Go Back   Forum 4Tuning > Curse > LifeStyle & (I)legale & intalniri

LifeStyle & (I)legale & intalniri top speed, cerculete, fum, semafoare, stradute dosnice, parcari, vise - viata de noapte

Reply
 
Thread Tools
Old 06-10-09, 17:15   #31
Alex23

Stage 5
 
Alex23's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 437
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Quote:
Originally Posted by kidu2006 View Post
Nu am vb de nici un club din cate stiu eu ...
Sunt curios ce masina ai tu,iar despre masina mea nu cred ca esti in masura sa vorbesti!
Si ca sa intelegeti mai bine,spuneam ca era frumos inainte ce/cum se facea,dar din pacate acum sa dus totul cam pe apa-sambetei tocmai din cauza unor fenomene ca mai sus!
Cred ca am fost la subiect si am habar despre ce vorbesc EU si despre titlul topicului!
N-am inteles atitudinea ta tinere chuckie ... dar ma rog,vezi-ti de ale tale,se discuta despre altceva aici,si nu eu am pornit-o
se poate face si acum ceva frumos doar sa vrei sa stii cu cine sa vorbesti
Alex23 is offline   Reply With Quote
Old 19-10-09, 21:47   #32
69WRX

Stage 5
 
69WRX's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of:
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Quote:
Originally Posted by Ford_V6 View Post
Un articol foarte vechi scris de NIZ ul prin 2001 ... poate unii dintre voi il stiti dar poate sunt si altii care nu ... oricum merita postat aici

Inceputul ....

A fost odata ca niciodata, prin 1995, un cartier: Macaralei-Ozana. Aici traiau niste baieti tineri si frumosi, pasionati de masini care nu aveau foarte multi bani, dar nici foarte putini. Aveau si ei cate o Daciuta mai noua, un Cielo (asta abia aparuse: WoooW!), un Fordulet, un Renault etc. Pe vremea aia aveam o Alfa 33 cu motor 1300 cmc, boxter, patru carburatoare- puterea nu o mai stiu, dar mi se parea in timpurile alea “bestia bestiilor”, avand in vedere ca pana atunci avusesem numai diesel- uri. Pusti fiind, si avand masini pe mana, am inceput sa ne laudam fiecare cu masina lui, ca a mea e mai asa, ba a mea e mai nu stiu cum, etc., pana cand, un baiat cu ceva ani mai multi decat majoritatea copiilor de acolo, a venit cu idea: "Haideti la Agip la o liniuta! Va tine?".
Asta a fost: ne-am rupt masinile o perioada pana s-a format un "clasament", dupa care am lasat-o mai moale. Mai venea cate unul: "Acum te fac varza, mi-am schimbat ambreiajul", sau "i-am mai dat benzina", sau "aveam bujiile naspa, acum iti dau de nu te vezi!", etc. Si asa am tinut-o ani de zile: "Hai fraiere la Agip, daca esti asa de tare!". Am omis doua lucruri: 1. baiatul ala, ceva mai mare decat noi, se numeste Cristian Barleanu care este "taticul" curselor de la Agip si 2. "la Agip" inseamna in Ozana, acolo unde stie tot Bucurestiul asta ca au fost cele mai tari curse.

1999

Cum au ajuns cursele din Ozana sa ia o asemenea amploare? Simplu: prin 1999 aveam doua BMW-uri: un 318i din '89 si un 325i coupe din '94. Ursuletul l-am luat in '96 si pisica in '98. Ce sa va zic, cu 325-ul eram cam tartore prin cartier si cum chestia asta nu le placea unora, s-au gandit sa-l aduca la liniuta pe un prieten al lor, "professor in BMW-ri", cum spuneau ei. Acest prieten, pe nume Nicu Makedonu' MTJ, avea un ursulet cu motor de 2800 cmc, zicea el. Am facut trei liniute: la prima l-am facut, dar nu foarte rau, asa ca un "prieten" m-a intrebat: "La cat ai schimbat vitezele?", eu "Pe la 6000rpm, de ce?", el "Schimba la 5000rpm, ai cuplu maxim, stiu eu ce-ti zic". Bineinteles ca m-a facut Makedonu' a II-a oara, dupa care mai imi si zice: "Prima data te-am lasat sa vas ce poti!". M-am superenervat, i-am zis: "Hai inca o data!". Dupa ce a acceptat, m-am gandit: "Ii da blana!" si i-am dat lui Makedonu` de nu s-a vazut. Normal, ca nici in ziua de azi nu recunoaste, dar ce mai conteaza ca am avut si martori si orice cunoscator stie ca nu avea cum sa ma faca. In '99 nu au mai fost cine stie ce "noutati" la curse.

2000
Primavara anului 2000. Un baiat din cartier, Miti, pe care nu-l cunosteam personal si care nu mai avusese treaba cu BMW-urile, isi cumpara un ursulet 325i- probabil ca se simtea in racheta, asa cum m-am simtit si eu in Alfa 33.
Au inceput vorbele: "NIZ-ule, a zis Miti ca te face varza!". In acea perioada imi schimbam motorul la 318-le meu cu unul de la un 323 si m-am gandit: "O sa fac cu ursuletul, cu pisica nu are rost." Cand am terminat lucrarea, m-am dus la Miti: "Hai la liniuta." De data asta rusinea a fost de partea mea: m-a facut! "URAAAA!!!! L-a facut cineva (Miti) pe NIZ-ul!!!" La acea cursa a fost prezenta si o mai veche cunostina de-a mea Nicu Makedonu`, care a venit la mine si mi-a zis: "Am niste prieteni in Drumul Taberei cu masini adevarate, ce zici, te tine?". I-am raspuns: "Da, dar cu pisica."
Pana in acea noapte, din '95 de cand faceam noi liniute la Ozana, atmosfera la curse a fost urmatoarea: 5-6 masini care stateau pe bara, 2-4 masini care participau si o mana de oameni. Eram putini, nu era periculos, nu deranjam pe nimeni si cel mai important nu aveam probleme cu politia. Cred ca asemea intreceri restranse se faceau in mai multe locuri din Bucurestim - am auzit ca si in Dr. Taberei, poate si in alte locuri, dar din seara in care Makedonu' i-a adus pe baietii din Dr. Taberei, a inceput balciul. Timp de o luna de zile, noapte de noapte erau curse. Incetul cu incetul lumea a inceput sa afle, veneau din toate colturile Bucurestiului zeci de masini si sute de oameni. Am facut curse cu toti care m-au provocat si aveau masini apropiate ca motorizare cu pisica mea i-am refuzat pe cei care veneau cu masini care stiam sigur ca sunt mai slabe dacat masina mea si pe un impesar cu un Porsche Carrera care avea numai figuri in cap: "Hai NIZ-ule ca iti dau trei masini in fata". Mi s-a parut nesimtire sa compare un Carrera cu un BMW 325i.

Astazi
Spre sfarsit a devenit periculos: bine ca au venit mascatii, ca altfel sigur se lasa cu accidente. Si s-a transformat in ceea ce stiti voi ca sunt cursele in ziua de azi, cu toate ca am auzit ca, mai nou, exista si niste organizatori autoproclamati.
Chiar daca ma injurati, va spun un lucru: cursele din ziua de azi seamana mai mult cu vesnica alergatura dintre soarece si pisica, respectiv dintre pustii astia care au aparut cu supermasini sa se sparga in figuri, dar care habar nu au sa scoata din ele tot ce pot si POLITIE, care nu o sa va mai lase niciodata sa faceti curse cum au fost odata, demult, la Ozana, noapte de noapte o luna de zile de la 10-11 seara la 2-3 dimineata. Asta este motivul pentru care nici nu-mi mai trece prin cap sa vin la cursele asa de "bine organizate" de oameni pe care nu i-am vazut participand nici macar la o liniuta atunci cand au fost cursele adevarate si de unde a pornit totul!
In amintirea vremurilor frumoase as vrea sa amintesc cativa baieti cu masinile lor cu tot, baieti care intr-adevar au facut o figura frumoasa: din Dr. Taberei- Catala si Jae cu un ursulet 327i, Radu BNR cu un Golf II GTI, Robert TXA cu ursulet 320i si soferul lor Roscatu si din Macaralei-Ozana: Miti cu ursulet 325i, Cristian Barleanu cu Cielo, Titica cu Cielo, Mitica cu Ford Sierra, Florin cu Ford cu sierra, Tatu cu Espero si bineinteles, eu, Alexandru NIZ-ul cu pisica 325i. Daca am omis pe cineva, imi pare rau, ca am fost tare multi!

Concluzie
In incheiere spun doar atat: lasati-va de sportul asta, ca azi e doar o pierdere de timp si de benzina!
Este mult mai frumos si mai benefic ceea ce vreti voi sa organizati prin intermediul acestui site, o intalnire intre cunoscatorii si iubitorii de masini care sa faca putin schimb de experienta, sa afle ce masini noi au mai aparut prin Bucuresti, etc. Poate o sa apar si eu, cine stie, daca nu se transforma in vesnicele liniute "organizate" de vreun "meserias" care nu urmareste decat publicitatea.
Si acum chiar ca inchei: La Multe Masini cu Multi cai putere!
PS. Nu sunt impotriva organizatorilor, sa nu se inteleaga gresit!
mi-ar fi placut sa traiesc pe vremea aia
69WRX is offline   Reply With Quote
Old 01-12-09, 11:27   #33
UGA

Stage 5
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 558
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Quote:
Originally Posted by blazeyblaze View Post
90 la suta din astia care postati aici nici nu stiti despre ce e vorba....
Da asa e...uita-ti de multi...asa ca din amintiri ma chinui...RUN golf III ,Florica TURCU FLR,AMA cel mai dement..40!!!! de accidente intr-un singur an sau ma rog pe acolo) KADETT VAN(VIITOR UGA) AXL PISICA 325...DODU...D 82 DOD astra f 1.8 16 v golf 2 gti 16v tot UGA)
un M3 albastru pisica..dar nu il mai stiu...apoi au mai aparut PAO ...m3 pisica...Aposteanu volvo..s 40 T..SEI...525...+ multi alti pe care ..din nefericire in secunda asta nu imi vin in minte...oricum daca as sta toata ziua....sigur nu imi ajunge o pagina)

UGA
UGA is offline   Reply With Quote
Old 02-12-09, 23:04   #34
Dripci

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 628
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Ce mai ! Sunt mandru ca sunt Ozanean !
Dripci is offline   Reply With Quote
Old 08-12-09, 22:57   #35
Guwy
Banned

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,809
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Quote:
Originally Posted by Ford_V6 View Post
Un articol foarte vechi scris de NIZ ul prin 2001 ... poate unii dintre voi il stiti dar poate sunt si altii care nu ... oricum merita postat aici

Inceputul ....

A fost odata ca niciodata, prin 1995, un cartier: Macaralei-Ozana. Aici traiau niste baieti tineri si frumosi, pasionati de masini care nu aveau foarte multi bani, dar nici foarte putini. Aveau si ei cate o Daciuta mai noua, un Cielo (asta abia aparuse: WoooW!), un Fordulet, un Renault etc. Pe vremea aia aveam o Alfa 33 cu motor 1300 cmc, boxter, patru carburatoare- puterea nu o mai stiu, dar mi se parea in timpurile alea “bestia bestiilor”, avand in vedere ca pana atunci avusesem numai diesel- uri. Pusti fiind, si avand masini pe mana, am inceput sa ne laudam fiecare cu masina lui, ca a mea e mai asa, ba a mea e mai nu stiu cum, etc., pana cand, un baiat cu ceva ani mai multi decat majoritatea copiilor de acolo, a venit cu idea: "Haideti la Agip la o liniuta! Va tine?".
Asta a fost: ne-am rupt masinile o perioada pana s-a format un "clasament", dupa care am lasat-o mai moale. Mai venea cate unul: "Acum te fac varza, mi-am schimbat ambreiajul", sau "i-am mai dat benzina", sau "aveam bujiile naspa, acum iti dau de nu te vezi!", etc. Si asa am tinut-o ani de zile: "Hai fraiere la Agip, daca esti asa de tare!". Am omis doua lucruri: 1. baiatul ala, ceva mai mare decat noi, se numeste Cristian Barleanu care este "taticul" curselor de la Agip si 2. "la Agip" inseamna in Ozana, acolo unde stie tot Bucurestiul asta ca au fost cele mai tari curse.

1999

Cum au ajuns cursele din Ozana sa ia o asemenea amploare? Simplu: prin 1999 aveam doua BMW-uri: un 318i din '89 si un 325i coupe din '94. Ursuletul l-am luat in '96 si pisica in '98. Ce sa va zic, cu 325-ul eram cam tartore prin cartier si cum chestia asta nu le placea unora, s-au gandit sa-l aduca la liniuta pe un prieten al lor, "professor in BMW-ri", cum spuneau ei. Acest prieten, pe nume Nicu Makedonu' MTJ, avea un ursulet cu motor de 2800 cmc, zicea el. Am facut trei liniute: la prima l-am facut, dar nu foarte rau, asa ca un "prieten" m-a intrebat: "La cat ai schimbat vitezele?", eu "Pe la 6000rpm, de ce?", el "Schimba la 5000rpm, ai cuplu maxim, stiu eu ce-ti zic". Bineinteles ca m-a facut Makedonu' a II-a oara, dupa care mai imi si zice: "Prima data te-am lasat sa vas ce poti!". M-am superenervat, i-am zis: "Hai inca o data!". Dupa ce a acceptat, m-am gandit: "Ii da blana!" si i-am dat lui Makedonu` de nu s-a vazut. Normal, ca nici in ziua de azi nu recunoaste, dar ce mai conteaza ca am avut si martori si orice cunoscator stie ca nu avea cum sa ma faca. In '99 nu au mai fost cine stie ce "noutati" la curse.

2000
Primavara anului 2000. Un baiat din cartier, Miti, pe care nu-l cunosteam personal si care nu mai avusese treaba cu BMW-urile, isi cumpara un ursulet 325i- probabil ca se simtea in racheta, asa cum m-am simtit si eu in Alfa 33.
Au inceput vorbele: "NIZ-ule, a zis Miti ca te face varza!". In acea perioada imi schimbam motorul la 318-le meu cu unul de la un 323 si m-am gandit: "O sa fac cu ursuletul, cu pisica nu are rost." Cand am terminat lucrarea, m-am dus la Miti: "Hai la liniuta." De data asta rusinea a fost de partea mea: m-a facut! "URAAAA!!!! L-a facut cineva (Miti) pe NIZ-ul!!!" La acea cursa a fost prezenta si o mai veche cunostina de-a mea Nicu Makedonu`, care a venit la mine si mi-a zis: "Am niste prieteni in Drumul Taberei cu masini adevarate, ce zici, te tine?". I-am raspuns: "Da, dar cu pisica."
Pana in acea noapte, din '95 de cand faceam noi liniute la Ozana, atmosfera la curse a fost urmatoarea: 5-6 masini care stateau pe bara, 2-4 masini care participau si o mana de oameni. Eram putini, nu era periculos, nu deranjam pe nimeni si cel mai important nu aveam probleme cu politia. Cred ca asemea intreceri restranse se faceau in mai multe locuri din Bucurestim - am auzit ca si in Dr. Taberei, poate si in alte locuri, dar din seara in care Makedonu' i-a adus pe baietii din Dr. Taberei, a inceput balciul. Timp de o luna de zile, noapte de noapte erau curse. Incetul cu incetul lumea a inceput sa afle, veneau din toate colturile Bucurestiului zeci de masini si sute de oameni. Am facut curse cu toti care m-au provocat si aveau masini apropiate ca motorizare cu pisica mea i-am refuzat pe cei care veneau cu masini care stiam sigur ca sunt mai slabe dacat masina mea si pe un impesar cu un Porsche Carrera care avea numai figuri in cap: "Hai NIZ-ule ca iti dau trei masini in fata". Mi s-a parut nesimtire sa compare un Carrera cu un BMW 325i.

Astazi
Spre sfarsit a devenit periculos: bine ca au venit mascatii, ca altfel sigur se lasa cu accidente. Si s-a transformat in ceea ce stiti voi ca sunt cursele in ziua de azi, cu toate ca am auzit ca, mai nou, exista si niste organizatori autoproclamati.
Chiar daca ma injurati, va spun un lucru: cursele din ziua de azi seamana mai mult cu vesnica alergatura dintre soarece si pisica, respectiv dintre pustii astia care au aparut cu supermasini sa se sparga in figuri, dar care habar nu au sa scoata din ele tot ce pot si POLITIE, care nu o sa va mai lase niciodata sa faceti curse cum au fost odata, demult, la Ozana, noapte de noapte o luna de zile de la 10-11 seara la 2-3 dimineata. Asta este motivul pentru care nici nu-mi mai trece prin cap sa vin la cursele asa de "bine organizate" de oameni pe care nu i-am vazut participand nici macar la o liniuta atunci cand au fost cursele adevarate si de unde a pornit totul!
In amintirea vremurilor frumoase as vrea sa amintesc cativa baieti cu masinile lor cu tot, baieti care intr-adevar au facut o figura frumoasa: din Dr. Taberei- Catala si Jae cu un ursulet 327i, Radu BNR cu un Golf II GTI, Robert TXA cu ursulet 320i si soferul lor Roscatu si din Macaralei-Ozana: Miti cu ursulet 325i, Cristian Barleanu cu Cielo, Titica cu Cielo, Mitica cu Ford Sierra, Florin cu Ford cu sierra, Tatu cu Espero si bineinteles, eu, Alexandru NIZ-ul cu pisica 325i. Daca am omis pe cineva, imi pare rau, ca am fost tare multi!

Concluzie
In incheiere spun doar atat: lasati-va de sportul asta, ca azi e doar o pierdere de timp si de benzina!
Este mult mai frumos si mai benefic ceea ce vreti voi sa organizati prin intermediul acestui site, o intalnire intre cunoscatorii si iubitorii de masini care sa faca putin schimb de experienta, sa afle ce masini noi au mai aparut prin Bucuresti, etc. Poate o sa apar si eu, cine stie, daca nu se transforma in vesnicele liniute "organizate" de vreun "meserias" care nu urmareste decat publicitatea.
Si acum chiar ca inchei: La Multe Masini cu Multi cai putere!
PS. Nu sunt impotriva organizatorilor, sa nu se inteleaga gresit!
Niz-ul , Cristi Barleanu si Titica sunt fostii mei vecini ... pe vremea cand se intamplau acele curse eram un copil aveam 9 - 10 ani prin 1999 - 2000 si imi aduc aminte cand se adunau toti la noi in fata blocului si plecau la Agip , NIZ-ul este unul dintre cei de la care am luat eu boala " e30 ursulet " , erau niste vremuri foarte , foarte frumoase imi aduc aminte cu placere de clipele acelea , imi aduc aminte si acum cand a montat motorul ( 2.3 ) pe ursulet ... aveam un service in fata blocului si l-a montat acolo .
Cand si-a luat pisica m-am holbat vreo ora la ea ... imi placea mult de tot pe vremea aceea nu prea vedeai BMW e36 Coupe negru oriunde ( 1998 ) !
Imi aduc aminte pe toti ... Florin cu Sierra neagra , Mitica avea si el tot o Sierra atunci rosie , Tatu care avea un Espero alb ,Cristi avea Cielo si o Dacie 1310 alba , Miti cu ursul lui 2.5 negru fara bara pe fata ... imi aduc aminte cu exactitate pe toti , mi-as dori sa mai traiesc acum acele momente .
Niz-ul cand venea acasa la 3 , 4 dimineata il auzeam ... din capatul strazii avea in loc de toba finala o gura imensa ... se auzea fenomenal de frumos atunci !

DUPA PAREREA MEA , PERIOADA ACEEA A FOST SI VA FI IN CONTINUARE CEA MAI TARE PERIOADA CARE A EXISTAT VREODATA IN LUMEA CURSELOR ILEGALE !

Va salut pe toti !

Last edited by Guwy; 08-12-09 at 23:01.
Guwy is offline   Reply With Quote
Old 19-12-09, 18:18   #36
TaZzY E30
Renault Driver

Stage 5
 
TaZzY E30's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 821
Member of:
[RENAULT]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

recunosc....sunt mic,mult prea mic pentru a intra in aceasta discutie,dar de ce nimeni nu face nimic in legatura cu asta?as fii vrut atat de mult sa vad cum erau odata...oare daca ne unim cu totii,nu putem rezolva nimic?....Va rog inca o data sa ma iertati daca v-a deranjat postul meu...si sa nu imi dati in cap...era doar o mica idee...
TaZzY E30 is offline   Reply With Quote
Old 28-12-09, 00:18   #37
Bmwaldo

