Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 20-08-05, 03:34   #61
ozzy

Stage 3
 
ozzy's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 89
Default

cata violenta....pacat....de la discutii educative se sjunge la amenintari si alte-alea...calcati-o pe coada nu va mai certati
ozzy is offline   Reply With Quote
Old 21-08-05, 07:39   #62
oache81

Stage 3
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 92
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Ford_V6\"
rampa + inj + presiune da . . .poa sa dea ceva in plus . . .ma indoiesc ca dau 10 cai . . .dar fisele si bujiile ce sa dea in plus frate . . . .


Sa stii ca in ultimul timp am facut foarte multe teste pe dyno cu cateva masini cu diverse modificari . . .rezultatele au fost tragice . . .

fitre, evacuari sport 0 cai . . .
ciptuning cu cel mai agresiv soft la un 2000 16v de peugeot 7 cai . . .
presiune mai mare si inj mai mari . . . .2 cai . . .

asa ca hai sa nu mai dam cu caii astia in sus si in jos ca nu e asa . . .

Io am facut un test dyno mai demult,cand aveam evacuare fara serpi,filtru si cip si ajunsesem la 87.1 CP din 75.Poate saracul motor de peugeot e mai prost si nu prea poate mai mult de 7 CP in plus,am auzit ca si la cel de hyundai coupe ar fi cam la fel dar la un TDI poti scoate mult mai mult dintr-un cip.Si atunci cand am dat jos catalizatorul iti zic eu ca s-a simtit enorm,masina se tureaza mult mai repede.Faceti voi evacuare filtru si cip si pe urma nu e nevoie de dyno sa mai dati banii si pe asta,dar dati-va la o liniuta cu o masina ca a voastra dar stock si o sa vedeti ce se intampla.
__________________
C4 2.0 HDI Vtr Pack Rosu Lucifer
oache81 is offline   Reply With Quote
Old 21-08-05, 11:55   #63
aicad

Stage 5
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 719
Member of:
[REDACTOR 4TUNING]
Default

Nu umblati la catalizatoare.... e adevarat ca alea sunt ca un dop infipt in c*r dar au si ele rolul lor mai ales astia cu diselare ar trebui sa le lase la locul lor... iar cu filtru sport masina clar VA FI mai naravasa pun pariu si cu sgm si cu toti tuneriii de pe forum ca da ca iti spui filtru si evacuare masina va fi mai naravasa

Vedeti ce nu ati luat voi in calcul este factorul uman aka fiction tuning aka brain tuning Ca sa auzit sunetul superb al masinii va trebui s-o turati mai mult, deci veti conduce mai turat iar in timp va veti transforma in piloti de raliuri prin oras.... va veti lua p**i in g**a de la ceilalti participanti din trafic si se va gasi unul cu o dacie mai putin zgomotoasa sa-ti dea flashuri sa te dai la o parte deci asta inseamna evacuare+ filtru asta in cazul in care nu ai o masina de > 200 cp care urca ffff repde in ture si atunci un filtru prost iar taia din elan :P dar nu i-ar creste puterea
__________________

Inconstienta ucide oameni nevinovati! Jos Gaina!
aicad is offline   Reply With Quote
Old 21-08-05, 11:58   #64
aicad

Stage 5
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 719
Member of:
[REDACTOR 4TUNING]
Default

cat despre cip tuning pe motoare TD am sa va lamuresc eu ce si cum dupa ce o sa fac un dyno... cred ca si acolo lucrurile sunt trase de par rau de tot
o sa vedem ce si cum > 1 luna :P
aicad is offline   Reply With Quote
Old 23-08-05, 02:41   #65
_M_

Stage 3
 
Join Date: May 2005
Posts: 84
Default

Ce rol ar avea un catalizator la o masina in afara de a \"cataliza\" gazele motorului? Zic eu ca gazele ar trebui evacuate cat mai repede.E adevarat ca am auzit ca motorul are nevoie de o mica presiune si in evacuare,dar sincer nu vreau sa aberez.De exemplu la motoarele in 2 timpi daca scoti evacuarea pierde din putere.Cam atat stiu eu in domeniul asta Rog cunoscatorii sa intervina
__________________
Opel Corsa B 1.4si 16v 90 de cai
_M_ is offline   Reply With Quote
Old 23-08-05, 03:57   #66
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"george_smiley05\"
Quote:
Originally Posted by \"vectra_gts\"
iei 1 ( un ) litru de benzina, un chibrit, te apropii de masina, torni pe ea benzina da nu toata sa mai ramana indeajuns sa spargi un geam si dupa aia dai foc la benzina de pe masina si arunci sticla intr-un geam ( de preferat lateral ) D.A.C.I.A. Daca Ai Cap Ia-ti Alta

asta sa faci u la vectra ta......sau mah rog ce machina ai
bine ca ai tu masina mai buna ca a lui
HolySoul is offline   Reply With Quote
Old 23-08-05, 04:08   #67
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

ma eu unu am vrut sa scot 20 de cai din motor de 1.6 16 valve benzina cu vreo 1000 euro si n-am gasit pe nimeni care sa-mi garanteze ca pun pe dyno inainte si dupa modificari sa iasa de 120 de cai !
se e 16 VALVE nu 8!

cand aud de 30 de cai pe logan cu 1000 euro mi se face rau.
Turbina ? sau ce ? de unde ? cum ?
parerea mea ca mai mult de 10 cai nu poti scoate din el si asta cu modificari serioase la admisie + evacuare + chipuit k-lumea
... aa si dupa aia normal trebe sa schimbi si franele sa faca fatza puterii

de unde e mentalitatea asta ca daca aveti 50 cai in plus trebe alte frane ?
NU cunoasteti fizica deloc ?
Daca ai 100 cai pe masina si o ridici la (150 sa spunem) ... si inainte mergeai cu 180 la ora acum mergi cu 300 la ora ?
Creste viteza medie de trebe schimbate franele ? Ce treaba au caii putere cu distanta de franare ? eu asta nu prea o inteleg nicicum (mai ales la ce modificari se fac in general in romania) .. nu spun nu .. cand ai motor de 120 cai si-l duci in 300 DA! trebe frane neaparat!
Dar sa o luam logic .. . orice masina are greutate maxima autorizata si franele alea au fost proiectate pentru a face fatza unui plus de greutate de aproximativ 600 KG daca nu mai mult .
Daca faci transplant de motor sau ai nush cati cai in plus creste greutatea cu 600 kg ? chiar daca creste .. ai franele ca atunci cand ai avea masina full de oameni .
Eu astea le vad ca mofturi ... ca si cum \"MA AM DE-A cai de trebe neaparat sa-i tzin in frau cu niste BREMBO de la mama lor ca altfel se duce cu 500 la ora cu franele normale\" .. Daca tot va plangeti ca n-aveti frane care sa faca fata \"puterii\" puneti-va ABS_uri pe masina si gata )
eu unu cred ca la un plus de peste 50 cai trebe schimbate si discurile .
.. sau na .. daka ai mania vitezei si franele de pe masina sunt vai de ele .


Oricum Loganul tzipa dupa frane k-lumea creca asta ar fi mai important ca un filtru sport + niste jante frumoase si niste gume late , eventual coborata garda la sol si iese super masina . Restu pe urma cum sunt bani (transplant de motor sau pus turbo pe el??? eu zic ca bubuie! )
__________________
VW Passat 1.9 TDI
Nissan 350Z
HolySoul is offline   Reply With Quote
Old 23-08-05, 08:01   #68
aicad

Stage 5
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 719
Member of:
[REDACTOR 4TUNING]
Default

parerea me este sa-l lasati in pace de domnul logan.... eu cu 1000 eu mi-as lua o axa cu came sport, niste injectoare sport si as modifica cipul.... dar nu cred ca imi ajung... e si poate cu astea o sa fi un castig mai mare de 2-3 ori decat obtii din evacuare + filtru + cip.... faza cu turbo la motoarele aspirate este extrem de costisitoare. un turbo implica, schimbarea pistoanelor, decomprimarea motorului, modificarea evacuarii, instalarea unui intercooler, etc...
aicad is offline   Reply With Quote
Old 29-08-05, 06:58   #69
Killpacient

Stage 3
 
Killpacient's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 164
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"_M_\"
Quote:
Originally Posted by \"darcu\"
din contra chiar ma batea gandul sa imi iau unu ... acuma cred ca imi iau o Dacie sport ... si clar ca un oltcit imbunatatint oleaca (mai ales TRS-ul ) face orice Dacie,Cielo si alte ***uri pana in 100 cp .Eu ziceam de orice masina in general nu neaparat de Logan ...
Aberezi cam mult nu crezi?Oltcitul ramane OLTCIT.Doar daca ii pui alt motor ai sanse sa scoti ceva din el dar la motorul care il are nu prea poti sa-i faci mare lucru.Adu-mi un OLTCIT care sa bata 90 de cai ai mei si iti cedez masina.

imi cedezi mie masina am oltic cu mici modificari....am stat oglinda la oglinda cu un a4..da pana intra 3 a... cand a dat ala a 3 a ......sa dusssssssssss.............
__________________
Killpacient is offline   Reply With Quote
Old 30-08-05, 10:54   #70
eXs

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
Default

Noh lasa ca am ars si eu un TDI (A6 cred) recent?

Ploua torential, era noapte deja, in oras.
Aici deja era chestie de sofat
eXs is offline   Reply With Quote
Old 30-08-05, 13:44   #71
scorpio GL

Stage 5
 
scorpio GL's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"eXs\"
Noh lasa ca am ars si eu un TDI (A6 cred) recent?

Ploua torential, era noapte deja, in oras.
Aici deja era chestie de sofat

Dar ala din A6 stia ca tu te intreci cu el????
scorpio GL is offline   Reply With Quote
Old 30-08-05, 13:45   #72
scorpio GL

Stage 5
 
scorpio GL's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Killpacient\"
Quote:
Originally Posted by \"_M_\"
Quote:
Originally Posted by \"darcu\"
din contra chiar ma batea gandul sa imi iau unu ... acuma cred ca imi iau o Dacie sport ... si clar ca un oltcit imbunatatint oleaca (mai ales TRS-ul ) face orice Dacie,Cielo si alte ***uri pana in 100 cp .Eu ziceam de orice masina in general nu neaparat de Logan ...
Aberezi cam mult nu crezi?Oltcitul ramane OLTCIT.Doar daca ii pui alt motor ai sanse sa scoti ceva din el dar la motorul care il are nu prea poti sa-i faci mare lucru.Adu-mi un OLTCIT care sa bata 90 de cai ai mei si iti cedez masina.

imi cedezi mie masina am oltic cu mici modificari....am stat oglinda la oglinda cu un a4..da pana intra 3 a... cand a dat ala a 3 a ......sa dusssssssssss.............
Ce Oltcit conduci tu ma, ca nu ai nici carnet.??
__________________
''Daca insa vedeti ca prin blandetea voastra nu puteti sa izbutiti sa imblanziti pe domnul celor care va vor fi vrajmasi,
Iar voi cinstea voastra sa nu le-o dati lor, ci in numele Domnului sa iesiti vitejeste impotriva lui, pentru ca ei au inceput.
Iar tu cu trupul tau si cu oamenii tai sa pornesti drept, fata la fata, fara nici o teama impotriva dusmanilor tai, oricat de multi ar fi''
scorpio GL is offline   Reply With Quote
Old 30-08-05, 21:44   #73
aicad

Stage 5
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 719
Member of:
[REDACTOR 4TUNING]
Default

eu nu cred ca i-a dat a-IIIa cred ca a calcat acceleratia atunci
PS: si eu am stat oglinda la oglinda pe a IV-a cu un TT cu nr de DJ si omul super curios ma intreaba: Frate da sti cum ajung si eu la sala palatului... Deci sa nu va prind pe sosea ca eu am o masina un pic modificata ).... gata nu mai postez
aicad is offline   Reply With Quote
Old 30-08-05, 22:09   #74
scorpio GL

Stage 5
 
scorpio GL's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
Default

Ma eu nu stiam, dar urmele alea de cauciuc erau de la astia cu oltcit???Eu zic sa aveti grija, astia care va dati la liniute ca vine un minor cu oltcitu lu'' maica-sa si va da rusinea .
scorpio GL is offline   Reply With Quote
Old 31-08-05, 00:56   #75
Killpacient

Stage 3
 
Killpacient's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 164
Member of:
[Crazy Drivers]
Default

da mai Scorpio GL.....conduc...si ? care e problema? shi din pakate mai stiu si sa schimb vitezele ....shi a dat a 3 a ca am vazut cand a schimbat
Killpacient is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -