Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 09-06-08, 21:03   #1
ionut_birovescu

Stage 5
 
ionut_birovescu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 301
Unhappy nu sta la relanti motoru ati putea sti care sunt cauzele .?

buna seara .sunt din brasov si as dori sa ma ajutati si pe mine daca aveti cunostinta sau daca vi sa intamplat si voua vreodata . am un seat ibiza cu un motor de 1.0 singura problema care o are motoru este ca nu sta la relanti ...sta doar dimineata cind este motoru rece dupa ce se incalzeste sta la relanti la 1000 citeva secunde si dupa aceea are o oscilatie sub 1000 si moare pur si simplu . care credeti ca ar fi cauzele .??? am schimbat filtru .. bujiile (sunt bosh cu 4 poli ) debitmetru de aer pompa de ulei tot nu sta la relanti .va rog din suflet daca ati intalnit cazuri scrieti-mi si mie sa stiu si eu ce sa ii pot face . multumesc mult cu stima si respect ionut.
ionut_birovescu is offline   Reply With Quote
Old 10-06-08, 18:09   #2
marcu_vio

Stage 3
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 149
Default Re: nu sta la relanti motoru ati putea sti care sunt cauzele .?

Quote:
Originally Posted by ionut_birovescu View Post
buna seara .sunt din brasov si as dori sa ma ajutati si pe mine daca aveti cunostinta sau daca vi sa intamplat si voua vreodata . am un seat ibiza cu un motor de 1.0 singura problema care o are motoru este ca nu sta la relanti ...sta doar dimineata cind este motoru rece dupa ce se incalzeste sta la relanti la 1000 citeva secunde si dupa aceea are o oscilatie sub 1000 si moare pur si simplu . care credeti ca ar fi cauzele .??? am schimbat filtru .. bujiile (sunt bosh cu 4 poli ) debitmetru de aer pompa de ulei tot nu sta la relanti .va rog din suflet daca ati intalnit cazuri scrieti-mi si mie sa stiu si eu ce sa ii pot face . multumesc mult cu stima si respect ionut.
eu pateam asa la dacie....vezi sa nu ai ceva in rezervor,si sa se puna dop la conducta de benzina[tur]. eu aveam folia in rezervor[cea cu rar..anul fabricatiei...etc] nu stiu cum a ajuns acolo.
marcu_vio is offline   Reply With Quote
Old 10-06-08, 19:23   #3
ionut_birovescu

Stage 5
 
ionut_birovescu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 301
Default Re: nu sta la relanti motoru ati putea sti care sunt cauzele .?

sincer .. am rezervoru din plastic .. si este spalat de curand ... este curat la lacrima .
ionut_birovescu is offline   Reply With Quote
Old 10-06-08, 22:13   #4
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: nu sta la relanti motoru ati putea sti care sunt cauzele .?

mai mult ca sigur trage aer fals, uitete daca nu cumva vreo conducata sa fie desprinsa sau fisurata sau orice de gen, in general de asta este relatinul mai dubios

Cel mai suor e sa dai jos inainte de MAP-sau ari ce ai tu pe acolo teava de admisie, pui o camera de masina si cu cimpresorul suflii aer. Daca sta constant la o presiune, 0.5 bari sa zicem nu ai probleme, mentin ca clapeta sa fie deschisa si evacuarea sa fie astupata. incat numai la simeringuri de la supape si la segmenti poate sa scape presiunea. Daca vezi ca sape la greu, dute si cere de la prietena ta sau mama ta flaconul cu care spala ferestrele (aia pe care tragi si pilverizeaza apa), ei in mana si pe tot traseul incepi sa dai, unde face sssssssssss sau vezi ca se formeaza spuma acolo e buba. Asta e cam 30 min si daca e ok esti sigur ca nu trage aer fals.

Daca e ok raspunsul e in electronica (eventual injectoarele, map sau ce ai tu acolo nu functioneaza cum trebue, sonda lambda sau bujiile).
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 10-06-08, 23:36   #5
ionut_birovescu

Stage 5
 
ionut_birovescu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 301
Default Re: nu sta la relanti motoru ati putea sti care sunt cauzele .?

multumesc mult pt sfat.bujiile sunt bosh din germania originale ..(injectoarele as crede ca sunt infundata .. si urmeaza sa merg in zarnesti sa le curat cu ultrasunete) sonda lambda merge foarte bine deoarece am fost cu ea la testar si mi-a iesit ca functioneaza foarte normal .
ionut_birovescu is offline   Reply With Quote
Old 16-07-08, 01:48   #6
andreyWOB

Stage 5
 
andreyWOB's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 614
Member of:
[SEAT]
Default Re: nu sta la relanti motoru ati putea sti care sunt cauzele .?

salut. eu am patit la fel cu un renault laguna 2.0i 16v/ benzina. si treaba era de la computerul de injectie care nu mai raspundea corect.... cand nu o mai turam si o lasam la relanti imi murea pur si simplu... am fost cu masina la renault si mi-au montat un arc care tinea deschis la clapeta de la injectie... a functionat perfect asa si a fost mai ieftin... computerul ma costa 700 euro.... asa am platit 2 mil. cel mai bine mergi la un service unde sa-ti puna masina pe tester daca se poate.....
andreyWOB is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -