Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 23-03-04, 08:43   #16
at_b

Stage 3
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 75
Default

oups
parca erau nishte pretzuri mai micutze mai sus
oricum acu is intr o pana de bani, ca vreau sa mi pun la punct mai intai sistemu audio, da cand mam hotarat pe asta...o sa te caut :P
mersi mult inca o data
at_b is offline  
Old 23-03-04, 09:19   #17
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

eu acolo cand am zis de bani am zis fara fitrul de aer...am zis sa traga aer rece dar nu am zis sa schimbe filtrul...
TNos is offline  
Old 23-03-04, 19:58   #18
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Tnos,pana la urma la cat ma poate duce,estimativ,cu tot cu filtru si evacuare inox si alte chesti pe care le-ai mai zis?Cred ca mai mult dew 10mil,nu?
 
Old 24-03-04, 14:10   #19
B12ZMD

Stage 5
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
Default

bogdane: ma repet, asta e, dar vreau sa iti mai zic o data: rezuma-te la un filtru adevarat (nu din ala din targ)+ o evacuare k lumea !
dupa parerea mea, restul n-are rost pe tico.
__________________
tractor u650 cu tempomat
B12ZMD is offline  
Old 24-03-04, 19:55   #20
Turbo110

Stage 5
 
Turbo110's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,717
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Quote:
Originally Posted by \"B12ZMD\"
mai,planeaza si tu chiulasa cu 0,2 mm,pune-i 3 carburatoare monocorp, unul pe cilindru,mareste jigloarele,schimba-i amestecul pt unul de putere, da-i sa traga aer rece,usureaza volanta,fa-i evacuare independenta si cu astea o sa ai o super masinuta...de costat toate astea te costa in jur de 10 milioane...si o sa castigi dupa parerea mea mea cam 20 de cai...iar la acceleratie o sa rupa...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TNOS:
TICO e pe injectie *** deci nu are jigloare nu poti asa usor sa-i skimbi amestecul; dupa aia, volanta sa o usurezi si sa o echilibrezi BINE! e un adevarat chin; evacuare independenta se poate face dar stii si tu ca au existat probleme (incredere, om sa-ti faca treaba buna, etc, etc);

(*** au fost si modele pe carburator dar alea mai vechi si oricum sunt mai rare)

----- mai e un aspect: TICO deja este super masinuta si este una din cele mai fiabile masini din TOATA GAMA DAEWOO declarata de multe reviste de specialitate !!!! deci MA REPET: tuning la motor nu merita! si pentru cei care nu stiu, un tico rupe orice dacie la liniute!
------ si in ultimul rand, toate astea nu te costa sub 15 milioane!
Mah nenica nu este nicio injectie pe tico este carburatzie !
Si credetzi-ma ca la tico sub capota nu incape nici un filtru nimic !
Nu ai ce sa tunezi la masina aia !
Sfatul meu : Vinde-o ca cu bani dupa ea iti iei o masini grava rau de tot !
__________________
Nothing to display
Turbo110 is offline  
Old 25-03-04, 09:26   #21
B12ZMD

Stage 5
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
Default

turbo 110:

Vrei sa punem pariu ca exista TICO SI PE INJECTIE SI PE CARBURATIE ? (iti aduc un tico pe carb si unu pe injectie sa vad ce mai zici) SI VREI SA PUNEM PARIU CA ARE SI FILTRU DE AER ? (si iti desfac sa-ti arat si filtrul de aer)

EU PUN LA BATAIE 1.000.000 .
CE ZICI ?
B12ZMD is offline  
Old 25-03-04, 09:56   #22
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Si eu stiu ca Tico sunt numai pe carburatie, Matiz are acelasi motor dar pe injectie de aici si diferenta de 10CP de putere intre cele doua motoare. Cat despre filtru de aer, mi se pare normal ca orice masina sa aiba asa ceva, mai ales una din clasa lui Tico, destinate traficului in oras, unde aerul aspirat de motor are multe impuritati. Uzura motorului ar fi mult mai mare daca n-ar exista filtrul de aer.
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline  
Old 25-03-04, 10:36   #23
Turbo110

Stage 5
 
Turbo110's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,717
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default :D

ZMD eu ma refer la filtru de aer sport !
Turbo110 is offline  
Old 25-03-04, 11:01   #24
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Pai exista si filtre sport care se se pun in locul celor originale, au exact aceeasi forma. Sigur, nu au rezultate la fel de bune ca cele conice, dar e ceva acolo
GSi is offline  
Old 25-03-04, 23:25   #25
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Gsi,diferenta de cai intre Tico si Matiz nu e atat de mare,10cp,cum ai zis.Tico are 48cp,Matiz are 51cp(ia orice talon si inmulteste Kw cu 1,36 si o sa vezi ca asha e).
Asha ziceam si eu ca e prea inghesuit,ma uitam deunazi ca pana si rezervoru' pt stropitoare e bagat undeva in aripa,n-a mai incaput la motor.
Ma gandesc poate ca ar trebui sa schimb motoru' dar nu vad care altul ar mai incapea acolo.Totusi o caroserie ca asta de ushoara e o binecuvantare pt un motor de la 70cp in sus.
M-am dus si am intrebat un mecanic cu experienta si mi-a spus ca nu se merita sa fac ceva serios la motorashu asta pt ca nu scot prea mult din el si s-ar putea sa-mi cedeze mai repede.
 
Old 26-03-04, 07:32   #26
B12ZMD

Stage 5
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
Default

Pai si io ce ti-am zis, bogdanCMS ? !?!? Acelas lucru!
-eu am un prieten bun cu tico pe injectie m-am uitat la el si n-am vazut nici urma de carburator.
B12ZMD is offline  
Old 26-03-04, 08:05   #27
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

da bogdane,tot ce am zis eu duce la mai mult de 10 mil...imi pare rau ca am calculat gresit...dar nu trebuie sa faci totul odata...poti face in etape
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
TNos is offline  
Old 26-03-04, 08:26   #28
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Onseamna ca era motorul de Matiz !!! Caci din fabrica, nexam motor cu injectie pe Ticalos...
Hondarul is offline  
Old 30-03-04, 22:58   #29
steph

Stage 5
 
steph's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 510
Default

mai e un pic si voi avea si eu varsta regulamentara pt. a conduce si ... pt. inceput o sa am un tico luat la mana a 2-a cat mai nou )ultimu lot 2001) si ma gandeam la ce as putea sa ii fac .... mai mult exterior si audio k nu aj vrea sa incep sa ma complic cu bagat bani la motor si in fine cat sa bag in tico k oricum nu ai ce sa scotzi de la matorasu ala dar am nijte poze dragutzele cu tuning pt. tico
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	tico05.jpg
Views:	550
Size:	39.0 KB
ID:	4860   Click image for larger version

Name:	ticb02.jpg
Views:	471
Size:	41.7 KB
ID:	4861   Click image for larger version

Name:	ticb01.jpg
Views:	481
Size:	40.8 KB
ID:	4862  

steph is offline  
Old 30-03-04, 23:00   #30
steph

Stage 5
 
steph's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 510
Default

si ink una
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	tico07.jpg
Views:	515
Size:	46.6 KB
ID:	4864  
steph is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -