Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 14-02-05, 20:00   #1
bertone turbo

Stage 3
 
bertone turbo's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 125
Default VA POT AJUTA CU SFATURI PT TUNING

IN SPECIAL PT MASINILE TURBO
bertone turbo is offline   Reply With Quote
Old 14-02-05, 20:57   #2
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

pai pe mine m-ar interesa cateva detalii despre intercoolere

(vreau sa-mi pun un FMIC de 600x300x76 (sau 80mm) cu intrarea si iesirea de 76mm)

si dai si pe aicea o privire te rog frumos
https://www.4tuning.ro/forum/viewtopic.php?t=5447

PS: ar fi bine venite si niste solutii de achizitionare, ca pe net se gasesc multe lucruri frumoase si ieftine, dar cand vine vb sa le cumperi mai greu.

mersi
200SX is offline   Reply With Quote
Old 16-02-05, 19:29   #3
bertone turbo

Stage 3
 
bertone turbo's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 125
Default Re:

intercoolerul trebe sa fiie cat mai lung ca sa poata sa se faca transferul de temp .te sfatuiesc sa cauti la service-urile de camioane la gunoi,sparte care se poate taia si adapta,am eu cine sa il sudeze pt masina ta .iar injectoarele mai mari se pot suplini cu un regulator de presiune de benzina care lucreaza cu presiunea din turbo
__________________
nu ma bag dar va pot intrece
hai sa va prepar POWER BY AGD RACING
bertone turbo is offline   Reply With Quote
Old 16-02-05, 19:57   #4
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

mersi de info,
un intercooler de camion merge taiat si adaptat, problema e ca nu da randament asa bun, o sa pastrez asta ca ultima solutie.

problema cu injectoarele e mult mai complexa si se refera strict la valorile alea, stiu sigur ca daca voi folosii injectoare de 440cc ...760cc nu o sa fie probleme, dar nu am inteles de ce nimeni nu a folosit direct injectoarele de 1000cc (practic costa cat cele de 700cc)

care e logica cumpararii injectoarelor de 440cc cand mai cresti nitel in putere le iei pe cele de 550cc apoi pe cele de 600+ apoi pe cele de 700+
cand ai putea sa le ie idirect pe cele de 1000cc si indiferent care ar fi puterea la care ti-ai propus sa ajungi (nu ar trebuii sa creeze probleme)


-----------------------------------------------------------------------------------
(un post de al meu de pe un alt forum - traducere)

http://www.boostcruising.com/silvia/eprom.asp
ma bazez in calcule pe datele date in link-ul de mai sus, in special pe ultima parte

considerand ca CA18DET are injectoare de 370cc si eu am cumparat injectoare de 1000cc facem urmatoarele calcule:

370 / 1000 = 0.37
12A (29 * 0.37 = 110 = 006E (hexa value)
(citeste ultima parte a paginii de la linkul de mai sus ca sa intelegi calculele)
potrivit acelor informatii, daca inlocuiesti injectoarele stock cu unele de 1000cc, si schimbi in CHIP \"constanta de injectie\" (nu stiu daca asa se traduce) (posed tot echipamentul necesar acestei operatiuni) masina ar trebuii sa mearga bine.

este adevarat sau nu?
PS: nu luam in calcul regulatorul de presiune si pompa de benzina, e vorba doar de injectoare si de calibrarea CHIP-ului.

printre multe raspunsuri total aiurea am primit si un raspuns care zicea ca relantiul o sa o ia razna rau (cum cu o floare nu se face primavara - astept si alte pareri argumentate)
200SX is offline   Reply With Quote
Old 17-02-05, 00:10   #5
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default

bai da taiati mah si un diferential de la un camion carpati d'ala 6x6 poate scoateti ceva si din ala bafta la modificari . . .
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-05, 08:44   #6
bertone turbo

Stage 3
 
bertone turbo's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 125
Default Re:

pt ford ce pot spune un sfat bun specific varstei joaca la grupa mica
bertone turbo is offline   Reply With Quote
Old 19-02-05, 08:46   #7
bertone turbo

Stage 3
 
bertone turbo's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 125
Default Re:

200SX stii ceva? inercoolerul ce ti l-am recomandat nu are alta structura ca celelalte.
bertone turbo is offline   Reply With Quote
Old 20-02-05, 11:07   #8
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default

Ai dreptate . . . bafta la sudat de intercoolere
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 08-06-05, 01:03   #9
T-Freak

Stage 2
 
T-Freak's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 54
Default

As vrea sa cresc puterea la un Ford Mondeo '98 2.0 Zetec EFI 130cp 66000km . CU ce ma poti ajuta?
Sunt dispus sa discutam de la adaugarea unei turbine sau kompressor (de preferat second) pana la sch motorului+cutie in totalitate cu unul de 2.0Turbo de calibra , sierra cosworth, escort cosworth sau ce mai e transversal si turbo cu putere in jur de 200-220cp.

Daca stie cineva de unde pot face rost de un motor turbo transversal + cutie 2.0Turbo de calibra , sierra cosworth, escort cosworth cu putere in jur de 200-220cp.
__________________
BMW E39 525dA @ 200CP; Life equals drifting
T-Freak is offline   Reply With Quote
Old 08-06-05, 21:44   #10
rex17

Stage 2
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 61
Default

as vrea sa stiu si eu daca se poate modifica un motor de opel 2.0 8v si cati cai se pot obtine
turbo se poate monta?
rex17 is offline   Reply With Quote
Old 16-07-08, 01:36   #11
andreyWOB

Stage 5
 
andreyWOB's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 614
Member of:
[SEAT]
Default Re: VA POT AJUTA CU SFATURI PT TUNING

salut ! as dori sa stiu daca merge sa pun un kompresor pe un Seat Leon 1.4 16v/86Cp. Mi-a oferit cineva unul la 2500Euro si a zis k imi va da 75Cp in plus....
Ma poti ajuta cu un sfat??? Se merita sa fac o asa investitie? Imi poate afecta motorul? trebuie sa ma uit la ceva anume inainte sa cumpar produsul??
Astept o parere .
Mersi mult !
andreyWOB is offline   Reply With Quote
Old 09-08-08, 00:53   #12
KIB`

Stage 2
 
KIB`'s Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 71
Default Re: VA POT AJUTA CU SFATURI PT TUNING

M-ar interesa ce modificari pot face pe un BMW cu motor 2000cmc diesel. ceva care sa nu afecteze motorul... masina este din 2000 si are ceva km..
KIB` is offline   Reply With Quote
Old 12-08-08, 18:45   #13
claudius

Stage 5
 
claudius's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 784
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: VA POT AJUTA CU SFATURI PT TUNING

voi nu vedeti ca threadul este din 2005? )))
claudius is offline   Reply With Quote
Old 17-08-08, 18:36   #14
DONU'
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
DONU''s Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 5,037
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[4Rally]
Default Re: VA POT AJUTA CU SFATURI PT TUNING

Quote:
Originally Posted by KIB` View Post
M-ar interesa ce modificari pot face pe un BMW cu motor 2000cmc diesel. ceva care sa nu afecteze motorul... masina este din 2000 si are ceva km..
KIB-ule, Chip Tuning
Vorbim cand ne gasim...
DONU' is offline   Reply With Quote
Old 18-08-08, 00:14   #15
KIB`

Stage 2
 
KIB`'s Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 71
Default Re: VA POT AJUTA CU SFATURI PT TUNING

ms Donule.. prin ploiesti se ocupa cineva cu asa ceva?
KIB` is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -