecare masina vanduta...doar k nu s-au vandut atat de multe masini incat sa se amoritzeze cheltuielile pentru CERCETARI! Cand ai planurile gata facute, le aplici, iei materialele, si o produci....costa sa zicem 500.000e...ei o vand cu 1.6 mil euro...deci acopera costurile de productie....insa marea problema de la BUGATTI a fost inainte de lansare daca vor vinde indeajuns de multe masini pentru a acoperi si costurile dezvoltarii acestei masini[adica atunci cand s-au chinuit sa o inveteze..k sa o spun mai popular pentru popor]
) sper k m-ati inteles...sunt 3 etape simple atunci knd vrei sa faci ceva...prima oara iti vine ideea...simplu....a doua oara trebuie faci intr-un fel ca ideea ta sa poate ajunge ceva palpabil....[cea mai costisitoare parte si mai grea] si a treia e sa pui deja in aplicare ce-ai facut in prealabil...asa s-a intamplat si la bugatti....e doar o strategie de marketing proasta...insa ei deabia acum si-au dat seama ca veyron a fost un proiect prost..prea costisitor..si acum este deja fumat..asteptam sa vedem cu ce isi va acoperi buba acest brand pe viitor!
concluzie: DEZVOLTAREA ei a costat mult si n-au reusit poate nici acum sa acopere, dar O MASINA sa o faci mai mult de 1 mil euro nu costa sigur