Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Satu Mare

Reply
 
Thread Tools
Old 12-01-10, 09:55   #1
veveve

Stage 5
 
veveve's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 730
Member of:
[Moderators]
Exclamation Rally Sprint 2010

Am deschis aceste topic , pentru a va putea tine la curent cu detalii despre campionatul din anul acesta.Pe parcurs voi posta regulamentul , si tot aici se poate discuta liber despre pregatiri, locatie, si data fiecarei etape.Mare atentie fara ciondaneli si discutii of topic
__________________
OO==[][]==OO BMW drivers get laid more than anyone else
veveve is offline   Reply With Quote
Old 12-01-10, 11:46   #2
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Exclamation Re: Rally Sprint 2010

Prima ediţie a competiţiei organizate în Satu Mare s-a desfășurat în anul 2000, fiind reluată ulterior abia anul trecut, când a fost organizată de A.C.R. - filiala Satu Mare în colaborare strânsă cu Automobil Sport Club Satu Mare. Competiţia anului 2009 a atras pe parcursul derulării etapelor din ce în ce mai mulţi concurenţi datorită faptului că acest tip de competiţie este accesibil atât amatorilor cât şi licenţiaţilor, atât cu maşina personală "de stradă" cât şi cu maşina pregătită special în acest sens, nefiind impus ca autoturismul să fie înmatriculat în România.

Organizatorii mai sus menţionaţi ne promit ca anul 2010 va fi un an competiţional deosebit cu multe evenimente automobilistice spectaculoase (Drag Racing, Rally Sprint + alte surprize care vor fi publicate la momentul oportun de către organizatorii în cauză etc.) iar datorită timpului scurt în care aceştia şi-au propus să organizeze evenimentele respective, fiecare organizator se va ocupa de câte un tip de competiţie în parte.

Astfel, A.C.R. Satu Mare, prin director David Seletye, organizează anul acesta etapele de Rally Sprint cu începere din data de 20 februarie 2010 (excepţie fiind cazul în care vremea nefavorabilă nu va permite acest lucru), când se va desfăşura prima etapă de rally sprint. Competiţia anului 2010 va cuprinde cinci etape, dintre care majoritatea vor avea loc pe "pista A.C.R." din Satu Mare, fiind accesibilă la ieşirea din oraş spre pădurea Noroieni pe partea stângă.
Această serie de concursuri de maşini se organizează pe piste închise, cu participarea piloţilor amatori şi licenţiaţi, iar prin cronometrarea timpilor de parcurgere a manşelor se vor decide câştigătorii, în diferite categorii.Taxa de participare este de 40 de lei, iar pentru membri ACR este de 20 de lei, pentru fiecare cursă.
La concurs vor participa piloţi cu orice tip de autoturisme, obligatorie fiind casca de protecţie şi centura de siguranţă, precum şi starea tehnică perfectă a automobilului.

Concursul se desfăşoară pe cinci grupe:
1) grupa NO-maşini cu capacitate cilindrică de până la 1.400 cm3,
2) grupa N1-maşini cu capacitate cilindrică între 1.400-1.600 cm3,
3) grupa N2-capacitatea între 1.600 cm3 - 1.800 cmc,
4) grupa N3-mașini cu capacitate cilindrică de la 1.800 cm cubi în sus,
5) grupa A care aparţine piloţilor profesionişti licenţiaţi şi / sau cu maşini modificate.

În curând va fi postat şi regulamentul de concurs.

Pentru detalii suplimentare :
A.C.R. Satu Mare, B-dul Transilvania nr. 3, Jud. Satu Mare
tel. : 0261 - 716.749
mobil : 0744 - 792.297 - David Seletye (director A.C.R. - Satu Mare)



Ca o complectare la cele de mai sus,
Anul trecut organizatorii au permis participarea la concurs şi a piloţilor care nu au împlinit vârsta de 18 ani, cu acordul prealabil scris al părinţilor. Totodată, anul acesta se vehiculează că s-ar forma şi o etapă feminină separat.
În sensul celor de mai sus, aşteptăm organizatorul să ne dea detalii !

Last edited by szambi77; 12-01-10 at 12:04.
szambi77 is offline   Reply With Quote
Old 12-01-10, 11:53   #3
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Default Re: Rally Sprint 2010

O "gustare" de la utima etapa de Rally Sprint a anului 2009 : https://www.youtube.com/watch?v=hh5L3K43uqI
szambi77 is offline   Reply With Quote
Old 12-01-10, 12:27   #4
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Default Re: Rally Sprint 2010

si etapa a 4 -a : https://www.youtube.com/watch?v=5gepMUiG4Ec&NR=1
szambi77 is offline   Reply With Quote
Old 12-01-10, 14:31   #5
Spark
Suzuki Driver

Stage 5
 
Spark's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
[Suzuki]
Default Re: Rally Sprint 2010

chiar a fost frumos rally sprintul 2009, si cu siguranta si 2010va fi
Spark is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 21:41   #6
floryn bmw

Stage 3
 
floryn bmw's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 128
Default Re: Rally Sprint 2010

nice nice
floryn bmw is offline   Reply With Quote
Old 24-01-10, 20:22   #7
floryn bmw

Stage 3
 
floryn bmw's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 128
Default Re: Rally Sprint 2010

nu zice nimeni nimik .....?
floryn bmw is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 06:56   #8
SM-91-JDM

Stage 2
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 65
Default Re: Rally Sprint 2010

e prea mare stresul....
SM-91-JDM is offline   Reply With Quote
Old 28-01-10, 22:58   #9
floryn bmw

Stage 3
 
floryn bmw's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 128
Default Re: Rally Sprint 2010

da da da...........................
floryn bmw is offline   Reply With Quote
Old 29-01-10, 19:01   #10
raul_rebelul2005
No Limits racing team Member

Stage 5
 
raul_rebelul2005's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,286
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[No Limits racing team]
Default Re: Rally Sprint 2010

Florine te concentrezi prea tare,se simte
raul_rebelul2005 is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 20:35   #11
floryn bmw

Stage 3
 
floryn bmw's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 128
Default Re: Rally Sprint 2010

apoi makar atat daka altceva nu ))
floryn bmw is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 21:45   #12
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Exclamation Re: Rally Sprint 2010

REGULAMENTUL
Campionatului Satmarean de RALLY SPRINT 2010

Cap.I Organizarea campionatului
Art 1 Campionatul de Rally-Sprint (C.R.S.) se desfasoara in conformitate cu Codul Sportiv FIA si cu Regulamentul CNAK in vigoare.
Comisia de Automobilism si Karting ( CAK-SM ) din cadrul ACR filiala Satu Mare in colaborare cu Clubul Sportiv Auto-Karting RIDER’S Satu Mare vor organiza Campionatul Satmarean de Rally Sprint 2010.
Campionatul din anul 2010 cuprinde 5 etape conform calendarului competitional.
La sfarsitul campionatului clasamentul general se compune din rezultatele obtinute la toate etapele.
Obiectivul si scopul organizarii este : descoperirea si promovarea de noi talente respectiv a da posibilitate pilotilor licentiati la antrenamente intr-un cadru legal.
Art 2 Taxa minima de inscriere este de 50 RON/etapa si reprezinta participarea pilotului la concurs, iar daca inscrierea se efectueaza, cu aprobarea organizatorului, dupa inchiderea inscrierilor dar nu cu mai putin de 30 minute inainte de ora de start a primului echipaj, taxa se dubleaza (100 RON).
Taxa de inscriere pentru membrii ACR Satu Mare este de 25 RON/etapa.
Organizatorii,in functie de specificul fiecarei etape,pot modifica taxa de inscriere
Art.3 Regulamentul particular al fiecarui concurs poate completa (schimba) anumite reguli din regulamentul cadru in functie de caracteristica fiecarei etape.
La fiecare etapa prezentul regulament se va completa, daca va fi cazul, cu Buletine informative specifice etapei respective.
Orice alte probleme sau situatii ivite in timpul desfasurarii concursurilor si nestipulate in regulament, vor fi judecate si rezolvate de CCS (colegiul comisarilor sportivi)
Art.4 Probele speciale se vor desfasura in regim de circulatie inchisa dupa un traseu prestabilit in principal pe poligonul ACR Satu Mare str. Gorunului nr.6 sau alte piste.
In afara probelor speciale este obligatorie respectarea Codului Rutier.
Art.5 La inceputul fiecarui an competitonal,Comisia de Automobilism Satu Mare isi rezerva dreptul prin prisma rezultatelor de exceptie obtinute de a promova sportivi de la clasa pilotilor nelicentiati la clasa pilotilor licentiati, cu acordul lor.Incepand cu anul competitional 2009 sportivi nelicentiati clasati pe podium la sfarsit de an la 3 editii a C.R.S. Satu Mare, vor promova neconditionat la categoria sportivilor licentiati.
Art.6 Pilotul care s-a inscris la o grupa la inceputul campionatului (licentiat sau nelicentiat) va participa la aceeasi clasa indiferent de dobindirea sau nu a licentei CNAK sau FRAS,sau a oricarei alte ASN automobilstice din strainatate, in anul competitional respectiv.
Art.7 La categoria nelicentiati se accepta inscrierea si participarea autoturismelor cu o putere maxima de pana la 200 CP.
Art. 8 Un echipaj poate participa in cadrul unei etape cu mai multe autoturisme DAR la grupe si clase diferite. Daca in urma clasificarii ambele autoturisme se incadreaza la aceasi grupa si clasa atunci un autoturism va fi trecut la treapta urmatoare adica la cea superioara de el.
Este permisa folosirea unui autoturism de concurs de maxim doi piloti DAR cu numere de concurs diferit.
Este permis folosirea unui autoturism la maxim doua grupe (clase) cu acelasi pilot DAR participarea in prima grupa fiind obligatoriu la grupa ( clasa ) de incadrare iar participarea in cea de a doua grupa ( clasa ) este permis numai la o grupa ( clasa ) superioara , dupa achitarea a unei noi taxe de inscriere
Art.9 Clasificarea pilotilor va contine 2 grupe si 4 clase:
-licentiati ( LC ) : -sportivi piloti care au detinut sau detin licenta CNAK sau FRAS,sau a oricarei alte ASN automobilstica din strainatate,
-pilotul participa cu un autoturism moficat
-nelicentiati (NL) –sportivi piloti care nu au detinut si nu detin licenta CNAK sau FRAS, sau a oricarei alte ASN din strainatate,posesori ai permisului de conducere categ. B ,
- SAU persoane care nu au implinit varsta de 18 ani DAR la inscrierea in concurs anexeaza la restul documentelor cerute de organizator si declaratia notariala a ambilor parinti (tutori legali ) prin care acestia isi exprima acordul ca persoana in cauza (minorul ) sa participle la competitia respectiva si de asemenea sa mentioneze expres faptul ca isi asuma intreaga responsabilitate privind faptele minorului pe intreg parcursul desfasurarii concursului.

Clasele se prezinta astfel :
La licentiati nu exista clase toti sunt intr-o singura clasa . Exceptie va fi cazul in care vor fi mai mult de 10 piloti inscrisi., atunci CCS –ul va decide clasificarea pilotilor licentiati.
La nelicentiaiti clasele se prezinta astfel :
- clasa 1-autoturisme cu 2 roti motrice cu o cilindree reala sau echivalenta de maxim 1400 cmc
- clasa 2-autoturisme cu 2 roti motrice cu o cilindree reala sau echivalenta cuprinsa intre 1401-1600 cmc
- clasa 3-autoturisme cu 2 roti motrice cu o cilindree reala sau echivalenta cuprinsa intre 1601-2000 cmc
- clasa 4-autoturisme cu tractiune integrala si/sau o cilindree reala sau echivalenta de peste 2001 cmc

Art.10 .Cilindreea echivalenta( se calculeaza la motoarele turbo):
-Otto-cilindreea reala x 1.7
-Compresor – cilindreea reala x 1.4
-Diesel- cilindreea reala x 1.5

Art.11 Un autoturism se considera modificat atunci cand se schimba motorul ( neexistand model de fabrica similar) sau este construit numai pentru ralliuri participand la competitii nationale sau internationale.
Art.12 Organizatorul isi rezerva dreptul de a refuza inscrierea unui concurent sau autoturism pe motive tehnice sau de securitate si isi rezerva un spatiu de publicitate pe automobilele de concurs conf.Regulamentului C.N.A.K.
Art.13 Arbitrii concursului:
-director concurs : Seletye David
-comisar sportiv : din partea C.S.A-K RIDER’S
-sef securitate : Czundel Csongor
-sef verificare tehnica : Nastor Ioan
-secretar sef : Lucaci Czimerman Katalin
-comisari de traseu : din parte ACR Satu Mare si C.S.A-K RIDER’S
-arbitrii : din Colegiul de Arbitrii Satmareni

Cap.II Desfasurarea concursului
Art.14 Documentele necesare pentru inscrierea in concurs sunt :
- completarea cererii de inscriere in concurs la toate rubricile.Sanctiune-10 RON In caz de recidiva CCS va putea stabilii o sanctiune mai mare,pina la max.50 RON.,
- completarea unei declaratii de concurent .
- permisul de conducere
- actele autoturismului.
Art.15 In timpul desfasurarii probei speciale in autoturism se va afla numai pilotul. Exeptie fiind ACORDUL directorului de concurs.
Art16 Autovehiculele vor fi dotate:
-numar de concurs tip CAK Satu Mare. Penalizare-excludere din concurs. In cazuri de exceptie,bine intemeiate, obligatoriu anuntate anticipat la directorul de concurs cu minim 45 min inaintea orei de start a primului concurent,directorul de concurs poate permite echipajului sa ia startul,cu un numar confectionat artizanal de CAK Satu Mare. Penalizare : achitarea contravalorii unui nou numar de concurs. Numerele de concurs valabile sunt doar cele tiparite de CAK Satu Mare sau cele identice si agreate de CAK
-la toate concursurile autovehiculele vor fi echipate obligatoriu cu centuri de siguranta pentru pilot si navigator(dupa caz), trusa sanitara, stingator, toate fixate. Penalizare-excludere din concurs.
Art.17 Sportivii vor fi echipati obligatoriu cu:
-casca de protectie, asigurata, pe traseele concursurilor si in probele speciale.Penalizare-excludere din concurs
-centura de siguranta.-purtarea centurilor de siguranta este obligatorie pe intreg traseul concursului.Penalizare-excludere din concurs
-recomandam costum tip combinezon specific sportului automobilistic, cu sau fara omologare FIA dar obligatoriu agreat de comisia tehnica a C.A.Satu Mare, pe intreg parcursul si pe intreaga perioada a concursului.Concurentii care l-a festivitatea de premiere doresc sa poarte alte haine care evidentiaza sponsorii sau competitia (scurte,pulovere,camasi,tricouri,sepci,pantaloni,e .t.c.) dar cu caracter vadit sportiv,fara a evidentia in mod excesiv sponsorii personali, vor solicita purtarea acestora directorului de concurs anticipat festivitatii de premiere, care va lua deciza de a le permite sau nu purtarea acestora.
Art.18 Competitia v-a cuprinde o singura tura de recunoastere si doua manse cronometrate. Concurentii pot renunta la una din mansele de concurs. Pe pista se va afla totdeauna un singur concurent, timpul de parcurgere se va cronometra.
Art.19 Fiecare concurent are dreptul la maxim doua « starturi » / mansa in cazul in care opreste autoturismul pana la 20 metri dupa start.(acest articol se refera la cazuri de start furat sau la o gresala la procedura de start)
Art.20 Dupa afisarea rezultatelor provizorii pilotii au dreptul de a efectua contestatii in scris insotite de suma de 100 ron. Contestatiile se inmineaza personal directorului de concurs in termen de cel mult 15 minute de la afisarea rezultatelor provizorii..In cazul in care contestatia este admisa, suma depusa este restituita. In caz contrar nu este restituita, dar motivul respingerii va fi inmanat in scris.
szambi77 is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 21:46   #13
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Default Re: Rally Sprint 2010

Cap.III Penalizari
Art.21 Concurentii sunt obligati sa participe cu automobilul cu care s-au inscris. Penalizare excludere din concurs.
In cazuri de exceptie, bine intemeiate, obligatoriu anuntate anticipat la directorul de concurs cu minim 30 de minute inaintea orei de start a primului concurent,directorul de concurs poate permite schimbare automobilului de concurs, dar cu aceasi caracteristici cilindrice. Penalizare 20 RON.
Art.22 Neprezentarea la briefingul organizat inainte de startul concursului se penalizeaza cu amenda de la 30-60 RON, sau dupa caz, cu excluderea din concurs.Sanctiunea va fi prevazuta in regulamentul particular al fiecarui concurs,iar daca cuantumul in lei nu este fix,acesta va fi stabilit de CCS, in functie de fiecare caz in parte, avandu-se in vedere in principal recidivele. Pilotul va primi un sumar scris al briefingului dupa achitarea penalizarii. Doar in cazuri bine intemeiate se accepta lipsa pilotului de la briefing cu acordul directorului de concurs.
Art.23 Pe durata competitiei deplasarea automobilului cu motorul pornit este permisa doar in parcul de start sau/si de asistenta tehnica, si doar pt. deplasarea la si de la linia de start, conform ordinii de start.Penalizare 100 RON.
Art.24 Este obligatorie respectarea ordinii de start. In cazul in care concurentul nu se prezinta la linia de start conform ordinii de START, este exclus din mansa respectiva . In cazuri bine intemeiate, concurentul va anunta aceasta anticipat, cu 15 min. minim inaintea timpului sau de start , si cu aprobarea directorului de concurs va putea lua startul ultimul din mansa respectiva.
Art.25 Startul anticipat,efectuat inaintea semnalului de start se penalizeaza cu 10 secunde
Art.26 Pentru fiecare jalon sau popic doborit sau deplasat in proba speciala penalizarea este de 5 secunde
Art.27 Pentru parasirea traseului sau a pistei ( calcand pe iarba ) cu doua sau mai multe roti penalizarea este de 5 secunde/gresala.
Art.28 La concursurile la care se penalizeaza atingerea sau calcarea bordurii, penalizarea este de 5 secunde/greseala.
Art.29 Nerespectarea traseului se sanctioneaza cu penalizare de la 10 sec – 160 sec,in functie de caracteristicile fiecarei probe speciale sau traseu. C.A.K. Satu Mare stabileste aceasta penalizare prin buletin informativ, sau prin regulamentul particular al concursului, sau prin decizia CCS, in functie de caracterisitile fiecarui concurs..
Art.30 Neefectuarea celor doua manse se sanctioneaza cu excluderea echipajului din respective etapa.
Art.31.Concurentul trebuie sa parcurga intreg traseul prin forte proprii,cu automobilul cu care s-a inscris in concurs, iar in caz de defectiune poate impinge automobilul conform traseului, sa treaca linia de sosire si sa opreasca la stop conform regulamentului, fara a fi penalizat. Este interzis orice ajutor din exterior pe parcursul traseului concursului. Penalizare excludere din mansa .
Art.32 Concursurile se termina dupa incheierea festivitatii de premiere.Toti concurentii care au participat la o etapa sunt obligati sa participe la festivitatea de premiere a respectivei etape. La incheierea festivitatii de premiere concurentii sunt obligati sa se prezinte la secretarul competitiei care va confirma prezenta. Cei care nu se conformeaza sunt sanctionati cu 50 RON in plus la inscrierea din etapa urmatoare. In cazuri de exceptie , bine intemeiate, obligatoriu anuntate anticipat, directorul de concurs poate permite absenta unui concurent la festivitate.
Art.33 Comportamentul nesportiv al concurentului, mecanicilor, antrenorului, sau insotitorilor se sanctioneaza cu excluderea din concurs a concurentului..Directorul de concurs decide daca comportamentul poate fi incadrat ca si « comportament nesportiv ».Recidiva se sanctioneaza cu excluderea din campionat pe una,mai multe editii sau definitiv.
Art.34 In cazul in care organizatorul stabileste un spatiu special destinat relatiilor cu presa concurentii sunt obligati ca doar in acel spatiu sa dea interviuri. Sanctiune 100 RON.
Art.35 Concurentii, mecanicii, antrenorii si insotitorii sunt obligati sa respecte, pe tot traseul si pe toata perioada concursului masurile de securitate impuse de organizator. Penalizare-de la 100 RON pana la excluderea din concurs.Decizia va fi luata de directorul de concurs.
Art.36 Manifestarile si gesturile nesportive, declaratiile defaimatoare, gesturile obscene, huliganice, exprimate atat in timpul concursului cat si in afara lui, sau in timpul unor alte manifestari care au legatura cu sportul automobilistic, atat in presa cat si in alte ipostaze, la adresa organizatorilor, arbitriilor, colaboratorilor, sponzorilor, insotitorilor, imaginii campionatului, cat si a celorlati concurenti se sanctioneaza cu amenda intre 50 – 200 RON, sau in functie de gravitatea faptei cu excludere la un anumit nr. de etape, excludere din respectiva editie a campionatului, excludere din mai multe etape succesive, sau excluderea totala din campionat.Sanctiunile vor fi stabilite de catre CAK Satu Mare. In cazuri grave, in care concurentul s-a manifestat la modul total nesportiv sau/si huliganic, posibil intrand sub incidenta penala, directorul organizatoric sau/si sportiv isi rezreva dreptul de a da orice sanctiune crede de cuviinta respectivului concurent, nefiind obligat sa respecte succesiunea sanctiunilor mai sus prezentate, cu scopul de a nu periclita desfasurarea campionatului, imaginea campionatului, sau/si integritatea fizica si morala a tuturor celor implicati.

Cap.IV Clasamente,punctaje,premii
Art.37 Se vor efectua clasamente pentru fiecare grupa(licentiati,nelicentiati,) si clasa (NL1, NL2, NL3, si NL4) . La grupa nelicentiati nu se va calcula un clasament open va fi doar clasament pe clase.
Art.38 Grupele si clasele se considera constituite cand sunt inscrisi minim 3(trei) concurenti.
Art.39 Clasamentul se intocmeste astfel:
La concursurile de rally sprint care consta din mai multe manse : -se aduna timpul realizat in fiecare mansa cu penalizarile din respectiva mansa, se transforma in puncte 1secunda =1punct iar in clasament se considera punctajul cel mai mic rezultat in urma acestei adunari, la una din cele 2 manse.
Castigator este declarat echipajul care realizeaza punctajul cel mai mic s.a..m.d,iar in caz de egalitate se considera punctajul cel mai mic realizat(adunat cu penalizarile) in mansa care nu a fost inclusa in clasament.Daca egalitatea persista sunt punctate cu acelasi numar de puncte echipajele aflate la egalitate..
Punctele acordate la fiecare etapa :
Locul 1 : 25 puncte Locul 6 : 6 puncte
Locul 2 : 20 puncte Locul 7 : 5 puncte
Locul 3 : 15 puncte Locul 8 : 3 puncte
Locul 4 : 10 puncte Locul 9 : 2 puncte
Locul 5 : 8 puncte Locul 10 : 1 punct

Art.40. Punctele acumulate la o grupa sau clasa NU sunt transferabile la o alta grupa sau clasa.
Art.41 La grupele si clasele constituite se premiaza locurile 1,2,3, cu medalii si diplome.
( In cazuri de sponsorizare se poate premia si cu obiecte ).
Grupele si clasele neconstituite vor fi premiate doar cu diplome.
Ocupanta locului 1 de la fiecare grupa si clasa va primi si o cupa.
Art.42.La premierea finala se vor premia toate grupele (nelicentiati si nelicentiati), si toate clasele(NL1, NL2, NL3 si NL 4), cu cupe , diplome si obiecte sau bani.
Art.43 Prin semnarea cererii de inscriere concurentul si/sau echipajul scutesc Comisia de Automobilism si Karting A.C.R., precum si asociatiile sau cluburile organizatoare, pe organizatori, arbitrii, pe reprezentantii acestora si pe fiecare dintre ei in parte de orice responsabilitate in legatura cu actiunile, taxele, cheltuielile, revendicarile si reclamatiile referitoare la raniri mortale sau altele provenite sau rezultate prin inscrierea sau participarea sa la acest concurs.


Organizatori
Comisia de Automobilism din cadrul A.C.R. Satu Mare
Clubul Sportiv Auto-Karting RIDER’S
Director Concurs
Seletye David
szambi77 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-10, 09:18   #14
raul_rebelul2005
No Limits racing team Member

Stage 5
 
raul_rebelul2005's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,286
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[No Limits racing team]
Default Re: Rally Sprint 2010

Vad ca s-a modificat regulamentul fata de etapele precedente,dar parca la inceput era vorba de 40Ron inscrierea si acuma ii 50Ron,daca tot dau banii astia macar sa fie buna pista nu plina de gropi parerea mea,ca ambreiaju si cauciucurile le rupi oricum da macar rotile sa nu le pierzi pe gropile alea.Exemplu la etapele de anul trecut pe parcurs s-au mai inscris piloti din diferite judete si au facut timp mai bun sa zic ca mine sau ca alti concurenti,dar au fost o singura data numa,eu zic ca nu s-a procedat corect,pt ca am pierdut puncte in felul asta,in loc sa fiu pe locul 4 sau 5 am fost pe 7 sau 8 si nu am intrat in posesia punctelor,pe cand concurentii respectivi au concurat o singura data si gata mi-au luat punctele in loc sa le iau eu sau alti concurenti care deja au fost inscrisi de la inceput in competitie,asta nu mi se pare normal,poate concura cine vrea dar sa se tina cont de cei care s-au inscris de la inceput in competitie.
__________________
raul_rebelul2005 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-10, 12:10   #15
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Wink Re: Rally Sprint 2010

Quote:
Originally Posted by raul_rebelul2005 View Post
Vad ca s-a modificat regulamentul fata de etapele precedente,dar parca la inceput era vorba de 40Ron inscrierea si acuma ii 50Ron,daca tot dau banii astia macar sa fie buna pista nu plina de gropi parerea mea,ca ambreiaju si cauciucurile le rupi oricum da macar rotile sa nu le pierzi pe gropile alea.Exemplu la etapele de anul trecut pe parcurs s-au mai inscris piloti din diferite judete si au facut timp mai bun sa zic ca mine sau ca alti concurenti,dar au fost o singura data numa,eu zic ca nu s-a procedat corect,pt ca am pierdut puncte in felul asta,in loc sa fiu pe locul 4 sau 5 am fost pe 7 sau 8 si nu am intrat in posesia punctelor,pe cand concurentii respectivi au concurat o singura data si gata mi-au luat punctele in loc sa le iau eu sau alti concurenti care deja au fost inscrisi de la inceput in competitie,asta nu mi se pare normal,poate concura cine vrea dar sa se tina cont de cei care s-au inscris de la inceput in competitie.
1) Probabil taxa este chiar un miez mai mare anul acesta tocmai pentru a se asfalta pista, respectiv pentru a se amenaja locatia. Asfaltatul si amenajarea costa sute de milioane iar pe criza asta e cam greu sa strangi banii astia. De aceea se cauta sponsorizari si s-a ridicat putin si taxa de inscriere dar avand in vedere modul de organizare a etapelor cat si durata curselor, nu cred ca 50 lei e chiar asa de mult (avand in vedere ca la Drag, de exemplu, te dai cateva secunde)... Pe de alta parte, taxa de inscriere pentru membrii ACR Satu Mare este de 25 RON/etapa. Parerea este ca merita sa te inscrii ca membru ACR (si eu am facut la fel) din mai multe motive : taxa de inscriere se reduce la jumatate, oricand poti intra pe pista ACR cu masina fara sa platesti, alte beneficii pe care oricum le ai ca membru ACR
2) De data asta, conform noului regulament, se puncteaza inclusiv locul 10. Deci, daca parcurgi traseul la fiecare etapa cu viteza mecului turbat si daca in categorie sunt 10 piloti, chiar daca mergi cu spatele la sfarsitul anului tot acumulezi 5 puncte. Daca tragi pentru podium, nu conteaza ca cineva scoate timp mai bun cand vine o singura data ca ramane cu punctele alea si gata
szambi77 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -