09-06-06, 07:15
|
#286
|
Stage 4
Join Date: Feb 2006
Posts: 190
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 4TuningDAY REVENGE
o fi aberatie dar asta e regula, deci de aici stie:
<<<
Pt montare suplimentara de turbo:
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor :
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos:
(puterea de fabrica) x 2,0 = puterea de clasa
>>>
|
|
|
09-06-06, 09:48
|
#287
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: 4TuningDAY REVENGE
Quote:
Originally Posted by AR06SVF
o fi aberatie dar asta e regula, deci de aici stie:
<<<
Pt montare suplimentara de turbo:
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor :
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos:
(puterea de fabrica) x 2,0 = puterea de clasa
>>>
|
De unde ai scos alea?
uite aici in postul lui Gratian, din topicul despre grupele de la Oradea:
https://forum.4tuning.ro/showpost.php...8&postcount=63
|
|
|
09-06-06, 09:49
|
#288
|
Administrator
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 4TuningDAY REVENGE
parca acolo scrie altceva
|
|
|
09-06-06, 09:51
|
#289
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: 4TuningDAY REVENGE
Au pus ei dupa bunul lor plac . Puneti frate pt nitro x 4.0 . E mai aproape de adevar , va spun eu !
Cati din cei care citesc aici stiu cate ceva despre nitro sa ridice mana . Asaaa ... pai la nitro depinde de porturi si presiune. x 2 este realizabil cu nitro dar f greu si cu modificari majore ale motorului . La Akimoto chiar aveam pretentii . Acum stau si ma intreb "de ce?"
__________________
RENAULT Clio RS 197
SMART ROADSTER
AUDI A3 SPORTBACK
Last edited by Lucian; 09-06-06 at 09:54.
|
|
|
09-06-06, 10:58
|
#290
|
Stage 4
Join Date: Feb 2006
Posts: 190
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 4TuningDAY REVENGE
Ai dreptate, dar la vedere, fara sa cauti prin posturi, a ramas un regulament mai vechi: https://www.4tuning.ro/legal-racing/index.asp
|
|
|
09-06-06, 11:03
|
#291
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: 4TuningDAY REVENGE
Eu cred ca Sebastian va modifica si el intr-un final acel x 2 . Si ... parca vorbeam de cursele de la Oradea 2006 .
|
|
|
09-06-06, 11:37
|
#292
|
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
|
Re: 4TuningDAY REVENGE
De nenumarate ori am spus si eu si Zetemte care a avut primul NX din Ro a sustinut ca nu este chiar atat de mare diferentza.
Deci Pepy ar trebuii sa se bata cu masini de 400 de cai ,ceea ce Speedster-ul nu are nici pe departe puterea asta.
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
|
|
|
09-06-06, 12:27
|
#293
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 4TuningDAY REVENGE
Poate multi imi vor sari in cap, dar : nu e mai corect ca impartirea pe grupe sa se faca in functie de puterea din talon fara nici o adaugare pt. nos, turbo sau compresor suplimentar ? E munca si investitia omului , deci , cinste lui !
__________________
Many Hearts But One Soul - ACS Ghost Racing Team !
|
|
|
09-06-06, 12:38
|
#294
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: 4TuningDAY REVENGE
Quote:
Originally Posted by Lucian
Eu cred ca Sebastian va modifica si el intr-un final acel x 2.
|
L-a modificat de ceva timp...
"Pt montare suplimentara de turbo (puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa; Pt compresor (puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa; Pentru nitro, nos (puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa".
Si asa a fost si la Oradea...
|
|
|
09-06-06, 20:59
|
#295
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: 4TuningDAY REVENGE
Quote:
Originally Posted by Al3xius
Poate multi imi vor sari in cap, dar : nu e mai corect ca impartirea pe grupe sa se faca in functie de puterea din talon fara nici o adaugare pt. nos, turbo sau compresor suplimentar ? E munca si investitia omului , deci , cinste lui !
|
Perfect de acord cu Alexius. Si eu militez pt asta de ceva vreme. Doar in felul asta se va incuraja si tuningul motorului .. nu doar chip , filtru si evacuare .
|
|
|
09-06-06, 21:31
|
#296
|
Stage 3
Join Date: Dec 2005
Posts: 77
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 4TuningDAY REVENGE
Quote:
Originally Posted by Lucian
Perfect de acord cu Alexius. Si eu militez pt asta de ceva vreme. Doar in felul asta se va incuraja si tuningul motorului .. nu doar chip , filtru si evacuare .
|
Votez si eu pentru asta Sa ma dau la grupa A cu turbo
|
|
|
09-06-06, 22:07
|
#297
|
Administrator
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 4TuningDAY REVENGE
facem un poll pentru asta la curse oficiale?
alexius?
tu ai avut ideea...
te bagi?
|
|
|
09-06-06, 22:39
|
#298
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: 4TuningDAY REVENGE
Ma bag eu in mod clar ... cu toate ca eu voi fi acuzat ca vreau sa ma dau la A1 . ))))))
|
|
|
09-06-06, 22:54
|
#299
|
Administrator
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 4TuningDAY REVENGE
nici vorba, iti voi lua apararea...
|
|
|
09-06-06, 23:05
|
#300
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 4TuningDAY REVENGE
Da, de ce sa nu ma bag ?
Zi`mi doar unde sa fac pool-ul !
Later edit : am vazut unde, acum il fac
|
|
|
|
|