Hi... o sa scriu tot articolul despre YCC din revista SuperCar luna mai 2004...
IDEEA
Ideea s-a nascut in 2001, iar echipa s-a pus pe treaba in 2002. Trebuia prezentata o masina conceputa de femei pentru femei.
Iar din multitudinea de tipologii feminine disponibile a fost aleasa cea mai pretentioasa categorie dintre toate:femeia independeta profesional,client in segmentul premiuim . Volvo e de parere ca acest tip de clienta e cel mai greu de satisfacut.Ea vrea tot ceea ce vor barbatzii in termeni de performanta,prestigiu si stil,dar vrea si multe alte lucruri in plus.Vrea spatii ptr poseta , telefon si cumparaturi , vrea sa intre si sa iasa din masina usor si elegant, vrea personalitate si asortare.Masina trebuie sa fie usor de condus ,usor de parcat si, daca se poate , sa nu aiba nevoie de intretinere.
Dat fiind un nr mic de persoane care puteau fi dislocate de la indatoriile zilnice , lucrul a fost facut prin rotatie ,echipa numarand 120 de persoane.Atunci cand nu era gasita o femeie cu destula experientza in domeniu ,erau pusi la treaba si barbati, dar acestia nu aveau nici macar drept la vot, ca sa nu mai vorbim de putere de decizie.Deci matriarhat.Sa vedem ce a iesit.
Masina
Cand am vazut-o ptr prima data am avut un soc.Eram convins ca masina va transpira feminitate, dar s-a dovedit chiar mai masculina decat ma asteptam.
Evident, nu e sic si nu e roz , turcoaz ,nici macar rosie sau galbena.E vopsita intr-o culoare capabila sa-si schimbe nuantele in functie de luma si unghiul din care o privesti, dar nuantza dominanta e una crem-aurie.
Nici nu este un cabriolet,considerat a fi prea nepractic , dar stilul trebuia sa fie prezent , asa ca au ales coupe , un fel de coupe , deoarece YCC se plaseaza undeva la mijlocul distantei dintr-un hatchback si un coupe.....
PTR RESTU` cumparati supercar 69.000 garantat merita `