Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 25-09-08, 12:04   #16
Dennis_TL

Stage 5
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 389
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

da , sunt foarte sigur , la masinile noi motorul are rodajul facut pe banc in fabrica. trebuie sa fi mai gentil cu o masina noua asta e clar dar nu neaparat din cauza motorului.
Dennis_TL is offline   Reply With Quote
Old 25-09-08, 16:04   #17
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

La masinile noi motoarele sunt testate uscat, deci dara sa prinda benzina. Astra prin masurarea presiunilor prin rotarea volantei implicit arborelui.
Rodajul nu se face, cel putin nu la motoarele vanduta publicului larg.
Avem programul de rodaj pentru motorul 2.0 TFSI dar inca nu am avut vreme sa ma uit cum este exact, inca numai montam motorul pe dyno, avem doi mici si una de TT cel mare

La motoarele fratuzesti sunt problme mari, mai ales din cauza designului, adica segmenti nu sunt drepti, sunt un fel de trapezoud daca le tai si te uiti, asta inseamna ca rodajul se face foarte repede, dar mult mai repede ses si duce...
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 25-09-08, 19:23   #18
alexx_1989

Stage 3
 
alexx_1989's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 110
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

toti spun ca macar 1000 de km sa nu o omori peurma vezi ce poate...
alexx_1989 is offline   Reply With Quote
Old 25-09-08, 19:39   #19
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

stiam ca rodajul se face in mers cu ulei mineral, masina cat mai usoara , fara a forta motorul si folosirea cat mai mult a treptei 4 de viteza, pe o plaja mai larga de turatii , fara a trece de turatia cuplului maxim.si apoi schimbat uleiul cu unu de calitate.
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 26-09-08, 00:34   #20
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

Si eu asa stiu...dar ce spune individul ... ar putea sa aiba dreptate, greu de spus, trebue incercat, dar presupun ca mai multi deja au incercat...deci.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 26-09-08, 22:49   #21
Bogdan OCC
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Bogdan OCC's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 921
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
[Old School Cars]
[4Rally]
[Competitor CNCA]
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

Tu Hexer cum ai proceda daca ti-ai lua maine o masina noua?
Bogdan OCC is offline   Reply With Quote
Old 26-09-08, 23:05   #22
bmwM8
Banned

Stage 3
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

IN ROMANESTE

[COLOR="Black"][SIZE="4"]Atenţie:
Acesta este un subiect foarte controversat!!

Eu am scris "Break-in-Secretele" după aplicarea cu succes această metodă
la aproximativ 300 de noi motoare, toate problemele fără nici un fel.

Link-uri la acest articol, acum apar pe sute de forumuri de discuţii cu motor de la peste tot īn lume. Motivul este că īn timp, un număr mare de oameni au făcut o comparaţie īntre metoda mea şi a proprietarului manual de metodă, ştirile şi de succesul lor este de răspāndire rapidă.

Rezultatele sunt īntotdeauna acelaşi ... o creştere dramatică a nivelului de putere la toate pachete RPM. Īn plus, mulţi profesionişti au dezasamblat mecanica motoare care au folosit această metodă, pentru a găsi că starea de motor este mult mai bună decāt īn cazul īn care proprietarul lui īn manualul de break-metodă a fost utilizată.

De lucru care face această pagină atāt de controversat este că au existat multe alte articole de break-in
scris īn trecut, care va contrazic ceea ce a fost scris aici.

Mai mulţi factori face mai vechi de informaţii cu privire la pauză-in-īnvechite.

Cel mai mare motor de factor este că producătorii de acum folosiţi un model mult mai fin de honing īn butelii decāt au făcut-o dată. Aceasta, la rāndul său, modificări de-pauză īn cerinţe, deoarece ca esti pe cale de a afla, de fereastra de oportunitate pentru a realiza un inel sigiliu excepţionale, este mult mai mică cu
motoare mai noi decāt a fost cu mai īn vārstă "dur honed" motoarele.

Īn plus, există o mulţime de căldură mai puţin construi īn cilindri de la inelul de frecare
din cauza la fin de honing de model utilizat īn motoarele moderne.

De alţi factori care s-au schimbat foarte mult īmbunătăţită sunt de turnare de metal şi de prelucrare de
a tehnologiilor care sunt acum folosite. Aceasta īnseamnă că "īn poartă" de la noi părţi
implică īn mod semnificativ mai puţin de frecare si uzura reală decāt a făcut-o īn trecutul īndepărtat.


Cu asta in minte ...

Bine ati venit la una dintre cele mai controversate cu motor de pagini pe internet!!


-------------------------------------------------- ------------------------------

Cum se sparge īn motorul dvs. pentru
Mai mult de putere şi mai puţin Poarta!

Una din cele mai critice din procesul de construire a motorului este īn pauză!!
Nu contează cāt de bine un motor este asamblat, e final de putere de iesire este de toate de pānă la tine!!

Deşi se arată aici sunt exemple de motoare de motocicletă,
aceste principii se aplică la toate motoarele de accident vascular cerebral 4:

Strada sau Cursa de Table Motociclete, Autoturisme, Snowmobiles, avioane si da ...
chiar Cositoare gazon!!
(Indiferent de marcă, de răcire de tip, sau de numărul de cilindri.)

Aceste tehnici de pauză īn acelaşi aplică la ambele cilindri de oţel şi Nikasil, precum si ceramica
compozit cilindri utilizează īn care Yamaha este motociclete si snowmobiles.



-------------------------------------------------- ------------------------------

Care este cel mai bun mod de a rupe-in-Un nou motor??
Răspunsul scurt: Greu Porneşte-l!

De ce??
In prezent, de segment de piston sigiliu de ceea ce este cu adevarat īn rupe proces este despre toate. Contrar populare convingeri, piston nu sigiliu inele de ardere de primăvară presiune tensiune. Inel de tensiune este necesară numai pentru a "racla" de ulei pentru a preveni intrarea de la camera de ardere.

Dacă te gāndeşti la asta, inelul poate exercita 5-10 kg de primăvară tensiune īmpotriva cilindru perete ...
Cum poate o astfel de cantitate mică de primăvară tensiune sigiliu īmpotriva mii de
PSI (Lire Piata Per Inch) de ardere de presiune??
Sigur că nu poate.

Cum inele de ardere sigiliu īmpotriva imens de presiune??

De la sine reale de gaze de presiune!! Se trece peste partea de sus a inelului, şi-l pentru a ajunge īn spatele vigoare dus-o īmpotriva cilindru de perete. Problema este că noi inele sunt departe de a perfecta şi acestea trebuie să fie purtat īn destul de puţin pentru a sigila toate complet modul īn jurul plictisesc. Īn cazul īn care presiunea de gaz este suficient de puternic īn timpul primei motor de mile de funcţionare (deschis că acceleratia !!!), apoi īntregul inel va purta īn
cilindru de suprafaţă, sigiliu de ardere la presiune, precum şi posibil.


Problema cu "Easy Īn Break" ...
De honed crosshatch de model īn cilindru plictisesc de acte ca un fişier pentru a permite să poarte inele. Inele de repede uza de "culmi" de acest rugozitate, indiferent de cāt de greu este motorul rula.

Există o foarte mică fereastră de oportunitate de a obţine de la sigiliu sună foarte bine ... primele 20 de mile!!

Īn cazul īn care nu sunt inele forţat īmpotriva pereţi destul de curand, ele vor folosi la maximum de rugozitate īnainte de a fi pe deplin loc. Odată ce se īntāmplă că nu există nici o soluţie, dar suntem la gresie de cilindri, inele şi instalarea de noi īncepe din nou.

Din fericire, cele mai noi sportbike proprietari nu poate rezista de īndemn la "Deschide-l" o dată sau de două ori,
care este de mai multe motoare de ce nu au această problemă!!

Un alt factor care poate să nu te-au dat seama, este că persoana la care dealership vă setaţi biciclete probabil blasted a noului dvs. biciclete destul de greu de pe "test". Deci, fără să-l realizati, care adrenalina nebună stabilit - pānă mecanic de fapt, ai o mare favoare!!

-------------------------------------------------- ------------------------------


Iată cum să o faci:
Exista 3 feluri te poate rupe īntr-un motor:

1) pe un dyno
2) de pe strada, sau de pe drum (scutere de zapada sau de Motocross.)
3) de pe pistă de curse


-------------------------------------------------- ------------------------------
Pe o Dyno:
Īncălziţi motorul de pānă
complet!!

Apoi, folosind uneltele 4a:

Fă-Trei 1 / 2 Throttle dyno durează de la
40% - 60% din motorul dvs. de max rot / min
Să-l jos misto pentru aproximativ 15 de minute

Trei Fă-3 / 4 Throttle dyno durează de la
40% - 80% din motorul dvs. de max rot / min
Să-l jos misto pentru aproximativ 15 de minute

Fă-Trei īn plină viteză se execută de la dyno
30% - 100% al motorului dvs. de max rot / min
Să-l jos misto pentru aproximativ 15 de minute
Du-te!!
Cele mai frecvente Īntrebare:

Ce este un dyno??

Un dyno este o maşină īn care este de tari de pe biciclete şi de putere este măsurată.

De asemenea, poate fi utilizată pentru a īntrerupe un motor.
bmwM8 is offline   Reply With Quote
Old 26-09-08, 23:06   #23
bmwM8
Banned

Stage 3
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

NOTĂ: Dacă utilizaţi un dyno cu o frānă, este critică īn timpul pauză - īn care vă permite să motor de viteza este pe deplin proprii. (Nu utilizaţi dyno de frānă.) Motorul vid creat īn timpul īnchis acceleratia decelerare de cacat de exces de ulei şi cilindru de metal de pe pereţi.

La punctul de acest lucru este de a elimina foarte mică (micro) de apel şi de particule de material de cilindru, care sunt parte a uzurii normale īn timpul acestui proces. Īn timpul decelerare, de particule īn suspensie īn ulei se stinge de evacuare, mai degrabă decāt acumularea, īn ring īntre grooves
de piston şi inele. Acest lucru ţine de inele de la poartă prea mult.

Veţi observa că īn primul motor de la "tigari" pe decel, acest lucru este normal, ca de inele nu au īnchis īncă. Cānd aţi făcut-o dreapta, veţi observa că fumul de departe merge după aproximativ 7-8 rulează.

Notă importantă:
Mulţi cititori au e-mail pentru a īntreba despre mişto īn jos, şi dacă-l
mijloc "caldura de ciclism" motorul.

Nu, mai sus de "cool jos" instrucţiuni se aplică numai dacă utilizaţi o maşină de dyno la pauză īn motorul dvs.. Motivul pentru misto jos pe un dyno nu are nimic de-a face cu
"Cicluri de căldură"!!!

Cool Down pe un dyno este de important, de la fani de răcire utilizat la dyno cele mai multe facilităţi sunt prea mici pentru a egal cu suma de intrarea īn aer de la radiator la viteze reale de echitatie. Pe un dyno, temperatura apei va deveni destul de mare pentru a provoca-o la fiert din radiatorul după
despre dyno ruleaza 4. Acest lucru se va īntāmpla la un nou motor doar ca-l va
īntāmpla la un motor foarte vechi.

(Īntotdeauna motorul pentru a permite misto jos se execută după 3 ori de cāte ori veţi folosi o dyno.)

Dacă sunteţi de rupere īn motorul dvs. de pe strada sau pistă de curse, a sosit de aer de mare viteza va păstra motorul de temperatură īn limite normale.
(Cu alte cuvinte, nu trebuie să se oprească de la marginea drumului pentru a lăsa să-ţi biciclete misto jos.)

Ce zici de "căldură cu bicicleta" motorul??
Nu este nevoie să se "ciclu de căldură" un nou motor. Termenul de "ciclu de căldură" vine de la ideea că noul motor de componente sunt "tratate termic" ca motorul este rulat. Termice de tratare a pieselor de metal este un proces foarte diferite, şi l-ai făcut deja la fabrică īnainte de motoare sunt asamblate. Temperaturile necesare pentru tratarea termică sunt cu mult mai mare decāt un motor va ajunge vreodată īn timpul funcţionării.

Ideea de īncălcare a motorului, folosind īn "cicluri de căldură" este un mit care a venit de la o neīnţelegere a conceptului de "tratare termică".




Pe Strada:
Īncălziţi motorul pānă complet:
Pentru ca de vānt de rezistenţă, nu aveţi nevoie pentru a utiliza mai mare ca tine ar unelte pe un dyno masina. Principalul lucru este de a incarca motor de deschidere acceleratia greu īn 2a, 3 si 4 uneltelor.

Realist, nu veţi putea să fac īn plină viteză se execută chiar īn cele mai multe 2a viteză pe biciclete fără a se depăşi 65 mph / 104 kph. Cea mai bună metodă este de a alterna īntre scurt bursts greu de accelerare şi decelerare. Nu trebuie să plec peste 65 mph / 104 kph pentru a īncărca īn mod corespunzător de inele. De asemenea, asiguraţi-vă că nu sunteţi fiind urmat de un alt bicicleta sau masina, atunci cānd viteza, cele mai multe driver-ele nu vor aştepta la faptul că va īncetini brusc, şi nu dorim
cineva să mă lovit din spate!!

Cea mai mare problemă cu motorul dvs. de rupere īn pe strada (in afara de poliţie), dacă este de plimbare cu bicicleta pe autostradă (prea putin acceleratia = nu suficient de presiune pe de inele) sau dacă rămāneţi blocat īn trafic lent oraş. Pentru primele 200 de mile sau aşa, pleacă īn ţara īn care vă poate varia de viteză mai multe
şi rulaţi-l prin vitezele!

Fi īn siguranţă pe stradă!
Atentie la viteza! Cānd aţi folosit pentru a nu manipularea unui nou vehicul, ar trebui să accelereze numai pe straightaways, apoi īncetini suplimentare de devreme pentru a se transformă. Amintiţi-vă că atāt de greu de greu motorul de accelerare şi frānare (decelerare) sunt la fel de important īn pauză, īn timpul procesului.

Pe de Hipodromului:
Īncălziţi motorul pānă complet:
Poală şi face uşor de a-ti cauciucuri de cald. Pit, a opri biciclete & verifica pentru scurgeri sau
orice probleme de siguranţă. Ia o practică normală de 15 minute de sesiune
şi verifică temperatura apei ocazional. De pistă de curse este perfect pentru a mediului īn pauză un motor!! Asocierea de accelerare şi decelerare este doar pentru bilet inele de īnchidere.
Du-te!!


-------------------------------------------------- ------------------------------

Da - Dar ...
proprietarul lui manualul spune să-l uşor īn ...

Observaţi că această tehnică nu este "bătut" de pe motor, ci mai degrabă de a lua o practic, metodic de abordare a sistemul de īnchidere de inele. Logica acestei metode este de sunet. Cu toate acestea, unele vor avea un timp de greu cu aceasta abordare, deoarece nu pare a "merge īn răspăr".

Argumentul pentru o pauză de uşor este, de obicei, īn: "asta e ceea ce spune manualul" ....

Sau mai exact: "acolo sunt strans părţi īn motor şi s-ar putea face din plin de deteriorare sau chiar dacă-l rulaţi-l din greu."

Luaţi īn considerare acest lucru:
Din cauza a īmbunătăţit foarte mult de turnare de metal şi de prelucrare a tehnologiilor care sunt acum folosite, de strans părţi īn motoarele de noi nu sunt normale. O cauza o greşeală de fabricaţie strāmt clearance-ul este o apariţie extrem de rare aceste zile. Dar, dacă există ceva īn neregulă cu motor clearances de la fabrica, nici o suma de blānd rulează va rezolva problema.

Adevaratul motiv???
Deci, de ce faci toate Manuale de a spune ia-o uşor, pentru prima
de mii de mile???

Aceasta este o īntrebare bună ...


-------------------------------------------------- ------------------------------

Q: Care este cea mai comună cauză a motorului de probleme???
A: Imposibilitatea de a:
Īncălziţi motorul pānă complet īnainte de greu este să ruleze!!!

I: Ce este cea de-a doua cauza de cele mai comune probleme de motor???
A: O uşoară īn pauză!!!

Pentru că, īn cazul īn care sigiliul nu sună bine, de-a sufla gasses contamina cu ulei de la alte acizi şi nocive de ardere de produse!!

Ironic, un ", īn uşor pauza" nu este deloc ceea ce pare. Prin īncercarea de a "proteja" de motor, se intampla exact opusul, ca scurgeri inele continua să contamineze dvs. de ulei de motor pentru restul de durata de viaţă a motorului!!


-------------------------------------------------- ------------------------------
Ce zici de-o să fie difuzate īn garaj???

Poate ai o nouă şi scutere de zapada nu este īncă destul de iarna, sau un nou biciclete şi Ninge ...

Tentaţie foc de pānă la un nou vehicul in garaj, doar pentru a "auzi"
noul motor de rula poate fi foarte puternic.

Acesta este cel mai rău lucru pentru un nou motor, de fapt, sfatul meu este:
nu chiar īncepe să-l pānă cānd nu sunteţi gata să-l cald, pentru prima plimbare.

Motivul este că nou-nouţ nu sună loc toate in jurul a 360 de grade de circumferinţa lor. De presiune a gazelor de la forţele de greu de accelerare inele de contact de la cilindrul īn jurul lor īntreaga circumferinţă, care este singurul mod corect de inele pot purta īn exact forma de cilindru sigiliu de ardere la presiune.

Acum, dacă a imaginăm motorul este rulat īn garaj. Nu există nici o sarcină de pe motor, deci sunt doar inele merge īn sus şi īn jos "pentru a lungul drum". Numai o mică parte din suprafaţa lor este, de fapt, contactand cilindru de perete. Inel de zona īn care se face cilindru de contact de la poarta de rugozitate a honing de model de pe pereţi cilindru. Odată ce rugozitate de cilindru este plecat, nu mai sună la poartă īn cilindru. Dacă acest lucru se īntāmplă īnainte de-a īntregul inel purtat īn cilindru şi sigilate, va avea un motor de lent, indiferent cāt de greu va fi mers după acest punct.

Diferenţa īntre ceea ce se īntāmplă īntr-un motor de rulează īn garaj, faţă de unul dintre ele să fie frămāntat este un concept greu de pus īn cuvinte scrise, deci, dacă am dreptul să utilizaţi sunete pe care le poate toate se referă la: ea este diferenţa īntre "zing-zing - zing "şi" bwaaaaaaaaaAAAAAA "

Īn timpul "zing-zing-zing" inele nu te īncărcat pentru mai mult de o secunda, īntrucāt, īn timpul "bwaaaaaAAAAAA", motorul este de 100% īn modul de īnchidere inel.




-------------------------------------------------- ------------------------------

Recentă scutere de zapada Info:

Yamaha a rupe-in-recomandare pentru RX1 a fost inactiv la motorul de 15 de minute.
Unii proprietari a găsit că de la căldură construi faci asta a fost atāt de extremă,
stop lor că a īnceput de topire (!!!)

Yamaha a fost schimbat de cānd recomandarea a trei perioade de 5 minute de inactivitate.

De ce ar fi Yamaha recomanda o pauză īn metoda care va preveni inele
de la sistemul de īnchidere, precum şi posibil??

Aceasta este o īntrebare bună ...



-------------------------------------------------- ------------------------------

O fotografie valorează de o mie de cuvinte:
bmwM8 is offline   Reply With Quote
Old 26-09-08, 23:08   #24
bmwM8
Banned

Stage 3
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

De piston pe dreapta ca a fost rupt īn
pe MotoMan instrucţiunile.

După un sezon plin de greu de curse:

- Perfect Ring Seal ...
- Nu Scuffing ...
- O mulţime de trofee!!!

Aceste Honda F3 pistons spectacol
diferenţa.

Deşi aceste pistons a venit din motoarele care au fost raced pentru un sezon plin, ei nu s-au stabilit-o cu orice clearances speciale sau alte preparat.

Aceste motoare nu au fost niciodată īn lucru īnainte de a fi raced. Ei au fost ca stocul total construit de Honda.

Singura diferenţă a fost īn pauză īn metoda au folosit ...

De-o pe dreapta a fost rupt īn MotoMan ca pe instrucţiunile.

Cea din stānga a fost rupt īn exact īn conformitate cu manualul proprietarului. Rezultate scurgeri inele de presiune au permis de a "lovitură de" jos īn crankcase de pe acceleraţie, şi de ulei de la "suge-o" īn camera de ardere pe decelerare.
Nevoie să spun, asta a fost lent, biciclete!!



Este pānă la tine:
Pierderea de putere īn uşor de la o pauză şi-a rezultă īn săraci inel sigiliu poate fi
oriunde de la 2% - 10%!!

Cu alte cuvinte:
Obţine de la putere de la a folosi această metodă de break-in poate fi oriunde de la 2% - 10%!!


-------------------------------------------------- ------------------------------

Actualizare --
Unii au simţit că de piston care a fost rupt īn greu īn fotografie de mai sus este prea curată ca să fie adevărat!!
"Asta este imposibil piston, trebuie să existe unele truc se īntāmplă."

Deci, am aici prezent: "Imposibil de piston Muzeu"

Aici sunt 14 de la 14 diferite pistons biciclete, cu mai mulţi producători reprezentate. Unele sunt de la streetbikes şi unele de la racebikes.

Toate motoarele au avut jetting corect, motivul pentru care unele au depozite de carbon este negru, pentru că acestea au fost difuzate pe "pompă de gaz", care arde īntuneric, indiferent de jetting. Īntrucāt, de cele mai uşoare, au fost difuzate pe oxigenaţi rasă de combustibil, care oferă o foarte bronzat la lumina de culoare gri. (Multe din negru-carboned pistons au fost de la racebikes.)

Avertisment:
Absolut nici o fotografie modificarea sau fizice de curăţare a pistons este permis in muzeu!!
Noi rula un exponat legal, şi toate artifacts de pe afişaj sunt 100% autentic.

Notă:
Piston de controversate īn imaginea de mai sus este ultimul rānd īn mijloc,
şi este indicată de săgeţi.

Aveţi posibilitatea să examineze mai atent printr-un click pe fotografii pentru a vedea versiunile completă de dimensiuni:


.
.
<<

Se pare ca sunt mai mult de 14 pistons, pentru că zona īn care se suprapun peste 3 fotografii.
E 3 segmente de fotografie panoramică pentru a vă oferi mai multe puncte de vedere extrem de rare, din această colecţie.

The pistons au fost aranjate pentru a fi afişate numai īn scop, ele nu se duc īnapoi īn motoare. Aveţi īntotdeauna grijă super pistons de manipulare, atunci cānd, īn calitate de aluminiu este moale şi foarte uşor de dinţat, cauzānd scurgerea de ardere, şi de frecare ... nici de ceea ce e bine pentru putere.

Ca īn orice muzeu, unele dintre cele mai bune exemple de specimene sunt decāt altele, dar ideea este că nici unul nu avea nici o scurgere trecut īnceput inel, pentru că toate acestea au fost repartizate īn conformitate cu metoda descrisă aici!
Singurul lucru imposibil despre aceste pistons ... este că este imposibil de a obţine acest rezultat cu un uşor de break-in.


-------------------------------------------------- ------------------------------

Ce zici de motociclete de strada???

Acest piston este de 650 de la un Honda Hawk. De modificări de culoare maro care se extinde pānă īn piston plictisesc de aderenţă este de ulei ars de la căldură extremă scurgere trecut toate 3 inele!!

De scurgere a fost accidentat de căldură aşa de rău, care a provocat-o butelie de a denatura şi devin din rotunde, cauzānd piston la cilindru scuffing īn strans o parte din "ovală" cilindru.


Cānd am arătat īn care clientul său
pistons, el a spus:

"Nu īnţeleg cum că s-a īntāmplat, am urmat proprietarul lui de break-in manualul de instrucţiuni de 100%!!"

De ce ar fi Honda recomanda o pauză īn metoda care va preveni
inele de la sistemul de īnchidere, precum şi posibil??

Aceasta este o īntrebare bună ...


-------------------------------------------------- ------------------------------

Ī: Ce este cea de-a treia cauza de cele mai comune probleme de motor???
A: Nu se schimbă destul de repede după ce ulei de motor este primul fugi!!

Schimbaţi-vă de ulei imediat!!
Cel mai bun lucru pe care le puteţi face pentru motor ta este de a vă schimba filtru de ulei şi după primele 20 de mile. Cele mai multe din poartă īn proces se īntāmplă imediat, creānd o gramada de metal din ulei. Īn plus, suma de leftover de prelucrare de chips-uri şi alte Crud lăsat īn urmă īn procesul de fabricaţie este pur şi simplu uimitor!! Doriţi să-l umple de māndrie că lucrurile īnainte de a se reciclate şi īncorporată īn angrenaje de transmisie, ulei si pompa etc ..

De ce recomandăm producătorilor de aşteptare pānă la 600 mile de a
īnflăcăra toate liber de metal???

Aceasta este o īntrebare bună ...


-------------------------------------------------- ------------------------------

3 cuvinte mai mult pe break-in:
NU de petrol sintetic!!

Utilizaţi Valvoline, Halvoline, similare sau 10 W 40 Masini de ulei de petrol pentru cel puţin
2 completă de zile de greu sau de curse de strada 1500 de mile de echitatie / de conducere.
După care utilizează dvs. preferat de brand de ulei.


-------------------------------------------------- ------------------------------

Viewer Īntrebări:

Ī: Dacă se īntāmplă īn pauză-atāt de repede, de ce recomanda utilizarea de petrol de break-in pentru ulei de 1500 de mile??

A: Pentru că īn timp ce aproximativ 80% de la inel sigilarea are loc īn prima oră de mers pe motor,
ultimele 20% din proces durează o perioadă mai lungă de timp. Strada de echitatie nu este un mediu controlat, astfel īncāt cea mai mare parte a parcurs mai
nu trebuie să fie īn "inel modul de īncărcare". De petrol sintetic este atāt de alunecos că este de fapt "arestări" īn procesul de pauză, īnainte de inele pot sigiliu complet. Am avut cāteva clienţii care au trecut la petrol sintetic prea curānd, şi niciodată nu sună sigilate corect indiferent cāt de greu au mers. Avānd un nou motor īn afară de a re - inel este ultimul lucru pe oricine vrea să facă, aşa că recomandăm mult
de cheltuieli de deplasare, īnainte de trecerea la sintetice. E chiar un "mai bine īn siguranţă decāt să regretaţi" situaţia.

Ī: meu vine cu bicicleta de petrol sintetic de la fabrica, ce trebuie să fac??

A: Am recomanda schimbarea instalat fabrică de petrol sintetic īnapoi la petrol pentru a-īn perioada de pauză.

Q: Ce despre principalele tijă şi lagăre, nu au pauză - īn??

A: De fapt, modul de funcţionare a lagărelor simplu nu implică de metal pe metal de contact!! Pete strălucitoare de pe utilizat
Lagărele sunt cauzate de la lor de contact cu crankshaft reviste īncepe īn timpul pānă după ce motorul a fost un timp de zi,
şi excesul de ulei de-a stors jos. Acesta este principalul motiv pentru care nu revving pānă cānd motorul este pornită pentru prima oară.

Subiectul lagăre de simplu este una dintre cele mai misterioase aspecte ale motoarelor, şi vor fi acoperite īntr-o viitoare problemă
Ştiri de putere. Īn ea, vă voi dezvălui mai multe informaţii, care explică pe deplin de non-contact fenomen.

Ī: De ce schimbare de ulei la 20 de mile?? Nu de petrol ridica
captura de ecran din aluminiu de biţi???

R: Este adevărat că ecran nu mai mare de piese, dar de multe domenii ale motorului nu sunt īn ulei de sistem de filtrare. De ulei care se va circula īn jurul splashed de metal resturile de la gresare suprafeţele de sprijin. De exemplu, vitezele de transmisie şi lor mingea Lagărele sunt neprotejaţi de către sistemul de filtrare, şi chiar şi īn lanţ CAM face o perfecta "conveier centura" pentru a
aduc resturile de metal, pānă īn cilindru cap!!

Un examen de aproape de un nou motor va dezvălui o mulţime de aluminiu de depozite de pe piese de oţel. Acest aluminiu haine şi tightens
pānă la clearances de părţi, care creează o pierdere de putere. De cele mai multe ori am petrece "blueprinting"
este, de fapt, un motor de control de fiecare parte şi "de-aluminizing"-le!!

Prefer să eliminaţi de ulei de pan şi curat de aluminiu de biţi dintr-un nou motor de faptul că, astfel, dar o schimbare de ulei 20 $
este o uşor şi ieftin mod de a īnflăcăra iniţial de particule care vin īn vrac īn primul mila.

Q: Ce despre motocicleta V.S. uleiuri masina???

R: Aceasta este o temă toate de la sine!! El va fi acoperit īntr-o problemă de viitor Ştiri de putere.

Ī: Va această pauză - din cauza mea metoda de a uza motorul mai repede???

R: Nu, de fapt, o săraci inel sigiliu va permite o creştere a de produsele de ardere pentru a contamina de ulei.
Acid contaminare şi consumului de petrol sunt de 2 probleme de fiabilitate, care sunt rezultatul unei
"Manualul de proprietar" sau "revista de tehnologie de articol" stil uşor de break-in.

Urmānd instrucţiunile de pe această pagină, veţi găsi că vă este mai curat uleiul de motor şi de repede vor rev.
Īn plus, veţi fi mult mai bine de cuplu şi putere īn īntreaga gamă de putere de la inel sigilarea īmbunătăţit foarte mult.

Fiabilitate şi de putere sunt conectat 100%!!
bmwM8 is offline   Reply With Quote
Old 26-09-08, 23:08   #25
bmwM8
Banned

Stage 3
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

ultima parte

Care sunt unele din alte comune mituri despre motoare??

Iată cāteva popular motor de tuning concepte, īn care adevărul este
destul de opusul a ceea ce este frecvent crezut că:


- Mai mare Porturi

- Porturi de polizat

- Aprinderea Advancers

- Flatslide Carburetors

- Injecţie de combustibil tuning

- Cam Termenul

- Jetting
Portare de admisie!!



Mai mic de admisie Porturi Cāştigaţi mai multă putere de 7%!!
Niciodată īnainte de văzut īn reviste de
.
Aflaţi cum să DO IT YOURSELF!!




Dacă aţi găsit Break Īn Secretele articol interesant, vă rugăm īnscrieţi-vă pentru Ştiri Revista de putere.

Afla de ce producătorii recomanda o pauză īn uşor,
şi dezvăluie dovezi care oferă răspunsuri la īntrebările cele bune
ne-am intrebat despre toate.


Īn plus, afla cāt de mult mai multă putere de cititori din această pagină au dobāndite, precum şi
fotografii şi de analiză a motorului de alte părţi, īn teste pe termen lung a acestui proces.

Fie că sunteţi īn motociclete, autoturisme sau snowmobiles, Putere Stiri Revista conţine
cele mai provocatoare motor de tehnologie, articole din lume ...

... cred că nu veţi mai fi niciodată despre motoare īn acelaşi fel din nou!!
bmwM8 is offline   Reply With Quote
Old 28-09-08, 00:46   #26
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

Esti mare domn @bmwM8, ai un program sau te ai plictisit
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 28-09-08, 14:16   #27
bmwM8
Banned

Stage 3
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Esti mare domn @bmwM8, ai un program sau te ai plictisit
google translate, dar nu traduce tocmai exact, are destule greseli.in mare traduce binisor.
bmwM8 is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 14:20   #28
pHlow
4Tuning International Member


Stage 5
 
pHlow's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 610
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

sau varianta mai scurta la ce a scris mai sus http://translate.google.ro/translate...hl=ro&ie=UTF-8
__________________
I am free, no matter what rules surround me. If I find them tolerable, I tolerate them; if I find them too obnoxious, I break them. I am free because I know that I alone am morally responsible for everything I do.
pHlow is offline   Reply With Quote
Old 13-10-08, 03:32   #29
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

chill out guys....Pagini ca aceasta imbolnavesc creierul si fac pe unii sa declare anumite aberatii.Eu nu vorbesc decat din propria experienta si va dau 2 exemple:

WV passat 1.8T luat de nou......coxat maxim in primii km de viata ......rezultatul .....la 120.000 km consuma ulei in draci....

Mercedes E320CDI 4Matic.....luat toat nou....coxat blana.....dupa 150.000 km tobele sunt inca mai curate decat camasa mea dupa o zi de munca....nu consuma gram de ulei...

Concluzia o trageti voi....parerea mea este ca pana nu testati asa ceva,ne dam cu parerea doar ca sa "vorbim discutii".
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 13-10-08, 11:31   #30
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Adevaratul Rodaj (MotoMan) - mit sau realitate?

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
chill out guys....Pagini ca aceasta imbolnavesc creierul si fac pe unii sa declare anumite aberatii.Eu nu vorbesc decat din propria experienta si va dau 2 exemple:

WV passat 1.8T luat de nou......coxat maxim in primii km de viata ......rezultatul .....la 120.000 km consuma ulei in draci....

Mercedes E320CDI 4Matic.....luat toat nou....coxat blana.....dupa 150.000 km tobele sunt inca mai curate decat camasa mea dupa o zi de munca....nu consuma gram de ulei...

Concluzia o trageti voi....parerea mea este ca pana nu testati asa ceva,ne dam cu parerea doar ca sa "vorbim discutii".
Conclizia este ca si programul de VAG hucreaza in mare parte cum a descris MotoMan, de cand am citit am cautat si eu cum face si restul, am dscoperit ca mari tuneri fac la fel rodajul motoarelor, deci ...

Sper ca saptamana asta sa primim de al audi programul de rodaj nou pentru 2.0 TFSI
Hexer is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -