Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
23-03-04, 09:43
|
#16
|
Stage 3
Join Date: Mar 2004
Posts: 75
|
oups
parca erau nishte pretzuri mai micutze mai sus
oricum acu is intr o pana de bani, ca vreau sa mi pun la punct mai intai sistemu audio, da cand mam hotarat pe asta...o sa te caut :P
mersi mult inca o data
|
|
|
23-03-04, 10:19
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
eu acolo cand am zis de bani am zis fara fitrul de aer...am zis sa traga aer rece dar nu am zis sa schimbe filtrul...
|
|
|
23-03-04, 20:58
|
#18
|
Guest
|
Tnos,pana la urma la cat ma poate duce,estimativ,cu tot cu filtru si evacuare inox si alte chesti pe care le-ai mai zis?Cred ca mai mult dew 10mil,nu?
|
|
|
24-03-04, 15:10
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
|
bogdane: ma repet, asta e, dar vreau sa iti mai zic o data: rezuma-te la un filtru adevarat (nu din ala din targ)+ o evacuare k lumea !
dupa parerea mea, restul n-are rost pe tico.
__________________
tractor u650 cu tempomat
|
|
|
24-03-04, 20:55
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,717
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Quote:
Originally Posted by \"B12ZMD\"
mai,planeaza si tu chiulasa cu 0,2 mm,pune-i 3 carburatoare monocorp, unul pe cilindru,mareste jigloarele,schimba-i amestecul pt unul de putere, da-i sa traga aer rece,usureaza volanta,fa-i evacuare independenta si cu astea o sa ai o super masinuta...de costat toate astea te costa in jur de 10 milioane...si o sa castigi dupa parerea mea mea cam 20 de cai...iar la acceleratie o sa rupa...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TNOS:
TICO e pe injectie *** deci nu are jigloare nu poti asa usor sa-i skimbi amestecul; dupa aia, volanta sa o usurezi si sa o echilibrezi BINE! e un adevarat chin; evacuare independenta se poate face dar stii si tu ca au existat probleme (incredere, om sa-ti faca treaba buna, etc, etc);
(*** au fost si modele pe carburator dar alea mai vechi si oricum sunt mai rare)
----- mai e un aspect: TICO deja este super masinuta si este una din cele mai fiabile masini din TOATA GAMA DAEWOO declarata de multe reviste de specialitate !!!! deci MA REPET: tuning la motor nu merita! si pentru cei care nu stiu, un tico rupe orice dacie la liniute!
------ si in ultimul rand, toate astea nu te costa sub 15 milioane!
|
Mah nenica nu este nicio injectie pe tico este carburatzie !
Si credetzi-ma ca la tico sub capota nu incape nici un filtru nimic !
Nu ai ce sa tunezi la masina aia !
Sfatul meu : Vinde-o ca cu bani dupa ea iti iei o masini grava rau de tot !
__________________
Nothing to display
|
|
|
25-03-04, 10:26
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
|
turbo 110:
Vrei sa punem pariu ca exista TICO SI PE INJECTIE SI PE CARBURATIE ? (iti aduc un tico pe carb si unu pe injectie sa vad ce mai zici) SI VREI SA PUNEM PARIU CA ARE SI FILTRU DE AER ? (si iti desfac sa-ti arat si filtrul de aer)
EU PUN LA BATAIE 1.000.000 .
CE ZICI ?
|
|
|
25-03-04, 10:56
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
Si eu stiu ca Tico sunt numai pe carburatie, Matiz are acelasi motor dar pe injectie de aici si diferenta de 10CP de putere intre cele doua motoare. Cat despre filtru de aer, mi se pare normal ca orice masina sa aiba asa ceva, mai ales una din clasa lui Tico, destinate traficului in oras, unde aerul aspirat de motor are multe impuritati. Uzura motorului ar fi mult mai mare daca n-ar exista filtrul de aer.
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'
I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
|
|
|
25-03-04, 11:36
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,717
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
:D
ZMD eu ma refer la filtru de aer sport !
|
|
|
25-03-04, 12:01
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
Pai exista si filtre sport care se se pun in locul celor originale, au exact aceeasi forma. Sigur, nu au rezultate la fel de bune ca cele conice, dar e ceva acolo
|
|
|
26-03-04, 00:25
|
#25
|
Guest
|
Gsi,diferenta de cai intre Tico si Matiz nu e atat de mare,10cp,cum ai zis.Tico are 48cp,Matiz are 51cp(ia orice talon si inmulteste Kw cu 1,36 si o sa vezi ca asha e).
Asha ziceam si eu ca e prea inghesuit,ma uitam deunazi ca pana si rezervoru' pt stropitoare e bagat undeva in aripa,n-a mai incaput la motor.
Ma gandesc poate ca ar trebui sa schimb motoru' dar nu vad care altul ar mai incapea acolo.Totusi o caroserie ca asta de ushoara e o binecuvantare pt un motor de la 70cp in sus.
M-am dus si am intrebat un mecanic cu experienta si mi-a spus ca nu se merita sa fac ceva serios la motorashu asta pt ca nu scot prea mult din el si s-ar putea sa-mi cedeze mai repede.
|
|
|
26-03-04, 08:32
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
|
Pai si io ce ti-am zis, bogdanCMS ? !?!? Acelas lucru!
-eu am un prieten bun cu tico pe injectie m-am uitat la el si n-am vazut nici urma de carburator.
|
|
|
26-03-04, 09:05
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
da bogdane,tot ce am zis eu duce la mai mult de 10 mil...imi pare rau ca am calculat gresit...dar nu trebuie sa faci totul odata...poti face in etape
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
|
|
|
26-03-04, 09:26
|
#28
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Onseamna ca era motorul de Matiz !!! Caci din fabrica, nexam motor cu injectie pe Ticalos...
|
|
|
30-03-04, 23:58
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 510
|
mai e un pic si voi avea si eu varsta regulamentara pt. a conduce si ... pt. inceput o sa am un tico luat la mana a 2-a cat mai nou )ultimu lot 2001) si ma gandeam la ce as putea sa ii fac .... mai mult exterior si audio k nu aj vrea sa incep sa ma complic cu bagat bani la motor si in fine cat sa bag in tico k oricum nu ai ce sa scotzi de la matorasu ala dar am nijte poze dragutzele cu tuning pt. tico
|
|
|
31-03-04, 00:00
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 510
|
|
|
|
|
|