Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
01-06-12, 16:56
|
#1
|
Stock
Join Date: Jun 2012
Posts: 5
|
320d 150cp 2003- Mai multi cai
Va salut cu respect! Detin un 320d 150 cai din 2003 si ma gandeam cum as putea stoarce mai multi cai. Nu vreau doar o simpla resoftare. Vreau o turbina mai potenta, de pe un motor mai mare, sau o turbina hybrida , intercooler mai mare , injectoare mai mari , un ambreiaj mai potent sa reziste la 500-550NM + o resoftare. Am auzit, si am si vazut 320d`uri de 220-230 cai. Este posibila? Daca cineva a mai incercat aceste modificari, va rog. Un sfat si pentru mine> multumesc frumos!
Last edited by Claudiuw; 01-06-12 at 16:58.
|
|
|
03-06-12, 13:21
|
#2
|
Stock
Join Date: Jun 2012
Posts: 5
|
Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai
Chiar nimeni nu stie?. Am observat ca Master Tuner se ocupa cu turbine hybride
|
|
|
03-06-12, 14:26
|
#3
|
Stage 2
Join Date: May 2012
Posts: 29
|
Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai
ceau, prima si prima oara trebe sa faci un remapping la Ecu , de ce trebe remaping la ecu, iti spun acuma ce am facut eu dar nu e 100% ok, deci am dat jos intercolerul de pe masina mea o toyota celica gt4 turbo si am schimbat pe un toyo intercoller in fata jos asta mia dat un 60 de cp , binenteles cu dump valve si boost la 1.1 bar, masina de la 255 de cp are 320+ cp , problema este ca dupa ce am montat intercollerul in fata imi dadea eroare ECu deoarece stia ca ceva lipseste de acolo, prin urmare cu 2 rezistente am reusit sa fraieresc Ecu sa creada ca e acolo, am reusit , dar spre urmare in prima viteza turbo pleca de la 5000 rpm nu cum era inainte normal la 2500, problema este ca ma ajuta boostul in prima treapta dupa care in 2 lucreaza bine si turbo plus boost , faza e ca eu as merge pe varianta remapping ECU prima oara dupa care intercoler front , iar dupa intercoler front pistoane forjate ca s-ar putea topi sau chiar crapa astea de la BMW tau plus injectore mai mari daca este necesar , iar dupa injectoare mai mari turbo hybrid, si sa verifici pana la cati cp rezista blocul motor plus capacul. bafta
|
|
|
03-06-12, 14:29
|
#4
|
Stage 2
Join Date: May 2012
Posts: 29
|
Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai
uite si lista de remapping o sa ai 33 de cp plus doar din remap plus dupa care o sa faci cu intercolerul si o sa mai ai vrei 30 dupa care cred ca iti ajunge , http://www.remapscience.co.uk/bmw_ecu_remapping.html
|
|
|
03-06-12, 14:53
|
#5
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 255
|
Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai
Quote:
Originally Posted by toyota_gt4
am schimbat pe un toyo intercoller in fata jos asta mia dat un 60 de cp , binenteles cu dump valve si boost la 1.1 bar, masina de la 255 de cp are 320+ cp
|
) EU ZIC SA PUI MASINA PE DYNO! la tine un intercooler face cat o turbina!
fii serios...
|
|
|
03-06-12, 15:56
|
#6
|
Stage 2
Join Date: May 2012
Posts: 29
|
Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai
pt ca e japoneza ,si oricum nu poti sa sti asa ceva daca nu ai avut una e logic ca face cat o turbina
|
|
|
03-06-12, 23:02
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
|
Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai
O fi masina potenta dar sa nu sarim calul.Mai sunt si alte masini potente(center differencial viscous,rear differential torsen o plaseaza sus in top insa mai sunt si alti producatori care au configuratii la fel de interesante)
Intreabati-l pe tunerul dvs ce seamana cu o"pruna" cu multe labii si unde tinteste el in acea pruna cu setarile care le-a facut.Daca stie si ne trimite si o imagine cu"pruna"(sa nu ma exprim alfel) eu imi scot palaria in fata lui,si il recomand tuturor clientilor care au nevoie de modificari ale gestiunii.
Urmareste cineva macar un afr la acel motor?
Parca este benzina masina iar intrebarea era adresata pt un 320d(d nu vine de la"de 99+ va rog")
__________________
1983 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1986 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 audi 90 b2,2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 suzuki samurai
1993 audi urs4 2.2l 20 v turbo quattro-dezmembez
1994 audi 100 c4 2.6 E 12 v FWD
2003 vw lt 35
1991 audi s2 3b
|
|
|
04-06-12, 19:52
|
#8
|
Stage 2
Join Date: May 2012
Posts: 29
|
Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai
tu vb de gt4 cum vb de golf 4 vreau sati zic bmw 2009 si 2012 seriile, cateva pot bate masina asta si mai ales masinile de la bmw sunt peste 80 de lire sterline sa nu vb de audi ca doar RS mai face fata in rest praf, tu vb de gt4 cum vb de altele , eu ma dau in Anglia cu maserati ,nissat gt si alte marci cu motoare de peste 350 400 de cp masina asta stock merge pana la 700 de cp cu motorul de 2 l fara prea multe modificari. ce masini de 2 l fara modificat capacitatea cilindrica mai fac asa fata? intre un gt4 si un gt4 wrc e diferenta doar de ceva electonic in rest nimica ,era o idee pt cel cu diesel bmw320 sa faca ceva cp, dar avand in vedere ca e diesel nu prea multi , oricum ideea mea a fost buna , in primul rand vb cu cunoscatori de masini , nu ma bag in vb asa... PM citeste pe net ce poate masina asta celica gt4 94-99 model si mai vb... bafta si stima.
|
|
|
04-06-12, 20:15
|
#9
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 167
|
Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai
Quote:
Originally Posted by toyota_gt4
pt ca e japoneza ,si oricum nu poti sa sti asa ceva daca nu ai avut una e logic ca face cat o turbina
|
..si caii japonezi sunt mai potenti decat cei hitleristi, sa inteleg.
daca un intercooler da 60 cp!!!!!!! eu plec pe marte in seara asta.tu nu trebuie sa pui botul la toti nebunii, pune masina pe dyno si dupa aia vb. trebuie sa o faci asta pt tine, macar!
de curiozitate evacuarea cati cp face, dar bujiile?
|
|
|
04-06-12, 20:27
|
#10
|
Stage 2
Join Date: May 2012
Posts: 29
|
Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai
dar nu e doar intercooler am specificat are dump valve si boost la 1.1 bar , si intercooler modificat si e logic ca cai japonezi sunt mai tari ca cei hitleresti:P
|
|
|
04-06-12, 22:53
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
|
Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai
Quote:
Originally Posted by toyota_gt4
tu vb de gt4 cum vb de golf 4 vreau sati zic bmw 2009 si 2012 seriile, cateva pot bate masina asta si mai ales masinile de la bmw sunt peste 80 de lire sterline sa nu vb de audi ca doar RS mai face fata in rest praf, tu vb de gt4 cum vb de altele , eu ma dau in Anglia cu maserati ,nissat gt si alte marci cu motoare de peste 350 400 de cp masina asta stock merge pana la 700 de cp cu motorul de 2 l fara prea multe modificari. ce masini de 2 l fara modificat capacitatea cilindrica mai fac asa fata? intre un gt4 si un gt4 wrc e diferenta doar de ceva electonic in rest nimica ,era o idee pt cel cu diesel bmw320 sa faca ceva cp, dar avand in vedere ca e diesel nu prea multi , oricum ideea mea a fost buna , in primul rand vb cu cunoscatori de masini , nu ma bag in vb asa... PM citeste pe net ce poate masina asta celica gt4 94-99 model si mai vb... bafta si stima.
|
Viata nu e ca pe google nici ca pe youtube.Crede-ma pe cuvant ca raliul nu la inventat masina ta.Cum ramane cu pruna?Daca zici ca vorbesc sau tu vorbesti cu cunoscatori..Are dump valve?uau,foarte tare.E ca si cum ai spune ca are injectoare.Ce treaba are cu puterea?cea de wrc are "dumb" valve?Pruna domle,pruna.Spune unde in graficul de eficienta al compresorului te incadrezi!
|
|
|
04-06-12, 23:09
|
#12
|
Stage 2
Join Date: May 2012
Posts: 29
|
Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai
ba m-ai dispeRAT CU PRUNA ia zi un bmw 530 i fata de un bmw 530 m3 care e diferenta asa e si diferenta asta ma disperi tu habar ai eu iti zic de dyno youtube toti baieti aia de pe youtube au facut in anglia la dyno remapping si tu vb din auzite termino ca esti pe langa hai ajutal pe baiatul cu bmw sa faca cai daca chiar te sti dar se vede ca vb din-tro masina de 150 de cp , numai bine
|
|
|
05-06-12, 02:13
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
|
Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai
530i nu e musai sa detina pruna.Poate fi aspirat si atunci nu are pruna.
Eu nu vorbesc dintr-o masina de 150 de cai,doar tastez,si nu din masina.
Daca te refereai la priceperea mea ca fiind un proprietar de masina de 150 de cai afla ca nu sunt priceput,dar sunt mai priceput decat tine orice masina as avea.
|
|
|
06-06-12, 03:02
|
#14
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai
Quote:
Originally Posted by toyota_gt4
ba m-ai dispeRAT CU PRUNA ia zi un bmw 530 i fata de un bmw 530 m3 care e diferenta asa e si diferenta asta ma disperi tu habar ai eu iti zic de dyno youtube toti baieti aia de pe youtube au facut in anglia la dyno remapping si tu vb din auzite termino ca esti pe langa hai ajutal pe baiatul cu bmw sa faca cai daca chiar te sti dar se vede ca vb din-tro masina de 150 de cp , numai bine
|
Toyota gt4 , stai jos , ai 4....dute si minte copii de acolo si lasai pe cei mai realisti si mai capabili sa ajute un coleg !
Revenind la subiect : Nu ai nevoie de alte injectoare , daca alegi sa faci turbo hibrid maxim 210-220 safe , un intercooler de 2.5 inchi [ e de ajuns ] si un ambreiaj mai potent , pentru ambreiaj poti apela la hexer iar conversia [ volanta , placa de presiune ,disc ambreiaj ] te va costa cam 350 de euro. Ideal e un turbo de 3.0d gt2260vk [ daca nu ma insel ] , problema e ca e nevoie de relocarea turboului [ spatiul este extrem de mic in zona respectiva ]
Ca si buget , pregateste undeva la 1000 de euro aprox , daca vei face hibrid + intercooler + soft + ambreiaj ..si ce mai e nevoie !
Last edited by DEVIL's Style; 06-06-12 at 03:14.
|
|
|
06-06-12, 10:13
|
#15
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: 320d 150cp 2003- Mai multi cai
Foarte tare aia cu pruna bogdan ))
Mie hartile alea imi pareau ca arata ca niste pisde cam handicapate dar daca tu zici ca sunt prune ))))
Oricum nu toti producatorii iti ofera pruna pe tava la produsul lor.Dar ai mare dreptate, tunerul de la pruna ar trebui sa porneasca.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
|
|