Stage 5
 
Bmwaldo's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 6,772
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Quote:
Originally Posted by TaZzY E30 View Post
recunosc....sunt mic,mult prea mic pentru a intra in aceasta discutie,dar de ce nimeni nu face nimic in legatura cu asta?as fii vrut atat de mult sa vad cum erau odata...oare daca ne unim cu totii,nu putem rezolva nimic?....Va rog inca o data sa ma iertati daca v-a deranjat postul meu...si sa nu imi dati in cap...era doar o mica idee...
fiindca multi erau pustani, nu era atata garda, nu erau legi impotriva curselor. Lumea s-a mai maturizat, unii au familii, altii nu se mai risca, altii nu mai sunt printre noi . S-au dus vremurile alea, bine ca macar sunt povestite
Bmwaldo is offline   Reply With Quote
Old 08-01-10, 21:07   #38
TheMendacious

Stage 5
 
TheMendacious's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 490
Member of:
[VW]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

imi aduc aminte prin 99-00 ... ce vremuri ... aproape in fiecare noapte ursi nervosi dadeau cercuri in intersectie uneori cate 5-6 odata, curse curse si iar curse era unitate si in discutii puteai auzi de modificari amanuntite despre ce si cum nu ca in ziua de azi cand orice brotac isi ia un leon fr si ii pune soft ...

pe la sfarsitul lui 2000 mi-am luat prima masina ... un opel calibra, era ceva pentru vremea aia si chiar ma credeam un zmeu pana cand a venit lucian (de la speedline) cu o dacia nova alba la start iar eu zambeam ironic la el ...

mama mea ce bataie mi-a dat cu frigiderul ala turbo nu era vorba de masini ... mi-a dat tren direct de mi-au iesit basinile din cap ... am inceput apoi sa inteleg cu ce se mananca asta si mi-am luat primul e36 325 apoi vr6 si pana mai de curand vr6 turbo .

Momentan mi-e si sila de pseudo-cursele care se fac si ca protest mi-am luat un golf 5 1.6 "de familie" ... ma mai mananca pana si cu asta sa mai provoc cu toate ca imi e rusine de stadiul asta dar ... pacat e ceva asa frumos pe care nu ni-l mai putem permite din cauza mentalitatii actuale a scenei .
__________________
TheMendacious is offline   Reply With Quote
Old 09-01-10, 06:08   #39
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Cine i-si mai aminteste blocajul de la Zoo din 2001 .... zeci de masini evaporate in padure ...
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 09-01-10, 18:00   #40
blazeyblaze
Afro Samurai

Stage 5
 
blazeyblaze's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,691
Member of:
[AUDI]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

eu atunci mi-am luat vreo 2-3 cataroaie in plin corp de la ursul ala care facea cercuri peste santul acoperit cu bucati de bordura
inca exista filmuletele )
blazeyblaze is offline   Reply With Quote
Old 24-01-10, 17:40   #41
yoda
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
yoda's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[SUBARU]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Quote:
Originally Posted by blazeyblaze View Post
eu atunci mi-am luat vreo 2-3 cataroaie in plin corp de la ursul ala care facea cercuri peste santul acoperit cu bucati de bordura
inca exista filmuletele )
exista si sunt pastrate cu sfintenie!
mai erau ceva masini....renaulturi 16v si motoare williams...dar repede se uita...
p.s.mai stie cineva ceva de pisica AXL?!era un tip simpatic si mereu facea show!
__________________
"Do, or do not. There is no try."
yoda is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 13:32   #42
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

AXLu s-a linistit se pare ... acu o arde cu E46 cabrio cu jante cromate . Pisica din ce stiu eu a dat-o pe un astra bertone acu vreo 5 ani.
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 19:34   #43
nicholas

Stage 4
 
nicholas's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 291
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

mare mare dreptate in legatura cu ceea ce spui,Ford_V6
nicholas is offline   Reply With Quote
Old 26-01-10, 01:00   #44
maibunu

Stage 5
 
maibunu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,752
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

vremuri demult apuse
maibunu is offline   Reply With Quote
Old 27-01-10, 14:56   #45
dog99

Stage 5
 
dog99's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 6,400
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Colectionar Machete]
[DACIA]
[VW]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

B 34 W A Y vectra visinie cu steag pe lateral si avea niste roti mari frumoase era superba la vremea aia.amintiri frumoase
dog99 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -