Go Back   Forum 4Tuning > Curse > LifeStyle & (I)legale & intalniri

LifeStyle & (I)legale & intalniri top speed, cerculete, fum, semafoare, stradute dosnice, parcari, vise - viata de noapte

Reply
 
Thread Tools
Old 14-09-09, 22:36   #1
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Un articol foarte vechi scris de NIZ ul prin 2001 ... poate unii dintre voi il stiti dar poate sunt si altii care nu ... oricum merita postat aici

Inceputul ....

A fost odata ca niciodata, prin 1995, un cartier: Macaralei-Ozana. Aici traiau niste baieti tineri si frumosi, pasionati de masini care nu aveau foarte multi bani, dar nici foarte putini. Aveau si ei cate o Daciuta mai noua, un Cielo (asta abia aparuse: WoooW!), un Fordulet, un Renault etc. Pe vremea aia aveam o Alfa 33 cu motor 1300 cmc, boxter, patru carburatoare- puterea nu o mai stiu, dar mi se parea in timpurile alea “bestia bestiilor”, avand in vedere ca pana atunci avusesem numai diesel- uri. Pusti fiind, si avand masini pe mana, am inceput sa ne laudam fiecare cu masina lui, ca a mea e mai asa, ba a mea e mai nu stiu cum, etc., pana cand, un baiat cu ceva ani mai multi decat majoritatea copiilor de acolo, a venit cu idea: "Haideti la Agip la o liniuta! Va tine?".
Asta a fost: ne-am rupt masinile o perioada pana s-a format un "clasament", dupa care am lasat-o mai moale. Mai venea cate unul: "Acum te fac varza, mi-am schimbat ambreiajul", sau "i-am mai dat benzina", sau "aveam bujiile naspa, acum iti dau de nu te vezi!", etc. Si asa am tinut-o ani de zile: "Hai fraiere la Agip, daca esti asa de tare!". Am omis doua lucruri: 1. baiatul ala, ceva mai mare decat noi, se numeste Cristian Barleanu care este "taticul" curselor de la Agip si 2. "la Agip" inseamna in Ozana, acolo unde stie tot Bucurestiul asta ca au fost cele mai tari curse.

1999

Cum au ajuns cursele din Ozana sa ia o asemenea amploare? Simplu: prin 1999 aveam doua BMW-uri: un 318i din '89 si un 325i coupe din '94. Ursuletul l-am luat in '96 si pisica in '98. Ce sa va zic, cu 325-ul eram cam tartore prin cartier si cum chestia asta nu le placea unora, s-au gandit sa-l aduca la liniuta pe un prieten al lor, "professor in BMW-ri", cum spuneau ei. Acest prieten, pe nume Nicu Makedonu' MTJ, avea un ursulet cu motor de 2800 cmc, zicea el. Am facut trei liniute: la prima l-am facut, dar nu foarte rau, asa ca un "prieten" m-a intrebat: "La cat ai schimbat vitezele?", eu "Pe la 6000rpm, de ce?", el "Schimba la 5000rpm, ai cuplu maxim, stiu eu ce-ti zic". Bineinteles ca m-a facut Makedonu' a II-a oara, dupa care mai imi si zice: "Prima data te-am lasat sa vas ce poti!". M-am superenervat, i-am zis: "Hai inca o data!". Dupa ce a acceptat, m-am gandit: "Ii da blana!" si i-am dat lui Makedonu` de nu s-a vazut. Normal, ca nici in ziua de azi nu recunoaste, dar ce mai conteaza ca am avut si martori si orice cunoscator stie ca nu avea cum sa ma faca. In '99 nu au mai fost cine stie ce "noutati" la curse.

2000
Primavara anului 2000. Un baiat din cartier, Miti, pe care nu-l cunosteam personal si care nu mai avusese treaba cu BMW-urile, isi cumpara un ursulet 325i- probabil ca se simtea in racheta, asa cum m-am simtit si eu in Alfa 33.
Au inceput vorbele: "NIZ-ule, a zis Miti ca te face varza!". In acea perioada imi schimbam motorul la 318-le meu cu unul de la un 323 si m-am gandit: "O sa fac cu ursuletul, cu pisica nu are rost." Cand am terminat lucrarea, m-am dus la Miti: "Hai la liniuta." De data asta rusinea a fost de partea mea: m-a facut! "URAAAA!!!! L-a facut cineva (Miti) pe NIZ-ul!!!" La acea cursa a fost prezenta si o mai veche cunostina de-a mea Nicu Makedonu`, care a venit la mine si mi-a zis: "Am niste prieteni in Drumul Taberei cu masini adevarate, ce zici, te tine?". I-am raspuns: "Da, dar cu pisica."
Pana in acea noapte, din '95 de cand faceam noi liniute la Ozana, atmosfera la curse a fost urmatoarea: 5-6 masini care stateau pe bara, 2-4 masini care participau si o mana de oameni. Eram putini, nu era periculos, nu deranjam pe nimeni si cel mai important nu aveam probleme cu politia. Cred ca asemea intreceri restranse se faceau in mai multe locuri din Bucurestim - am auzit ca si in Dr. Taberei, poate si in alte locuri, dar din seara in care Makedonu' i-a adus pe baietii din Dr. Taberei, a inceput balciul. Timp de o luna de zile, noapte de noapte erau curse. Incetul cu incetul lumea a inceput sa afle, veneau din toate colturile Bucurestiului zeci de masini si sute de oameni. Am facut curse cu toti care m-au provocat si aveau masini apropiate ca motorizare cu pisica mea i-am refuzat pe cei care veneau cu masini care stiam sigur ca sunt mai slabe dacat masina mea si pe un impesar cu un Porsche Carrera care avea numai figuri in cap: "Hai NIZ-ule ca iti dau trei masini in fata". Mi s-a parut nesimtire sa compare un Carrera cu un BMW 325i.

Astazi
Spre sfarsit a devenit periculos: bine ca au venit mascatii, ca altfel sigur se lasa cu accidente. Si s-a transformat in ceea ce stiti voi ca sunt cursele in ziua de azi, cu toate ca am auzit ca, mai nou, exista si niste organizatori autoproclamati.
Chiar daca ma injurati, va spun un lucru: cursele din ziua de azi seamana mai mult cu vesnica alergatura dintre soarece si pisica, respectiv dintre pustii astia care au aparut cu supermasini sa se sparga in figuri, dar care habar nu au sa scoata din ele tot ce pot si POLITIE, care nu o sa va mai lase niciodata sa faceti curse cum au fost odata, demult, la Ozana, noapte de noapte o luna de zile de la 10-11 seara la 2-3 dimineata. Asta este motivul pentru care nici nu-mi mai trece prin cap sa vin la cursele asa de "bine organizate" de oameni pe care nu i-am vazut participand nici macar la o liniuta atunci cand au fost cursele adevarate si de unde a pornit totul!
In amintirea vremurilor frumoase as vrea sa amintesc cativa baieti cu masinile lor cu tot, baieti care intr-adevar au facut o figura frumoasa: din Dr. Taberei- Catala si Jae cu un ursulet 327i, Radu BNR cu un Golf II GTI, Robert TXA cu ursulet 320i si soferul lor Roscatu si din Macaralei-Ozana: Miti cu ursulet 325i, Cristian Barleanu cu Cielo, Titica cu Cielo, Mitica cu Ford Sierra, Florin cu Ford cu sierra, Tatu cu Espero si bineinteles, eu, Alexandru NIZ-ul cu pisica 325i. Daca am omis pe cineva, imi pare rau, ca am fost tare multi!

Concluzie
In incheiere spun doar atat: lasati-va de sportul asta, ca azi e doar o pierdere de timp si de benzina!
Este mult mai frumos si mai benefic ceea ce vreti voi sa organizati prin intermediul acestui site, o intalnire intre cunoscatorii si iubitorii de masini care sa faca putin schimb de experienta, sa afle ce masini noi au mai aparut prin Bucuresti, etc. Poate o sa apar si eu, cine stie, daca nu se transforma in vesnicele liniute "organizate" de vreun "meserias" care nu urmareste decat publicitatea.
Si acum chiar ca inchei: La Multe Masini cu Multi cai putere!
PS. Nu sunt impotriva organizatorilor, sa nu se inteleaga gresit!
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 19-09-09, 13:10   #2
Messerschmitt
Dacia Driver

Stage 5
 
Messerschmitt's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 669
Member of:
[Opel]
[DACIA]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

da frumos...SI SINCER ARE DREPTATE.....foarte multa dreptate.. asfalt uscat in continuare!
Messerschmitt is offline   Reply With Quote
Old 19-09-09, 20:01   #3
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Acum sa stricat aproape tot numai si numai din cauza tuturor copiilor din cartiere care au auzit la nu stiu cine de curse .. au luat permisul,si-au luat o masina de doamne-ajuta si hai la curse frate!Ba mai nou au inceput sa apara 2-3 cluburi/luna,care mai de care mai al dreaq si mai racer!
Cand se face cate o adunare,vorbesti cu ai tai 10-15insi si te trezesti cu 100 care n`au nici o treaba la locul faptei!
Cum sa nu vina politia cand toti tampitii se cred raceri si sufera de teribilism?Cum sa mai faci curse in asemenea situatii?Cum sa mai evoluam noi?
__________________
www.royal-amanet.ro
Amanet: Auto, Moto, Ambarcatiuni, Aur, Argint, Platina, Diamante, Electronice, GSM si alte obiecte de valoare
kidu2006 is offline   Reply With Quote
Old 20-09-09, 11:28   #4
SUPAPA_Jr

Stage 5
 
SUPAPA_Jr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,628
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

) kidule...mai stii cand il aratau pe kiki la protv ca facea mari curse ilegale? si...sa fim seriosi...cate cluburi sunt adevarate? in sensul...cate cluburi auto chiar se implica in showuri legale si intalniri calumea? toti stau la seminte si suc...nu mai zic de ''altii'' care se mutau vinerea in pui de urs ca deh...e frig afara ) nu zic sa se dea lumea incontinuu...dar sa nu se mai autoproclame zeii soselelor si reisari asa gratuit...degeaba il condamna lumea pe kidu...pe kiki si pe altii care in ciuda varstei macar au oua sa se dea si sa raspunda la provocari...creste inima in mine cand vad cateva subaru sau cateva masini in coloana ducandu-se spre ''punctul de intalnire'' si ma uit cu dispret la pustii care si-au pus toba si dau ture de cartier sa-i auda pesdele si baietasii )...sa nu mai zic de carol unde vin 30% baieti care stiu cu ce se mananca un motor...si 70% grase si bagatori de seama...si dupa aia ne intrebam de ce sunt filtre rar la fiecare intersectie dimineata...cine se simte...sa dea report post.
__________________
SUPAPA_Jr is offline   Reply With Quote
Old 20-09-09, 13:56   #5
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Quote:
Originally Posted by SUPAPA_Jr View Post
creste inima in mine cand vad cateva subaru sau cateva masini in coloana ducandu-se spre ''punctul de intalnire'' si ma uit cu dispret la pustii care si-au pus toba si dau ture de cartier sa-i auda pesdele si baietasii )
Ai uitat sa adaugi passat-uri tdi break care nu au nici o legatura cu nimeni de acolo si vin sa se dea cu frana de mana in mijlocul locului de intalnire, in mijlocul masinilor si stai cu morcovu' sa nu cumva sa fie cretinu' cretin pana la capat si sa-i scape barca in masina ta.
Si eu sunt de parere ca intalnirile de schimb de experienta sa fie numai intalniri simple, pentru ca din cauza reisarilor ca cei cu passat de care am vorbit mai sus nici de vorba nu mai putem sa stam si daca e de o provocare, un cerculet ceva sa se caute un loc izolat si sa se mearga in grup restrans, sa nu se dea sfoara-n tara ca vezi domne curse, ca sa putem sa ne distram asa cum trebuie fara sa vina fraierii de reisari cu politia dupa ei. E incredibil de enervant sa vrei sa stai de vorba si sa vina un destept cu muzica-n blana, sa dea un burnout (si ala prost) sau sa se dea cu frana de mana ca sa arate ca e el smecher si dup-aia sa vina politia sa ne ia pe toti ca ce facem.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 20-09-09, 15:08   #6
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Cred ca m-ati inteles putin gresit,chuckie nush ce vrei dar in fine ... tocmai spuneam ca acei copii teribili strica tot si or sa strice chiar tot in scurt timp !
Multe cluburi aparute noi peste noapte sunt infiintate de copii teribili care habar au ce inseamna asta,dar vor sa faca multe!
Eu am inceput cu o Dacie,cand am calcat prima oara in Pescarus acum aproape 4 ani cred,eram ca o oaie intre lupi .. nici sa ma plimb printre masinile alea nu indrazneam,nu mai zic sa vorbesc cu cei din club!Imi era rusine,frica,era totul cam aiurea sa nu zic/fac ceva sa-i deranjez pe ceilalti,pt ca stiam ca eram complet NOU printre ei,marea majoritatea fiind vechi pe acolo!
Mda,nu aveam permis,defapt nu am avut permis 1 an de zile,dar veneam cu masina si nimeni nu stia cu exceptia 2-3 persoane!
Am inceput sa vb cu ei,azi cu unu maine cu altu,am inceput sa`i cunosc si ei pe mine .. am inceput pe urma sa merg cu ei la curse,nu ma dadeam,defapt nu m-am dat pana nu am inceput sa prind putina experienta si sa vad cum se mananca sportul asta!
Apoi a venit un urs 2.3 dupa Dacie .. apoi Celica,apoi etc etc si acu Mazda
Mai sus incercam sa ma dau exemplu pe mine,cum am pasit eu in lumea asta,nu sunt de o viata aici,dar macar am stiut cum sa ma comport,am avut rabdare sa invat si sa-mi vad de ale mele,nu sa ma arate toti cu degetu "iauite`l si pe dobitocu ala abia a venit si uite ce face"
Tinerii de la curse din ziua de azi nu au rabdare si vor prea multe ..
kidu2006 is offline   Reply With Quote
Old 20-09-09, 15:15   #7
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Tot ce a mai ramas astazi sunt grupuri de 10-15 masini, cunoscatori, vechi prieteni care ies la joaca in cercuri restranse ... restul de sute sau mii de pusti cu masini 95% stock care sparg seminte pe la ronduri, parcari, gradini zoologice si alte locuri sunt .... nimic ....
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 21-09-09, 21:20   #8
mafiozzo

Stage 5
 
mafiozzo's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,023
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DACIA]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

credeam ca doar in cluj e asa...inainte de muult cand eu nu aveam nici o legatura cu asta se adunau la sala sporturilor, dupaia intr un anume sat unde se dadeau .. dupaia tot incepatoru o venit la sala sporturilor. bun a tinut cateva luni pana cand un alcolist a luat cateva masini , dupaia ne am adunat in alt loc, si acum e plin de incepator cu masina de la tata arata el cat de greu i picioru si cum i se blocheaza frana de mana, a mai ramas acuma inca un loc unde se mai da lumea fara probleme, dar a inceput sa apara incepatorul si acolo zeci de cluburi noi sparg samanta prin parcarile de la mall da asta este fiecare incepator e un racer
__________________
Mixt -->
mafiozzo is offline   Reply With Quote
Old 21-09-09, 21:49   #9
63ard

Stage 4
 
63ard's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 228
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Quote:
Originally Posted by mafiozzo View Post
credeam ca doar in cluj e asa...inainte de muult cand eu nu aveam nici o legatura cu asta se adunau la sala sporturilor, dupaia intr un anume sat unde se dadeau .. dupaia tot incepatoru o venit la sala sporturilor. bun a tinut cateva luni pana cand un alcolist a luat cateva masini , dupaia ne am adunat in alt loc, si acum e plin de incepator cu masina de la tata arata el cat de greu i picioru si cum i se blocheaza frana de mana, a mai ramas acuma inca un loc unde se mai da lumea fara probleme, dar a inceput sa apara incepatorul si acolo zeci de cluburi noi sparg samanta prin parcarile de la mall da asta este fiecare incepator e un racer
nu te supara ca te intreb, dar tu de cat timp esti "racer"?ca vad ca ai 20 de ani.
Ps.frumos articol.

Last edited by 63ard; 21-09-09 at 21:51.
63ard is offline   Reply With Quote
Old 21-09-09, 22:14   #10
GJ 64 GAB

Stage 5
 
GJ 64 GAB's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 6,033
Member of:
[Moderators]
[Hyundai]
[Opel]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Frumoasă poveste!... Ai dreptate!...
GJ 64 GAB is offline   Reply With Quote
Old 23-09-09, 20:16   #11
mafiozzo

Stage 5
 
mafiozzo's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,023
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DACIA]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Quote:
Originally Posted by 63ard View Post
nu te supara ca te intreb, dar tu de cat timp esti "racer"?ca vad ca ai 20 de ani.
Ps.frumos articol.
... n aveam permis si mergeam cu alt prieten cu masina lui unde se intamplau lucrurile frumoase si secrete... 10 masini maxim si atat, tin minte un polo rosu vai de el cum facea de rusine multe masini
mafiozzo is offline   Reply With Quote
Old 25-09-09, 18:36   #12
blazeyblaze
Afro Samurai

Stage 5
 
blazeyblaze's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,691
Member of:
[AUDI]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

90 la suta din astia care postati aici nici nu stiti despre ce e vorba....
blazeyblaze is offline   Reply With Quote
Old 26-09-09, 22:16   #13
63ard

Stage 4
 
63ard's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 228
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Quote:
Originally Posted by blazeyblaze View Post
90 la suta din astia care postati aici nici nu stiti despre ce e vorba....
eh te-ai trezit snoozing samurai, scrie foarte clar in titlu despre ce e vorba, "Istoria curselor ilegale din Bucuresti".
63ard is offline   Reply With Quote
Old 27-09-09, 11:29   #14
SUPAPA_Jr

Stage 5
 
SUPAPA_Jr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,628
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

chiar daca pana acum nu eram de acord cu postarile lui Blazey...la ultimul pot sa zic ca are mare dreptate...nu 90% dintre astia care am postat...dar 30 da...si vreo 80% din aia care se strang pe la carol, kisseleff & comp...imi aduc aminte ca intr-o seara acu vreo 2 ani au venit 2 masini de copii la carol...si fiecare suna in stanga si-n dreapta sa zica el repede unde e...cred ca s-au laudat vreo 3 luni dupa asta...si numai boraci sub 15 ani (in afara de soferi bineinteles)
SUPAPA_Jr is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 15:09   #15
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Istoria curselor ilegale din Bucuresti

Quote:
Originally Posted by blazeyblaze View Post
90 la suta din astia care postati aici nici nu stiti despre ce e vorba....
Ce bine zici...
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -