Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 02-07-09, 11:35   #136
laur_nsl

Stage 4
 
laur_nsl's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 275
Default Re: Test-drive cu Mercedes-Benz E-Class AMG: o minunăţie

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Cum adica nu conteaza ? La masini de genu greutatea tot timpul conteaza. Si de ce puterea litrica mai mare e avantaj ? Te simti mai barbat sau cum ?


Pentru 520CP aproape AMG are nevoie de 8 pistoane si 6000 RPM. M5 pentru 507 CP are nevoie de inca 2 pistoane si vreo 2000 RPM in plus fata de AMG. Cum suna ?

@ Vacaroz: si 63 AMG tot aspirat e. Si daca nu ar fi fost si era turbo singurul lucru care reiese din asta este ca avea si mai mult cuplu, mai liniar, posibilitate de marire a puterii mai usor etc. Una peste alta ca era mai bun. Si beme tot la turbo trece, s-au prins ei cum sta treaba,
Referitor la greutate AMG 6.2 are vreo 4 KG in minus fata de 4.0 V8 de pe M3. (pe la 190 KG se invart, nu mai stau sa caut exact graficul ala). Deci este evident ca 5.0 V10 e si mai greu.

@ UNLORD. Pe threadul cu M3 vs C AMG erau postate treburile cu greutatea, oricum ca fan / pasionat de BMW trebuia sa cam stii asta, daca si niste useri care nu au asa multe cunostinte si pe alea care le au le pui la indoiala stiu lucrul asta. .
daca tot nu conteaza cati litri are motorul as putea sa bag in discutie motorul de pe volvo ala de 700 de cai, chiar daca are un piston cat galeata. tare as vrea sa vad un test intre astea 2, sa va vad pe astia cu premiile cu greutatea..... ce conteaza daca motorul e mai usor daca masina e o balena.
laur_nsl is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 11:38   #137
Thomas Everywhere

Stage 5
 
Thomas Everywhere's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
Default Re: Test-drive cu Mercedes-Benz E-Class AMG: o minunăţie

Quote:
Originally Posted by laur_nsl View Post
daca tot nu conteaza cati litri are motorul as putea sa bag in discutie motorul de pe volvo ala de 700 de cai, chiar daca are un piston cat galeata. tare as vrea sa vad un test intre astea 2, sa va vad pe astia cu premiile cu greutatea..... ce conteaza daca motorul e mai usor daca masina e o balena.
Motoru ala de pe S80 e un T6 turbo facut de cei de la Volvo, bea benzina foarte multa in comparatie cu celelalte, dar oricum e avion curat nu realizezi cand iei suta la ora ) tot respectu pentru Volvo si pretul este de 85.000 euro daca ma uit la bmw si mercedes sare rau.
Thomas Everywhere is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 11:41   #138
laur_nsl

Stage 4
 
laur_nsl's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 275
Default Re: Test-drive cu Mercedes-Benz E-Class AMG: o minunăţie

Quote:
Originally Posted by Thomas Everywhere View Post
Motoru ala de pe S80 e un T6 turbo facut de cei de la Volvo, bea benzina foarte multa in comparatie cu celelalte, dar oricum e avion curat nu realizezi cand iei suta la ora ) tot respectu pentru Volvo si pretul este de 85.000 euro daca ma uit la bmw si mercedes sare rau.
ma refeream la volvo FH16-700, la camion. ca vad ca pe baietii astia nu ii intereseaza litrajul.
laur_nsl is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 11:51   #139
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Noul Mercedes E63 AMG - Prima imagine

Diferenta e ca ala de tir cantareste cat o casa. Ala 6.2 litri AMG cu toate ca e mare si are gramada de cuplu este USOR. Cu ce te incurca ?
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 11:55   #140
laur_nsl

Stage 4
 
laur_nsl's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 275
Default Re: Noul Mercedes E63 AMG - Prima imagine

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Diferenta e ca ala de tir cantareste cat o casa. Ala 6.2 litri AMG cu toate ca e mare si are gramada de cuplu este USOR. Cu ce te incurca ?
era o remarca sarcastica da vad ca te aprinzi cam repede. cred ca o luai de buna si daca il comparam cu un motor de f16.
laur_nsl is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 12:21   #141
SaIBoT
Toyota Driver

Stage 5
 
SaIBoT's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 441
Member of:
[Toyota]
Default Re: Noul Mercedes E63 AMG - Prima imagine

Foarte frumos,impune respect,interiorul este nemaipomenit!!
SaIBoT is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 12:28   #142
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Noul Mercedes E63 AMG - Prima imagine

Quote:
Originally Posted by laur_nsl View Post
era o remarca sarcastica da vad ca te aprinzi cam repede. cred ca o luai de buna si daca il comparam cu un motor de f16.
Problema e ca tu inca nu te-ai prins ca ai decat avantaje si nu deazavantaje daca un motor e MAI MARE ca altul dar nu si mai greu.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 12:42   #143
Thomas Everywhere

Stage 5
 
Thomas Everywhere's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
Default Re: Test-drive cu Mercedes-Benz E-Class AMG: o minunăţie

Quote:
Originally Posted by laur_nsl View Post
ma refeream la volvo FH16-700, la camion. ca vad ca pe baietii astia nu ii intereseaza litrajul.
Da ma rog, dar nu-si avea rostu o comparatie intre un Mercedes-Benz si un Volvo FH16 care e camion si are aproape 40 de tone. Inutila.
Thomas Everywhere is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 12:49   #144
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Test-drive cu Mercedes-Benz E-Class AMG: o minunăţie

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Cum adica nu conteaza ? La masini de genu greutatea tot timpul conteaza. Si de ce puterea litrica mai mare e avantaj ? Te simti mai barbat sau cum ?


Pentru 520CP aproape AMG are nevoie de 8 pistoane si 6000 RPM. M5 pentru 507 CP are nevoie de inca 2 pistoane si vreo 2000 RPM in plus fata de AMG. Cum suna ?

@ Vacaroz: si 63 AMG tot aspirat e. Si daca nu ar fi fost si era turbo singurul lucru care reiese din asta este ca avea si mai mult cuplu, mai liniar, posibilitate de marire a puterii mai usor etc. Una peste alta ca era mai bun. Si beme tot la turbo trece, s-au prins ei cum sta treaba,
Referitor la greutate AMG 6.2 are vreo 4 KG in minus fata de 4.0 V8 de pe M3. (pe la 190 KG se invart, nu mai stau sa caut exact graficul ala). Deci este evident ca 5.0 V10 e si mai greu.

@ UNLORD. Pe threadul cu M3 vs C AMG erau postate treburile cu greutatea, oricum ca fan / pasionat de BMW trebuia sa cam stii asta, daca si niste useri care nu au asa multe cunostinte si pe alea care le au le pui la indoiala stiu lucrul asta. .
Nu mi-ai raspuns la intrebarea legata de greutate, practic tu vb. din auzite sau din ce scriu unii pe un forum si nu din comunicate oficiale, linkuri, articole etc. Asadar "m-ai lamurit" cu greutatea...iar ca si admirator BMW, vreau sa aflu niste lucruri asa cum stau ele in realitate nu cum scriu "niste useri care nu au asa multe cunostinte", ca de useri frustrati si mitomani ca "PvDTranceAddicted" e plin forumul... Tot ce stiu este ca motorul V8 e mai usor decat cel de 3.2L. Iar legat de numarul de cilindrii in plus...te cam faci de ras si arati oamenilor ca nu prea le ai cu mecanica. Dar te lamuresc eu: cei 2 cilindrii in plus de la motorul de M5 inseamna o inertie mai mica, practic cilindrii mai mici inseamna vibratii in minus, inseamna eficientza, inseamna o distributie mai buna a fortelor de translatie a cilindriilor, practic inseamna performanta. Poate mai aiurea e ca motorul de mercedes are doar 8 la cata cilindreea are. Ca dupa ineptiile tale, motoarele de 3.0L din F1 care erau in 10 cilindrii ar fi trebuit sa fie in 4 ? Nu uita, primul motor Ferrari avea 1.5 L si 12 cilindrii! Asadar nu mai scrie doar ca sa fii gica-contra...ca te dai singur de gol, asta legat de cunostintele tale in domeniul auto.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 13:20   #145
ukgarage

