Scopul meu cu aceasta masina a fost acela de a fi un pic mai altfel decat miile de Megane-uri din oras, insa fara a atrage atentia mai deloc.
Asadar, pe langa lista destul de lunga a optionalelor de fabrica, s-au mai adaugat urmatoarele:
- bandouri vopsite in ton (negru lucios)
- jante Wolfrace 17”
- cauciucuri Coopper Zeon ZS 225/45/17
- arcuri Eibach Pro Street
- banda crom chedere geamuri
- stopuri cu tenta neagra
- semnalizari laterale negre
- frana pe LED, mutata in locul becurilor de ceata
- pozitie LED tehnologie SMD
- semnalizari LED integrate in oglinzi
- lumini de veghe in oglinzi
- xenon faza lunga
- duze spalare parbriz prin pulverizare (sunt impurumutate de pe Laguna; sunt cu totul alt model si trebuie putin modificate pentru a le putea pune pe Megane)
- ceasuri de bord modificate cu navigatie de 2.7” in centru MIO H610, si cei 3 martori de bord relocati
- folie ceasuri neagra
- inele de plastic ceasuri vopsite in negru
- interiorul ceasurilor vopsit negru lucios
- inele cromate in jurul ceasurilor
- lumina de ambianta
- consola centrala modificata cu monitor flip up/down 7” VGA pentru CarPC
- antena GPS ascunsa in locul tweeterului de fabrica din stanga
Sistemult de sunet:
- tweetere Helix RS801 Competition incastrate in suportii oglinzilor laterale.
- midrange DLS Iridium 3” – montate custom in fetele de usi
- midbas Focal Polyglas
- Subwoofer Phase Thriller 15” in incinta custom
- amplificator medii si midbas Helix DB4
- amplificator tweetere Magnat Bullpower 2200 – va fi inlocuit cu un Helix DB2
- amplificator subwoofer Phase Linear RS1, monoblock
- cablu 2 AWG Ground Zero (35mm²)
- bloc distribuitor Dietz cu sigurante intergrate, in care intra acel monstrulet de 2AWG si ies 4 cabluri 8AWG (10mm²)ce alimenteaza statiile si carpc-ul.
- Bloc distribuitor Phonocar pentru masa.
Cam asa arata masina cand am luat-o, evident fara jantele 17" Wolfrace, si un interior stock de Megane.