diavolo, tu nu ai scris in primul tau post ca vrei pareri... ai facut o afirmatie pe care ai si garantat-o 100%. da-i sus pe pagina si vezi ce ai scris
si nu te supara pe mine ca-ti spun, dar nu ai dreptate... e treba ta ce prostii iti pui pe mercedesul tau (care intr-adevar este frumos si are destui caluti), dar nu fi atat de sigur de tot ceea ce auzi. daca ai fi montat asa ceva pe masina si ai fi pus un o fisa de dyno... jos palaria! dar nu e asa... normal ca incercarea moarte n-are, dar nici chiar sa dam banii pe lucruri inutile.
chestiile astea s-au mai discutat si eu am urmatoarele concluzii: din electric supercharger nu scoti nimic (pur si simplu nu creeaza suficienta presiune... 12v
), singurul lucru util este filtrul K&N, care intr-adevar este bun. o admisie mai buna inseamna o admisie cat mai dreapta, pt o curgere rapida a aerului, fara coturi, cutii rezonatoare, gauri... deci daca vrei sa faci ceva, scoate toata plasticaraia de la admisie, impreuna cu cutia filtrului si filtrul stock, si pune un kit de inductie, cumparat sau facut.
bujiile sunt NGK Iridium X si da, sunt bune... dar nu iti dau 15cp
sunt bujii mai reci, bune pt turatii mari.
si ca idee de final: niciodata nu poti spune ca produsul X aduce N cp! niciodata nu o sa-ti dea un nr de cp, o sa-ti dea o crestere procentuala a puterii, raportata la puterea initiala a masinii. dau ex: la mercedesul tau un filtru (sa zicem) ti-ar da 5cp in plus, la cielo al meu ar fi frectie la picior de lemn, 0cp. nu-mi sariti in cap ca am zis de filtru de aer, a fost doar un exemplu. la fel si cip tuningul... iti da un 8-10% din puterea initiala, nu 20 sau 25 sau 100cp...
pune-ti tu pe masina chargerul ala si noi asteptam concluziile tale si foaia de dyno care sa arate o crestere de putere
p.s: adica eu imi pun pe cielo de 84cp astea 2 si ajung la 114cp, da? comprim chiulasa, pun serpi si evacuare direct-flow, la final fac un cip si ajung.... la cat??? eventual la vreo 200... si fara turbo