03-08-07, 22:45
|
#151
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 661
Member of: [Honda]
|
Re: TUNING & SOUND IDENTITY Satu Mare
Folosesc amplifu ala ca cand am luat asta mi so dat ca ii bun la subwooferu respectic. Cu incinta , asa-i cum zici , gusturile nu se discuta si nici n-ar fii bun daca toata lumea ar avea aceeasi gust.Mersi frumos de sfaturi. Deocamdata fac alte lucruri pe masina Dar in curind mai vreau sa fac un upgrade la sound si o sa ascult sfaturile celor "mari"
|
|
|
04-08-07, 22:31
|
#152
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 661
Member of: [Honda]
|
Re: TUNING & SOUND IDENTITY Satu Mare
Quote:
Originally Posted by lewy_82
Scuze, dar wooferu trebuie sa fie mai puternic ca wataj decat amplifu. Dar sunt pareri si pareri.
Week-end placut pt. toti.
|
Si eu asa stiam
|
|
|
06-08-07, 08:38
|
#153
|
Stage 2
Join Date: Oct 2006
Posts: 39
|
Re: TUNING & SOUND IDENTITY Satu Mare
Corect !!! in rest no comment
|
|
|
06-08-07, 08:42
|
#154
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 661
Member of: [Honda]
|
Re: TUNING & SOUND IDENTITY Satu Mare
N-am de unde sa stiu din propria experienta deocamdata.Asa am auzit.Nu-s specialist, din aceasta cauza nici nu te pot contrazice, nu ca vroiam Probabil ca ai dreptate. O sa-l incercam sa vedem
|
|
|
06-08-07, 09:04
|
#155
|
Stage 2
Join Date: Oct 2006
Posts: 39
|
Re: TUNING & SOUND IDENTITY Satu Mare
Cred ca Sandu nu sa referit la tine wasted
|
|
|
06-08-07, 09:18
|
#156
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 661
Member of: [Honda]
|
Re: TUNING & SOUND IDENTITY Satu Mare
Stiu ca nu mie a adresat ce o scris.Doar ultima fraza a fost adresat catre mine Ca eu de unde stiu "gresit" informatia Asta am "comentato"
In rest no comment.
|
|
|
06-08-07, 16:37
|
#157
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
|
Re: TUNING & SOUND IDENTITY Satu Mare
Quote:
Originally Posted by wasted
Si eu asa stiam
|
Lumea face o ....confuzie zic eu cu privire la puterea amplifului aferenta wooferului anexat. Parerea unora este ca daca amplifu are o putere inferioara wooferului ar fi mai bine deoarece in asa fel nu poti praji wooferul
Permite-mi sa fac o comparatie intre ce a zis Lewi si ce a zis Sandu, asa cu un exemplu banal :
-ai o masina nu foarte performanta si vrei sa participi cu aceasta masina la un concurs de viteza pe circuit (pista de genul F1) dar nu stii ce cauciucuri sa-ti alegi pt. asfalt. Ai doua variante :
a) cauciucuri mai ieftine si mai slabute cu care masina derapeaza mai usor in curbe ;
b) cauciucuri mai scumpe si mai performante care iti ofera o stabilitate mai ridicata masinii.
Unii zic, ca varianta "a" e mai buna deoarece in cursa vei merge oricum mai incet sa nu-ti distrugi masina si daca tot mergi mai incet nu ai nevoie de cauciucuri performante ca sa conduci la limita si sa-ti distrugi masina...
Altii zic, ca varianta "b" e mai buna deoarece cauciucurile performante iti permit sa-ti impui singur limita de condus nefiind conditionat de performantele slabe ale cauciucurilor si poti merge la limita la care poate merge masina.
Bine-nteles ca exemplul de mai sus nu este 100 % opozabil deoarece masina nu se strica de la cauciucuri mai slabe dar wooferul poate avea de suferit de pe urma unui amplif mai slabut dar asta este tot un atu in favoarea pct-ului "a".
Nelamuriri ?
|
|
|
06-08-07, 16:56
|
#158
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 661
Member of: [Honda]
|
Re: all about sound
Ioi capu meu
Atunci wooferu meu care ii de 300W RMS are ceva de suferit fiiindca este legat de un amplificator de 160W RMS? Si daca ii si amplifu de 300W sau si mai mare atunci nu are de suferit?
Sorry dar greu ii pentru mine
|
|
|
06-08-07, 18:21
|
#159
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
|
Re: all about sound
Quote:
Originally Posted by wasted
Ioi capu meu
Atunci wooferu meu care ii de 300W RMS are ceva de suferit fiiindca este legat de un amplificator de 160W RMS? Si daca ii si amplifu de 300W sau si mai mare atunci nu are de suferit?
Sorry dar greu ii pentru mine
|
Ember, in plamanii tai incape o gura mare de aer dar tu cand vrei sa fugi pui o batista in dreptul gurii si primesti numai o juma' de gura de aer ca nu cumva sa gafai
|
|
|
07-08-07, 17:06
|
#160
|
Stage 3
Join Date: Mar 2007
Posts: 93
|
Re: all about sound
Sambi foarte bine ca ne dai sfaturi dar astea nu sunt ideile tale si nu sunt din experienta ta, si ar fi mai bine daca toate astea le-ar scrie Sandu direct pe forum, si tu ai economisi timp si energie.
Hai sa-ti dau si eu un exemplu. Daca ai o masina cu un turometru pana la 8000 de rpm, de obicei de la 5-6000 de rpm deja se marcheaza cu culoarea rosie. Ceea ce nu inseamna ca nu merge motoru pana la rotatia de 8000, dar daca o folosesti mult timp peste 5000 viata motorului se reduce, iar daca se scoate limitatorul de turatie din masina, masina se tureaza si mai tare si viata motorului se reduce si mai mult. Asa este si cu wooferu, daca ii dai o putere mai mare, suna mai tare, dar reduci viata de functionare.
__________________
AUTO HIFI STUDIO SATU MARE + XENON CENTER
Str. Toamnei 19, Satu Mare, 440067, Romania
|
|
|
07-08-07, 19:33
|
#162
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
|
Re: all about sound
Quote:
Originally Posted by lewy_82
Sambi foarte bine ca ne dai sfaturi dar astea nu sunt ideile tale si nu sunt din experienta ta, si ar fi mai bine daca toate astea le-ar scrie Sandu direct pe forum, si tu ai economisi timp si energie.
Hai sa-ti dau si eu un exemplu. Daca ai o masina cu un turometru pana la 8000 de rpm, de obicei de la 5-6000 de rpm deja se marcheaza cu culoarea rosie. Ceea ce nu inseamna ca nu merge motoru pana la rotatia de 8000, dar daca o folosesti mult timp peste 5000 viata motorului se reduce, iar daca se scoate limitatorul de turatie din masina, masina se tureaza si mai tare si viata motorului se reduce si mai mult. Asa este si cu wooferu, daca ii dai o putere mai mare, suna mai tare, dar reduci viata de functionare.
|
In primul rand, nu tie ti-am dat sfaturi ca tu esti prea "inteligent" pentru noi toti de aici, in al doilea rand nu te mai obosi sa "mirosi" dupa mine si dupa ce fac eu si cu ce ma ocup si stii bine la ce ma refer (oricum vei afla doar 1/2 din ce se intampla oricat te-ai obosi) iar daca incep eu sa miros dupa tine nu-ti va fi totuna ca mie cel putin nu numai gura imi umbla, in al treilea rand nu-ti face tu griji de timpul si energia mea ca am din ambele atat cat sa duc la bun-sfarsit tot ceea ce mi-am propus. Si nu in ultimul rand, invata sa tragi apa dupa tine inainte sa comentezi atat ca s-ar putea ca intr-o buna zi sa ma tin de promisiunea ce ti-am facut-o ultima data la telefon ...
|
|
|
07-08-07, 19:35
|
#163
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
|
Re: all about sound
Quote:
Originally Posted by lewy_82
Apropo!!!
Referitor la asta: """"Unii zic, ca varianta "a" e mai buna deoarece in cursa vei merge oricum mai incet sa nu-ti distrugi masina si daca tot mergi mai incet nu ai nevoie de cauciucuri performante ca sa conduci la limita si sa-ti distrugi masina...""""
Care-i prostu' ala care participa la curse de genul F1 ca sa mearga incet. Omu participa sa castige, NU????
Daca-r auzi asta Hamilton sau Raikkonen...
|
.... Hamilton sau Raikkonen.... sau Lewi
|
|
|
08-08-07, 00:20
|
#164
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,526
Member of: [Moderators] [VW]
|
Re: all about sound
Quote:
Originally Posted by wasted
Ioi capu meu
Atunci wooferu meu care ii de 300W RMS are ceva de suferit fiiindca este legat de un amplificator de 160W RMS? Si daca ii si amplifu de 300W sau si mai mare atunci nu are de suferit?
Sorry dar greu ii pentru mine
|
deci ...iti mai zic odata sa intelegi.....300 de wati sunt super frumosi daca stii sa ii folosesti....acuma problema e ca daca lewy nu are destula experienta se protejeaza prin wati mai putini dar acuma un sfat nu e bine ...si sa nu crerzi ca daca tu dai cu cs-ul in el faci bine...sau daca dai cu juma de putere si dai la maxim dai bine in el...nici vorba...uite szambi nu are destula experienta dar intreaba se implica si impinge clientul pentru un sistem ok...uite astept si parerea baietilor de la k&a in acest comentariu ei ce parere au ???
iti dau un exemplu:am un bas groun zero de 2000 rms si dau in el cu 3000 rms din statia de la plutonium gz 1.6000 ...ok pana aici??...difuzorul meu o ia in gura de la mine de la 30hz daca stii ce este aia ca e cu 2 membrane pasive sii i place de numaa.....dar!!!atentie!!!darr!!!! eu nu ascult teste de bas sau diverse melodii de frecvente de test bass....aia e criminalitate de difor pentru ca daca nu esti cablat corespunzator daca nu ai curent suficient totul duce la distorsiuni si repet cu un ampl;if mai mic ca basu il omori mult mai repede decat cu un amplif mai tare...tu ai 160 w rms la 14,4 v da????la 12 v ai 120 daaa???si sub 12 v cat ai???te-ai intrebat vreodata??asta nu ti s-a clarificat??deci cati wati au mai ramas fara motor si sub 12 v ce nu stii \tuu???asa ca degeaba razi in sec ca io iti doresc binele nu te trimit la nimeni sa vezi alte produse ci te sfatuiesc preteneste schimba amplifuuu!!!ca are diferiti wati la diferiti voltii!!!!!!!intelegi omu?????????noah asta e lamiurit iar daca nici asa nu ai priceput si tu crezi ca e mai bine ca ai rezerva de wati catre difuzor si ii lungesti viata atunci te inseli amarnic......iti mai dau un exemplu motoric...ai o masina de 300 de cai si tu mergi numa cu 1--2-3-4 cateodata cu A5A si max 70 la ora....deci ce inseamna asta?nu il folosesti la capacitatea lui iar motoarele de turatii sunt facute sa le dai in gura si nu au moarte mai rapida
urmatorul catre lewy
Quote:
Originally Posted by lewy_82
Sambi foarte bine ca ne dai sfaturi dar astea nu sunt ideile tale si nu sunt din experienta ta, si ar fi mai bine daca toate astea le-ar scrie Sandu direct pe forum, si tu ai economisi timp si energie.
Hai sa-ti dau si eu un exemplu. Daca ai o masina cu un turometru pana la 8000 de rpm, de obicei de la 5-6000 de rpm deja se marcheaza cu culoarea rosie. Ceea ce nu inseamna ca nu merge motoru pana la rotatia de 8000, dar daca o folosesti mult timp peste 5000 viata motorului se reduce, iar daca se scoate limitatorul de turatie din masina, masina se tureaza si mai tare si viata motorului se reduce si mai mult. Asa este si cu wooferu, daca ii dai o putere mai mare, suna mai tare, dar reduci viata de functionare.
|
lewy lewy...sincer ma enerveaza comparatiile tale...pe bune...daca o masina are limitator are un sens dar nu moarte de motor se cheama....cine scoate un limitator sau merge mai turat cu masina inseamna ca distruge masina????iar te contrazic...ai o masina de 200 de cai de ex ii scoti limitatoru are 8 mii de ture si tu schimbi la 5-6-7 mii da?crezi ca masina aia pateste ceva???pai nu degeaba e facutA la 8 mii de ture ci ca sa si reziste aceea masina e testata si pe zona rosie si nime nu ii prost sa meargha numa in rosu...asa e si cu basu cat mergi cu basu tare 10-20 de minute ca nebunesti daca sunt 300 de wati pai daca ii ai toti esti boier incepator frecventele sunt diferite daa??ai un amplif de 400 rms la 14,4 volti stabil da?baterie proasta scade la 13 v la un bum da??cati raman?tu vrei sa zici ca iti crunti clienti si nu le dai wati sa nu arda sculele????gresesti scuza-ma gresesti ......nu o luia in nume de rau dar mai citeste si tu ce scriu pe hartiile alea din cutii specificfatia produsului ca poate mai prinzi idei de axcolo eu cu doi basi de la jbl de 300 w bucata am avut masina dubla campiona in romania si dubla campioana in ungaria la emma si db drag si dadeam in 2 buc 650w.....si au fost folosite 2 ani de zile iun concursurio si in masina ca era de toata ziua masina de prunc distrat adica...am jbl-uri vandute acus 4 ani jumate seria veche gt4-12 daca o stii pai cum suna si alea acuma au 250 w rms si atata si iau in gura /bucata si de 4 ani nimic nu au..mult conteaza si reglajele la ce fel de incinta le acordezi..scuza-ma nu scolez sau fac pe desteptu dar sincer ma supara ca dai sfaturi total dezorientate in domeniul sound si te numesti auto hifi .,....mai documenteaza-te si pune tu mana sa instalezi sa vezi care e diferenta..tre sa arzi sa strici si asa inveti io asa am invatat
baietii scuze de roman dar la prostii nu ma abtin baftA!!!
__________________
AUTO HI-FI&TUNING CENTER STR.ADY ENDRE NR 45/A VANZARI REPARATII DECODARI SI INSTALARI AUDIO VIDEO
PERSONALIZAM INSTALATII AUDIO CONSTRUIM MASINI DE EXPOZITII SI CONCURSURI LA STANDARDE COMPETENTE
|
|
|
08-08-07, 09:27
|
#165
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 661
Member of: [Honda]
|
Re: all about sound
Mersi de sfaturi. Sapt viitoare o sa fie schimbat amplifu pe unu de 300W. Acuma n-am masina ca ii fara capota asa mie frica sa umblu. Dar sapt viitoare o schimb si scriu ca ce diferanta simt si aud Numai bine
|
|
|
|
|