Quote:
Originally Posted by gabi1904
mai ai vre-unul de vanzare? ...poate wrx-ul negru cu implanturi de STI?
|
nu merita WRX...problema nu este doar la nivel de putere...fata de WRX, STI-ul a fost construit ca masina de curse pur sange, si are in plus fata de WRX
- cutie 6 trepte (una din cele mai rezistenta cutii din lume, s-a pus si pe gama VW V10 TDI)
- frane Brembo all around
- sasiu aluminiu
- caroserie wide (aripi, bari, etc) in mare parte din aluminiu
- axe cu came cu geometrie variabila
- motor cu interne forjate (eu personal am mers cu un 2.0 stoc de 500 cp masurati la motor 2 ani fara probleme)
- turbina IHI VF34, 35 sau 42 fata de un amarat de Mitsubishi
- injectoare de 550cc
- interior mult mai smecher
problema mare la WRX este transmisia care cedeaza prematur (are aceeasi cutie ca un 1.6 sau 2.0 aspirat).
ca idee o cutie de STI se vinde cu 2000 lire si un setup de frane Brembo cu 1000 lire, practic daca mai adaugi turbina, injectoare, intercooler, roti, ecu, evacaure, etc dublezi valoarea masinii si tot nu ai un STI veritabil....
cauta un STI bun pe afara sau daca esti aventuros ia unul din UK, varianta japoneza (spec-c care are tusbina twinscroll si 300 cp) si schimba-i volanul pe partea stanga, este cea mai buna varianta ever.