Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 14-02-11, 23:35   #1
craziest

Stage 2
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 28
Default diferenta intre jante

salut
care credeti ca ar fi diferenta pe 400 m dak schimb jantele pe 17-225/45 cu unele pe 15/205/50;e vorba de un e 46 diesel de aproape 200cp?
si e posibil sa fac rost de slickuri tot pe 15...
craziest is offline   Reply With Quote
Old 15-02-11, 15:37   #2
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: diferenta intre jante

Daca greutatile sunt aceleasi si nu invarti rotile in gol, poti sa accelerezi putin mai bine folosind a doua dimensiune.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 15-02-11, 18:06   #3
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,680
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: diferenta intre jante

Quote:
Originally Posted by craziest View Post
salut
care credeti ca ar fi diferenta pe 400 m dak schimb jantele pe 17-225/45 cu unele pe 15/205/50;e vorba de un e 46 diesel de aproape 200cp?
si e posibil sa fac rost de slickuri tot pe 15...
Cu cat e mai usoara roata per ansamblu cu tot cu cauciuc cu atat va avea un avantaj in plus, pe plecare te va avantaja un talon mai inalt daca talpa de rulare e relativ egala.(vezi masinile puternice ce dimensiuni folosesc la talon, gen profi sau dragstere)
P.S. parca se vehicula ca din acest an cine foloseste slikuri intra la profi.(celputin in campionat)
p_vio46 is offline   Reply With Quote
Old 18-02-11, 00:18   #4
craziest

Stage 2
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 28
Default Re: diferenta intre jante

Quote:
Originally Posted by p_vio46 View Post
Cu cat e mai usoara roata per ansamblu cu tot cu cauciuc cu atat va avea un avantaj in plus, pe plecare te va avantaja un talon mai inalt daca talpa de rulare e relativ egala.(vezi masinile puternice ce dimensiuni folosesc la talon, gen profi sau dragstere)
P.S. parca se vehicula ca din acest an cine foloseste slikuri intra la profi.(celputin in campionat)
de aceea m am gindit sa iau si 2 semi slickuri ...ca sa nu pierd aderenta si castigand ceva kilograme de la schimbul intre jante poate sa fiu mai rapid pe 400 m ;oricum nu ma gindeam sa merg cu slickurile zi de zi..
am crezut ca cineva a incercat chestia asta si mi ar putea spune dak are rost sau nu...
craziest is offline   Reply With Quote
Old 18-02-11, 17:26   #5
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,680
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: diferenta intre jante

Quote:
Originally Posted by craziest View Post
de aceea m am gindit sa iau si 2 semi slickuri ...ca sa nu pierd aderenta si castigand ceva kilograme de la schimbul intre jante poate sa fiu mai rapid pe 400 m ;oricum nu ma gindeam sa merg cu slickurile zi de zi..
am crezut ca cineva a incercat chestia asta si mi ar putea spune dak are rost sau nu...
Ansamblu per total, janta+cauciuc, mai usor, te ajuta, eu personal am trecut de la jante normale la ultraleggera de la OZ si a fost diferenta de la 17 kg la 11,5kg cu tot cu cauciuc, (toyo t1r) fara sa fac ceva la masina in plus a intervenit o imbunatatire a timpului pe 400m , legat de slikuri la noi e cam greu sa le pui in valoare, pentru ca nu avem o suprafata de concurs care sa le permita sa isi arate adevarata valoare, pistele de la noi nu sunt tratate cu vdh, pe partea de plecare, iar suprafata de rulare e sfaramiciosa(vezi alexeni, farasuparare pentru cei care au organizat acolo), ceea ce face ca slikul sa nu fie asa folositor, cred ca cel mai bun compromis este semislikul.
p_vio46 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -