mersi de info,
un intercooler de camion merge taiat si adaptat, problema e ca nu da randament asa bun, o sa pastrez asta ca ultima solutie.
problema cu injectoarele e mult mai complexa si se refera strict la valorile alea, stiu sigur ca daca voi folosii injectoare de 440cc ...760cc nu o sa fie probleme, dar nu am inteles de ce nimeni nu a folosit direct injectoarele de 1000cc (practic costa cat cele de 700cc)
care e logica cumpararii injectoarelor de 440cc cand mai cresti nitel in putere le iei pe cele de 550cc apoi pe cele de 600+ apoi pe cele de 700+
cand ai putea sa le ie idirect pe cele de 1000cc si indiferent care ar fi puterea la care ti-ai propus sa ajungi (nu ar trebuii sa creeze probleme)
-----------------------------------------------------------------------------------
(un post de al meu de pe un alt forum - traducere)
http://www.boostcruising.com/silvia/eprom.asp
ma bazez in calcule pe datele date in link-ul de mai sus, in special pe ultima parte
considerand ca CA18DET are injectoare de 370cc si eu am cumparat injectoare de 1000cc facem urmatoarele calcule:
370 / 1000 = 0.37
12A (29
* 0.37 = 110 = 006E (hexa value)
(citeste ultima parte a paginii de la linkul de mai sus ca sa intelegi calculele)
potrivit acelor informatii, daca inlocuiesti injectoarele stock cu unele de 1000cc, si schimbi in CHIP \"constanta de injectie\" (nu stiu daca asa se traduce) (posed tot echipamentul necesar acestei operatiuni) masina ar trebuii sa mearga bine.
este adevarat sau nu?
PS: nu luam in calcul regulatorul de presiune si pompa de benzina, e vorba doar de injectoare si de calibrarea CHIP-ului.
printre multe raspunsuri total aiurea am primit si un raspuns care zicea ca relantiul o sa o ia razna rau (cum cu o floare nu se face primavara - astept si alte pareri argumentate)