14-09-10, 02:11
|
#16
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 315
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: citroen ax gt vts
Quote:
Originally Posted by mihaistan
am eu autodata 3.24 ti`l pot da cumva pe odc sau vedem noi pe cd prin posta ... mie mi`a mers ok
|
sal daca mi-ai putea trimite cumva autodata ar fi super ok....
|
|
|
15-09-10, 19:22
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,025
Member of: [CITROEN]
|
Re: citroen ax gt vts
Quote:
Originally Posted by barracuda
sal daca mi-ai putea trimite cumva autodata ar fi super ok....
|
esti din Baia Mare? hai ca ti-l dau eu
daca-l vrei, da-mi un PM.
Horatiu
|
|
|
15-09-10, 19:31
|
#18
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 315
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: citroen ax gt vts
Quote:
Originally Posted by ballack
esti din Baia Mare? hai ca ti-l dau eu
daca-l vrei, da-mi un PM.
Horatiu
|
da sunt din baia mare .....ai un pm
|
|
|
17-09-10, 00:47
|
#19
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 315
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: citroen ax gt vts
am facut rost si de pompa in cele din urma dupa o peripetie,am cumparat o pompa de pe okazii de la un bucurestean azi fericit ma duc la posta primesc pompa pe cand o pun pe masina functioneaza perfect zise sudistul da intradevar bazaie baga benzina daca cand da de greu adica sa bage presiune umezeste pe la imbinare iar apoi picura.. in concluzie sa nu va incredeti in bucuresteni cei mai mari tzapari,asa k am achizitionat alta pompa functionala si mai puternica 4bar si 110l/h...acuma se lucreaza la traseul de alimentare iar apoi vine partea nasoala adica firele...
__________________
|
|
|
24-09-10, 00:28
|
#20
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 315
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: citroen ax gt vts
am finalizat si traseul de alimentare....
|
|
|
29-11-10, 17:41
|
#21
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 2,343
Member of: [VW] [DACIA] [Old School Cars] [4Rally]
|
Re: citroen ax gt vts
Mult noroc in continuare Luci...Astept sa fie gata sa ma dai si pe mine o tura cu ea...stau pe jos nu e problema )
|
|
|
17-12-10, 20:10
|
#22
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 315
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: citroen ax gt vts
[QUOTE=Andrey_FL;3855018]Mult noroc in continuare Luci...Astept sa fie gata sa ma dai si pe mine o tura cu ea...stau pe jos nu e problema )[
sper ca pana la deschiderea sezonului sa fie gata....sa pot merge la voi
|
|
|
02-01-11, 13:55
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: citroen ax gt vts
un roll cage nu ar strica asa pt viatza ta...nu am auzit multe treb ok despte AX dupa un impact....chair daca o folosesti numai la Drag tot trebuie, parerea mea
|
|
|
19-01-11, 20:16
|
#24
|
Stage 3
Join Date: Apr 2009
Posts: 159
|
Re: citroen ax gt vts
Of, am vazut tarziu topicul asta, ca ti-as fi spus ca pt motorul TU5J4 (ala de saxo vts 16v) aveai nevoie de o pompa a lui care baga 3,5 bari. Crede-ma, chiar daca sunt din Bucuresti, nu am tepuit pe nimeni pana acum. Mai suntem si din astia ok pe aici. Ca dovada, revin cu documentatia managementului electronic BOSCH M.E.7.4.4 pt TU5J4. Nu o am pe cealalta varianta, Magnetti - Marelli, dar este cam la fel.
Pont: axe bune la bani pt 16v au cei de la kent.
Voila:
www*****ibd.com/doc/12108028/BOSCHM744ME744EOBD
Practic, trebuie ecu si cablaraia. Atentie: ecu unlocked, daca optezi pt ecu original. In absenta antenei si cipului cheii, nu merge.
Last edited by psa106; 19-01-11 at 20:26.
|
|
|
19-01-11, 23:40
|
#25
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 315
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: citroen ax gt vts
Quote:
Originally Posted by psa106
Of, am vazut tarziu topicul asta, ca ti-as fi spus ca pt motorul TU5J4 (ala de saxo vts 16v) aveai nevoie de o pompa a lui care baga 3,5 bari. Crede-ma, chiar daca sunt din Bucuresti, nu am tepuit pe nimeni pana acum. Mai suntem si din astia ok pe aici. Ca dovada, revin cu documentatia managementului electronic BOSCH M.E.7.4.4 pt TU5J4. Nu o am pe cealalta varianta, Magnetti - Marelli, dar este cam la fel.
Pont: axe bune la bani pt 16v au cei de la kent.
Voila:
www*****ibd.com/doc/12108028/BOSCHM744ME744EOBD
Practic, trebuie ecu si cablaraia. Atentie: ecu unlocked, daca optezi pt ecu original. In absenta antenei si cipului cheii, nu merge.
|
sal,magneti marelli 1aw 1ap.41 este al meu nu stiu daca este cel original al motorului,l-am cumparat din budapesta si nu tare intelegeam ce imi zicea ,inainte sa pornesc la drum am vb cu el si mi-a zis clar ca nu are ecu dar cand am ajuns acolo mi-a dat un calculator si a zis ca e cadou...in fine daca cunosti date despre acest motor poate ma poti ajuta si pe mine la partea electrica ca sa il pot pornii,am doar cablaraia de pe motor din interior nu am nici cheiacu cip si nici contactul....te rog mult daca ma poti ajuta cu ceva informatii la noi este destul de rar acest motor si nu cunoaste lumea multe date despre el
|
|
|
19-01-11, 23:51
|
#26
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 315
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: citroen ax gt vts
Quote:
Originally Posted by Andu_focus
un roll cage nu ar strica asa pt viatza ta...nu am auzit multe treb ok despte AX dupa un impact....chair daca o folosesti numai la Drag tot trebuie, parerea mea
|
m-am gandit si la o cusca dar intai sa reusesc sa o pornesc si apoi o sa ma ocup putin si de interior...
|
|
|
12-02-11, 09:40
|
#27
|
Stage 3
Join Date: Apr 2009
Posts: 159
|
Re: citroen ax gt vts
Eu iti spun ce stiu, pt ca m-am documentat pentru viitorul upgrade la masina mea. Daca motorul este euro 2, este posibil sa aiba ecu magneti-marelli, cu o singura mufa. Dupa 2000, s-a trecut la managementul bosch ME7.4.4 cu 3 mufe si norma euro 3 (pentru acesta este documentatia indicata). Din cate stiu, cablaraia este cam la fel intre cele doua, exceptand mufa de la ecu. Eu cred ca ai nevoie de cablurile de la modelul pre-2000 si de deblocarea ecu pe care il ai. Exista anunturi cu dezmembrarea de saxo vts si poti face rost de cabluri, eventual un ecu cu cipul din cheie si antena. Sau mai poti sa o rezolvi tot in Ungaria, la cei de la VEMS.
Ideea este ca mai trebuie bagati ceva bani ca sa il auzi mergand. Sfatul meu este sa dai la deblocat/verificat ecu-ul actual si sa cauti un saxo vts 16v pre-2000 si sa iei cablaraia si, eventual ceasurile de la el.
p.s.: daca gasesc ceva scheme, le pun aici. Numai bine!
|
|
|
12-02-11, 11:01
|
#28
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 315
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: citroen ax gt vts
[QUOTE=psa106;4076771]Eu iti spun ce stiu, pt ca m-am documentat pentru viitorul upgrade la masina mea. Daca motorul este euro 2, este posibil sa aiba ecu magneti-marelli, cu o singura mufa. Dupa 2000, s-a trecut la managementul
intradevar ecu este cu o singura mufa,ash avea nevoie de un sfat daca tot te pricepi la vts-uri ,am cautat cablaraia de vts am gasit dar e de vts 8v intrebarea mea este acuma se potriveste cablaraia daca o i-au si cu tot cu ceasurile de bord chiar daca nu e 16v?presupun ca e la fel acuma nu stiu astept sfatul tau
|
|
|
18-07-11, 18:33
|
#29
|
Stage 3
Join Date: Apr 2009
Posts: 159
|
Re: citroen ax gt vts
Am gasit ceva interesant, dar este pt Bosch pe TU5J4.
http://peugeot.mainspot.net/wiring106/tu5jpz.shtml
In alta ordine de idei, am vazut pe undeva ca ai o rampa completa cu injectoare de pe un 306 xsi. M-ar interesa seria VIN a masinii, pt ca as putea fi interesat de injectoare. Numai bine.
|
|
|
05-09-11, 23:56
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 321
|
Re: citroen ax gt vts
ai reusit sa pornest masina?stiu eu un electrician auto f bun si ieftin.daca nu reusesti nicicum poate te ajuta el.dami un pm daca nu ii dai de cap.
|
|
|
|
|