Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 19-03-09, 12:00   #61
ad1

Stage 5
 
ad1's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 380
Member of:
[Moderators]
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Quote:
Originally Posted by allexutzzu View Post
masina arata extraordinar dar jantele lasa de dorit dupa parerea mea! chiar nu se potrivesc...am vazut jante pe variante normale de echipare de 19 tzoli mult mai reusite!

parca tot mai bine raman pe fluxu lu mihai panaitescu,nu?
ad1 is offline   Reply With Quote
Old 19-03-09, 15:02   #62
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Quote:
Originally Posted by razvanoltu View Post
Care parte nu ai inteles?
Este greu sa intelegi sau e greu sa accepti ca e o masina cu totul noua si o platforma cu totul noua care nu are legatura cu ce e pe strazi azi sau ce a facut pana acum Opel?

Cat despre remarca cu subiectivismul este rautacioasa. Unii dintre noi pot sa se detaseze de faptul ca poate la momentul actual conduc o anumita masina/marca. NU ai sa vezi vre-un mesaj scris de mine pe acest forum care sa arunce cu gunoi in ceva gratuit sau sa ridice in slavi nu stiu ce masina/sistem, etc. doar de dragul vorbelor.

Tu pe ce iti bazezi supele? Pe ce vezi pe strada... alo, NU ARE LEGATURA!

Daca nu intelegi ( sau, din nou, e greu sa accepti ) un fapt, cum e acela cu 'perfectionatul', e problema ta. Cand o sa-mi aduci argumente contra o sa-ti aduc si eu mult mai multe argumente pro cu explicatii si asa mai departe.

Din curiozitatea pe care mi-a starnit-o acesta masina m-am interesat de absolut toate subiectele legate de Insignia. Poate de aceea au aparut si mesajele mele un pic vehemente cand vad ce aberatii se spun gratuit.

Nu ma intelege gresit... am gasit destul minusuri pentru Insignia insa nu la ce s-a spus despre partea tehnica la care m-am referit.
poate ne aduci tu argumentele in legatura cu perfectionarea daca tot o sustii atat de puternic si ai inceput sa vorbesti despre ea...te ascult cu un deosebit interes
zGb is offline   Reply With Quote
Old 19-03-09, 15:10   #63
getedoi

Stage 5
 
getedoi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 695
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Quote:
Originally Posted by zGb View Post
poate ne aduci tu argumentele in legatura cu perfectionarea daca tot o sustii atat de puternic si ai inceput sa vorbesti despre ea...te ascult cu un deosebit interes
iti aduc eu argumentele, sub forma de link, ca mii lene sa traduc . enjoy:

http://en.wikipedia.org/wiki/Haldex

pe scurt, noul insignia foloseste diferentialul haldex de pe 9-3 Aero si 9-3 Turbo, dar finisat. ar fi putut fi folosit mai repede si pe mai multe modele GM, dar Saab are exclusivitate cu haldex pentru primul an (in cazul celei de-a patra generatii, 2007-2008 )
__________________
8 MPG: not just mileage. An american tradition!

http://purauto.wordpress.com
http://getedoi.deviantart.com
http://kalumpu.myminicity.com

Last edited by getedoi; 19-03-09 at 15:14.
getedoi is offline   Reply With Quote
Old 19-03-09, 15:19   #64
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

WOW mi-ai dat la temelie cu linkul ala...m-ai luminat intru totul...si totusi ce a perfectionat opel de la saab? inca o data intreb..
zGb is offline   Reply With Quote
Old 19-03-09, 15:31   #65
getedoi

Stage 5
 
getedoi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 695
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Quote:
Originally Posted by zGb View Post
WOW mi-ai dat la temelie cu linkul ala...m-ai luminat intru totul...si totusi ce a perfectionat opel de la saab? inca o data intreb..
sadly, nu am gasit nicaieri detalii tehnice in afara de un text de genul:

"capacitatea de a trasmite instantaneu cuplul pe puntea spate de pe stanga pe dreapta", spre deosebire de saab, unde intervine un delay de calcul al conditiilor in care se efectueaza transferul. deci presupun ca ii optimizat. dar asta puteai sa cauti si tu, fara sa iti mainile in san sa astepti raspunsuri. dar ii mult mai simplu sa vorbesti din "vazute pe strada"

http://www.edmunds.com/insideline/do...ticleId=135246

Edit: care stie detalii despre parametrii astia:

"Haldex Fourth Gen including eSLD and more parameters for regulation than in Saab"

ca mie nu-mi spune nimic textul

Last edited by getedoi; 19-03-09 at 15:45.
getedoi is offline   Reply With Quote
Old 19-03-09, 18:51   #66
Grigoras Cristian

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 332
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Quote:
Originally Posted by johhny View Post
Si eu stiam ca X-ul de la bmw ar fi cel mai bun 4x4, apoi quattro
x'ul de la bmw fiind copiat de la rover.care fac cele mai bune 4x4.
Grigoras Cristian is offline   Reply With Quote
Old 19-03-09, 20:46   #67
Cr0c0 F

Stage 5
 
Cr0c0 F's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,454
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

superb arata super tare
Cr0c0 F is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 04:06   #68
Prestige

Stage 4
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 192
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

differential rear limited-slip: the eSLD (Electronically Controlled Limited Slip Differential) transfer up to 40% of torque to the wheel with the best traction. In fact, the XWD anticipates the reactions of the driver. Thus, power is transferred out of box to the drive shaft, then the operative transfer torque (TTD for Torque Transfer Device) which controls, via the rear transmission module (RDM - Rear Drive Module) the distribution of torque between the front and rear wheels.



Apropo de discutia pornita de la o flama neinspirata.....asta ar trebuii sa va lamureasca

The Haldex LSC has been used in 4WD models of Volkswagen by the name "4motion", and Audi cars under the name of "quattro". The same labels have also been applied to Torsen-based, permanent full-time 4WD systems from both Volkswagen and Audi, which has led to confusion, and some heated debate as to the relative merits of each system. This is due to confusion over nomenclature; based on the fact that the original Audi Quattro coupé did use a torque-sensing centre differential (not Torsen, however), many fans believe that "quattro" refers to said type of 4WD system, not realising that it is simply a trademark. (It is interesting to note that "quattro" is also used on the Audi Q7 SUV, which uses neither Torsen nor Haldex; instead, it uses a BorgWarner system).

As can be seen, the Haldex LSC is used in conventional road-going cars, crossovers, and full-on SUVs.

[edit]
Vehicles equipped with Haldex AWD

The Haldex 4WD system is currently used in the following vehicle models:
Volkswagen Group (Volkswagen AG)
Audi A3 quattro
Audi S3
Audi TT quattro
Bugatti Veyron
SEAT León 4
SEAT Altea Freetrack 4
SEAT Alhambra 4
Škoda Octavia 4x4
VW Golf 4motion
VW Golf R32
VW Bora 4motion
VW New Beetle RSi
VW Passat 4motion B6 Platform
VW Sharan 4motion
VW Tiguan
VW Multivan 4motion
VW Caddy 4motion
VW Transporter 4motion
Ford automobiles
Volvo Cars
Volvo S40 AWD
Volvo V50 AWD
Volvo S60 AWD
Volvo S60R AWD
Volvo XC60 (Haldex Fourth Gen)
Volvo V70 AWD
Volvo S70 AWD
Volvo V70R AWD
Volvo XC70 (Haldex First Gen 1998-2001, Second Gen 2002-2005, Third Gen 2006+)
Volvo S80 AWD
Volvo XC90 (Haldex Second Gen)
Ford
Ford Five Hundred
Ford Freestyle
Ford Kuga
Mercury Montego
Land Rover LR2
GM
SAAB
Saab 9-3 Aero XWD (Haldex Fourth Gen 2008.5+)
Saab 9-3 Turbo X (Haldex Fourth Gen)
Opel
Opel Insignia (Haldex Fourth Gen including eSLD and more parameters for regulation than in Saab)


Quote:
Mi-ai luat cuvintele din gura ATTESA-ETS in combinatie cu SUPER HICAS =
HICAS e "inspirat" din DIRAVI (in prezent cu influente Quadrasteer) si originalul ATTESA din Steyr-Daimler-Puch (si pe parcurs s-au dovedit a fi mari "fani" Porsche de la care "imprumuta" idei constant)....asta asa....pentru necunoscatori.....ca de...."oricine cu un interes serios in masini" deja stie "amanuntele" astea "nesemnificative"...

Last edited by Prestige; 20-03-09 at 04:29.
Prestige is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 05:28   #69
askhy

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 555
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Mie imi pare bine ca opel a reusit sa scape de vechiul sistem 4x4 si au introdus ceva cu totul nou si complex. Bv lor
askhy is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 13:59   #70
KillYourSelf

Stage 5
 
KillYourSelf's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 319
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

arata bine...sa vedem datele tehnice akm
KillYourSelf is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 14:03   #71
roska

Stage 4
 
roska's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 224
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

sincer ma asteptam sa fie mai frumos dar performantele fac toti banii
roska is offline   Reply With Quote
Old 15-04-09, 10:45   #72
addicted2trance

Stage 5
 
addicted2trance's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 313
Default Opel Insignia OPC: premieră fierbinte la Salonul Auto de la Barcelona

Opel Insignia OPC: premieră fierbinte la Salonul Auto de la Barcelona

Versiunea cu performanţe ridicate a Maşinii Anului 2009, Opel Insignia OPC, va fi lansată pe 7 mai, având premiera la Salonul Auto de la Barcelona, la zece ani după lansarea primului model OPC (Opel Performance Center).


Inima autovehiculului Insignia OPC este motorul Turbo 2.8 V6. Această versiune, derivată din puternicul motor pe benzină deja disponibil pentru cel mai performant model al gamei Insignia, oferă o putere de 239 kW/325 CP. Această creştere a puterii a fost obţinută printr-un proces special de dezvoltare a motorului şi prin reproiectarea sistemului de evacuare, reducând astfel în mod semnificativ contra-presiunea. Şi, deoarece sunetul este un element important în estimarea caracteristicilor unui motor, specialiştii în acustică au prelucrat sistemul de evacuare al motorului V6, prevăzându-l cu amortizoare de zgomot centrale şi posterioare.

Insignia OPC este disponibil cu o transmisie manuală cu şase trepte de viteză. Cuplul puternic, de 400 Nm, asigură din plin putere de tracţiune, chiar şi la turaţii reduse ale motorului. Datorită acestor performanţe ale motorului, modelul Insignia OPC atinge o viteză maximă de 250 km/h (restricţionată) şi accelerează de la 0 la 100 km/h în doar şase secunde.

Şasiul deja foarte performant al autovehiculelor Insignia a fost supus unei reglări fine pentru varianta OPC, prin reducerea gărzii la sol cu 10 mm faţă de şasiul Insignia (versiunea sport cu tracţiune integrală). Noul şasiu mecatronic a fost prevăzut, de asemenea, cu o nouă punte faţă. Arhitectura suspensiei faţă a modelului Insignia OPC păstrează aşa numita bară McPherson, însă inginerii de la Opel Performance Center au dezvoltat o variantă superioară, denumită HiPerStrut („high performance strut" - bară cu performanţe ridicate). Aceasta oferă o senzaţie mai bună de control asupra direcţiei, reducerea perturbărilor direcţiei provocate de cuplul ridicat şi o sporire a manevrabilităţii pentru şofer.

Insignia OPC este prevăzută cu o suspensie adaptativă FlexRide, care nu se adaptează doar situaţiei de conducere şi stilului de conducere, ci şi preferinţelor şoferului. În timp ce la modelul Insignia sistemul permite comutarea între setările adaptative standard, un mod pentru conducerea confortabilă şi unul sportiv, la modelul OPC acesta se adresează în mod clar celor care preferă un stil de conducere sportiv. Şoferii OPC pot selecta trei moduri sport diferite: modul standard pentru setări de confort ridicat, un mod Sport special şi modul OPC pentru performanţe optime.

Pentru prima dată în cadrul portofoliului OPC, sistemul Adaptive 4x4 şi diferenţialul autoblocabil electronic (eLSD) pentru puntea spate sunt dotări standard. Unitatea de gestionare a tracţiunii integrale a fost recalibrată pentru a adapta distribuţia cuplului conform conceptului sportiv al OPC. Având în vedere performanţele mai ridicate ale OPC, au fost depuse eforturi substanţiale pentru îmbunătăţirea suplimentară a sistemului de frânare. Cunoscătorii vor remarca imediat etrierele Brembo şi discurile de frână perforate de 355 mm pe puntea faţă.

„Am fost implicat personal în dezvoltarea modelului Insignia OPC şi testele cuprinzătoare pe cel mai solicitant circuit de curse din lume, Nürburgring Nordschleife, au constituit o experienţă foarte plăcută. Scopul nostru a fost să concurăm cu „cei mai buni dintre cei mai buni"," a declarat Hans Demant, director administrativ al Adam Opel GmbH.

Aspectul distinct exprimă în mod clar ambiţiile dinamice

Caroseria de ultimă generaţie cu un design sportiv elegant este inspirată din prototipul GTC din 2007, păstrând însă filosofia de design Insignia, care îmbină măiestria sculpturală cu precizia germană.

Spre deosebire de versiunile Insignia mai puţin puternice, modelul OPC are o nouă parte frontală spectaculoasă, cu două prize de admisie verticale de mari dimensiuni şi o bară de protecţie spate cu ţevi de evacuare duble integrate. Jantele de 19 inch (cu pneuri 245/40) sunt dotări standard şi conferă autovehiculului postura pe care o merită. Noile jante uşoare forjate de 20 inch (cu pneuri 255/35) sunt disponibile opţional.

Sportivitatea dinamică a exteriorului este reflectată şi de postul de conducere. La deschiderea portierei, modelul OPC impresionează imediat, prin dotări precum scaunele unice Recaro, volanul sportiv cu bază plată şi mânerul special al schimbătorului de viteze. De asemenea, modelul OPC este prevăzut cu instrumente de bord cu aspect distinct.

„Insignia OPC marchează începutul unei noi ere pentru portofoliul OPC; îndrăzneţ, însă mai matur şi elegant şi mai ambiţios decât a fost vreodată. OPC rezumă experienţa Insignia: dinamism şi rafinament", a declarat Alain Visser, vicepreşedinte Opel pentru GM Europe.

• 239 kW/325 CP şi 400 Nm; accelerare de la 0 la 100 km/h în şase secunde
• Şasiu mecatronic special proiectat cu tracţiune integrală
• Primele autovehicule vor fi livrate în această toamnă
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	01.jpg
Views:	1497
Size:	106.7 KB
ID:	879222   Click image for larger version

Name:	02.jpg
Views:	1448
Size:	120.1 KB
ID:	879223   Click image for larger version

Name:	03.jpg
Views:	1253
Size:	106.5 KB
ID:	879224  

Click image for larger version

Name:	04.jpg
Views:	1346
Size:	136.9 KB
ID:	879225   Click image for larger version

Name:	05.jpg
Views:	1509
Size:	99.8 KB
ID:	879226   Click image for larger version

Name:	06.jpg
Views:	1625
Size:	135.5 KB
ID:	879227  

Click image for larger version

Name:	07.jpg
Views:	1228
Size:	125.9 KB
ID:	879228  

Last edited by boy_wonder; 15-04-09 at 14:33.
addicted2trance is offline   Reply With Quote
Old 15-04-09, 10:56   #73
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: Opel Insignia OPC: premieră fierbinte la Salonul Auto de la Barcelona

La design este ok, dar la preformante lasa de dorit. 2.8l V6 turbo si doar 6s....
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 15-04-09, 11:28   #74
Tzepozzz

Stage 5
 
Tzepozzz's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 611
Default Re: Opel Insignia OPC: premieră fierbinte la Salonul Auto de la Barcelona

si o poza din spate
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	aV22rPqJ-586c8f26e67c20460ef714f61b0ca590.jpg
Views:	1018
Size:	143.3 KB
ID:	878966  
Tzepozzz is offline   Reply With Quote
Old 15-04-09, 14:56   #75
massacre88

Stage 3
 
massacre88's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 126
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

100 doar in 6 sec ...e cam greoi
massacre88 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -