Quote:
Originally Posted by radu_lkv
da, asa e, sti e mai fiabil! dar suntem off topic
la fiabilitate si sigurantza rs4 rulzzz!!!
|
90% din aceste posturi sint doar off-topic, iar din celelalte 10% majoritatea aberatii.
De ce aberatii?
Cica nu a fortat masina ,ca sa nu rupa ambreiaju.
Vreau sa vad si eu masina aia cu 400 Hp sub capota,stock,care rupe ambreiajul la 2-3...15 plecari tari de pe loc.Asta ar fi un fals.
Ca nu ar fi tras motorul in parametri,este posibil.
Ca soferul nu a fost destul de bun,e posibil.
Dar ca nu s-a tras de masina din motiv ca va fi pregatita de VTM,ma face sa rid.
In primul rind pt.VTM nu se cumpara masini stock.Ele se achizitioneaza cel putin semipreparate si cel mai important fiind cel al costurilor.
O masina de VTM costa 120-150 k euro.
Daca pretul unui RS4 este 90 k euro si peste 50% din ea se arunca in cursul pregatirii,atunci se pare ca cineva arunca pe geam 50 k euro.
O masina de VTM are o multime de elemente de caroserie de Aluminiu,ranforsate cu bare.tot ce este tapiterie nu exista.Bordul nu exista,fiind inlocuit cu o coaja de carbon pe care se va fixa strictul necesar.Tot ce este cablaj ,conectica,aparatura de bord, va fi inlocuit.Rezervorul va fi schimbat si el.
Suspensiile stock vor fi inlocuite cu altele de competitie.
Ambreiaj, cutie viteze la fel vor fi inlocuite(ce ambreiaj sa protejeze daca cel stock oricum ajunge la gunoi?).
radiator,intercooler va fi inlocuit.
scaune, centuri,cusca protectie.
Jantele erau cele de VTM?La naiba.
O masina de VTM are minim 4 seturi de jante ,OMOLOGATE pt. asta.
Deci ce se proteja in final la masina de la Oradea?
Anul trecut am vazut la Monza un fiat uno de 1.1 adus la 380 HP,care facea in demaraj pe 400 m un Ferrari,insa la a treia plecare de pe loc s-a spart motorul.Asta inseamna ca e mai tare ca ferrari?
O masina inseamna mult mai mult decit liniutze si care face pe care.