Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 01-06-12, 16:56   #1
Claudiuw

Stock
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 5
Default 320d 150cp 2003- Mai multi cai

Va salut cu respect! Detin un 320d 150 cai din 2003 si ma gandeam cum as putea stoarce mai multi cai. Nu vreau doar o simpla resoftare. Vreau o turbina mai potenta, de pe un motor mai mare, sau o turbina hybrida , intercooler mai mare , injectoare mai mari , un ambreiaj mai potent sa reziste la 500-550NM + o resoftare. Am auzit, si am si vazut 320d`uri de 220-230 cai. Este posibila? Daca cineva a mai incercat aceste modificari, va rog. Un sfat si pentru mine> multumesc frumos!

Last edited by Claudiuw; 01-06-12 at 16:58.
Claudiuw is offline   Reply With Quote
Old 03-06-12, 13:21   #2
Claudiuw

Stock
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 5
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

Chiar nimeni nu stie?. Am observat ca Master Tuner se ocupa cu turbine hybride
Claudiuw is offline   Reply With Quote
Old 03-06-12, 14:26   #3
toyota_gt4

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 29
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

ceau, prima si prima oara trebe sa faci un remapping la Ecu , de ce trebe remaping la ecu, iti spun acuma ce am facut eu dar nu e 100% ok, deci am dat jos intercolerul de pe masina mea o toyota celica gt4 turbo si am schimbat pe un toyo intercoller in fata jos asta mia dat un 60 de cp , binenteles cu dump valve si boost la 1.1 bar, masina de la 255 de cp are 320+ cp , problema este ca dupa ce am montat intercollerul in fata imi dadea eroare ECu deoarece stia ca ceva lipseste de acolo, prin urmare cu 2 rezistente am reusit sa fraieresc Ecu sa creada ca e acolo, am reusit , dar spre urmare in prima viteza turbo pleca de la 5000 rpm nu cum era inainte normal la 2500, problema este ca ma ajuta boostul in prima treapta dupa care in 2 lucreaza bine si turbo plus boost , faza e ca eu as merge pe varianta remapping ECU prima oara dupa care intercoler front , iar dupa intercoler front pistoane forjate ca s-ar putea topi sau chiar crapa astea de la BMW tau plus injectore mai mari daca este necesar , iar dupa injectoare mai mari turbo hybrid, si sa verifici pana la cati cp rezista blocul motor plus capacul. bafta
toyota_gt4 is offline   Reply With Quote
Old 03-06-12, 14:29   #4
toyota_gt4

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 29
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

uite si lista de remapping o sa ai 33 de cp plus doar din remap plus dupa care o sa faci cu intercolerul si o sa mai ai vrei 30 dupa care cred ca iti ajunge ,http://www.remapscience.co.uk/bmw_ecu_remapping.html
toyota_gt4 is offline   Reply With Quote
Old 03-06-12, 14:53   #5
ZAUBER

Stage 4
 
ZAUBER's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 255
Talking Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

Quote:
Originally Posted by toyota_gt4 View Post
am schimbat pe un toyo intercoller in fata jos asta mia dat un 60 de cp , binenteles cu dump valve si boost la 1.1 bar, masina de la 255 de cp are 320+ cp
) EU ZIC SA PUI MASINA PE DYNO! la tine un intercooler face cat o turbina!
fii serios...
ZAUBER is offline   Reply With Quote
Old 03-06-12, 15:56   #6
toyota_gt4

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 29
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

pt ca e japoneza ,si oricum nu poti sa sti asa ceva daca nu ai avut una e logic ca face cat o turbina
toyota_gt4 is offline   Reply With Quote
Old 03-06-12, 23:02   #7
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

O fi masina potenta dar sa nu sarim calul.Mai sunt si alte masini potente(center differencial viscous,rear differential torsen o plaseaza sus in top insa mai sunt si alti producatori care au configuratii la fel de interesante)
Intreabati-l pe tunerul dvs ce seamana cu o"pruna" cu multe labii si unde tinteste el in acea pruna cu setarile care le-a facut.Daca stie si ne trimite si o imagine cu"pruna"(sa nu ma exprim alfel) eu imi scot palaria in fata lui,si il recomand tuturor clientilor care au nevoie de modificari ale gestiunii.
Urmareste cineva macar un afr la acel motor?

Parca este benzina masina iar intrebarea era adresata pt un 320d(d nu vine de la"de 99+ va rog")
__________________
1983 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1986 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 audi 90 b2,2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 suzuki samurai
1993 audi urs4 2.2l 20 v turbo quattro-dezmembez
1994 audi 100 c4 2.6 E 12 v FWD
2003 vw lt 35
1991 audi s2 3b
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 04-06-12, 19:52   #8
toyota_gt4

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 29
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

tu vb de gt4 cum vb de golf 4 vreau sati zic bmw 2009 si 2012 seriile, cateva pot bate masina asta si mai ales masinile de la bmw sunt peste 80 de lire sterline sa nu vb de audi ca doar RS mai face fata in rest praf, tu vb de gt4 cum vb de altele , eu ma dau in Anglia cu maserati ,nissat gt si alte marci cu motoare de peste 350 400 de cp masina asta stock merge pana la 700 de cp cu motorul de 2 l fara prea multe modificari. ce masini de 2 l fara modificat capacitatea cilindrica mai fac asa fata? intre un gt4 si un gt4 wrc e diferenta doar de ceva electonic in rest nimica ,era o idee pt cel cu diesel bmw320 sa faca ceva cp, dar avand in vedere ca e diesel nu prea multi , oricum ideea mea a fost buna , in primul rand vb cu cunoscatori de masini , nu ma bag in vb asa... PM citeste pe net ce poate masina asta celica gt4 94-99 model si mai vb... bafta si stima.
toyota_gt4 is offline   Reply With Quote
Old 04-06-12, 20:15   #9
vectra22dti

Stage 3
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 167
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

Quote:
Originally Posted by toyota_gt4 View Post
pt ca e japoneza ,si oricum nu poti sa sti asa ceva daca nu ai avut una e logic ca face cat o turbina
..si caii japonezi sunt mai potenti decat cei hitleristi, sa inteleg.

daca un intercooler da 60 cp!!!!!!! eu plec pe marte in seara asta.tu nu trebuie sa pui botul la toti nebunii, pune masina pe dyno si dupa aia vb. trebuie sa o faci asta pt tine, macar!

de curiozitate evacuarea cati cp face, dar bujiile?
vectra22dti is offline   Reply With Quote
Old 04-06-12, 20:27   #10
toyota_gt4

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 29
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

dar nu e doar intercooler am specificat are dump valve si boost la 1.1 bar , si intercooler modificat si e logic ca cai japonezi sunt mai tari ca cei hitleresti:P
toyota_gt4 is offline   Reply With Quote
Old 04-06-12, 22:53   #11
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

Quote:
Originally Posted by toyota_gt4 View Post
tu vb de gt4 cum vb de golf 4 vreau sati zic bmw 2009 si 2012 seriile, cateva pot bate masina asta si mai ales masinile de la bmw sunt peste 80 de lire sterline sa nu vb de audi ca doar RS mai face fata in rest praf, tu vb de gt4 cum vb de altele , eu ma dau in Anglia cu maserati ,nissat gt si alte marci cu motoare de peste 350 400 de cp masina asta stock merge pana la 700 de cp cu motorul de 2 l fara prea multe modificari. ce masini de 2 l fara modificat capacitatea cilindrica mai fac asa fata? intre un gt4 si un gt4 wrc e diferenta doar de ceva electonic in rest nimica ,era o idee pt cel cu diesel bmw320 sa faca ceva cp, dar avand in vedere ca e diesel nu prea multi , oricum ideea mea a fost buna , in primul rand vb cu cunoscatori de masini , nu ma bag in vb asa... PM citeste pe net ce poate masina asta celica gt4 94-99 model si mai vb... bafta si stima.
Viata nu e ca pe google nici ca pe youtube.Crede-ma pe cuvant ca raliul nu la inventat masina ta.Cum ramane cu pruna?Daca zici ca vorbesc sau tu vorbesti cu cunoscatori..Are dump valve?uau,foarte tare.E ca si cum ai spune ca are injectoare.Ce treaba are cu puterea?cea de wrc are "dumb" valve?Pruna domle,pruna.Spune unde in graficul de eficienta al compresorului te incadrezi!
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 04-06-12, 23:09   #12
toyota_gt4

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 29
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

ba m-ai dispeRAT CU PRUNA ia zi un bmw 530 i fata de un bmw 530 m3 care e diferenta asa e si diferenta asta ma disperi tu habar ai eu iti zic de dyno youtube toti baieti aia de pe youtube au facut in anglia la dyno remapping si tu vb din auzite termino ca esti pe langa hai ajutal pe baiatul cu bmw sa faca cai daca chiar te sti dar se vede ca vb din-tro masina de 150 de cp , numai bine
toyota_gt4 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-12, 02:13   #13
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

530i nu e musai sa detina pruna.Poate fi aspirat si atunci nu are pruna.
Eu nu vorbesc dintr-o masina de 150 de cai,doar tastez,si nu din masina.
Daca te refereai la priceperea mea ca fiind un proprietar de masina de 150 de cai afla ca nu sunt priceput,dar sunt mai priceput decat tine orice masina as avea.
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 06-06-12, 03:02   #14
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

Quote:
Originally Posted by toyota_gt4 View Post
ba m-ai dispeRAT CU PRUNA ia zi un bmw 530 i fata de un bmw 530 m3 care e diferenta asa e si diferenta asta ma disperi tu habar ai eu iti zic de dyno youtube toti baieti aia de pe youtube au facut in anglia la dyno remapping si tu vb din auzite termino ca esti pe langa hai ajutal pe baiatul cu bmw sa faca cai daca chiar te sti dar se vede ca vb din-tro masina de 150 de cp , numai bine
Toyota gt4 , stai jos , ai 4....dute si minte copii de acolo si lasai pe cei mai realisti si mai capabili sa ajute un coleg !


Revenind la subiect : Nu ai nevoie de alte injectoare , daca alegi sa faci turbo hibrid maxim 210-220 safe , un intercooler de 2.5 inchi [ e de ajuns ] si un ambreiaj mai potent , pentru ambreiaj poti apela la hexer iar conversia [ volanta , placa de presiune ,disc ambreiaj ] te va costa cam 350 de euro. Ideal e un turbo de 3.0d gt2260vk [ daca nu ma insel ] , problema e ca e nevoie de relocarea turboului [ spatiul este extrem de mic in zona respectiva ]

Ca si buget , pregateste undeva la 1000 de euro aprox , daca vei face hibrid + intercooler + soft + ambreiaj ..si ce mai e nevoie !

Last edited by DEVIL's Style; 06-06-12 at 03:14.
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 06-06-12, 10:13   #15
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai

Foarte tare aia cu pruna bogdan ))
Mie hartile alea imi pareau ca arata ca niste pisde cam handicapate dar daca tu zici ca sunt prune ))))
Oricum nu toti producatorii iti ofera pruna pe tava la produsul lor.Dar ai mare dreptate, tunerul de la pruna ar trebui sa porneasca.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -