LifeStyle & (I)legale & intalniri top speed, cerculete, fum, semafoare, stradute dosnice, parcari, vise - viata de noapte |
07-01-04, 23:03
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
08-01-04, 00:09
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
08-01-04, 11:01
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
HHH,de ce nu incerci,nu trebuie neaparat sa castigi,dar daca ai rezultate bune cu masina asa cum e si te vede cineva poate gasesti si sponsori seriosi,daca ei cred ca ai potential,si asta se vede din condus nu din ce masina ai,poate ajungi si tu la o echipa sau sponsori tari,cum am zis mai sus!
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
|
|
|
08-01-04, 16:27
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
|
de cand particip doar o singura data am luat locul 8 ca am avut penalizari in rest locul 2,3 sau I si crezi ca am primit vreun sponsor??? mi-am facut o mapa cu prezentarea masinii a concursurilor si locurilor obtinute ca sa ma prezint cu ceva la sponsori...si tot degeaba mai ales ca-s din tm daca eram in BUC era altceva dar aici nu am sanse....o sa mai incerc cate ceva in 2004 si anu asta o sa ma bat serios ptr titlu de camp judetean( in 2003 am iesit pe 4 la general din 8 etape am participat la 4 numa)...in fond oricum ma dau de placerea mea
|
|
|
08-01-04, 17:09
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
08-01-04, 20:16
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
nu stiu ce modificari are are 204 cp cred cai serie era joasa pusa si ci genti pe 17
|
|
|
08-01-04, 20:30
|
#22
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Referitor la HF vs. Subaru... imi dau si eu cu parerea
Daca ai o HF ca a lu' Andronic, n-ai nici un fel de problema in fatza unui Subaru. Bag mana in foc pentru asta.
Cat despre sponsorii inexistenti ai lu' Seba... stiu si eu cum sta treaba. Am prieten care e bagat in raliu... si e bagat adanc, in CNR, si tot nu face rost de sponsori. Bine... rezultatele apar greu, dar ma gandesc ca asta se datoreaza si lipsei acute de bani pentru pregatirea corespunzatoare a masinii.
__________________
DelSol D13Z6
|
|
|
09-01-04, 01:29
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
|
Re: hh
Quote:
Originally Posted by \"TM-90-HHH\"
|
Lool. Radeam aici de unul singur...K-n filme si-alta nu...
Bine k nu era trabant... (stiti bancul, nu?)
|
|
|
09-01-04, 01:31
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
|
Quote:
Originally Posted by \"TM-90-HHH\"
bsd-u are un mertzan 124 argintiu...manta era una rosie TM 04 Mhh inainte s-o vanda prop[rietaru si un kadett gsi alb dar diesel a lu iuli...poate-i stii
alaltaseara am fost cu toti la stadion ca a dat prima zapada si ne-am dat cu frana ma da stiu ca meserias se mai invartye o intergala...s-a invartit staici cu subaru...belea...pan la urma cred ca revin la vechea mea iubire delta hf...ce zici eu cred ca putin modificata iu face fatza lu subaru la o liniutza....ce zici?
|
V-am vazut pe Antena...cate amenzi ati luat si pt. ce??
Chiar marfa Subaru!!! Si explicatia de ilegala \"pai dak am crescut si nu mai am sanie...\"
|
|
|
10-01-04, 21:40
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
11-01-04, 13:36
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
care hf?ce motor avea?ce avea facut pe el?
|
|
|
12-01-04, 09:06
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
|
LANCIA HF DELTA INTEGRALE
acum nu pot sa-mi dau cu parerea despre ea pt ca nu am detalii tehnice exacte, dar in mod SIGUR la vremea ei de maxima glorie ('80-'90) rupea rally, street, tot
__________________
tractor u650 cu tempomat
|
|
|
12-01-04, 09:10
|
#28
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
HF & 205 faceau parte din Grupa B, cea care a fost \"interzisa\" pentru viteza excesiva
|
|
|
12-01-04, 10:36
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
stai ca la raliu si alte competitii ma pricep putin,cum adica grupa B a fost interzisa pe viteza excesiva?nu era concurs,cum dracu e viteza mare si la consurs?ma unde ajunge lumea asta?
|
|
|
12-01-04, 11:08
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
|
Am mai scris pe undeva, erau masini de sute de cai si sute de Kg ... Nu aveau limita la greutate sau putere, tot ce se cerea era sa fie produse in minim 200 exemplare parca. Gandeste-te, ceva de genul 400Cp 600 Kg sau 700 Cp si 1100Kg, mai pui si tractiunea integrala si cele mai avansate metode tehnice de la ora aia si iti dai seama despre ce era vorba. Datorita greutatii foarte mici a masinilor, nu era posibil folosirea unor norme de siguranta prea stricte, si dupa cateva accidente grave (bestiile erau foarte greu de stapanit), culminand cu cel al lui Henri Toivonen (chiar pilot pe Lancia Delta S4) din 1986, organizatorii au decis anularea campionatului.
Se intentiona si introducerea Grupei S (masini asemanatoare, dar limitate la 300CP si 10 exemplare), dar a fost anulata odata cu grupa B.
Oricum, Lancia Delta e masina cu cele mai multe campionate mondiale de raliu castigate, si anume 6 .
|
|
|
|
|