Re: nu sta la relanti motoru ati putea sti care sunt cauzele .?
mai mult ca sigur trage aer fals, uitete daca nu cumva vreo conducata sa fie desprinsa sau fisurata sau orice de gen, in general de asta este relatinul mai dubios
Cel mai suor e sa dai jos inainte de MAP-sau ari ce ai tu pe acolo teava de admisie, pui o camera de masina si cu cimpresorul suflii aer. Daca sta constant la o presiune, 0.5 bari sa zicem nu ai probleme, mentin ca clapeta sa fie deschisa si evacuarea sa fie astupata. incat numai la simeringuri de la supape si la segmenti poate sa scape presiunea. Daca vezi ca sape la greu, dute si cere de la prietena ta sau mama ta flaconul cu care spala ferestrele (aia pe care tragi si pilverizeaza apa), ei in mana si pe tot traseul incepi sa dai, unde face sssssssssss sau vezi ca se formeaza spuma acolo e buba. Asta e cam 30 min si daca e ok esti sigur ca nu trage aer fals.
Daca e ok raspunsul e in electronica (eventual injectoarele, map sau ce ai tu acolo nu functioneaza cum trebue, sonda lambda sau bujiile).
|