Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Satu Mare

Reply
 
Thread Tools
Old 06-02-10, 17:37   #16
tudd.tvd20

Stock
 
tudd.tvd20's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 6
Default Re: Rally Sprint 2010

vreau sa va intreb.....anul acesta se poate participa daca pilotul nu a implinit 18 ani?mersi mult
tudd.tvd20 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-10, 18:00   #17
veveve

Stage 5
 
veveve's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 730
Member of:
[Moderators]
Default Re: Rally Sprint 2010

Quote:
Originally Posted by szambi77 View Post
REGULAMENTUL
Campionatului Satmarean de RALLY SPRINT 2010

Cap.I Organizarea campionatului
Art 1 Campionatul de Rally-Sprint (C.R.S.) se desfasoara in conformitate cu Codul Sportiv FIA si cu Regulamentul CNAK in vigoare.
Comisia de Automobilism si Karting ( CAK-SM ) din cadrul ACR filiala Satu Mare in colaborare cu Clubul Sportiv Auto-Karting RIDER’S Satu Mare vor organiza Campionatul Satmarean de Rally Sprint 2010.
Campionatul din anul 2010 cuprinde 5 etape conform calendarului competitional.
La sfarsitul campionatului clasamentul general se compune din rezultatele obtinute la toate etapele.
Obiectivul si scopul organizarii este : descoperirea si promovarea de noi talente respectiv a da posibilitate pilotilor licentiati la antrenamente intr-un cadru legal.
Art 2 Taxa minima de inscriere este de 50 RON/etapa si reprezinta participarea pilotului la concurs, iar daca inscrierea se efectueaza, cu aprobarea organizatorului, dupa inchiderea inscrierilor dar nu cu mai putin de 30 minute inainte de ora de start a primului echipaj, taxa se dubleaza (100 RON).
Taxa de inscriere pentru membrii ACR Satu Mare este de 25 RON/etapa.
Organizatorii,in functie de specificul fiecarei etape,pot modifica taxa de inscriere
Art.3 Regulamentul particular al fiecarui concurs poate completa (schimba) anumite reguli din regulamentul cadru in functie de caracteristica fiecarei etape.
La fiecare etapa prezentul regulament se va completa, daca va fi cazul, cu Buletine informative specifice etapei respective.
Orice alte probleme sau situatii ivite in timpul desfasurarii concursurilor si nestipulate in regulament, vor fi judecate si rezolvate de CCS (colegiul comisarilor sportivi)
Art.4 Probele speciale se vor desfasura in regim de circulatie inchisa dupa un traseu prestabilit in principal pe poligonul ACR Satu Mare str. Gorunului nr.6 sau alte piste.
In afara probelor speciale este obligatorie respectarea Codului Rutier.
Art.5 La inceputul fiecarui an competitonal,Comisia de Automobilism Satu Mare isi rezerva dreptul prin prisma rezultatelor de exceptie obtinute de a promova sportivi de la clasa pilotilor nelicentiati la clasa pilotilor licentiati, cu acordul lor.Incepand cu anul competitional 2009 sportivi nelicentiati clasati pe podium la sfarsit de an la 3 editii a C.R.S. Satu Mare, vor promova neconditionat la categoria sportivilor licentiati.
Art.6 Pilotul care s-a inscris la o grupa la inceputul campionatului (licentiat sau nelicentiat) va participa la aceeasi clasa indiferent de dobindirea sau nu a licentei CNAK sau FRAS,sau a oricarei alte ASN automobilstice din strainatate, in anul competitional respectiv.
Art.7 La categoria nelicentiati se accepta inscrierea si participarea autoturismelor cu o putere maxima de pana la 200 CP.
Art. 8 Un echipaj poate participa in cadrul unei etape cu mai multe autoturisme DAR la grupe si clase diferite. Daca in urma clasificarii ambele autoturisme se incadreaza la aceasi grupa si clasa atunci un autoturism va fi trecut la treapta urmatoare adica la cea superioara de el.
Este permisa folosirea unui autoturism de concurs de maxim doi piloti DAR cu numere de concurs diferit.
Este permis folosirea unui autoturism la maxim doua grupe (clase) cu acelasi pilot DAR participarea in prima grupa fiind obligatoriu la grupa ( clasa ) de incadrare iar participarea in cea de a doua grupa ( clasa ) este permis numai la o grupa ( clasa ) superioara , dupa achitarea a unei noi taxe de inscriere
Art.9 Clasificarea pilotilor va contine 2 grupe si 4 clase:
-licentiati ( LC ) : -sportivi piloti care au detinut sau detin licenta CNAK sau FRAS,sau a oricarei alte ASN automobilstica din strainatate,
-pilotul participa cu un autoturism moficat
-nelicentiati (NL) –sportivi piloti care nu au detinut si nu detin licenta CNAK sau FRAS, sau a oricarei alte ASN din strainatate,posesori ai permisului de conducere categ. B ,
- SAU persoane care nu au implinit varsta de 18 ani DAR la inscrierea in concurs anexeaza la restul documentelor cerute de organizator si declaratia notariala a ambilor parinti (tutori legali ) prin care acestia isi exprima acordul ca persoana in cauza (minorul ) sa participle la competitia respectiva si de asemenea sa mentioneze expres faptul ca isi asuma intreaga responsabilitate privind faptele minorului pe intreg parcursul desfasurarii concursului.

Clasele se prezinta astfel :
La licentiati nu exista clase toti sunt intr-o singura clasa . Exceptie va fi cazul in care vor fi mai mult de 10 piloti inscrisi., atunci CCS –ul va decide clasificarea pilotilor licentiati.
La nelicentiaiti clasele se prezinta astfel :
- clasa 1-autoturisme cu 2 roti motrice cu o cilindree reala sau echivalenta de maxim 1400 cmc
- clasa 2-autoturisme cu 2 roti motrice cu o cilindree reala sau echivalenta cuprinsa intre 1401-1600 cmc
- clasa 3-autoturisme cu 2 roti motrice cu o cilindree reala sau echivalenta cuprinsa intre 1601-2000 cmc
- clasa 4-autoturisme cu tractiune integrala si/sau o cilindree reala sau echivalenta de peste 2001 cmc

Art.10 .Cilindreea echivalenta( se calculeaza la motoarele turbo):
-Otto-cilindreea reala x 1.7
-Compresor – cilindreea reala x 1.4
-Diesel- cilindreea reala x 1.5

Art.11 Un autoturism se considera modificat atunci cand se schimba motorul ( neexistand model de fabrica similar) sau este construit numai pentru ralliuri participand la competitii nationale sau internationale.
Art.12 Organizatorul isi rezerva dreptul de a refuza inscrierea unui concurent sau autoturism pe motive tehnice sau de securitate si isi rezerva un spatiu de publicitate pe automobilele de concurs conf.Regulamentului C.N.A.K.
Art.13 Arbitrii concursului:
-director concurs : Seletye David
-comisar sportiv : din partea C.S.A-K RIDER’S
-sef securitate : Czundel Csongor
-sef verificare tehnica : Nastor Ioan
-secretar sef : Lucaci Czimerman Katalin
-comisari de traseu : din parte ACR Satu Mare si C.S.A-K RIDER’S
-arbitrii : din Colegiul de Arbitrii Satmareni

Cap.II Desfasurarea concursului
Art.14 Documentele necesare pentru inscrierea in concurs sunt :
- completarea cererii de inscriere in concurs la toate rubricile.Sanctiune-10 RON In caz de recidiva CCS va putea stabilii o sanctiune mai mare,pina la max.50 RON.,
- completarea unei declaratii de concurent .
- permisul de conducere
- actele autoturismului.
Art.15 In timpul desfasurarii probei speciale in autoturism se va afla numai pilotul. Exeptie fiind ACORDUL directorului de concurs.
Art16 Autovehiculele vor fi dotate:
-numar de concurs tip CAK Satu Mare. Penalizare-excludere din concurs. In cazuri de exceptie,bine intemeiate, obligatoriu anuntate anticipat la directorul de concurs cu minim 45 min inaintea orei de start a primului concurent,directorul de concurs poate permite echipajului sa ia startul,cu un numar confectionat artizanal de CAK Satu Mare. Penalizare : achitarea contravalorii unui nou numar de concurs. Numerele de concurs valabile sunt doar cele tiparite de CAK Satu Mare sau cele identice si agreate de CAK
-la toate concursurile autovehiculele vor fi echipate obligatoriu cu centuri de siguranta pentru pilot si navigator(dupa caz), trusa sanitara, stingator, toate fixate. Penalizare-excludere din concurs.
Art.17 Sportivii vor fi echipati obligatoriu cu:
-casca de protectie, asigurata, pe traseele concursurilor si in probele speciale.Penalizare-excludere din concurs
-centura de siguranta.-purtarea centurilor de siguranta este obligatorie pe intreg traseul concursului.Penalizare-excludere din concurs
-recomandam costum tip combinezon specific sportului automobilistic, cu sau fara omologare FIA dar obligatoriu agreat de comisia tehnica a C.A.Satu Mare, pe intreg parcursul si pe intreaga perioada a concursului.Concurentii care l-a festivitatea de premiere doresc sa poarte alte haine care evidentiaza sponsorii sau competitia (scurte,pulovere,camasi,tricouri,sepci,pantaloni,e .t.c.) dar cu caracter vadit sportiv,fara a evidentia in mod excesiv sponsorii personali, vor solicita purtarea acestora directorului de concurs anticipat festivitatii de premiere, care va lua deciza de a le permite sau nu purtarea acestora.
Art.18 Competitia v-a cuprinde o singura tura de recunoastere si doua manse cronometrate. Concurentii pot renunta la una din mansele de concurs. Pe pista se va afla totdeauna un singur concurent, timpul de parcurgere se va cronometra.
Art.19 Fiecare concurent are dreptul la maxim doua « starturi » / mansa in cazul in care opreste autoturismul pana la 20 metri dupa start.(acest articol se refera la cazuri de start furat sau la o gresala la procedura de start)
Art.20 Dupa afisarea rezultatelor provizorii pilotii au dreptul de a efectua contestatii in scris insotite de suma de 100 ron. Contestatiile se inmineaza personal directorului de concurs in termen de cel mult 15 minute de la afisarea rezultatelor provizorii..In cazul in care contestatia este admisa, suma depusa este restituita. In caz contrar nu este restituita, dar motivul respingerii va fi inmanat in scris.
Quote:
Originally Posted by tudd.tvd20 View Post
vreau sa va intreb.....anul acesta se poate participa daca pilotul nu a implinit 18 ani?mersi mult
Stiu cai greu sa citesti tot regulamentu da nu de aceea a fost postat doar ca sa fie postat
veveve is offline   Reply With Quote
Old 06-02-10, 18:27   #18
SM-91-JDM

Stage 2
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 65
Default Re: Rally Sprint 2010

Quote:
Originally Posted by raul_rebelul2005 View Post
Vad ca s-a modificat regulamentul fata de etapele precedente,dar parca la inceput era vorba de 40Ron inscrierea si acuma ii 50Ron,daca tot dau banii astia macar sa fie buna pista nu plina de gropi parerea mea,ca ambreiaju si cauciucurile le rupi oricum da macar rotile sa nu le pierzi pe gropile alea.Exemplu la etapele de anul trecut pe parcurs s-au mai inscris piloti din diferite judete si au facut timp mai bun sa zic ca mine sau ca alti concurenti,dar au fost o singura data numa,eu zic ca nu s-a procedat corect,pt ca am pierdut puncte in felul asta,in loc sa fiu pe locul 4 sau 5 am fost pe 7 sau 8 si nu am intrat in posesia punctelor,pe cand concurentii respectivi au concurat o singura data si gata mi-au luat punctele in loc sa le iau eu sau alti concurenti care deja au fost inscrisi de la inceput in competitie,asta nu mi se pare normal,poate concura cine vrea dar sa se tina cont de cei care s-au inscris de la inceput in competitie.

sunt pareri pro si contra la punctajul in categorii,poate sa te influenteze pe moment,dar daca vorbim de o persoana care se claseaza doar in fata ta,e doar o chestie de o etapa pentru ca cel ce e clasat in urma ta ia si mai putine puncte,intradevar cei ce sunt clasati in fata acestei persoane,au sansa sa se departeze cu mai multe puncte fata de tine(aici e dezavantajul tau),dar per total nu ai cum sa stii cine si la cate etape va participa,deci din punct de vedere al organizarii nu ai cum sa faci altfel,pentru ca acea persoana plateste si ea la fel ca oricine,nu ai cum sa ai impui sa vina la toate etapele(spre fericirea celor clasati in urma lui)asa ca asta e.
vorbind de taxa de inscriere,eu consider ca 10 lei diferenta nu e o suma asa de mare si cred ca si persoanele cu o posibilitate financiara mai scazuta nu se va uita la 50 de lei,poate nici chiar la 100...adrenalina ce o ai in acele doua s-au trei manse nu cred ca are pret.
apropo de calitatea pistei,intradevar lasa de dorit,nimeni nu are interesul sa vina si sa zica,da,eu sunt reprezentantul a 20 de persoane care vrem sa participam anull asta la rally sprint dar nu in conditiile astea,drept urmare am pus mana de la mana si am strans 20 de milioane pentru reparatii,dar vrem sa ni se justifice pana la ultimul banutz,asa ca,asta e,ne dam pe ce avem,si cum putem,vezi alte judete,se dau....nu,s-au se dau in judetele limitrofe...
SM-91-JDM is offline   Reply With Quote
Old 06-02-10, 18:41   #19
raul_rebelul2005
No Limits racing team Member

Stage 5
 
raul_rebelul2005's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,286
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[No Limits racing team]
Default Re: Rally Sprint 2010

Ii ok cu pretu,numa daca tot s-a ridicat taxa cu 20 lei Misu nu cu 10 lei,anu trecut o fost 30 lei atunci macar sa se faca pista aia calumea,macar gropile astupate,ca sunt unii care participa cu masini care umbla de zi cu zi si daca busim roata mergem cu bitikli la servici
Ai zis ca o pers.care plateste ca si oricare alta nu ai cum sa-i impui sa vina pana la sfarsit,dar daca participa acea pers la o singura etapa si termina in fata ta deja ti-a luat 1-2 puncte din start si la finalu etapelor o sa ai o diferenta de cateva puncte ca sa fii pe un loc pe care ti-ai fi dorit si atunci o sa vezi unde le-ai pierdut.Daca tot vor sa participe asa atunci acei concurenti sa nu fie punctati.
__________________
raul_rebelul2005 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-10, 18:46   #20
raul_rebelul2005
No Limits racing team Member

Stage 5
 
raul_rebelul2005's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,286
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[No Limits racing team]
Default Re: Rally Sprint 2010

Quote:
Originally Posted by szambi77 View Post
2) De data asta, conform noului regulament, se puncteaza inclusiv locul 10. Deci, daca parcurgi traseul la fiecare etapa cu viteza mecului turbat si daca in categorie sunt 10 piloti, chiar daca mergi cu spatele la sfarsitul anului tot acumulezi 5 puncte. Daca tragi pentru podium, nu conteaza ca cineva scoate timp mai bun cand vine o singura data ca ramane cu punctele alea si gata
Cum ii ziceam si la Misu de ce sa-ti ia altul punctele meritate de tine,ca defapt tu esti intr-o competitie si participi pana la final si sigur tragi pt.fiecare punct acumulat,pt ca iti doresti sa fi pe un loc fruntas.
raul_rebelul2005 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-10, 19:16   #21
SM-91-JDM

Stage 2
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 65
Default Re: Rally Sprint 2010

Quote:
Originally Posted by raul_rebelul2005 View Post
Cum ii ziceam si la Misu de ce sa-ti ia altul punctele meritate de tine,ca defapt tu esti intr-o competitie si participi pana la final si sigur tragi pt.fiecare punct acumulat,pt ca iti doresti sa fi pe un loc fruntas.
punktajul anul acesta va fi ca la formula 1,deci 25 de pct lokul 1,15 locul doi...etc,ca organizator nu ai ce sa faci in acest caz,nu ai cum sa nu ai dai punktele cuiva care le-a obtinut,indiferent daca vine doar la o etapa s-au doua.
apropo de banii de inscriere,da,e diferenta de 20 de lei,intradevar eu am gresit(scuze)dar,anul trecut,dupa ce s-au platit arbitrii si secretara si restul cheltuielilor,au ramas probabil ceva marunti,s-au nimik/anul acesta vor ramane probabil cateva milioane in cazul in kare organizatorul va face rost de cativa sponsori.nimeni nu are s-au nimeni nu vrea sa investeasca pe banii lui cateva zeci de milioane pentru reconditionarea pistei,crede-ma s-au discutat chestiile astea deja de nenumarate ori,si deocamdata,din pakate,asta este,asta avem,pe asta ne dam(cine vrea).crede-ma,mi-am investit cateva mii de euro in masina si mi se rupe sufletul sa ma dau acolo,dar ma dau,pentru ca asta imi place sa fac,si alta posibilitate nu avem,dar,poate anul asta vor fi cateva surprize,si poate poate reusim sa ne dam si in konditii mai bune
SM-91-JDM is offline   Reply With Quote
Old 07-02-10, 11:14   #22
gergo

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 456
Default Re: Rally Sprint 2010

Quote:
Originally Posted by szambi77 View Post
nu cred ca 50 lei e chiar asa de mult (avand in vedere ca la Drag, de exemplu, te dai cateva secunde)...
Samby, aici nu îţi dau dreptate:
1. la evenimentul de Chev.Drag de anul trecut, pentru 70 de RON te-ai dat de câte ori ai intrat la rând, atât în manşe de antrenament, cât şi la cronometrare sau la eliminare, să nu vorbesc de finalele top16.
2. dacă ai fi fost prezent pe Aeroport, puteai să vezi şi maşini de genul Skyline, câteva Porsche, Audi R8, Dodge Viper, Honda de 9sec şi alte maşini de top, plus un eveniment de 8000 de vizitatori, la care este UN PRESTIGIU să te dai, în faţa reprezentanţilor presei de genul Realitatea TV de ex, şi dacă doar câteva secunde. (uite un simplu exemplu: aici)
3. Tu, ca organizator principal al AutoTuningShow din 2007-2008, care ştii cel mai bine ce înseamnă să fie plin digul Someşului cu spectatori, chiar tu scrii aşa ceva? mă mir...
gergo is offline   Reply With Quote
Old 07-02-10, 12:55   #23
SM-91-JDM

Stage 2
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 65
Default Re: Rally Sprint 2010

la noi a fost o exceptie,si sper sa ramana tot asa,o exceptie placuta, dar in restul tarii...mai greu,de expl in Baia Mare anul trecut s-au acu doi ani nu mai tin minte exact,din doua manse s-a decis deja invingatorul....da,intradevar,timpul petrecut pe o pista de drag e destul de mic,depinde de ce conduci,la rally sprint petreci mai mult pe pista,mie personal imi plac ambele competitii,in drag probabil isi spune cuvantul experienta si masina,in rally sprint dorinta de a acumula experienta,asa ca placerea este pentru mine in ambele competitii de-o masura,asa ca,cel mai important lucru e sa concurezi.da,la drag ai o gramada de spectatori,pentru unii oameni e chiar ceva ce ai sperie,poate se dubleaza si adrenalina,la rally sprint adrenalina e mare datorita virajelor ce trebuie sa le executi in viteza maxima posibila,asa ca nu neaparat poti spune care competitie e mai tare din punct de vedere a pilotilor.e clar,probabil nu se vor strange la un rally sprint atatia oameni ca la drag niciodata,dar e o parte a motosportului care nu e de neglijat,chiar din potriva...
SM-91-JDM is offline   Reply With Quote
Old 07-02-10, 14:49   #24
raul_rebelul2005
No Limits racing team Member

Stage 5
 
raul_rebelul2005's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,286
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[No Limits racing team]
Default Re: Rally Sprint 2010

Quote:
Originally Posted by SM-91-JDM View Post
punktajul anul acesta va fi ca la formula 1,deci 25 de pct lokul 1,15 locul doi...etc,ca organizator nu ai ce sa faci in acest caz,nu ai cum sa nu ai dai punktele cuiva care le-a obtinut,indiferent daca vine doar la o etapa s-au doua.
apropo de banii de inscriere,da,e diferenta de 20 de lei,intradevar eu am gresit(scuze)dar,anul trecut,dupa ce s-au platit arbitrii si secretara si restul cheltuielilor,au ramas probabil ceva marunti,s-au nimik/anul acesta vor ramane probabil cateva milioane in cazul in kare organizatorul va face rost de cativa sponsori.nimeni nu are s-au nimeni nu vrea sa investeasca pe banii lui cateva zeci de milioane pentru reconditionarea pistei,crede-ma s-au discutat chestiile astea deja de nenumarate ori,si deocamdata,din pakate,asta este,asta avem,pe asta ne dam(cine vrea).crede-ma,mi-am investit cateva mii de euro in masina si mi se rupe sufletul sa ma dau acolo,dar ma dau,pentru ca asta imi place sa fac,si alta posibilitate nu avem,dar,poate anul asta vor fi cateva surprize,si poate poate reusim sa ne dam si in konditii mai bune
In legatura cu masina te cred Misu,asa ii,sa speram ca pe viitor sa se asfalteze pista,iar in legatura cu punctajele astai regulamentu si trebuie respectat,eu doar am vrut sa ma clarific cu situatia respectiva,sper ca nu te-am suparat ca am intrebat.salut.
raul_rebelul2005 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-10, 15:08   #25
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Exclamation Re: Rally Sprint 2010

Quote:
Originally Posted by gergo View Post
Samby, aici nu îţi dau dreptate:
1. la evenimentul de Chev.Drag de anul trecut, pentru 70 de RON te-ai dat de câte ori ai intrat la rând, atât în manşe de antrenament, cât şi la cronometrare sau la eliminare, să nu vorbesc de finalele top16.
2. dacă ai fi fost prezent pe Aeroport, puteai să vezi şi maşini de genul Skyline, câteva Porsche, Audi R8, Dodge Viper, Honda de 9sec şi alte maşini de top, plus un eveniment de 8000 de vizitatori, la care este UN PRESTIGIU să te dai, în faţa reprezentanţilor presei de genul Realitatea TV de ex, şi dacă doar câteva secunde. (uite un simplu exemplu: aici)
3. Tu, ca organizator principal al AutoTuningShow din 2007-2008, care ştii cel mai bine ce înseamnă să fie plin digul Someşului cu spectatori, chiar tu scrii aşa ceva? mă mir...
Gergo, eu nu faceam nici o comparatie intre Rally Sprint si Drag Racing sau Auto-Tuning-Show. Era pur si simplu vorba de valoarea taxei de participare la rally sprint si am explicat ca nu e atat de mare avandu-se in vedere ca cel putin atata se plateste si in alte locuri unde, spre deosebire de rally sprint, mergi tot in linie dreapta cateva secunde. Nu am spus ca specifiul acestor curse de drag nu este atractiv sau ca nu ma intereseaza ! Eu nu vorbeam despre amploarea unei competitii si nici nu faceam aluzie la vre-o organizare sau organizator. Am scos doar in evidenta avantajele concursurilor gen rally-sprint, care este accesibil oricui cine are masina si 50 lei in buzunar, ba mai mult de atat, daca are si o masina cat de cat pusa la punct si nu e numai un sofer de "sens giratoriu" are sanse sa urce pe podium Indiferent de PRESTIGIU, trebuie sa avem in vedere posibilitatile pe care le avem ca daca am avea si noi un Hungaroring satmarean unde sa se organizeze curse in fiecare luna, chiar mi se parea rally-sprintul o aberatie dar nu avem un Hungaroring, nu-i asa ? Drag Racingul intr-adevar este un eveniment de amploare, de prestigiu etc... dar eu nu faceam in nici un fel comparatie intre cele doua feluri de evenimente !!!
szambi77 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-10, 15:11   #26
SM-91-JDM

Stage 2
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 65
Default Re: Rally Sprint 2010

nu ai de ce sa ma superi,sunt multe lucruri care nu imi comvin nici mie si nici altora,dar tre sa ne impacam cu ele si tre sa ne punem in lokul organizatorilor pentru cateva secunde ca sa putem intelege de fapt de ce fac asa s-au invers...
a da,si trebuie sa ne bucuram ca avem organizatori de calitate la toate competitiile,vezi alte orase..........si sa nu uitam,suntem recunoscuti nu doar pe plan national ci si afara
SM-91-JDM is offline   Reply With Quote
Old 08-02-10, 16:47   #27
rallyman09

Stock
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1
Default Re: Rally Sprint 2010

Quote:
Originally Posted by szambi77 View Post
Prima ediţie a competiţiei organizate în Satu Mare s-a desfășurat în anul 2000, fiind reluată ulterior abia anul trecut, când a fost organizată de A.C.R. - filiala Satu Mare în colaborare strânsă cu Automobil Sport Club Satu Mare. Competiţia anului 2009 a atras pe parcursul derulării etapelor din ce în ce mai mulţi concurenţi datorită faptului că acest tip de competiţie este accesibil atât amatorilor cât şi licenţiaţilor, atât cu maşina personală "de stradă" cât şi cu maşina pregătită special în acest sens, nefiind impus ca autoturismul să fie înmatriculat în România.Din a

Organizatorii mai sus menţionaţi ne promit ca anul 2010 va fi un an competiţional deosebit cu multe evenimente automobilistice spectaculoase (Drag Racing, Rally Sprint + alte surprize care vor fi publicate la momentul oportun de către organizatorii în cauză etc.) iar datorită timpului scurt în care aceştia şi-au propus să organizeze evenimentele respective, fiecare organizator se va ocupa de câte un tip de competiţie în parte.

Astfel, A.C.R. Satu Mare, prin director David Seletye, organizează anul acesta etapele de Rally Sprint cu începere din data de 20 februarie 2010 (excepţie fiind cazul în care vremea nefavorabilă nu va permite acest lucru), când se va desfăşura prima etapă de rally sprint. Competiţia anului 2010 va cuprinde cinci etape, dintre care majoritatea vor avea loc pe "pista A.C.R." din Satu Mare, fiind accesibilă la ieşirea din oraş spre pădurea Noroieni pe partea stângă.
Această serie de concursuri de maşini se organizează pe piste închise, cu participarea piloţilor amatori şi licenţiaţi, iar prin cronometrarea timpilor de parcurgere a manşelor se vor decide câştigătorii, în diferite categorii.Taxa de participare este de 40 de lei, iar pentru membri ACR este de 20 de lei, pentru fiecare cursă.
La concurs vor participa piloţi cu orice tip de autoturisme, obligatorie fiind casca de protecţie şi centura de siguranţă, precum şi starea tehnică perfectă a automobilului.

Concursul se desfăşoară pe cinci grupe:
1) grupa NO-maşini cu capacitate cilindrică de până la 1.400 cm3,
2) grupa N1-maşini cu capacitate cilindrică între 1.400-1.600 cm3,
3) grupa N2-capacitatea între 1.600 cm3 - 1.800 cmc,
4) grupa N3-mașini cu capacitate cilindrică de la 1.800 cm cubi în sus,
5) grupa A care aparţine piloţilor profesionişti licenţiaţi şi / sau cu maşini modificate.

În curând va fi postat şi regulamentul de concurs.

Pentru detalii suplimentare :
A.C.R. Satu Mare, B-dul Transilvania nr. 3, Jud. Satu Mare
tel. : 0261 - 716.749
mobil : 0744 - 792.297 - David Seletye (director A.C.R. - Satu Mare)



Ca o complectare la cele de mai sus,
Anul trecut organizatorii au permis participarea la concurs şi a piloţilor care nu au împlinit vârsta de 18 ani, cu acordul prealabil scris al părinţilor. Totodată, anul acesta se vehiculează că s-ar forma şi o etapă feminină separat.
În sensul celor de mai sus, aşteptăm organizatorul să ne dea detalii !
Salutari draga szambi77 .
As vrea sa te corectez in anumite detalii pe care le-ai oferit eronat pasionatilor acestui sport .
printre care ma aflu si eu )
1 : Rally Sprint nu a inceput in 2000
2 : Cei mai multi concurenti nu au aparut in anul 2009 ( cu spui tu )
3 : Eu stiu ca in urma cu ceva ani era un club sportiv pe nume PROMOTORSPORT ( daca bine retin ) care a organizat multe evenimente de acest gen . Si chiar nu orice , in acest oras si nu numai . Si spun asta pt ca am fost alaturi de ei in cateva asemenea curse . Deasemenea tot acesti baieti au desscoperit si cateva fenomene ( daca putem numi astfel ) in acest oras , la fel au sprijinit si concurentii in pregatirea masinilor pt curse , prin priceputul si necontestabilul NELU NASTOR care a fost alaturi de f multi impatimiti in acest sport .
BRAVO LUI .
Cat priveste organizarea 2010
ai spus ca :
A.C.R. Satu Mare, prin director David Seletye, organizează anul acesta etapele de Rally Sprint cu începere din data de 20 februarie 2010 (excepţie fiind cazul în care vremea nefavorabilă nu va permite acest lucru), când se va desfăşura prima etapă de rally sprint.
Intreb eu .
De ce nu se organizeaza si in alte conditii ? Chiar daca vremea este mai putin favorabila .
La fel putem spune ca in urma cu ceva ani cursele se organizau indiferent de vreme . Vedeam oamenii ( spectatori ) cum stateau in ploaie , vant sau chiar si ger , arbitri , organizatori cat si cei care serveau mici sau ce mai era pe la locatiile unde se desfasurau acele curse .( poligon ACR , MADARAS , etc ) .
Hai sa ne aducem aminte de frumoasele organizari ale acelor baieti .
Urmaresc si pe site-ul ACR-ului toate rezultatele .
Poate nu se stie ca ( cursele de la Satu Mare ) au fost premiate cu cel mai mare si frumos premiu in 2005 sau 2006 . Aste am citit pe situl ACR-ului .
Sa fim mandri de aceste rezultate si la fel de acei baieti care s-au ocupat in acele vremuri de acest sport .
Ma intreb daca ( mai traiesc acei oameni ) de ce nu mai organizeaza asemenea curse ( spectacole ) Pe acele vremuri vedeam la TV diverse spectacole de acest gen si eram mandru ca la noi in SM sunt si oameni valorosi . SERIOS . Sunt dispus sa discut cu ei si chiar sa sprijin sa se mai organizeze asemenea curse .
Mie mi-ai placut . ( si nu vb doar in numele meu cand spun asta )
FAN CLUB AUTOMOTOSPORT
succes pe mai departe .
si mi-ar place sa cunosc acesti oameni si sa stau de vb cu ei .
rallyman09 is offline   Reply With Quote
Old 08-02-10, 23:52   #28
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Wink Re: Rally Sprint 2010

Bine boss !
1) Daca te afli printre pasionatii acestui sport si esti si din Satu Mare ar fi fost frumos sa te prezinti in primul rand, parerea mea...
Referitor la "nemultumirile" tale, hai sa le analizam putin :
2) 1: si 2 : datele de informare din primul meu post au fost furnizate in numele organizatorului principal. Eu nu sunt organizator, deci nu-mi permit sa furnizez informatii fara sa consult in prealabil organizatorul. Daca tu consideri ca sunt eronate aceste informatii, asa o fi important este ca pe tine nu am reusit sa te inducem in eroare cu toate eforturile depuse
3: ce legatura are PROMOTORSPORTUL cu tema topicului ? Mai era (este) si RAIDERS, AUTOSPORTCLUB SATU MARE, a fost si NO LIMITS RACING TEAM .... si ce daca ?!? dar nu e singura idee cu care ai fost off-topic ...
3) In urma dicutiilor purtate cu organizatorul am aflat ca oricum va fi organizata prima etapa, indiferent de conditiile meteo.
4) Daca intr-adevar esti pasionat AUTOMOTOSPORT in masura in care chiar ai si sprijini astfel de activitati, (presupunnd ca ai aceasta posibilitate) de ce nu o faci ?!? sau de ce nu concurezi ? iti pun aceste intrebari deoarece nici nu stiu daca ne cunoastem dar cunoscand lumea automobilismului satmarean si vazand stilul tau de-a pune problema, m-as mira sa nu te stiu, ba mai mult de atat, m-as mira sa nu sufle vantul de unde cred eu ... (cunosc acest ambalaj ) da D-ne totusi sa ma insel ! ....

P.S. va rog ca pe viitor sa nu mai poluam acest topic nici cu relatarile despre cunostintele noastre vaste privind sportul automobilistic satmarean, nici cu amintiri din copilarie si nici cu tot felul de aluzii referitoare la alt gen de competitii (nu ma refer neaparat la rallyman09)...
Daca totusi cineva are ceva de impartit sau de impartasit exista sectiunea "cosul de gunoi" sau se poate deschide alt topic... Acest topic se adreseaza spectatorilor, concurentilor, pasionatilor de rally sprint dar in special rally-sprintului 2010 !
Si inca ceva : intrebarile de genul "de ce?" va rog sa le adresati direct organizatorului, bine-nteles daca va intereseaza si va si ajuta raspunsul ....

Last edited by szambi77; 08-02-10 at 23:58.
szambi77 is offline   Reply With Quote
Old 09-02-10, 20:00   #29
floryn bmw

Stage 3
 
floryn bmw's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 128
Default Re: Rally Sprint 2010

si vreau sa mai adaug la cele spuse de szamby pe viiiiitor cine mai are ceva de spus ..sugestii etc ne intalnim si vb nu pe net ku cine stie ce nume etc sa ne cunoastem ka poate devenim si prietenims (sau poate ne cunoastem si nu mai e kazul)
floryn bmw is offline   Reply With Quote
Old 12-02-10, 22:03   #30
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Question Re: Rally Sprint 2010

Sunt curios cati concurenti noi vor fi din SM ca din BM si CJ am inteles ca s-au anuntat cativa ...
szambi77 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -