Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 06-06-12, 14:11   #16
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

Quote:
Originally Posted by ZAUBER View Post
) EU ZIC SA PUI MASINA PE DYNO! la tine un intercooler face cat o turbina!
fii serios...

La Clio/Logan dci Euro3 de 65CP nu exista intercooler. In momentul cand au trecut la Euro 4 au pus intercooler, rezultatul a fost 70CP (68reali), deci 3CP. Din cate stiu injectoarele si turbina sunt aceleasi.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 06-06-12, 15:21   #17
toyota_gt4

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 29
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

cand va aud cu BMW si logan )) mor de ras ce copii de romania sunteti pe bune acuma stati jos 2 la toti...
toyota_gt4 is offline   Reply With Quote
Old 06-06-12, 15:25   #18
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

Colegul toyota_gt4 ne-a parasit din fericire
bluey is offline   Reply With Quote
Old 06-06-12, 20:26   #19
ZAUBER

Stage 4
 
ZAUBER's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 255
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
La Clio/Logan dci Euro3 de 65CP nu exista intercooler. In momentul cand au trecut la Euro 4 au pus intercooler, rezultatul a fost 70CP (68reali), deci 3CP. Din cate stiu injectoarele si turbina sunt aceleasi.
da, da, da si nu, nu nu...
ala a castigat 3 cp, dar pana la 60 castig este diferenta crasa.
ZAUBER is offline   Reply With Quote
Old 16-06-12, 01:24   #20
NOScox

Stage 5
 
NOScox's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 340
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

Quote:
Originally Posted by toyota_gt4 View Post
ceau, prima si prima oara trebe sa faci un remapping la Ecu , de ce trebe remaping la ecu, iti spun acuma ce am facut eu dar nu e 100% ok, deci am dat jos intercolerul de pe masina mea o toyota celica gt4 turbo si am schimbat pe un toyo intercoller in fata jos asta mia dat un 60 de cp , binenteles cu dump valve si boost la 1.1 bar, masina de la 255 de cp are 320+ cp , problema este ca dupa ce am montat intercollerul in fata imi dadea eroare ECu deoarece stia ca ceva lipseste de acolo, prin urmare cu 2 rezistente am reusit sa fraieresc Ecu sa creada ca e acolo, am reusit , dar spre urmare in prima viteza turbo pleca de la 5000 rpm nu cum era inainte normal la 2500, problema este ca ma ajuta boostul in prima treapta dupa care in 2 lucreaza bine si turbo plus boost , faza e ca eu as merge pe varianta remapping ECU prima oara dupa care intercoler front , iar dupa intercoler front pistoane forjate ca s-ar putea topi sau chiar crapa astea de la BMW tau plus injectore mai mari daca este necesar , iar dupa injectoare mai mari turbo hybrid, si sa verifici pana la cati cp rezista blocul motor plus capacul. bafta
problema ta este ca o firma ti-a facut tuning "periculos" tu ai platit o suma mare pt puterea care o invoci tu mai sus si ai fost intepat. asta este o presununere.
fa un dyno si pune-i sa pape hartia cu graficul dyno si sa iti returneze o parte din suma.
__________________
vectra b 170+++
NOScox is offline   Reply With Quote
Old 19-06-12, 22:53   #21
maff_77
Audi Driver

Stage 5
 
maff_77's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,021
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[MERCEDES]
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Colegul toyota_gt4 ne-a parasit din fericire
se poate da LIKE si pe 4tuning? ))
maff_77 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -