Renault Megane 1.5dci model 82CP Euro3. Primul proprietar. Masina a fost achizitionata de noua de la Auto Cobalcescu in decembrie 2006. In prezent are 59.000km, majoritatea facuti in regim extraurban. Toate reviziile au fost facute la reprezentata, dupa cum reiese si din cartea de service a masinii.
In momentul de fata, pentru ca masina sa fie perfecta din punct de vedere tehnic, ar trebui schimbate urmatoarele repere: discul de ambreiaj, pompa de servo frana (care scapa aer), placutele de frana fata, si bieleta de directie dreapta.
Din punct de vedere estetic, usa stanga spate are doua-trei puncte de vopsea sarite, din cauza altor usi care s-au deschis in ea in parcare, bara fata usor zgariata la fel, gasita in parcare.
A avut un singur eveniment rutier anul trecut, in care la un semn de cedeaza trecerea, am fost usor atins in partea din spate de o alta masina. Rezultatul a fost portbagaj usor zgariat. Am si poze cu "dauna". La momentul respectiv, pentru ca masina oricum intra in service, am decis sa-i rezolv pe Casco si celelalte mici zgarieturi care erau pe masina, astfel, in tomna anului trecut, masina a fost revopsita integral (fara plafon) la DAB Auto Serv. Exista poze cu masina la intrarea in service, atat in posesia mea, si la asigurator cat si la service.
Ca si modificari, masina are oricum si foarte multe detalii, de genul stropitoare de parbriz prin pulverizare, semnalizari incorporate in sticla oglinzii, etc. insa mai jos le voi trece in revista doar pe cele mai importante:
- bara fata originala Renault Sport
- bara spate custom unicat
- portbagaj custom "clean look" unicat
- evacuare originala Renault Sport
- suspensie KW Variant II, reglabila pe inaltime si pe duritate
- jante 18" Team Dynamics Monza R
- usi laterale "clean look" (fara bandouri)
- ceasuri de bord custom unicat, cu navigatie incorporata
- ecran 7" in consola centrala custom unicat
- torpedou modificat pentru a face loc CarPC-ului care consta in:
o carcasa speciala mini ITX Travla C154
o placa de baza Gygabyte de dimensiuni reduse cu procesor Intel Celeron 1.8Ghz
o 1Gb DDRAM
o 260 GB HDD
o sursa alimentare 12V speciala pentru mediu auto Opus 150W
o tastatura cu mouse integrat wireless
o USB SpaceNavigator montat in consola centrala. Este controllerul principal al sistemului (similar iDrive). Indeplineste 14 functii programabile, printre acestea indeplineste si functia de mouse, volum, si control total al softului pentru Multimedia. Sistemul poate fi controlat si de la comenzile de pe volan.
- trim interior carbon 3M
- plafon si stalpi din Alcantara
- consola centrala unicat, ridicata la nivelul cotierei si cu sertaras pentru frana de mana
- sistem de sunet SQ (sound quality), format din:
- Player CarPC
- tweetere Helix RS 801 Competition
- midrange DLS Iridium 3” – montate custom in fetele de usi
- midbas Helix RS Competition montate in panouri de usi interioare custom si imbracate in alcantara
- amplificator medii si tweetere Helix DB4
- amplificator midbas Magnat Bullpower 2200.
Masina are in spate o istorie destul de bogata, care se regaseste in cel mai mic detaliu in jurnalul de bord al masinii aici:
https://forum.4tuning.ro/110-masina-m...sedan-pic.html
A fost expusa in cadrul mai multor evenimente 4Tuning. Masina se vinde exact asa cum se vede in poze si in filmulet. Pretul este de 8500Euro.
Si un filmulet scurt cu masina:
https://www.youtube.com/watch?v=CrBTyAXXhKs
Notă moderator:
Lasă date de contact!
Numar de telefon: 0755.083.511 - Cristi