Stage 3
 
ukgarage's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 92
Default Re: Noul Mercedes E63 AMG - Prima imagine

Frumoasa masina intr-adevar! Si potenta, fara dar si poate.

Cert este insa ca BMW au fost, sunt si vor fi mai buni motoristi decat Mercedes. Pur si simplu la Mercedes sunt alte prioritati se pare. Nu ca ei n-ar vrea sa aiba cele mai bune motoare, doar ca ei de la inceputuri nu si-au propus asta, iar BMW au facut-o. Iar ca sa ajungi numarul unu, trebuie sa treci prin ani, chiar zeci de ani de munca asidua si sa stii ce vrei si unde vrei sa ajungi. Parerea mea
ukgarage is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 13:22   #146
laur_nsl

Stage 4
 
laur_nsl's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 275
Default Re: Noul Mercedes E63 AMG - Prima imagine

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Problema e ca tu inca nu te-ai prins ca ai decat avantaje si nu deazavantaje daca un motor e MAI MARE ca altul dar nu si mai greu.
da pe mine nu ma intereseaza doar motorul ca nu ma sui pe el si marg pe strada. vorbim de toata masina care pun pariu ca o sa se chinuie sa bata m5 pe circuit, daca o sa-l bata pentru ca nu sunt asa sigur
laur_nsl is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 14:52   #147
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Test-drive cu Mercedes-Benz E-Class AMG: o minunăţie

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Nu mi-ai raspuns la intrebarea legata de greutate, practic tu vb. din auzite sau din ce scriu unii pe un forum si nu din comunicate oficiale, linkuri, articole etc. Asadar "m-ai lamurit" cu greutatea...iar ca si admirator BMW, vreau sa aflu niste lucruri asa cum stau ele in realitate nu cum scriu "niste useri care nu au asa multe cunostinte", ca de useri frustrati si mitomani ca "PvDTranceAddicted" e plin forumul... Tot ce stiu este ca motorul V8 e mai usor decat cel de 3.2L. Iar legat de numarul de cilindrii in plus...te cam faci de ras si arati oamenilor ca nu prea le ai cu mecanica. Dar te lamuresc eu: cei 2 cilindrii in plus de la motorul de M5 inseamna o inertie mai mica, practic cilindrii mai mici inseamna vibratii in minus, inseamna eficientza, inseamna o distributie mai buna a fortelor de translatie a cilindriilor, practic inseamna performanta. Poate mai aiurea e ca motorul de mercedes are doar 8 la cata cilindreea are. Ca dupa ineptiile tale, motoarele de 3.0L din F1 care erau in 10 cilindrii ar fi trebuit sa fie in 4 ? Nu uita, primul motor Ferrari avea 1.5 L si 12 cilindrii! Asadar nu mai scrie doar ca sa fii gica-contra...ca te dai singur de gol, asta legat de cunostintele tale in domeniul auto.
Motorul de pe M3 are 202 KG iar ala AMG are 199. Asta ti se par auzite ? Uite ca si aia cu mai putine cunostinte in domeniul asta se intampla sa mai aiba dreptate, chiar daca se mai fac de ras ocazional . Deci e mai usor, are mult mai mult cuplu si totusi ala de la beme e mai tare ca de domne e mai echilibrat (?...si daca ar fi asta este ceva pur teoretic pe hartie, nu am vazut pe nimeni sa testeze si sa confirme asta).

Daca nu crezi cifrele referitoare la greutate, google e prietenul tuturor .

Last edited by _anaconda_; 02-07-09 at 14:56.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 16:15   #148
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Test-drive cu Mercedes-Benz E-Class AMG: o minunăţie

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Motorul de pe M3 are 202 KG iar ala AMG are 199. Asta ti se par auzite ? Uite ca si aia cu mai putine cunostinte in domeniul asta se intampla sa mai aiba dreptate, chiar daca se mai fac de ras ocazional . Deci e mai usor, are mult mai mult cuplu si totusi ala de la beme e mai tare ca de domne e mai echilibrat (?...si daca ar fi asta este ceva pur teoretic pe hartie, nu am vazut pe nimeni sa testeze si sa confirme asta).

Daca nu crezi cifrele referitoare la greutate, google e prietenul tuturor .
De ce ma faci sa ma repet ? Tocmai iti spuneam ca vreau niste linkuri edificatoare, nu niste cifre postate. Tu ai dat un copy/paste si vrei sa te cred ? Forumul asta are loc si de informare nu numai de facut misto unii de altii. Una peste alta tu te chinui sa imi demonstrezi ceva legat de greutatea motoarelor si ma pui pe mine sa caut pe Google ceea ce vrei tu sa imi demonstrezi? Btw, nu orice zboara se mananca! Iar legat de numarul cilindriilor si a motoarelor, s-a vazut si la "Engine of the Year" cum sta treaba pe bune...asa ca nu te mai tot mira!
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 16:23   #149
vladberca

Stage 3
 
Join Date: May 2009
Posts: 131
Default Re: Noul Mercedes E63 AMG - Prima imagine

conteaza greutatea totala a masinii si distributia acesteia pe punti.... nu vad care i avantajul unui motor care e cu cateva kg mai usor decat altul... asta de unde ati mai scos o?????
vladberca is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 16:27   #150
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Test-drive cu Mercedes-Benz E-Class AMG: o minunăţie

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
De ce ma faci sa ma repet ? Tocmai iti spuneam ca vreau niste linkuri edificatoare, nu niste cifre postate. Tu ai dat un copy/paste si vrei sa te cred ? Forumul asta are loc si de informare nu numai de facut misto unii de altii. Una peste alta tu te chinui sa imi demonstrezi ceva legat de greutatea motoarelor si ma pui pe mine sa caut pe Google ceea ce vrei tu sa imi demonstrezi? Btw, nu orice zboara se mananca! Iar legat de numarul cilindriilor si a motoarelor, s-a vazut si la "Engine of the Year" cum sta treaba pe bune...asa ca nu te mai tot mira!
Ce s-a vazut ? L-au dezmembrat aia si s-au uitat la el sa vada ce echilibrat este, si ce ultra performant (420CP/400nm din 4 litri...iti dai seama?) ? Niste voturi alandala de la niste jurnalisti nu prea ma impresioneaza (deh, asta sunt eu). Spune-mi si mie ce are asa in plus motorul de pe M3 de este o capodopera si castiga premiile alea extrem de importante fata de motorul 4.2 V8 de pe RS4 care exista cu mult timp inainte. Practic mai nimic dar ala are premii...woah. Referitor la cifrele alea eu ti le-am dat. De corecte sunt corecte, ca nu ma crezi este problema ta. Te poti documenta singur de aici inainte. Ca sa nu mai spun ca nici tu nu ai venit cu vreun link la afirmatiile tale referitoare la motorul ala de pe M5 si calitatile sale fata de 63 AMG.

Motorul 4.3 V8 500CP de la Ferrari a castigat ceva ? Sau asta nu e motor bun ? Daca te ghidezi dupa niste premii aberante in a afla care motor este mai bun, nu se ajunge departe. In fine, las-o balta.

Last edited by _anaconda_; 02-07-09 at 16:55.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -