Quote:
Originally Posted by askhy
Motorul mi se pare o superbomba, dar sistemul 4x4 lasa de dorit, dupa cum se stie la mai toate opelurile integrale aveau probleme la cutia de transfer.
|
Poti sa aduci argumente pentru ce ai spus sau vorbesti doar ca sa te afli in treaba? De unde stii ca sistemul lasa de dorit? Ai cumva informatii din interior? Sa poate aveai chef sa arunci cu noroi.
Nu-mi place cand cineva arunca vorbe in vant doar de dragul de a se face auzit!
Pentru informatia ta:
"Sistemul adaptiv 4x4 este un Haldex de generatia a patra si la momentul actual este cel mai avansat de pe piata. Acelasi sistem se regaseste si pe alte masini ( Saab XWD, Volvo XC60, etc.) dar cei de la Opel au dezvoltat sistemul in regie proprie si l-au integrat complet in sistemele electronice ale Insigniei (mechatronic) si acesta ofera un control mai complex si mai rapid. In functie de motorizari sistemul poate trasmite puterea in proportie de 100% catre puntea spate daca are nevoie. Matematic diferenta de cuplu dintre puntea fata si spate nu poate sa depaseasca 2400 N. Diferentialul spate care acum este oferit standard pentru tractiunea integrala poate sa transfere, in functie de motor, pana la 100% din putere doar pe una dintre rotile puntii spate.
...
In mod normal distribuie puterea intr-un mod inteligent in functie de aderenta dar este setata sa ofere mai mult cuplu spre puntea spate. Daca modul Sport este activat puterea este livrata in mod continuu intr-un procent mai mare catre puntea spate. In meniul masinii modul Sport ofera posibilitatea de a activa sau dezactiva acest lucru." (daca vrei iti dau si sursa citatului insa te asigur ca acest comentariu este mai mult decat pertinent)
Eu zic ca lumea se schimba intr-un ritm din ce in ce mai alert, iar firme de prestigiu nu-si permit sa mai faca erori sau sa umble cu cioara vopsita mai ales la acest nivel. Ba mai mult, ca sa iesi in evidenta trebuie sa vii cu ceva solid si cred ca acesta este si cazul Insigniei. Pacat ca a iesit acum, in vremurile astea tulburi.
Am citit multe comentarii pertinente de la oameni care fac analize si/sau teste adevarate si de fiecare data Insignia a primit numai laude... si asta la capitolul tehnic in mod special.
Numai bine,
Razvan