Quote:
Originally Posted by craziest
de aceea m am gindit sa iau si 2 semi slickuri ...ca sa nu pierd aderenta si castigand ceva kilograme de la schimbul intre jante poate sa fiu mai rapid pe 400 m ;oricum nu ma gindeam sa merg cu slickurile zi de zi..
am crezut ca cineva a incercat chestia asta si mi ar putea spune dak are rost sau nu...
|
Ansamblu per total, janta+cauciuc, mai usor, te ajuta, eu personal am trecut de la jante normale la ultraleggera de la OZ si a fost diferenta de la 17 kg la 11,5kg cu tot cu cauciuc, (toyo t1r) fara sa fac ceva la masina in plus a intervenit o imbunatatire a timpului pe 400m , legat de slikuri la noi e cam greu sa le pui in valoare, pentru ca nu avem o suprafata de concurs care sa le permita sa isi arate adevarata valoare, pistele de la noi nu sunt tratate cu vdh, pe partea de plecare, iar suprafata de rulare e sfaramiciosa(vezi alexeni, farasuparare pentru cei care au organizat acolo), ceea ce face ca slikul sa nu fie asa folositor, cred ca cel mai bun compromis este semislikul.